abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:33:48 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112540356
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”

YES ben TS joepie
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:37:14 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112540578
Volgens mij wel een goede psych getroffen, maandag afspraak nummer twee van vele...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112540681
is fijn als het klikt. Ik mag morgen weer naar spv, haar advies vragen voor psy.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112542045
Fijn voor je, Skull. Ik hoop dat het je helpt :*
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:00:14 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112542272
Gelukkig niet alleen voor de relatie issues, alles hangt samen :')

Ga me wel voorbereiden voor de volgende keer...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112542353
Ja,viel het rauw op je dak?
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:05:35 #7
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112542636
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Gelukkig niet alleen voor de relatie issues, alles hangt samen :')

Ga me wel voorbereiden voor de volgende keer...
Herkenbaar. Succes, bij mij heeft het heel erg geholpen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:25:52 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112544081
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:01 schreef LaLouchi het volgende:
Ja,viel het rauw op je dak?
Nee, maar dan voel ik me effectiever :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112545071
Dat geen contact helpt wel, situatie is en blijft pijnlijk, maar het helpt echt. Wel word ik nog getroffen door de kleine dingetjes en details, vandaag in kruidvat bepaalde producten die ze ook mee had naar australie, raakt me toch echt enorm hard. En ja ik mis haar, maar ik heb geen nood meer aan contact op te nemen, eerder gelatenheid, en als ik het toch voel, dan stel ik het uit en kalmeer ik weer. Ik leef momenteel van dag tot dag, voor het eerst in mijn leven, en misschien is dit wel het beste voor me op dit moment. Maar op zich gaat alles best, gewoon het gemis is groot, ik zie mezelf haar nog voor een heel lange tijd missen. Maar geen contact is echt aan te raden, en god, ik hoop haar nooit tegen te moeten komen. Waarschijnlijk is het een fase maar het voelt alsof ik altijd van haar zal blijven houden, rationeel weet ik dat het onzin is en ik overdrijf, maar voel me wel zo.

In september verhuis ik, hoop dat ik vanaf dan echt nieuwe start kan maken, tot dan, doe ik het rustig en stap voor stap, werken, sporten, wat afspreken met vrienden, en op een afstand van het analyseren te blijven. Ben gewoon al een tijd niet gelukkig, langste tijd in mijn leven dat ik wat doelloos ben, gevoel of de wereld wat aan mij voorbijgaat.
.
pi_112545351
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Tom84 het volgende:
Dat geen contact helpt wel, situatie is en blijft pijnlijk, maar het helpt echt. Wel word ik nog getroffen door de kleine dingetjes en details, vandaag in kruidvat bepaalde producten die ze ook mee had naar australie, raakt me toch echt enorm hard. En ja ik mis haar, maar ik heb geen nood meer aan contact op te nemen, eerder gelatenheid, en als ik het toch voel, dan stel ik het uit en kalmeer ik weer. Ik leef momenteel van dag tot dag, voor het eerst in mijn leven, en misschien is dit wel het beste voor me op dit moment. Maar op zich gaat alles best, gewoon het gemis is groot, ik zie mezelf haar nog voor een heel lange tijd missen. Maar geen contact is echt aan te raden, en god, ik hoop haar nooit tegen te moeten komen. Waarschijnlijk is het een fase maar het voelt alsof ik altijd van haar zal blijven houden, rationeel weet ik dat het onzin is en ik overdrijf, maar voel me wel zo.

In september verhuis ik, hoop dat ik vanaf dan echt nieuwe start kan maken, tot dan, doe ik het rustig en stap voor stap, werken, sporten, wat afspreken met vrienden, en op een afstand van het analyseren te blijven. Ben gewoon al een tijd niet gelukkig, langste tijd in mijn leven dat ik wat doelloos ben, gevoel of de wereld wat aan mij voorbijgaat.
ik zou ook nu wel willen verhuizen nieuwe start maken, kijken wel uit at dit niet een te grote rede voor je verhuizing wordt.
ja werkt goed geen contact meer hebben, heb je ook al haar nummer verwijderd enz, zodat de verleidingen er ook niet zijn?

kop op komt wel goed met de tijd, tenmiste dat hoop ik voor jouw mij en de rest hier

pa. nar welke stad ga je verhuizen?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112545522
klein vraag je hier,
mijn ex schoonmoeder is bijna jarig, ik twijfel of ik een smsje of e.d. wil sturen. op mijn verjaardag kreeg ik ook een sms van haar.......wat zouden jullie doen

ik weet niet goed of ik het contact wil houden,
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:43:41 #12
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112545583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef Norro-tje het volgende:
klein vraag je hier,
mijn ex schoonmoeder is bijna jarig, ik twijfel of ik een smsje of e.d. wil sturen. op mijn verjaardag kreeg ik ook een sms van haar.......wat zouden jullie doen

ik weet niet goed of ik het contact wil houden,
Lastige. Ik zou gewoon even pas op de plaats maken tenzij mijn band extreem goed was (then again, ik vergeet verjaardagen als een zeef...)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112546387
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

ik zou ook nu wel willen verhuizen nieuwe start maken, kijken wel uit at dit niet een te grote rede voor je verhuizing wordt.
ja werkt goed geen contact meer hebben, heb je ook al haar nummer verwijderd enz, zodat de verleidingen er ook niet zijn?

kop op komt wel goed met de tijd, tenmiste dat hoop ik voor jouw mij en de rest hier

pa. nar welke stad ga je verhuizen?
Komt goed, maar het heeft toch mijn zelfvertrouwen een flinke deuk gegeven, ook het vertrouwen in anderen... wss hebben velen dit, maar ik dacht echt dat ik haar kende, door en door, en als dan zo iemand je laat vallen, je bedriegt, liegt, en alles, jou en de relatie minimaliseert dan voel je je echt zo enorm klein, ze heeft me toen echt gebroken, volledig. Mezelf opgeraapt, en nu zo goed als het kan doorgaan, soms verbaast het me dat ik het gewoon doe. Maar tuurlijk, tijd slijt alles, en tijd gaat toch altijd vooruit, over een jaar zal het al heel anders zijn. We gaan door :)

Maar dat gevoel dat ik niet goed genoeg voor haar ben, om van te huilen als ik eerlijk ben

Ik verhuis naar Gent (mama is nederlandse, papa belgisch) woon sinds tienerjaren in Vlaanderen.
.
pi_112546436
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lastige. Ik zou gewoon even pas op de plaats maken tenzij mijn band extreem goed was (then again, ik vergeet verjaardagen als een zeef...)
dat is nu net mijn dilemma, ja de band was goed, echter ik weet niet of ik die band in stand wil of kan houden, zij kunnen niks doen aan de keuzen van hun dochter
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112546506
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef Norro-tje het volgende:
klein vraag je hier,
mijn ex schoonmoeder is bijna jarig, ik twijfel of ik een smsje of e.d. wil sturen. op mijn verjaardag kreeg ik ook een sms van haar.......wat zouden jullie doen

ik weet niet goed of ik het contact wil houden,
Zou ik doen, ik heb wel in woede heel haar familie en vrienden van facebook gegooid, dus die hoor ik nooit meer... :') maar had het liever niet gedaan, ze waren altijd vriendelijk voor me. Ik zou het dus doen :)
.
pi_112546749
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:55 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

dat is nu net mijn dilemma, ja de band was goed, echter ik weet niet of ik die band in stand wil of kan houden, zij kunnen niks doen aan de keuzen van hun dochter
Doen. Een simpel berichtje uit beleefdheid/vriendelijkheid houdt de 'band' echt niet in stand. Die is er nu toch al niet meer, denk alleen dat het wel zo aardig is en je toont ook volwassenheid
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:04:22 #17
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112547138
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:55 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

dat is nu net mijn dilemma, ja de band was goed, echter ik weet niet of ik die band in stand wil of kan houden, zij kunnen niks doen aan de keuzen van hun dochter
Kort bericht in dat geval, maar meer ook niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 7 juni 2012 @ 06:02:24 #18
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112555085
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef Norro-tje het volgende:
klein vraag je hier,
mijn ex schoonmoeder is bijna jarig, ik twijfel of ik een smsje of e.d. wil sturen. op mijn verjaardag kreeg ik ook een sms van haar.......wat zouden jullie doen

ik weet niet goed of ik het contact wil houden,
Gewoon een kaartje sturen. Heb ik ook gedaan, ook toen ze in het ziekenhuis lag. Ik heb een probleem met hem, niet met haar.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112555503
Mijn ex schoonouders hebben mij keihard laten vallen. Zijn moeder.zei "ja ik bel je nog, wil gewoon nog een bakkie bij je blijven doen.." Ze moet nu nog bellen. Ik hoef die mensen nooit meer te zien. Gun het ze eigenlijk ook niet dat ze dochter nog xien, maar dat is niet anders want ex woont nu bij hun. Over haar hebben ze me ook niet een keer gebeld hoe het met haar ging. Rare mensen.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 7 juni 2012 @ 08:02:24 #20
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112555629
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 07:47 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn ex schoonouders hebben mij keihard laten vallen. Zijn moeder.zei "ja ik bel je nog, wil gewoon nog een bakkie bij je blijven doen.." Ze moet nu nog bellen. Ik hoef die mensen nooit meer te zien. Gun het ze eigenlijk ook niet dat ze dochter nog xien, maar dat is niet anders want ex woont nu bij hun. Over haar hebben ze me ook niet een keer gebeld hoe het met haar ging. Rare mensen.
Je kunt het ook omdraaien. Misschien vind ze het heel moeilijk om contact met je op te nemen omdat ze toch zijn moeder is en blijft. Je zou ook zelf het initiatief kunnen nemen en zelf eens bellen en vragen of je een keer een bakkie met hun kleindochter mag doen als je ex er niet is.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112555650
Nee absoluut niet. In het begin, toen ik het beter vond mijn dochter tot rust te laten komen, kon ze wel bellen om mij te dwingen haar aan ex mee te geven. Nu hebben we een omgangsregeling getroffen en ineens belt ze niet meer. Ik ben geen gekke eppie, en heb daar nu geen behoefte meer aan.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 7 juni 2012 @ 08:12:41 #22
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112555726
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 08:05 schreef LaLouchi het volgende:
Nee absoluut niet. In het begin, toen ik het beter vond mijn dochter tot rust te laten komen, kon ze wel bellen om mij te dwingen haar aan ex mee te geven. Nu hebben we een omgangsregeling getroffen en ineens belt ze niet meer. Ik ben geen gekke eppie, en heb daar nu geen behoefte meer aan.
Ook goed, ik gaf alleen maar een tip. Vaak word er in dit soort situaties voor een ander gedacht en dat is verkeerd. Ik heb geleerd mij eens te proberen te verplaatsen in de ander, dan kun je tot hele andere conclusies komen.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112555738
Bedankt voor de tip.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112574549
Elke dag fiets ik een route naar mijn werk, 15km of zo. En elke dag kom ik langs verschillende plekken waar we samen hebben gelopen, jeweetwel, herinneringen.

Twee weken geleden kon ik er de hele tijd nog om huilen en alles. Nu steekt het af en toe maar het gaat de hele tijd prima.

Vooruit denken, koesteren wat je waard is.

Ik blijf het nog steeds jammer vinden dat mijn gevoelens er niet meer zijn. Ik kan ze ook niet meer oproepen. Het is vooralsnog het beste wat me is overkomen in de afgelopen drie jaar en het is enorm snel gegaan.

Ik mis het enorm en vind het nog altijd jammer. Maar we gaan heel erg de goede kant op hier.

Wel heb ik nog constant de behoefte om haar te bellen of uit te nodigen en dan blij zijn. Maar goed.. We moeten maar iemand anders gaan zoeken die leuk is dan of zo.

Vraag me nochtans de hele tijd af of ik ooit nog zo heftig verliefd kan worden. Ik heb dit nog nooit zo gevoeld, ook al heb ik al best wat meiden gehad.
pi_112574605
Hello everybody!
Na 4 jaar iets met een meisje gehad te hebben waarvan ik dacht dat het nooit meer uitging is het sinds 3 maanden nu toch uit.
Ze heeft me ineens vanuit het niets gedumpt omdat ze weer vrij wou zijn aangezien ze deze zomer 2 maand weg gaat, we hebben wel nogsteeds contact en ik heb wel 10x gezegt ondertussen dat ik geen contact meer wil maar dan kan ik het zelf ook niet volhouden.
ook zegt ze heel vaak dat ze hoopt dat we over een paar jaar wel weer bij elkaar terugkomen en dat het nu gewoon even niet meer werkt.
Wat zouden jullie doen? diegene helemaal los laten terwijl je zo'n goede band met iemand hebt?
Elke dag voelt nogsteeds kut als ik denk dat ze nu met andere jongens aan het afspreken is enz. verder gaan we veel met dezelfde mensen om en komen we elkaar nog de heletijd tegen wat het voor mij ook zwaar kut maakt.
wat zouden jullie doen?!
pi_112574948
Ik kan je vertellen dat direct het contact afkappen het beste is wat je kan doen. Als zij beseft dat ze een fout maakt, dat ik wel kan snappen na vier jaar, zal ze zelf naar je terug komen. Maar dat zal ze alleen doen als ze het gevoel kan krijgen dat ze je zal missen. Geen contact is het beste wat je kan doen.

Wees hard voor je zelf en gooi alles er uit wat je wilt, voor één keer, en daarna basta.
Dan kan je nog wel duizend uren piekeren en bedenken wat je nu allemaal nog had willen zeggen. Maar dat zet geen zoden aan de dijk. Dus moet je het opschrijven, misschien nog wel duizend keer, en voor je zelf bewaren.

Voor jou is het ook een kwestie van doorbijten. Geen contact betekent een start van een keihard gevecht tegen jezelf. Gevoelens die wegvloeien, herinneringen die vervagen, alles gaat weg en je maakt plaats voor nieuwe.

Hoop, verdriet, woede, depressie en acceptatie, komt allemaal aan bod. Maar het ligt aan jou hoe snel dat gaat.

Veel met mensen praten, familie, vrienden, iedereen. Kruip even terug in je hol maar ga daarna aan je eigen leven werken.

Depressie is de grootste bitch kan ik je wel zeggen. Na dat je alle gevoelens gehad hebt, heerst er apathie en een grote leegte. Dan is het moment aangebroken om te ondernemen en weer dingen te doen.

Maar dat is allemaal voor later.

Wat nu rest is, spreek je hart uit, doe het één keer, en hou daarna voor altijd je klep tot dat zij achter haar oren gaat krabben.

Als ze niet terug komt, komt ze niet terug. Als ze wel terug komt, kan je onderhandelen.
pi_112575096
@Dennis03; hoe moeilijk ook; loslaten
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112575260
Ja, das nog een hele kunst ;)
pi_112576879
Mensen die het uit maken :')
pi_112577241
Geen contact is inderdaad het beste, zo geef je jezelf de kans om in ieder geval niet steeds met ongewenste gevoelens geconfronteerd te worden. Contact heeft geen nut en voelt alleen maar als een marteling, dus waarom zou je?
pi_112577414
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:43 schreef Charcot het volgende:
Geen contact is inderdaad het beste, zo geef je jezelf de kans om in ieder geval niet steeds met ongewenste gevoelens geconfronteerd te worden. Contact heeft geen nut en voelt alleen maar als een marteling, dus waarom zou je?
Helemaal waar,maar oh zo moeilijk. Ga het ook maar proberen geloof ik. Vandaag weer een hele dag gehuild, en niet eens omdat ik contact met hem had. Snap niet dat ik me zo heb vergist. Snap niet dat ik hem altijd geloofd heb, en dat ik nog mijn best wil doen dmv gesprekken. Ik trek aan een dood paard. En toch snap ik niet waarom hij alsnog met me blijft praten erover. Volgens mij valt loslaten hem ook moeilijk. Moet ik niet aan denken, my bad. Goodbye, my love.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112577918
Nou ik snap er inderdaad ook heeeeelemaal niks van. Waarom ze mij dumpt :') Ik ben een prima vent en alles. Aan mij ligt het in ieder geval niet en daar waren we het beide over eens. Stom mens. Maar goed. Ja. Wat je nu beschrijft Lalouchi, voelt het zelfde als waar ik een tijd geleden mee zat.

Niks snappen. Ik snap het ook niet, maar je zit wel met dat kutgevoel. Maar je snapt er niks van. Geloof me, je zal nooit een antwoord krijgen dat bevrediging geeft. Want op alles kan je weer doorvragen. En elke keer krijg je dingen te horen die je toch niet wilt horen. Dus jah.

Ze zeggen misschien dat verliefdheid niet te sturen valt. Maar dan is het zelfde te zeggen over liefdesverdriet.

Maar zodra je er voor open staat en alle remmen los gooit, weet wat je moet doen, dan gaat het als een speer.
pi_112577969
Vind het nogal stijlloos, hij wilt je niet meer terug, zijn 'gevoelens' zijn er nog maar ze zijn niet sterk genoeg om voor jou te vechten??? Sorry hoor, maar WAT EEN BULLSHIT. Hij moet ballen kweken en verantwoordelijkheid nemen voor zijn daden ipv dat gehuil. Rot toch op zeg. Hij neemt je niet zoals je bent, je bent pas goed genoeg als dingen gaan zoals hij dat wil??? Tering zeg. 'ik wil wel van je houden hoor, maar pas onder deze voorwaarden'. Dan klopt er toch sowieso iets niet.. Herken je eigen zelfdestructieve patronen en leer inzien dat jij, als mens, 100% recht hebt op liefde. Maar daarvoor moet je wel jezelf accepteren en van jezelf kunnen houden. Anders blijf je stront aantrekken.
Leer inzien dat dat niet de man is om een leven mee te delen!
pi_112578197
Hij respecteert je voor geen ene meter. Anders had hij niet zijn stront steeds bij jou gedumpt na de breuk.
In feite geeft hij je steeds een trap na. Wat heb ik een hekel aan dit soort types.. Wel huilen maar er niets voor willen doen. Slappelingen.
pi_112578241
Onvoorwaardelijke liefde O+
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:13:12 #36
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112578502
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:06 schreef Faazz het volgende:
Onvoorwaardelijke liefde O+
tja... dromen zijn bedrog
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112581663
Heb je het tegen mij Charcot? Ik denk dat ik dat vandaag ben inzien. Als hij echt zoveel van me had gehouden dan had hij dit niet vol kunnen houden, en had hij er voor gevochten. Waarom hij nog steeds zegt dat hij van me hoyd, ik.weet het niet, en ik wil er nu ook niet meer over nadenken. Hij is weggelopen van zijn gezin, en was niet bereid ervoor te vechten. Dat is niet ern man.waar ik van op aan kan. En hoeveel pijn dat ook doet, ik ga het zoveel mogelijk laten rusten nu.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:27:59 #38
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112582156
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:13 schreef Mickeys het volgende:

[..]

tja... dromen zijn bedrog
Ik vind het een mooi streven, als je merkt dat er ineens voorwaarden zijn moet je samen om tafel om daar iets mee te doen. Maar cijfer jezelf niet weg...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112582244
Fuck no!

Ik was onvoorwaardelijk verliefd. Omdat zij het heeft uit gemaakt, kleven er nu voorwaarden aan mocht ze verder met me willen. Zo iets wat je nu telkens zegt; "wat als...".

Dus ben ik niet meer onvoorwaardelijk verliefd.
Dus is het niet puur.
Dus wordt het nooit meer wat.

BAM!

Maar het was er wel. Ook al was het tijdelijk. Je hebt toch iets gedeeld, right? Dus er is ook wel een bepaalde liefde gekweekt. Je kan het ook omzetten in haat, maar why bother?

Het boeit me niet waar de f&%$ ze in deze wereld is. Het was leuk voor zolang het duurde.
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:32:59 #40
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112582388
Ik zei ook nergens dat het voor je ex moet gelden? En zelfs de exen waar ik problemen mee had kan ik als mens nog prima liefhebben, hoe pijnlijk het soms ook is geweest.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112583447


speciaal nog een keer voor mickeys.

Goed gesprek met spv gehad vandaag. Had me een advies gegeven, moet ik even over nadenken.
(zou betekenen dat ik contact moet opnemen, weet niet of ik dat nu wil )
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112583960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef QEX het volgende:
[ afbeelding ]

speciaal nog een keer voor mickeys.

Goed gesprek met spv gehad vandaag. Had me een advies gegeven, moet ik even over nadenken.
(zou betekenen dat ik contact moet opnemen, weet niet of ik dat nu wil )
Hey lieverd, wat voor advies kreeg je? :* knap van je weer deze stap!
In life, every ending is a new beginning..
pi_112584302
Voorwaarden is in het geval van LaLouchi dus heel negatief omdat 'of het gaat zoals ik wil' of ze krijgt verwijten en alle schuld op haar afgeschoven.. Skull-splitter, dat wat jij zegt lees ik als 'compromissen'.
Sommige mensen zien relaties als iets waar ze vooral zelf beter van willen worden. Anderen zien relaties als een soort 'medium' om samen te groeien. Dat er ruimte is voor een individu om te groeien, maar daarnaast ook ruimte is om samen te groeien.
pi_112584344
@ lalouchi ; Dat advies hou ik liever voor mezelf. weet ook nog niet of ik er wat mee doe.
Betwijfel namelijk of het wat oplevert.

En we komen er wel. Ik heb weekend, morgen van plan lekker te gaan sporten en ga zaterdag lekker uit eten met een kennis.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112584472


[ Bericht 100% gewijzigd door Charcot op 07-06-2012 21:13:23 (foutje) ]
pi_112584877
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:10 schreef QEX het volgende:
@ lalouchi ; Dat advies hou ik liever voor mezelf. weet ook nog niet of ik er wat mee doe.
Betwijfel namelijk of het wat oplevert.

En we komen er wel. Ik heb weekend, morgen van plan lekker te gaan sporten en ga zaterdag lekker uit eten met een kennis.
Goed zo :) als je nog iets kwijt wil, dan weet je me te vinden.

@Charcot, ik ben ook echt geen engeltje geweest hoor, en.hij.zal ongetwijfeld ook gekwetst zijn. Maar dat gemanupileer en gedraai dat heb ik niet verdiend. Ik wilde gewoon openheid en eerlijkheid, maar daar wil hij zelf over nadenken. Over een open en eerlijk gesprek.. Klopt toch niet. Maargoed, hij moet me maar vooral overal de schuld van blijven geven als hij zich daar beter bij voelt. Ik moet me nu gaan richten op mijn herstel, zonder hem. Hoe.rottig ook.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:25:50 #47
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112585053
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:09 schreef Charcot het volgende:
Voorwaarden is in het geval van LaLouchi dus heel negatief omdat 'of het gaat zoals ik wil' of ze krijgt verwijten en alle schuld op haar afgeschoven.. Skull-splitter, dat wat jij zegt lees ik als 'compromissen'.
Sommige mensen zien relaties als iets waar ze vooral zelf beter van willen worden. Anderen zien relaties als een soort 'medium' om samen te groeien. Dat er ruimte is voor een individu om te groeien, maar daarnaast ook ruimte is om samen te groeien.
Ik zie in verschillen vaak wel groeimogelijkheid, het hele leven zit vol compromissen. Ik hoef niet zo nodig iemand die vooral zelf beter wil worden van een relatie en weer weg is als dat doel bereikt is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112586712
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik zie in verschillen vaak wel groeimogelijkheid, het hele leven zit vol compromissen. Ik hoef niet zo nodig iemand die vooral zelf beter wil worden van een relatie en weer weg is als dat doel bereikt is.
Hier ben ik het mee eens
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:59:08 #49
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112586876
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Charcot het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens
Nadeel dat je dat vaak niet kunt ruiken.
Overigens ben ik de laatste tijd meer bezig met mijn persoonlijke ontwikkeling, dus ook met mijn idee van relaties. Ik trokt altijd mijn bek te laat open, en daar ben ik wel klaar mee.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112587044
Als je investeert in je ontwikkeling dan 'selecteer' je op den duur ook betere partners. Dus geloof dat het 'probleem' vanzelf zal verminderen :D
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:19:22 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112588185
Je neemt altijd wat mee van een verbroken relatie. Ik moet leren mijzelf meer open te stellen, wat me beter afgaat, en mijn interne problemen aan te pakken, waarvoor psych.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112588633
Na een goede ex ga je altijd spontaan aan de zelfontwikkeling heb ik wel gemerkt. Je komt je zelf altijd wel ergens tegen en dan ga je nadenken en nieuwe doelen stellen. Interessant gebeuren altijd.

Je kan na verloop van tijd idd rebounders en relatie-materiaal beter onderscheiden :')

Ik denk dat ik over een paar weken even spontaan mijn kop laat zien sinds ze dan klaar is met haar baantje hier. Daarna zal ik haar in mijn omgeving nooit meer hoeven tegenkomen.
En tegen die tijd zal ik me wel sterk genoeg voelen denk ik. Het gaat steeds beter hier, dus waarom niet.
pi_112588744
Klinkt als een positieve ontwikkeling :).
pi_112589038
Zelf neem ik bewust geen contact met m'n ex. Nummer verwijderd etc. Dat voelt wel beter eigenlijk. Al hoewel het blijft moeilijk natuurlijk. Ik vraag me altijd af of ze oké is en wat ze aan het doen zou zijn. Dat laatste hoef ik eigenlijk niet te weten, aangezien in een paar dagen tijd een andere gozer had. Daar ben ik nog steeds zo boos over, godverdomme.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:10:15 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112607349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:26 schreef Faazz het volgende:

Je kan na verloop van tijd idd rebounders en relatie-materiaal beter onderscheiden :')

Ook daar kun je je lelijk in vergissen. Ik geloof niet in het lot, wel dat je tegenkomt wat je op dat moment nodig hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112607917
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ook daar kun je je lelijk in vergissen. Ik geloof niet in het lot, wel dat je tegenkomt wat je op dat moment nodig hebt.
jammer genoeg ben ik nog niets tegengekomen, sta er ook niet echt voor open denk ik.
zelfs geen rebount materiaal, komende weekend stappen dus wie weet ;)
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:33:50 #57
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112608406
Je moet er maar net klaar voor zijn idd, als de wond diep zit dan is het lichamelijke wel leuk en prettig maar kun je er verder ook niet veel mee
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112631519
nou ik zit tot 22:40 in het klooster...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112634066
please do not hate me ...



[ Bericht 0% gewijzigd door QEX op 08-06-2012 21:50:12 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:46:33 #60
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112635543
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:17 schreef QEX het volgende:
peace do not hate me ...

[ afbeelding ]
I don't hate you hahaha....
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112638338
*)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:36:08 #62
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112638685
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:17 schreef QEX het volgende:
please do not hate me ...

[ afbeelding ]
Doorgeslagen feminisme? Of gewoon tijd voor mannen om zich eeuwen ongelukkig te voelen...?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112638923
Gewoon een beetje lol trappen.



Deze kan ook. (oeps wel een beetje groot/ niet persoonlijk bedoeld overigens)

[ Bericht 39% gewijzigd door QEX op 08-06-2012 22:48:29 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112641492
Dus ja. Zit ik met een maat van me op het terras in Utown dingen te plannen voor van de zomer.
Elk moment dat mijn ex mijn hoofd doorboord wil ik het uitkramen en elke keer hamert hij op ons project.

Met andere woorden, de tijd gaat voort. Een boom aan de kant van de weg is echt, de gitaar die staat te verstoffen in de hoek bestaat echt. De ex manifesteert zich in je hoofd, na dat het contact verbroken is, is er niks meer. De ex is nep. Bestaat niet meer.

Allemaal in het hoofd. Why bother. Als ik mijn ogen open zijn er talloos veel mensen die leuk zijn en die een glimlach op je gezicht kunnen toveren.

Exen zijn jammer, maar de tijd heelt een hoop. Ik weet niet meer of ik haar mis, of dat ik de tijd mis of dat ik het gevoel mis. Wat telt is dat de zomer er aan komt en dat er veel leuke dingen komen gaan.

Leef het leven, de ex is niet meer en zal nooit meer wat worden. Maar daar moet je niet van uit gaan. Het gaat om je eigen geluk en de ex is bijzaak.

Zeg nou zelf. Zij of hij maakt er een puinhoop van in je hoofd, maar dat doe je echt zelf. Er is tijd nodig om het los te laten en die tijd moet je nemen. Daarna ga je weer leven en het valt best wel mee.

Ik merk ook dat de gesprekken hier in dit topic gaan over het loslaten en dat men elkaar er probeert doorheen te slepen. Maar we zitten allemaal in de zelfde shit.

Met zo'n objectieve blik van iemand die er geen weet van heeft en midden in het leven staat nodigt enkel meer uit om die ex te vergeten. Het was mooi, het was leuk, maar leven in het verleden brengt je nergens verder.

Koester wat je mooi vond en probeer er een les uit te trekken.

Ik mis het/haar nog steeds elke dag. Het is enorm jammer dat het uit is. Maar ik kan er niks meer van maken. Waarom zou ik me nog langer bezig houden met haar als er al lang geen contact meer is en het verhaal duidelijk is?

Ik voel me klaar om te stoppen met piekeren en te kijken wat de wereld nog meer te bieden heeft. Relaties is niet het gene dat je nodig hebt. Het is de kracht in je zelf om verder te gaan.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:47:13 #65
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112642478
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Doorgeslagen feminisme? Of gewoon tijd voor mannen om zich eeuwen ongelukkig te voelen...?
Zulke dingen gaan nu eenmaal over en weer.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 9 juni 2012 @ 00:09:54 #66
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112643663
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:47 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zulke dingen gaan nu eenmaal over en weer.
Nah, bij sommige vrouwen vraag ik me echt af of ze nog wel op deze planeet zitten qua instelling over mannen :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112643894
Gooi het eruit...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 9 juni 2012 @ 00:16:57 #68
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112644015
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 00:14 schreef QEX het volgende:
Gooi het eruit...
Bezoekje viva-forum is genoeg.

Van die vrouwen die echt onmogelijke dingen van vriendjes verwachten, hen ultimata stellen zonder dit kenbaar te maken, uit hun slof schieten als iemand een eigen leven leidt maar toch ook dit wensen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112647272
Die mannen heb je ook hoor. Nu niet iedere vrouw over een kam scheren svp. Het komt allemaal goed...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 9 juni 2012 @ 02:10:28 #70
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112647701
Ik heb ze nog nooit zo fel gezien als daar, heremijngod!

(en nee, ik ben niet wanhopig nu oid, maar vind het wel frappant dat het vaak dat soort grieten zijn die het dan vreemd vinden dat ze geen relatie kunnen aangaan.)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112647795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 02:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb ze nog nooit zo fel gezien als daar, heremijngod!

(en nee, ik ben niet wanhopig nu oid, maar vind het wel frappant dat het vaak dat soort grieten zijn die het dan vreemd vinden dat ze geen relatie kunnen aangaan.)
Heb het idee dat er ook maar een bepaald soort vrouw daar komt :+
  zaterdag 9 juni 2012 @ 02:21:33 #72
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112647905
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 02:15 schreef Charcot het volgende:

[..]

Heb het idee dat er ook maar een bepaald soort vrouw daar komt :+
Het wordt wel gecultiveerd ja. Zit er nog een normale tussen, dan wordt die door de kudde snel gehersenspoeld. Eigen schip eerst, de rest van de wereld alleen als het uitkomt :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 9 juni 2012 @ 02:22:36 #73
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112647923
Your love is fading,
I can feel your love fading,
Woman it's fading away from me

Cause your personal touch has grown cold
As if someone else controls your very soul
I fooled myself long as I can
I can feel the presence of another man

It's there when you speak my name
It's just not the same
Oh honey I'm losing you

Can feel it in the air
It's there everywhere
Oh I'm losing you

Can feel it in my bones
Any day you'll be up and gone
Oh I'm losing you

It's all over your face,
Someone's taken my place,
could it be, that I'm losing you

When I look into your eyes
a reflection of a face I see
Oh lord, I'm losing you

I'm hurt, downhearted and worried girl
Cause that face doesn't belong to me

Your love is fading, can feel it fading
oh away from me
Can feel it in the air, it's there everywhere
Ooh I'm losing you
I don't want to lose you, but I know I'm gonna groove ya
Ooh I'm losing you

Your love is fading, can feel it fading
Oh lord, I'm losing you.

Heerlijk nummer ook wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112647954
Ik ontwijk dit soort nummers juist.. Ga je daar niet gek van worden?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 02:27:31 #75
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112647994
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 02:24 schreef Charcot het volgende:
Ik ontwijk dit soort nummers juist.. Ga je daar niet gek van worden?
Gooi hem eens met de naam Rod Stewart in youtube, het is wel een klassiekertje ;)

Maar ik luisterde om eerlijk te zijn pas onlangs naar de tekst.

Neemt niet weg dat het pijnlijk herkenbaar is soms idd...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112648036
Later. Niet nu. Geen zin in een terugval. De herinneringen zijn aan het vervagen. De gevoelens aan het vervlakken. Wanneer ik hem tegenkom voel ik niets.. Er is iets geknapt :{
  zaterdag 9 juni 2012 @ 02:42:31 #77
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112648143
Terugvallen zijn frut.
Slaap lekker wel, ik ga plat :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112648154
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 02:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Terugvallen zijn frut.
Slaap lekker wel, ik ga plat :)
Welterusten!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 09:00:33 #79
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112649291
En weer op. Hoe obsessief kan je hoofd zijn...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:46:44 #80
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_112652022
Wakker worden met The wombats in het hoofd, if you love me let me go. Soms werkt het allemaal maar raar, je hoofd. Niet eens een leuk nummer :D
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:56:04 #81
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112652250
Ok, emotionele breakdown hebben tijdens de afwas is NIET handig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112652672
So wie so niet handig. Sterkte jullie.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:14:27 #83
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112652779
Thnx, was een korte, maar toch. Godverdomme wat kwam het binnen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112652946
Zonder kloppen? :P

Ik mag zo weer leuk een stukje fietsen richting mijn werk langs alle plekjes die we aangedaan hebben :')
pi_112653228
fijn he. Ik kan helemaal eigenlijk nergens komen want ben overal met hem geweest...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:33:21 #86
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112653263
Zeker zonder kloppen.

En elke dag herinnerd worden aan mooie tijden met de wetenschap dat dat nooit terugkomt...

De avond valt
De dag is voorbij
Je loopt eenzaam over straat

Ooit was het in voor-
en in tegenspoed
Nu weet je diep in je hart
Het komt nooit meer goed

(Tröckener kecks)

kat en spek verhaal, des te machtelozer...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112654012
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef QEX het volgende:
fijn he. Ik kan helemaal eigenlijk nergens komen want ben overal met hem geweest...
zo bekend, dat blijft moeilijk maar wordt gelukkig op den duur een beetje minder.
som kom ik op een plek en moet ik spontaan aan iets denken.
nadeel van samen gewoond te hebben is dat sommig die plekken in huis zijn.

wordt tijd om te verhuizen of een verbouwing, nog iemand ideeën?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112654088
Verhuizen? zou voor mij dan ook naar een andere (onbekende) stad moeten zijn.
Geheugenverlies... dat lijkt me handig. (bij voorkeur voor hem maar ja)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:02:03 #89
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112654186
Ooit ergens heel erg van geschrokken binnen mijn relatie, keiharde confrontatie keer op keer hielp wel...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112654274
Ben aan het bedenken of ik iets ga doen met het idee van de psycholoog. Het zou kunnen helpen maar betekend weer contact/confrontatie en zie dat nu echt niet zitten. Baal van het weer (helpt niet echt mee) . Gelukkig afgesproken met een kennis vanmiddag.

[ Bericht 4% gewijzigd door QEX op 09-06-2012 13:19:44 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:21:08 #91
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112654841
Het weer... Afgelopen maanden wel sterk van invloed, ben allang blij dat de bomen groen zijn nu, de wind en de regen boeien me weer wat minder.

Net een openbaring: ik houd gewoon niet genoeg van mezelf op dit moment.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112657910
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:58 schreef QEX het volgende:
Verhuizen? zou voor mij dan ook naar een andere (onbekende) stad moeten zijn.
Geheugenverlies... dat lijkt me handig. (bij voorkeur voor hem maar ja)
ik woon in Groningen, een van de redenen om hier te blijven was mijn ex
echter nu ik weer compleet vrij ben solliciteer ik ook weer in Utrecht.

dus misschien kan ik inderdaad ergens een nieuwe start maken, alleen moet ik dat niet doen met mijn huidige stemming en zo
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112658387
Sterkte iedereen.. ;( O+
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:50:26 #94
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112660178
We komen er toch wel O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112663124
Uiteindelijk wel.. En als we het goed doen komen we er sterker uit *). Je kunt het zien als een level die je afgerond moet hebben om bij het volgende te komen :') O+
  zaterdag 9 juni 2012 @ 18:06:00 #96
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112664448
Oh shut up :*
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112680579
Moeilijk. Ik zie dr steeds op werk. En 'the other guy' is er ook steeds. Fucked up.
  zondag 10 juni 2012 @ 00:16:47 #99
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112680854
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:08 schreef Gladif het volgende:
Moeilijk. Ik zie dr steeds op werk. En 'the other guy' is er ook steeds. Fucked up.
De kwelling, overplaatsen geen optie? Vertrouwenspersoon opzoeken?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112685919
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

De kwelling, overplaatsen geen optie? Vertrouwenspersoon opzoeken?
Nee, dat is helaas geen optie. Ik wil me niet laten wegjagen.
pi_112692238
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 10 juni 2012 @ 15:02:07 #102
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112693341
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:23 schreef Gladif het volgende:

[..]

Nee, dat is helaas geen optie. Ik wil me niet laten wegjagen.
Jezelf martelen hoeft ook weer niet lijkt me...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112693939
‎"Heaven has no rage like love to hatred turned.
Nor hell a fury like a woman scorned."

William Congreve
(beetje cultuur)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112694070
omg, gister ben ik mijn ex tegengekomen. Nadat ik het 2 maanden geleden heb uitgemaakt, omdat ik niet kon merken dat hij mij leuk vond en dat hij zo weinig kon afspreken enz.
Pffff ik was echt in shock. We hadden heel kort gepraat hoe het ging enz maar ik was van mijn apropos.. ik vertelde het eea maar met veel te eeuuh-en en ik wist niet hoe snel ik weer weg moest. Hier ben ik echt nog niet aan toe. Mijn hart ging nog een half uur lang daarna nog tekeer. :(
Damn. Ik baal zo dat hij er niet voor ging, terwijl ik het wel graag wilde.
Maar het bizarre is dat hij zijn gevoelens altijd goed voor zichzelf kan houden. Je kan nooit bij hem aflezen wat hij vindt/voelt. Echt nooit gewoon. Dus ik heb geen idee wat hij ervan vond om mij weer te zien. Hij stond er gewoon relaxed en rustig uit alsof er niks aan de hand was.
Hoe kan dat? Dat iemand dat zo goed voor zichzelf kan houden?

Ik baal wel dat ik nu weer zit te hopen op een telefoontje of sms dat ie me zo gemist heeft en eea wil aanpassen waardoor het wel zou werken :S Wishfull thinking ben ik bang, want uiteraard heb ik niks vernomen. Daarnaast zal hij altijd te trots zijn, omdat ik het afgekapt heb.
pi_112694222
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:21 schreef missy25 het volgende:
omg, gister ben ik mijn ex tegengekomen. Nadat ik het 2 maanden geleden heb uitgemaakt, omdat ik niet kon merken dat hij mij leuk vond en dat hij zo weinig kon afspreken enz.
Pffff ik was echt in shock. We hadden heel kort gepraat hoe het ging enz maar ik was van mijn apropos.. ik vertelde het eea maar met veel te eeuuh-en en ik wist niet hoe snel ik weer weg moest. Hier ben ik echt nog niet aan toe. Mijn hart ging nog een half uur lang daarna nog tekeer. :(
Damn. Ik baal zo dat hij er niet voor ging, terwijl ik het wel graag wilde.
Maar het bizarre is dat hij zijn gevoelens altijd goed voor zichzelf kan houden. Je kan nooit bij hem aflezen wat hij vindt/voelt. Echt nooit gewoon. Dus ik heb geen idee wat hij ervan vond om mij weer te zien. Hij stond er gewoon relaxed en rustig uit alsof er niks aan de hand was.
Hoe kan dat? Dat iemand dat zo goed voor zichzelf kan houden?

Ik baal wel dat ik nu weer zit te hopen op een telefoontje of sms dat ie me zo gemist heeft en eea wil aanpassen waardoor het wel zou werken :S Wishfull thinking ben ik bang, want uiteraard heb ik niks vernomen. Daarnaast zal hij altijd te trots zijn, omdat ik het afgekapt heb.
1-0 voor die dude.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_112694285
Hoezo 1-0 voor die dude? Het bevestigt voor mij meer dat hij dus idd niet echt om mij heeft gegeven... 1.5 jaar lang. Vind het niet echt tof, terwijl hij wist hoe leuk ik hem vond.
pi_112694451
Is inderdaad wel fijn als je weet dat iemand om je geeft en dat die persoon het ook laat zien. Maar had je hem dat allemaal gezegd voor je het uit maakte? (ofwel heeft hij de kans gehad het te veranderen?)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112694590
Ja ik heb het meerdere malen aangegeven dat ik sommige dingen echt niet leuk vond. En toen veranderde hij al niks. Op het laatst was echt de druppel.. Het kwam erop neer dat we elkaar 4 weken niet gezien hadden en toen had hij nog eens 2 weken een tentamenweek waarin hij totaaaal geen tijd voor mij had of kon maken. Dus we zouden elkaar 6 weken niet zien. Terwijl ik makkelijk kan aanpassen enzo deed hij dat niet. Bijv. zijn ouders kwamen terug van een vakantie en daar moest hij dan de hele dag en avond zijn en lag dus in zijn eigen bed, terwijl ik 5 min van zijn ouders huis (daar woont hij in het weekend) af woon. Hij heeft dus liever dat hij mij 6 weken niet ziet dan dat hij tegen zijn ouders zegt: om 8 uur ga ik weg naar missy25 en ik slaap daar.
Altijd waren het van dit soort dingen en hij wilde niks aanpassen.
En ik vertelde dat het mij geen voldoening meer gaf en dat ik niet verder wilde. Omdat ik een echte relatie wilde en niet zo als scharrels met elkaar omgaan.
pi_112694907
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:28 schreef missy25 het volgende:
Hoezo 1-0 voor die dude? Het bevestigt voor mij meer dat hij dus idd niet echt om mij heeft gegeven... 1.5 jaar lang. Vind het niet echt tof, terwijl hij wist hoe leuk ik hem vond.
Jij zit er mee en hij niet. En als je al langer het idee had dat hij niet echt om je gaf, had je al eerder de brui aan moeten geven.

Liefde maakt blind.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_112695042
Nou sommige mensen uiten zich gewoon niet zo makkelijk.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112699082
Na 5 jaar een sms ontvangen dat alles goed gaat en dat hij dat even wilde laten weten. Ik had het uitgemaakt en aangegeven geen/weinig contact te willen hebben kort daarna. Uit beleefdheid wilde ik wel even reageren maar toen bedacht ik me: ik heb geen zin om dit contact te onderhouden of ineens weer af te kappen oid.

Iemand die wel eens een ex heeft gesmst na x aantal jaren? Wat zijn je verwachtingen?
  zondag 10 juni 2012 @ 18:07:17 #112
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112700559
quote:
15s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:32 schreef Kaeli het volgende:
Na 5 jaar een sms ontvangen dat alles goed gaat en dat hij dat even wilde laten weten. Ik had het uitgemaakt en aangegeven geen/weinig contact te willen hebben kort daarna. Uit beleefdheid wilde ik wel even reageren maar toen bedacht ik me: ik heb geen zin om dit contact te onderhouden of ineens weer af te kappen oid.

Iemand die wel eens een ex heeft gesmst na x aantal jaren? Wat zijn je verwachtingen?
Ik zou mijn vorige ex wel eens willen spreken. 2 redenen, weten hoe het met hem gaat en vragen stellen waar hij tegenaan was gelopen om het uit te maken. Hij heeft toen gezegd dat het 100% aan hem lag, maar helemaal geloven doe ik het niet. Reden is ook dat ik het laatste half jaar mijzelf veel ben tegen gekomen door gesprekken met de psychologe en daar best interessante dingen uit zijn gekomen. Misschien kan hij nog een paar handvatten aanleveren waar ik nog meer mee kan dan nu. Alleen is het wel nu 7 jaar verder dus ik vind het heel erg moeilijk om te doen, maar ik zou het wel willen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 10 juni 2012 @ 18:24:07 #113
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112701172
Tja gisteren weer uit elkaar gegaan.
Ze vond het te snel gaan, ik geef mijzelf teveel in een relatie en word te snel verliefd.
Het kutte is dat ze eerst ook echt verliefd was maar ergens is het weggevallen en toen heeft ze een paar dagen gewoon gedaan alsof het oké was. Ze wilde het rustiger aan doen en nog wel vrienden blijven :{ Maarja ik wist al meteen hoe laat het was.

Ze ging mee naar een gemeenschappelijke vriend van ons en daar maakte ze het uit.
Ik ben toen gewoon naar de kroeg gegaan, heb haar daar laten zitten en daarna kwamen mijn vrienden van mij ook allemaal opzoeken. Nadat ik mijzelf had bezat ben ik nog de stad ingegaan met mijn vrienden en heb toen wel meteen wat andere meiden leren kennen.

En vandaag werd ik wakker toen dacht ik fuck, stuurde haar nog een bericht want had expres geen bericht gestuurd toen ik zat was. En het is toch echt voorbij.
Baal er gewoon echt van dat alle relaties kapot gaan bij mij. Soms ben ik het zelf, soms zij.
Ben pas 23 maar heb de afgelopen maand gewoon al 3 relaties gehad :')

De eerste ging vreemd na 4 maanden, de tweede gebruikte ik om de eerste te vergeten en toen kwam ik de derde tegen waar ik echt helemaal verliefd op werd maarja. Ze had mij al voorgesteld aan haar ouders en iedereen en ik haar aan de mijne een paar dagen terug.

Er is gewoon iets mis met mij waardoor ik cheaters aantrek en zelf ga cheaten en wanneer ik eerlijk ben is het too much. Fuck na meer dan 40 vrouwen denk je toch wel de ware ooit tegen te komen.
Ik moet iets veranderen aan mijzelf maar heb geen idee waar te beginnen of hoe. |:(

En dan nog vanochtend met een meisje gesproken die mij eerst leuk vond maar ze zei dat het aan mijn eigen arrogantie ligt. En doordat ik mij verheven voel tegenover vrouwen.
pi_112701386
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]
Hij heeft toen gezegd dat het 100% aan hem lag, maar helemaal geloven doe ik het niet.
.GRRR

[ Bericht 15% gewijzigd door QEX op 10-06-2012 18:41:54 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 10 juni 2012 @ 18:48:12 #115
167856 Toempf
Internetheld
pi_112702170
Ik zal het kort houden, 3 maanden gedate met een meid uit onze vriendengroep, tot zij het uitmaakte omdat ik volgens haar te weinig actie ondernam. Dat is nu ongeveer 5 weken geleden en ik baal er nog steeds wel een beetje van, al moet ik zeggen dat het wel steeds beter gaat. Alleen jammer dat ze dus bij ons in de groep zit en ik haar dus regelmatig nog zie. En dat komt de verwerking niet echt ten goede. En op dit moment ben ik samen met haar een vakantie aan het zoeken naar Salou waar we met z'n vieren naar toe gaan. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen :')
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_112702364
Jeetje dat je daar zin in hebt Toempf, zo'n vakantie.. Zou ik niet trekken..

Maar waarom ondernam je weinig actie?
  zondag 10 juni 2012 @ 19:00:45 #117
167856 Toempf
Internetheld
pi_112702642
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:53 schreef missy25 het volgende:
Jeetje dat je daar zin in hebt Toempf, zo'n vakantie.. Zou ik niet trekken..

