abonnement Unibet Coolblue
pi_114020852
Kan je in het kort zeggen dan waar het over gaat? Zoals bijvoorbeeld bij Home Alone, om een simpel voorbeeld te noemen:

Jongentje wordt alleen gelaten tijdens vakantie per ongeluk, twee inbrekers proberen in te breken, hij gaat eigenhandig proberen de inbrekers buiten het huis te houden.

Ik zag alleen maar mensen lopen en praten. Of onderbewust boeide het me toch totaal niet ofzo.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:25:49 #277
32402 s0k
..............................
pi_114021107
Goede troll :')
..................................................................................................................................................
pi_114021407
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:02 schreef BrandX het volgende:

[..]
...
onmeuiige liefdesgeneuzel, haat en nijd geneuzel met een hoop gewauwel.
Dát is niet mijn cup of tea, en wel zoals ik GoT ervaren heb in de eerste twee afleveringen :).
Dit zijn toch menselijke aspecten in het leven.
Als schrijvers dit eindeloos lang blijven strekken, dan ben ik er het wel mee eens dat dit de kant op gaat van een soap, maar de ontwikkelingen gaan in GoT daar vééls te snel voor, maar dat is lastig te zien als je maar 2 afleveringen heb gezien.

Daarnaast moest de serie in het begin ook zoveel karakters introduceren dat de vaart ook pas wat later kon worden opgebouwd.

Maar als ik GoT zit te kijken en een aantal minuten door iets anders wordt afgeleidt dan ben ik al snel de draad kwijt, want dit is toch wel een serie waar je constant je aandacht erbij moet houden.

OT:
Line of Duty ziet er goed uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 10-07-2012 17:47:21 ]
pi_114021544
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:19 schreef JDx het volgende:
Kan je in het kort zeggen dan waar het over gaat? Zoals bijvoorbeeld bij Home Alone, om een simpel voorbeeld te noemen:

Jongentje wordt alleen gelaten tijdens vakantie per ongeluk, twee inbrekers proberen in te breken, hij gaat eigenhandig proberen de inbrekers buiten het huis te houden.

Ik zag alleen maar mensen lopen en praten. Of onderbewust boeide het me toch totaal niet ofzo.
Game of Thrones heeft tig verschillende verhaallijnen die allemaal met elkaar in verband staan en nee, dat kan je dus niet in 1 zin uitleggen zoals bij Home Alone. Jij bent gewoon meer van de hapklare brokken en simpele series..dat is prima, maar doe dan niet alsof de series daar niet onder vallen "een verhaal van niks" hebben want je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk met zulke posts.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_114022028
Dat slaat nergens op, dat jij de moeite nam om verder te gaan ok, maar als je het na 3 afleveringen nog niks vindt, dan hoef je niet verder te kijken en tot zo ver zat er gewoon geen verhaal in. En ja ik hou best van simpele series, dit boeide me gewoon niets, het was waarschijnlijk dan de combi tussen het riddertijdperk en dat er geen verhaal in zat (voor zover ik kon zien). Misschien als het zich in L.A. afspeelde en het ging tussen rijke filmbazen met mooie auto's en vrouwen vond ik het wel leuk.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:56:35 #281
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_114022288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:15 schreef Mentos79 het volgende:
Ik kan GoT niet echt een verhaal van niks noemen, het seizoen is allang afgelopen en nog steeds wordt er vollop gediscussieerd over deze serie op het internet, mensen schaffen massaal de boeken aan etc.
Mensen kopen ook als een dolle Twilight en Harry Potter. Zegt wat mij betreft niets over de kwaliteit.

Ik heb het boek en de serie beide geprobeerd maar het verhaal kan mij simpelweg niet boeien. Alles wordt zo enorm breed uitgemeten dat er geen ruimte meer is voor interpretatie of prikkeling van de fantasie.

Voor mij dan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:56:49 #282
238882 Spartagek
meestal gewoon gek
pi_114022299
Perception is idd amusant
Weer zo'n überslimme professor die de overheid moet helpen, en zelf ook de nodige (psychische) problemen heeft

Praten tegen onbestaande personen, en zo de puzzel oplossen.

Sinbad en Line of Duty morgen eens checken ..
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:42:35 #283
356891 Abed
hooggeleid
pi_114027321
GoT is ook wel een beetje over het paard getild, na 2 seizoenen hoop geleuter en 1 aardige battle vermoeid het me ook een beetje. Het povere acteerwerk van Carice daar gelaten.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_114028950
Iemand die Alcatraz uit heeft kunnen zitten? Ik had op zoiets als Lost gehoopt, maar ben het na een paar afleveringen al zat. Lijkt een beetje op Breakout Kings (wat ik ook al niet bijzonder vind) met een licht sci-fi jasje.
pi_114029302
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef Abed het volgende:
GoT is ook wel een beetje over het paard getild, na 2 seizoenen hoop geleuter en 1 aardige battle vermoeid het me ook een beetje. Het povere acteerwerk van Carice daar gelaten.
Ik vond vooral die bestorming amateuristisch (kleinschalig/goedkoop) gemaakt.
pi_114029940
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef Devz het volgende:
Iemand die Alcatraz uit heeft kunnen zitten? Ik had op zoiets als Lost gehoopt, maar ben het na een paar afleveringen al zat. Lijkt een beetje op Breakout Kings (wat ik ook al niet bijzonder vind) met een licht sci-fi jasje.
Heb het ook vrij snel opgegeven. Helemaal toen bekend werd dat de volgorde van uitzendingen helemaal niet overeen kwam met de bedoelde volgorde, waardoor dus eigenlijk wel vrij duidelijk was dat er absoluut geen rode draad in voorkwam.

Het idee was tof, maar zo ongelooflijk jammer dat het dan weer een saaie procedural moet zijn..
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:52:53 #287
356891 Abed
hooggeleid
pi_114031357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef Devz het volgende:
Iemand die Alcatraz uit heeft kunnen zitten? Ik had op zoiets als Lost gehoopt, maar ben het na een paar afleveringen al zat. Lijkt een beetje op Breakout Kings (wat ik ook al niet bijzonder vind) met een licht sci-fi jasje.
Gekapt na 5 epi's. Beetje jammer rol van Hurley ook.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 10 juli 2012 @ 21:29:20 #288
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_114033396
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:49 schreef JDx het volgende:
Dat slaat nergens op, dat jij de moeite nam om verder te gaan ok, maar als je het na 3 afleveringen nog niks vindt, dan hoef je niet verder te kijken en tot zo ver zat er gewoon geen verhaal in. En ja ik hou best van simpele series, dit boeide me gewoon niets, het was waarschijnlijk dan de combi tussen het riddertijdperk en dat er geen verhaal in zat (voor zover ik kon zien). Misschien als het zich in L.A. afspeelde en het ging tussen rijke filmbazen met mooie auto's en vrouwen vond ik het wel leuk.
Het was HBO en daar kost het minstens 6 afleveringen om er in te komen. Bovendien zit het ´motorisch moment´ van alle actie naar mijn mening pas in aflevering 7.
Dat was ook het moment dat mijn vriendin verslaafd raakte.

Ik wil niet beweren dat iedereen het leuk moet vinden, maar ik ben het er wel mee eens dat je flink moet doorkijken voor het boeiend wordt. Vond de eerste afleveringen ook wat minder. Ik had de boeken al gelezen dus wist wat er komen ging, en net als in het boek raakt het verhaal wat langzaam op gang.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:44:12 #289
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_114034254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Abed het volgende:

[..]

Gekapt na 5 epi's. Beetje jammer rol van Hurley ook.
Wijf vond ik irritant :N
!!! Go 49-ers !!!
pi_114036383
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Het was HBO en daar kost het minstens 6 afleveringen om er in te komen. Bovendien zit het ´motorisch moment´ van alle actie naar mijn mening pas in aflevering 7.
Dat was ook het moment dat mijn vriendin verslaafd raakte.

Ik wil niet beweren dat iedereen het leuk moet vinden, maar ik ben het er wel mee eens dat je flink moet doorkijken voor het boeiend wordt. Vond de eerste afleveringen ook wat minder. Ik had de boeken al gelezen dus wist wat er komen ging, en net als in het boek raakt het verhaal wat langzaam op gang.
Kijk dat had ik eerder moeten horen, maar op het werk zeiden ze als je het nu nog niet leuk vind (was halverwege ep 4) dan kun je beter kappen.

Maar goed met afleveringen van een uur en eerst 6uur moeten kijken om het leuk te vinden... maar goed, zo maar even de nieuwe serie Perception proberen, Alcatraz was heel snel saai idd :)
pi_114036676
Perception is best okay.
  Donald Duck held dinsdag 10 juli 2012 @ 22:27:16 #292
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_114036825
Niet helemaal nieuw meer (seizoen 2 is bezig), maar hoe verhouden de kijkcijfers van Falling Skies zich tot de zender waarop het te zien is? Heeft deze serie toekomst? Het is geen topper vind ik persoonlijk, maar wel leuk genoeg om te volgen. Maar het is me recentelijk al 2 keer gebeurd dat een serie die ik volgde ineens geannuleerd werd (bij The Event en V)
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:27:20 #293
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_114036831
Perception vond ik ook wel aardig al ben ik wel bang dat het snel veel van het zelfde gaat worden.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:32:23 #294
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_114037079
Is er nog een trailer te vinden van Defiance die níet over de game gaat?
When all else fails, you always have delusion.
pi_114037153
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet helemaal nieuw meer (seizoen 2 is bezig), maar hoe verhouden de kijkcijfers van Falling Skies zich tot de zender waarop het te zien is? Heeft deze serie toekomst? Het is geen topper vind ik persoonlijk, maar wel leuk genoeg om te volgen. Maar het is me recentelijk al 2 keer gebeurd dat een serie die ik volgde ineens geannuleerd werd (bij The Event en V)
erg goed, doet het goed in de belangrijkste doelgroep voor TNT; kritieken voor s2 waren beter dan voor s1.
pi_114037739
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet helemaal nieuw meer (seizoen 2 is bezig), maar hoe verhouden de kijkcijfers van Falling Skies zich tot de zender waarop het te zien is? Heeft deze serie toekomst? Het is geen topper vind ik persoonlijk, maar wel leuk genoeg om te volgen. Maar het is me recentelijk al 2 keer gebeurd dat een serie die ik volgde ineens geannuleerd werd (bij The Event en V)
http://tvbythenumbers.zap(...)-coming-soon/140943/
  Donald Duck held dinsdag 10 juli 2012 @ 22:59:01 #297
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_114038686
Kijk eens aan, dat is heel mooi nieuws ^O^
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_114049684
Perception was idd leuk, ik mag Rachel Leigh Cook ook wel, vooral sinds de film Bookies, speelt nog een bekende in uit een andere serie ;)
pi_114050319
Jee covert affairs weer begonnen!
pi_114077292
Er is een nieuwe serie genaamd Extreme Waterparks. Als je even iets geinigs wil kijken tijdens het eten ofzo is dat wel leuk..titel dekt de lading..gewoon een programma over de meest extreme attracties in waterparken..zitten echt zieke dingen tussen :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')