Ik vraag me wel af wat voor trophies er in zo'n grote RPG gaan komen. Ik vind dat minstens de helft gewoon story related moet zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Mooi, wellicht nog meer voldoening als je pennance sloopt
Dat zal vast ook wel het geval zijn. Maar in het kader van een beetje uitdaging zou een dergelijke achievement er ook in mogen zitten. Op zijn minst een bad ass bossquote:Op zondag 24 maart 2013 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat voor trophies er in zo'n grote RPG gaan komen. Ik vind dat minstens de helft gewoon story related moet zijn.
Waarom verliezen Japanse ontwikkelaars zo vaak de broncode/gegevens?quote:http://www.neogaf.com/for(...)48160&postcount=2088
-The idea for this game's development began in 2011 during the VO recordings for Type-0, but actual development had to start later because some of the staff members were busy with XIII-2.
-Character models were redone. NPC and monsters' texture were improved.
-For pre-rendered cinematics, Kazuyuki Ikumori from Visual Works, involved in the original game's cutscenes, supervised the switch to 16:9.
-Sound quality has been improved as the game will rely on streaming its music from the disc instead of using the console's sound chip. This doesn't mean that there are more live instruments recording (it could be though), but at the very least we'll get higher-quality synths.
-Kitase says they had some trouble getting the highest-quality possible from this remaster. One S-E programmer was responsible for retrieving and repairing as much data possible from the original game, but some of it had to be created from scratch. They enlisted the help of an external studio to help them with the remasters.
-They're examining the possibility of cross-save and PSN purchase.
-The remaster is 70% complete. X-2's percentage is a bit lower.
Ik vind story-related trophies zo'n bullshitquote:Op zondag 24 maart 2013 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat voor trophies er in zo'n grote RPG gaan komen. Ik vind dat minstens de helft gewoon story related moet zijn.
Elk hoofdstuk dat je uitspeelt is een achievement Ik vind juist achievements voor 'kill 1000 online enemies' zo'n onzinquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind story-related trophies zo'n bullshit
Die heb je gewoon altijd, want je komt er altijd langs. Wat is daar trophy aan?
"Trophy voor het afkijken van t intro filmpje" Whoohooo
Voor het spel uitspelen kan ik me nog voorstellen.
quote:Topman Square Enix stapt op na ‘uitzonderlijk groot verlies’
Het gaat niet zo goed met Square Enix. De ontwikkelaar van de Final Fantasy-games en uitgever van titels als Tomb Raider en Hitman heeft een rapport uitgebracht waarin een grimmige toekomst wordt geschetst. Het bedrijf verwacht dit fiscale jaar een ‘uitzonderlijk groot verlies’ te draaien. Als gevolg daarvan stopt Yoichi Wada als topman na dertien jaar trouwe dienst.
Uit het rapport blijkt dat Square Enix 150 miljard yen (12.5 miljoen euro) wilde behalen uit de verkoop van games, maar nu heeft het bedrijf dat vooruitzicht bijgesteld naar 145 miljard yen (12 miljoen euro). Het netto inkomen, wat eerst werd geschat op een winst van 3.5 miljard yen (2.8 miljoen euro), is bijgesteld naar een verlies van maar liefst 13.5 miljard yen (107 miljoen euro).
Het verlies is te danken aan een langzame verkoop van consolegames op de Amerikaanse en Europese markt, aldus Square Enix. Tomb Raider behaalde met 3.4 miljoen verkochte exemplaren niet zijn doel, hoewel nog onduidelijk is hoeveel de uitgever precies voor ogen had. Ook Hitman: Absolution (3.6 miljoen) en Sleeping Dogs (1.8 miljoen) voldeden niet aan de verwachting. Daarbij vallen de inkomsten van arcademachines ook tegen.
Om de zeilen bij te zetten is het bedrijf een herstructurering van plan, wat voor 10 miljard yen (8.3 miljoen euro) ingebakken zit in het beoogde verlies. De vervanging van Wada, die sinds 2000 de leiding over het bedrijf had, is de eerste stap in dat proces. Hij wordt opgevolgd door Yosuke Matsuda, die sinds 1998 bij Square Enix werkt.
Ik vind een hoofdstuk voltooien gewoon deel van het spel. Dat "moet" toch wel. Doe je niks extra's voor. De rest wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elk hoofdstuk dat je uitspeelt is een achievement Ik vind juist achievements voor 'kill 1000 online enemies' zo'n onzin
Mooi wel! Ik heb beide nog nooit gespeeld, dus reken maar dat die games er gewoon gaan komen Dan koop ik ze zelf wel (alsof dat wat uitmaakt maar goed, gaat om het idee)quote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat? Dan koop ik ze niet. Wat een rare beslissing zeg.
Hoe weet je om welke dlc het gaat??quote:Op woensdag 10 april 2013 21:17 schreef Aether het volgende:
DLC voor 12 jaar oude spellen én voor content die al standaard in de Europese versie zat
Als dit klopt wacht ik wel op een prijsdaling (Last Mission lijkt het me wel waard).
Het is nog niet zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |