abonnement Unibet Coolblue
pi_114536571
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:54 schreef Monky het volgende:
Hoi!
Ik heb net een topic geopend op FHF maar ben door meerdere mensen verwezen naar de DIG, aangezien het volgens hen daar effectiever zou helpen! Kan een moderator er even naar kijken, en zo ja, het verplaatsen? :)
Bedankt! :)
Richting DIG gestuurd. :Y Wat je hebt gemist tijdens het lezen van de FAQ is dat FHF is bedoeld voor Fok!kers die geen cent te makken hebben en hulp nodig hebben. En dat kan dan ook een dienst zijn maar dan denken we (om in de sfeer van jouw topic te blijven) toch echt meer aan een overbodige mobiele telefoon of simkaart die iemand heeft liggen ipv tips over een abonnement.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 juli 2012 @ 18:03:37 #277
318863 Monky
Broodje Aap
pi_114536647
Oké! Dacht dat advies ook een soort van dienst is, maar ik begrijp het argument ook wel! iig fijn dat het nu op de goede plek staat, dank je wel :)
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:35:06 #278
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_114645295
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:59 schreef Cat22 het volgende:
En weer open. Het is niet het eerste ruiltopic in FHF en aangezien EK gesloten wordt leek ons dit een prima plek om het topic te plaatsen.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ruilen is zelfs tegen de regels van het FHF. In de eerdere spaaractie topics zijn ook om de spaardingen gevraagd of ze zijn weggegeven. Het FHF was idt opgezet om Fokkers met een kleine portomonnee te helpen zonder tegenprestatie.

Daarom snap ik ook niet dat er steeds enquetes in het FHF opduiken. 9 vd 10 keer is het van iemand die zich registreerd, snel een enquete topic maakt en vervolgens hoor je niets meer van diegene. Vaak een slechte op en er worden soms prijzen in het vooruitzicht gesteld.

vannelle maakte al eens de opmerking dat het FHF niet de vuilnisbak van FOK is. Ik vind het een beetje ver gaan om dat te zeggen. Maar als er in het FHF topics worden neergezet omdat ze nergens anders in het forum thuis horen kan ik hem geen ongelijk meer geven.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:44:37 #279
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_114645709
Afgestudeerd.. En nu? mag naar WGR oid
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_114651473
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef Rucky het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ruilen is zelfs tegen de regels van het FHF. In de eerdere spaaractie topics zijn ook om de spaardingen gevraagd of ze zijn weggegeven. Het FHF was idt opgezet om Fokkers met een kleine portomonnee te helpen zonder tegenprestatie.
Er mag ook zeker geen geld gevraagd worden voor de spaardingen. Maar het zou wel erg rigide zijn als een goedlopend topic (wat waarschijnlijk redelijk snel wegzakt als alle plaatjes geruild zijn) niet meer toegankelijk is nadat een forum gesloten wordt. De keuze voor FHF was niet omdat het nergens anders paste, maar omdat het hier het beste paste. En als mensen hun spaardingen niet willen ruilen maar willen weggeven aan een andere fok!ker is dat natuurlijk prima. Graag zelfs!

quote:
Daarom snap ik ook niet dat er steeds enquetes in het FHF opduiken. 9 vd 10 keer is het van iemand die zich registreerd, snel een enquete topic maakt en vervolgens hoor je niets meer van diegene. Vaak een slechte op en er worden soms prijzen in het vooruitzicht gesteld.
Die discussie is inmiddels al vaker hier gevoerd, de mening van ons mods is jullie bekend en op dit moment kan ik daar niets anders aan toevoegen. We bekijken de enquêtes op kwaliteit en houden in de gaten of TS regelmatig langskomt. Zo niet: topic op slot.
Let's agree to disagree, zullen we maar zeggen.

quote:
vannelle maakte al eens de opmerking dat het FHF niet de vuilnisbak van FOK is. Ik vind het een beetje ver gaan om dat te zeggen. Maar als er in het FHF topics worden neergezet omdat ze nergens anders in het forum thuis horen kan ik hem geen ongelijk meer geven.
Dat laatste zie ik dus anders, zoals ik eerder in deze post al aangaf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114651488
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:44 schreef Mark het volgende:
Afgestudeerd.. En nu? mag naar WGR oid
Geschopt. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:44:07 #282
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_114656032
knip - sorry - nieuw topic

[ Bericht 90% gewijzigd door Asics op 25-07-2012 21:08:30 ]
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:50:25 #283
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_114656394
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Er mag ook zeker geen geld gevraagd worden voor de spaardingen. Maar het zou wel erg rigide zijn als een goedlopend topic (wat waarschijnlijk redelijk snel wegzakt als alle plaatjes geruild zijn) niet meer toegankelijk is nadat een forum gesloten wordt. De keuze voor FHF was niet omdat het nergens anders paste, maar omdat het hier het beste paste. En als mensen hun spaardingen niet willen ruilen maar willen weggeven aan een andere fok!ker is dat natuurlijk prima. Graag zelfs!
We vragen om spullen of we geven ze weg. Voor wat hoort wat, daar doen we hier niet aan. :N
quote:
[..]

Die discussie is inmiddels al vaker hier gevoerd, de mening van ons mods is jullie bekend en op dit moment kan ik daar niets anders aan toevoegen. We bekijken de enquêtes op kwaliteit en houden in de gaten of TS regelmatig langskomt. Zo niet: topic op slot.
Let's agree to disagree, zullen we maar zeggen.
Ik heb nog nooit een enquête meegemaakt die kwaliteit heeft of met de FHF doelgroep te maken heeft.
quote:
Dat laatste zie ik dus anders, zoals ik eerder in deze post al aangaf.
Als zelfs een moderator tegen mij aangeeft dat hij een topic naar het FHF heeft verplaats omdat die overal in het Fokforum wordt gesloten dan kan ik niet anders dan vannelle gelijk geven.

3/4 van de Fok forums zijn hulp vragen, die kunnen dus allemaal in het FHF? Yvonne heeft aangegeven dat er een apart forum komt voor enquêtes, waar blijft die dan? Dat zou een goede oplossing zijn. :Y

Het FHF was bedoeld om Fokker met een kleine portomonnee te helpen en ik snap dus nog steeds niet wat enquêtes daaraan toevoegen. En je hoort het nu van mij maar ik ben echt de enige niet met deze mening. Maar daar kan ik wel een enquête voor maken. _O-
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_114656997
Ah, rellen, daar hou ik van :9 :+

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef Rucky het volgende:

[..]

We vragen om spullen of we geven ze weg. Voor wat hoort wat, daar doen we hier niet aan. :N

[..]
Wat is er op tegen om op deze manier elkaar te helpen je collectie vol te krijgen? Als het nou om dure spullen ruilen zou gaan, okee, maar dit zijn plaatjes! :D
quote:
Als zelfs een moderator tegen mij aangeeft dat hij een topic naar het FHF heeft verplaats omdat die overal in het Fokforum wordt gesloten dan kan ik niet anders dan vannelle gelijk geven.

3/4 van de Fok forums zijn hulp vragen, die kunnen dus allemaal in het FHF? Yvonne heeft aangegeven dat er een apart forum komt voor enquêtes, waar blijft die dan? Dat zou een goede oplossing zijn. :Y
Waar heeft ze dat aangegeven dan? Dat zou mooi zijn namelijk :s)

quote:
Het FHF was bedoeld om Fokker met een kleine portomonnee te helpen en ik snap dus nog steeds niet wat enquêtes daaraan toevoegen. En je hoort het nu van mij maar ik ben echt de enige niet met deze mening. Maar daar kan ik wel een enquête voor maken. _O-
Volgens mij is dat inmiddels achterhaald, en is het vooral om FOK!kers te helpen met zaken die ze op dat moment nodig hebben. En of dat nou een inboedel is of hulp met klussen of plaatjes om te ruilen, helpen=helpen=O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 21:34:28 #285
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114658448
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef Rucky het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ruilen is zelfs tegen de regels van het FHF. In de eerdere spaaractie topics zijn ook om de spaardingen gevraagd of ze zijn weggegeven. Het FHF was idt opgezet om Fokkers met een kleine portomonnee te helpen zonder tegenprestatie.

Daarom snap ik ook niet dat er steeds enquetes in het FHF opduiken. 9 vd 10 keer is het van iemand die zich registreerd, snel een enquete topic maakt en vervolgens hoor je niets meer van diegene. Vaak een slechte op en er worden soms prijzen in het vooruitzicht gesteld.

vannelle maakte al eens de opmerking dat het FHF niet de vuilnisbak van FOK is. Ik vind het een beetje ver gaan om dat te zeggen. Maar als er in het FHF topics worden neergezet omdat ze nergens anders in het forum thuis horen kan ik hem geen ongelijk meer geven.
Enquete's mogen gewoon geopend worden en worden beoordeeld door de betreffende mod(s) van dat forum.
Zij bepalen of het er mee door kan of niet.
Als zij vinden dat het goed is, is het goed.
Zo simpel werkt dat. :)

En of er een apart forum voor komt zijn we nog niet over uit.
Daar nemen we ook rustig de tijd voor om dat goed te bekijken en hoe het nu loopt.
En wanneer dat zal zijn merk je vanzelf. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_114658613
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Enquete's mogen gewoon geopend worden en worden beoordeeld door de betreffende mod(s) van dat forum.
Zij bepalen of het er mee door kan of niet.
Als zij vinden dat het goed is, is het goed.
Zo simpel werkt dat. :)

En of er een apart forum voor komt zijn we nog niet over uit.
Daar nemen we ook rustig de tijd voor om dat goed te bekijken en hoe het nu loopt.
En wanneer dat zal zijn merk je vanzelf. :)
dus, als de mods geen enquetes willen mogen ze deze allemaal sluiten?
pi_114658646
ik voel me haast rot dat ik het lef had om hier een topic te openen vorig jaar. dat kan toch niet de bedoeling zijn? het gaat toch zeker niet alleen om spullen (hence: geld)?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 21:38:56 #288
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114658653
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef firefly90 het volgende:

[..]

dus, als de mods geen enquetes willen mogen ze deze allemaal sluiten?
Wij hebben ze daar vrij in gelaten ja.
Wel met de mededeling om te kijken hoe de enquête zo gemaakt kan worden dat hij alsnog open kan blijven.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 21:39:12 #289
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114658670
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:38 schreef simmu het volgende:
ik voel me haast rot dat ik het lef had om hier een topic te openen vorig jaar. dat kan toch niet de bedoeling zijn? het gaat toch zeker niet alleen om spullen (hence: geld)?
Klopt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:50:02 #290
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_114659160
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:03 schreef tombolafan het volgende:
Ah, rellen, daar hou ik van :9 :+

Ik niet gelukkig. Maar als het moet heb ik nog wel een aantal troeven. Mijn punt is dat het FHF voor fokkers is die het financieel moeilijk hebben. En om dan een ruil/enquête topic in het FHF te zetten omdat het nergens anders in het forum past. -O-

quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:03 schreef tombolafan het volgende:

Waar heeft ze dat aangegeven dan? Dat zou mooi zijn namelijk :s)
Per PM.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_114659162
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:38 schreef simmu het volgende:
ik voel me haast rot dat ik het lef had om hier een topic te openen vorig jaar. dat kan toch niet de bedoeling zijn? het gaat toch zeker niet alleen om spullen (hence: geld)?
jij hoeft je helemaal niet rot te voelen daarover. perfect FHF topic als je het mij vraagt.

ook totaal iets anders dan een enquete en dat soort ongein waar nu de discussie over gaat.
echt hier moet jij je niet aangesproken voelen.
pi_114659226
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef Rucky het volgende:

[..]

We vragen om spullen of we geven ze weg. Voor wat hoort wat, daar doen we hier niet aan. :N
Definieer 'we'? Een persoonlijke mening is prima maar maak deze niet tot een algemene stelling. Want als ik jouw gedachtengang zou volgen dan mag een bedankkaartje ook niet meer, of een glaasje drinken of maaltijd als je je spullen bij iemand komt afleveren.
Voor wat hoort wat moet niet (en de gever kan dit ook nooit ofte nimmer als verplichting stellen), maar mag absoluut wel in FHF. En dat is altijd zo geweest.
quote:
[..]

Ik heb nog nooit een enquête meegemaakt die kwaliteit heeft of met de FHF doelgroep te maken heeft.
Zie de post van Netsplitter.
quote:
[..]

Als zelfs een moderator tegen mij aangeeft dat hij een topic naar het FHF heeft verplaats omdat die overal in het Fokforum wordt gesloten dan kan ik niet anders dan vannelle gelijk geven.
Naam en rugnummer graag, want als het klopt wat je zegt dan wil ik graag even met die collega in gesprek om beiderzijds duidelijkheid te scheppen.

quote:
3/4 van de Fok forums zijn hulp vragen, die kunnen dus allemaal in het FHF? Yvonne heeft aangegeven dat er een apart forum komt voor enquêtes, waar blijft die dan? Dat zou een goede oplossing zijn. :Y

Het FHF was bedoeld om Fokker met een kleine portomonnee te helpen en ik snap dus nog steeds niet wat enquêtes daaraan toevoegen. En je hoort het nu van mij maar ik ben echt de enige niet met deze mening. Maar daar kan ik wel een enquête voor maken. _O-
Beetje flauw, dit. :{

En over het hele enqueteverhaal (voor jou en anderen die daar een mening over hebben): zie post Netsplitter. Met repect voor ieders mening hierover: deze discussie hebben we de afgelopen tijd keer op keer gevoerd hier en Liesje en ik zijn er nu klaar mee. Eens worden we het toch niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114659234
zie post netsplit?
uit die post haal ik juist dat jullie als mods alle vrijheid hebben om een enquete te sluiten.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik niet gelukkig. Maar als het moet heb ik nog wel een aantal troeven. Mijn punt is dat het FHF voor fokkers is die het financieel moeilijk hebben. En om dan een ruil/enquête topic in het FHF te zetten omdat het nergens anders in het forum past. -O-

[..]

Per PM.
moeilijk in meerder opzichten denk ik. hulpbehoevend kan ook in een niet financieel oogpunt. zoals het topic simmu daar een mooi voorbeeld van is.
pi_114659356
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik niet gelukkig. Maar als het moet heb ik nog wel een aantal troeven. Mijn punt is dat het FHF voor fokkers is die het financieel moeilijk hebben. En om dan een ruil/enquête topic in het FHF te zetten omdat het nergens anders in het forum past. -O-
Heb jij mijn vorige posts wel gelezen? :? Ik dacht dat mijn antwoord duidelijk was.
quote:
[..]

Per PM.
Dan wil ik die graag zien. Nadat je dit uiteraard met Yvonne hebt overlegd. Zoals Netsplitter schreef is daar nog geen beslissing over genomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  One tough cookie woensdag 25 juli 2012 @ 21:55:40 #295
169210 liesje1979
pi_114659409
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:51 schreef firefly90 het volgende:
zie post netsplit?
uit die post haal ik juist dat jullie als mods alle vrijheid hebben om een enquete te sluiten.

[..]

moeilijk in meerder opzichten denk ik. hulpbehoevend kan ook in een niet financieel oogpunt. zoals het topic simmu daar een mooi voorbeeld van is.
Klopt. En: kijken hoe de enquête zo gemaakt kan worden dat hij alsnog open kan blijven
pi_114659414
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:51 schreef firefly90 het volgende:
zie post netsplit?
uit die post haal ik juist dat jullie als mods alle vrijheid hebben om een enquete te sluiten.
Of niet sluiten. Die vrijheid hebben we ook.
quote:
[..]

moeilijk in meerder opzichten denk ik. hulpbehoevend kan ook in een niet financieel oogpunt. zoals het topic simmu daar een mooi voorbeeld van is.
Mooi gezegd. :Y

En een goed geschreven enquête past hier ook in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114659433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:51 schreef firefly90 het volgende:
zie post netsplit?
uit die post haal ik juist dat jullie als mods alle vrijheid hebben om een enquete te sluiten.
Met als regel dat er alles aan gedaan moet zijn om hem open te houden, dus eigenlijk zegt hij; liever niet sluiten :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_114659542
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik niet gelukkig. Maar als het moet heb ik nog wel een aantal troeven. Mijn punt is dat het FHF voor fokkers is die het financieel moeilijk hebben. En om dan een ruil/enquête topic in het FHF te zetten omdat het nergens anders in het forum past. -O-
Het was cynisch. Je bent namelijk aan het rellen, en steeds om hetzelfde :')
"je hebt troeven"?? waarom moet je troeven hebben? zolang FOK!kers elkaar helpen doet het subforum toch gewoon waar het voor gemaakt is?
En jouw punt klopt niet, het is voor hulpbehoevende FOK!kers, niet perse financieel gezien :)
quote:
Per PM.
Ah, makkelijk, en die is gewist zeker?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_114659624
FOK!kers die kaartjes sparen en ELKAAR daarmee HELPEN (ergo: FOK!kers HELPEN FOK!kers) past prima hier, wat een gezanik. De één kaartjes, de ander kaartjes, iedereen blij O+
Ja doei.
pi_114659626
het invullen van een enquete wordt gezien als "hulp bieden" ??
dump dan direct alle enquetes maar hier.

een enquete zou geplaatst moeten worden in de meest passende forum.
FHF is voor hulpgericht forum. grotendeels gaan de enquetes hier niet over.
waarom zijn deze dan toch geschikt voor FHF?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')