abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112604302
Hallo leute,

Ik heb een paar maand geleden een BTO gekocht en wil er nu Windows 8 op draaien. Het werkt allemaal prima, behalve dat de tiptoetsen waarmee je wireless en bluetooth mee moet regelen niet werken. Dit zijn blijkbaar hardware-matige knoppen, want ik kan het niet gewoon aanzetten in Windows 8 zelf (althans niet kunnen vinden).

Heeft iemand hier een oplossing voor, want ik heb volgens mij alle dingen van de driver CD al geinstalleerd. Ik weet overigens niet welk programma het precies regelt.

(Het is trouwen een BTO 15CL35).

Alvast bedankt!
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_112604960
Tsja, het is en blijft een release preview, dus de kans zit er dik in dat dit gewoon (nog) niet wordt ondersteund. Normaliter zitten dit soort functionaliteiten ook ingebakken in de touchpad-driver, trouwens.
pi_112605092
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:12 schreef LompeHork het volgende:
Tsja, het is en blijft een release preview, dus de kans zit er dik in dat dit gewoon (nog) niet wordt ondersteund. Normaliter zitten dit soort functionaliteiten ook ingebakken in de touchpad-driver, trouwens.
Ja vreemd want heb alle drivers geinstalleerd. Verder ook geen foutmeldingen in de device manager.
pi_112605179
Oh en de tiptoetsen lichten wel op als ik ze aan raak.
pi_112605237
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:16 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja vreemd want heb alle drivers geinstalleerd. Verder ook geen foutmeldingen in de device manager.
Dan mist het waarschijnlijk nog ondersteuning. Maar misschien heeft iemand anders een idee.
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh en de tiptoetsen lichten wel op als ik ze aan raak.
:Y Dat gedeelte is puur hardwarematig, dus dat klopt wel.
pi_112605339
Oke het programma waar het volgens mij mee werkt is Pegatron Hotkey. Nu eens verder zoeken.
pi_112607389
Oke ik voel mezelf nu een baas, want ik heb het gefixed.

Oke allereerst ik heb geen 15CL35, maar een 15P35.

Ik heb het simpelweg verholpen door het bestand PHotkey in C:\Program Files (x86)\PHotkey te openen in Windows 7 compatibiliteitsmode. Dan werken alle tiptoetsen en function keys.

Succes aan iedereen die W8 RC op een BTO wil draaien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')