abonnement Unibet Coolblue
pi_113178721
Nee, daar ben ik te oud voor.
Ik ben meer van de wanhopig pretentieuze reacties op een triestig forum.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 21 juni 2012 @ 10:24:39 #77
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_113179053
Dat is waar heel TTKLPT om draait, toch?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 21 juni 2012 @ 10:52:02 #78
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_113179941
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, daar ben ik te oud voor.
Ik ben meer van de wanhopig pretentieuze reacties op een triestig forum.
Goed bezig!
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_113182841
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:52 schreef DO2 het volgende:

[..]

Goed bezig!
Ik offer er welhaast mijn hele wanstaltig hopeloze bestaan aan op. Ooit hoop ik het succes te mogen boeken dat men mij op straat vraagt: "Bent u misschien de infameuze Karrel_Laaglawaai?"
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_113183934
Wij hadden op het werk een 'verplicht' vegetarische lunch, zogenaamd vanwege duurzaamheids- redenen. Maar het komt natuurlijk van de vegetariërs onder ons, stelletje cryptofascisten.
Aldus.
pi_113184273
Dingen opdringen is natuurlijk nooit goed.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:48:05 #82
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_113189341
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik offer er welhaast mijn hele wanstaltig hopeloze bestaan aan op. Ooit hoop ik het succes te mogen boeken dat men mij op straat vraagt: "Bent u misschien de infameuze Karrel_Laaglawaai?"
Daar kunnen we allemaal een voorbeeld aan nemen, KL.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_113190319
Wat een linkse bullshit in de NRC Next de laatste tijd. Waarom las ik die ook alweer?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_113222155
Ach, de mensen van de kunst- en popacademie. Verliefd op hun gemodificeerde zelf, hun oppervlakkige esthetische idealen projecterend op hun omgeving. Hyper-gestileerd, maar doordat onecht en vals: zonder uitzondering cynische bitches.

Vrij naar Querelle.
pi_113222184
Als een vrouw je zes seconden of langer aankijkt wil ze je zoenen
pi_113222448
Mijn lieve meisje gaat de hele dag werken en ik ga de hele dag slapen hahaha

  vrijdag 22 juni 2012 @ 08:29:31 #87
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_113223050
quote:
13s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:40 schreef Z het volgende:
Wij hadden op het werk een 'verplicht' vegetarische lunch, zogenaamd vanwege duurzaamheids- redenen. Maar het komt natuurlijk van de vegetariërs onder ons, stelletje cryptofascisten.
Drammerige tofutuffers.

Sinds mijn lief van de iberico heeft gesnoept, eten wij hier elke dag vlees. Vegetarisch koken is leuk maar wat gaat er boven een goed bord pasta O+ carbonara O+?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 08:31:07 #88
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_113223079
Pancetta, pecorino, geen room.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 08:36:18 #89
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_113223152
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 07:25 schreef Mainport het volgende:
Mijn lieve meisje gaat de hele dag werken en ik ga de hele dag slapen hahaha

[ afbeelding ]
Je hebt iets van een superheld, zo.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 22 juni 2012 @ 08:45:51 #90
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_113223295
Niet alleen zo. Mainport is de superheld van TTKLPT.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:36:39 #91
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_113250116
Om toch even terug te komen op dat meelijwekkende geneuzel van Mainport; eerst was mij de mening toegedaan dat hij wel een beetje schrijven kon, maar gewoon niets te melden had. Langzamerhand ben ik erachter gekomen dat ook dat niet het geval is. Om het kort en bondig samen te vatten zodat er geen enkel misverstand over kan bestaan:

1. Hij kan niet schrijven.
2. Hij heeft niets te melden.

Op een origineel inzicht heb ik hem al helemaal nooit kunnen betrappen. Toegegeven, die inzichten wijken weliswaar af van het te doen gebruikelijke; of ze origineel zijn is weer een heel ander verhaal. De berg problemen en moeilijkheden die hij zou moeten overwinnen om tot een fatsoenlijke tekst te komen is wel zo gigantisch groot dat ik in zijn geval ernstig bij mijzelf te rade zou gaan of het wel verstandig is überhaupt aan die klim te beginnen. Een schrijfcursus gaat daar écht geen verandering in brengen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_113255440
Het houdt je in ieder geval wel bezig, JAM
  zaterdag 23 juni 2012 @ 01:26:37 #93
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_113264621
Jazeker. Ik heb mijzelf aan nog veel ergere pretentieuze prietpraat schuldig gemaakt. Later kwam ik erachter dat je er vooral jezelf geen plezier mee doet. Tot jij zo ver bent zal ik je met alle liefde van de wereld zo nu en dan de grond in boren om dat proces wat te bespoedigen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_113265416
Pretentieuze prietpraat is minder afgezaagd dan narcistische zwartkijkers. Die neigen nooit een steek verder te komen dan alles maar kut en klote vinden en dat vooral aan iedereen te moeten vertellen. Kom eens met een nieuw verhaal in plaats van je te verschuilen achter dat eeuwige beeld van gevloek en gekanker. Als je een post plaatst denken de mensen, ach die JAM, inmiddels de dertig gepasseerd en nog steeds in dezelfde miserabele rotzooi als de vele jaren hiervoor dat hij midden in de nacht stiekem op zichzelf zit te schelden.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 03:01:10 #95
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_113266006
Wat een gedrocht toch weer! Ik zal even de tijd moeten nemen om deze warboel te moeten ontcijferen. Nu ben ik bang dat het wel zo'n gruwel is dat zelfs de duivel er niet wijs uit zal worden, maar goed, ik zal een dappere poging wagen.
Laat ik zeggen dat ik de ballen snap van de behoefte om jezelf überhaupt met mij te willen vergelijken. De manier waarop je dat doet is ook bijzonder ongelukkig te noemen. Het luidt: 'Ik mag dan wel niets anders dan pretentieuze prietpraat produceren, dat geef ik toe, het is tenminste niet zo slecht als al dat gekanker van jou, JAM!' Ik kan dat niet anders verstaan dan een wanhopige poging tot karaktermoord in de hoop zo je eigen onkunde te vergoelijken; dat aan het adres van de man die graast in de groenste weides! Van de man wiens boodschap er een van louter liefde en schoonheid is! Hoe kan je de plank toch weer zo volledig mis hebben geslagen?
De goede lezer verstaat dat ik mijn gevloek en gekanker beperk tot slechts datgene waar ik daadwerkelijk veel moeite mee heb, namelijk, de pretentieuze prietpraat. Of dat nu jouw verbale diarree is of dat van een ander, dat maakt me dan niet zoveel uit. Dapper moet er dan ten strijde worden getrokken.
Je begrijpt natuurlijk wel dat die uitnodiging van je om eens met een nieuw verhaal te komen niet aan mij besteed is. Voor niets gaat de zon op! Wellicht dat wanneer jij groot schrijver geworden bent, ik inmiddels de veertig gepasseerd ben en nog steeds in dezelfde miserabele rotzooi als de vele jaren daarvoor midden in de nacht stiekem op mijzelf zit te schelden, daarop terugkom.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 03:23:40 #96
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_113266177
Ik heb nog wel een filmscript voor je in de aanbieding. Mag je zo van me hebben.

STOMME MOPJES “Twee Belgen” 12/06/2012 - Eerste versie

FADE IN:

1. EXT. KEIZERLEI - DAG

Twee jonge mannen, LUCAS PEETERS en THOMAS DE SMET, lopen
over straat. Ze ogen ontspannen.

LUCAS
(tegen Thomas)
Mag ik in het midden lopen?

FADE OUT.

THE END
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_113266228
"De natuurlijke charme die sommige mensen bezitten, ook wel charisma genoemd, wordt niet zelden misbruikt om de situatie naar hun hand te zetten. Hun standpunt, hoewel onjuist, lijkt aantrekkelijk en kan rekenen op sympathie. (...) Dat zijn niet degenen die gelijk hebben, maar degenen die gelijk krijgen."

Milan Kundera
pi_113266571
DE INTRIGANT zit op het terras van een Italiaanse barista in de oude binnenstad van Zutphen. Voor maar ¤1,50 bestelt hij een cappuccino met een cornetto - een Oostenrijks broodje in de vorm van de Ottomaanse halve maan (ook wel croissant genoemd) - met abrikozenjam. Na het opsteken van een Dunhill-sigaret leest hij een gedicht van Willem Elsschot:

Hij heeft een vrouw en kroost en vrinden,
hij heeft een helen hoop beminden
waar hij plezier aan heeft als geen.
Toch staat de burgerman alleen.

De intrigant denkt: "Vanavond even naar de disco, een kipje snuiven." De serveerster vraagt: "Wilt u uw schoenen weer aantrekken?" De intrigant vertrekt en laat een vette fooi achter.
pi_113267440
Welterusten
  zaterdag 23 juni 2012 @ 11:30:34 #100
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_113269526
Je kunt van Mainport zeggen wat je wil, maar hij is wel jong. Dat talent kan hem niet ontzegd worden. Liever een pretentieuze en waardeloze schrijver van 20 dan een genie van 50.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')