Maar waarom ondernam je weinig actie?
Ben nooit zo'n held geweest op het gebied van vrouwen en relaties, ben ik veel te verlegen voor helaas. :) Dat is de reden dat het uit is gegaan, het duurde haar te lang voordat ik een 'move' maakte.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_112702673
nou...we leven in de 21ste eeuw hoor.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 10 juni 2012 @ 19:07:37 #119
167856 Toempf
Internetheld
pi_112702976
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:01 schreef QEX het volgende:
nou...we leven in de 21ste eeuw hoor.
Wat bedoel je daar mee? :)
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_112703211
Zij kan ook een move maken.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112707968
Deels mee eens. Als een man er te krampachtig over doet kan zij zich toch net zo goed steeds afgewezen voelen. Niet iedereen is zo ruimdenkend/zelfverzekerd. Als de man in kwestie heel onzeker is kan het hem ook hard in zijn ego raken als het meisje de move moet maken..
pi_112712239
Tja maar aan de andere kant, als niemand een move maakt..., maar dat is een tikkie off topic
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112713843
Reed ik naar huis na het zwemmen, zie ik haar de andere kant oprijden en paar autos later de dwerg met zn busje, voelde zo een enorme lading van agressie opkomen, en ik zal ze beiden zeker tegenkomen op de komende festivals, ben benieuwd, ik vind het gewoon erg dat er geen consequenties aan hun gedrag zijn... Liefdesverdriet is al stuk minder, het ongeloof niet, de minachting voor beiden is nog altijd sterk.
.
pi_112717916
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik zou mijn vorige ex wel eens willen spreken. 2 redenen, weten hoe het met hem gaat en vragen stellen waar hij tegenaan was gelopen om het uit te maken. Hij heeft toen gezegd dat het 100% aan hem lag, maar helemaal geloven doe ik het niet. Reden is ook dat ik het laatste half jaar mijzelf veel ben tegen gekomen door gesprekken met de psychologe en daar best interessante dingen uit zijn gekomen. Misschien kan hij nog een paar handvatten aanleveren waar ik nog meer mee kan dan nu. Alleen is het wel nu 7 jaar verder dus ik vind het heel erg moeilijk om te doen, maar ik zou het wel willen
Ik hoop niet dat het bij mijn ex zo diep ligt.. Anders zou ik wel helpen met een eenmalig gesprek, als hij daarom vroeg (wel straight to the point).

Wat ik had gedaan met een zomaar afgekapte vriendschap (ik was degene die genegeerd werd zonder duidelijke verklaring): na een jaar kon ik het nog niet begrijpen, dus had ik een laatste bericht verstuurd naar die persoon met alle gedachten waarmee ik al die tijd rondliep. Daarna had ik het losgelaten en was de zaak afgesloten voor mij.
pi_112719035
Pfff wat is het zo lastig. Liefde kan zo mooi zijn, maar dit is echt de keerzijde ervan. Godverdomme.
  zondag 10 juni 2012 @ 23:45:00 #126
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112720164
Kut, kijk ik nog ff op Facebook voor het slapen komt haar foto voorbij in de newsfeed.
pi_112721767
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 23:45 schreef SunTzu het volgende:
Kut, kijk ik nog ff op Facebook voor het slapen komt haar foto voorbij in de newsfeed.
Doe jezelf een lol en verwijder en blokkeer haar op facebook, maakt het echt veeeeel makkelijker!
pi_112726373
waarom blijf ik maar dagelijks minstens een keer aan me ex denk, bah. het zou handig zijn als je dat net als op facebook kan blokken en ontvrienden.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112726891
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 08:46 schreef Norro-tje het volgende:
waarom blijf ik maar dagelijks minstens een keer aan me ex denk, bah. het zou handig zijn als je dat net als op facebook kan blokken en ontvrienden.
I know the feeling. Crap.

Gisteren weer een vriend van ons erover gesproken. Pff.. Ik.wil het er niet over hebben, heb dit ook tegen hem gezegd en toen kwam erachtet aan "ok, maar dit moet je even weten hoor!" Nou spill it dan maar... Nou waar het dus op neer kwam; ex vind het vervelend dat hij nog niet met andere wijven kan kloten omdat hij nog met mij getrouwd is, rn hij vind het vervelend dat de scheiding nog niet in gang is gezet omdat ik.eerst nog een gesprek wilde (lijkt me wel zo handig dat je eerst dingen bespreekt maargoed) hij kan dus niet wachten voor hij met zijn nieuwe leven begint. Dat hij nooit meer met mij wil samenwonen (ach gossie, wat had hij het toch slecht) dat hij het slechts uit de scheiding komt qua geld, want ja hij moet tenslotte allimentatie betalen (duh) dat hij echt alleen nog maar wil scheiden.

Ik word zo moe van dat gezeik en gejank achter mijn rug om. Wees een man en bespreek alle opties, gooi je frustratie eruit, komen we een stuk verder. Ik ga voorlopig ook niet meer afspreken met.die vriend, hij blijft erover doorgaan, ook als ik vraag dat niet te.doen. Ik wil rust en ga nu mezelf beschermen. Als hij wat te melden heeft dan doet hij dat maar in mijn gezicht en niet viavia.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112728683
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 09:20 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

I know the feeling. Crap.

Gisteren weer een vriend van ons erover gesproken. Pff.. Ik.wil het er niet over hebben, heb dit ook tegen hem gezegd en toen kwam erachtet aan "ok, maar dit moet je even weten hoor!" Nou spill it dan maar... Nou waar het dus op neer kwam; ex vind het vervelend dat hij nog niet met andere wijven kan kloten omdat hij nog met mij getrouwd is, rn hij vind het vervelend dat de scheiding nog niet in gang is gezet omdat ik.eerst nog een gesprek wilde (lijkt me wel zo handig dat je eerst dingen bespreekt maargoed) hij kan dus niet wachten voor hij met zijn nieuwe leven begint. Dat hij nooit meer met mij wil samenwonen (ach gossie, wat had hij het toch slecht) dat hij het slechts uit de scheiding komt qua geld, want ja hij moet tenslotte allimentatie betalen (duh) dat hij echt alleen nog maar wil scheiden.

Ik word zo moe van dat gezeik en gejank achter mijn rug om. Wees een man en bespreek alle opties, gooi je frustratie eruit, komen we een stuk verder. Ik ga voorlopig ook niet meer afspreken met.die vriend, hij blijft erover doorgaan, ook als ik vraag dat niet te.doen. Ik wil rust en ga nu mezelf beschermen. Als hij wat te melden heeft dan doet hij dat maar in mijn gezicht en niet viavia.
Ik zou het allemaal maar lekker van je af proberen laten te glijden en niet te persoonlijk nemen, voor hem is dit ook allemaal een coping mechanism.

En ik zou de volgende keer als iemand zoiets zegt gewoon zeggen: 'Nee, dat hoef ik niet te horen'. Je kan jezelf daar het beste gewoon maar tegen beschermen, want je hebt er helemaal niks aan om dat te weten, je voelt je er alleen maar rot door. Ik moet zeggen dat ik het ook niet zo tactisch vind van die persoon.

EDIT: Lees nu het tweede deel van je post pas, als dat zo is is het inderdaad handiger om gewoon maar niet af te spreken, je hebt veel meer aan afleiding dan er constant aan herinnerd te worden/
  maandag 11 juni 2012 @ 10:48:44 #131
167856 Toempf
Internetheld
pi_112728890
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:12 schreef QEX het volgende:
Zij kan ook een move maken.
Oh, dat deed ze ook wel hoor, ik denk alleen dat ze het een beetje zat begon te worden dat zij degene was die iedere keer het iniatiatief moest nemen. Ik weet het niet, we hebben het nooit echt duidelijk uitgepraat in ieder geval.

Over die vakantie; ik begin nu echt serieus te twijfelen of ik hier nog wel mee door moet gaan. Ik ga met haar, haar vriendin en een vriend van mij. Op zich had ik dat nog geen ramp gevonden, maar ik heb nu het hele sterke vermoeden dat die vriend en mijn ex met elkaar aan het rotzooien zijn. En om haar met een ander te zien die nota bene ook nog een vriend van je is, daar heb ik nog een beetje moeite mee. Ik zal het denk ik nog maar een keer gewoon op de man af vragen, dan heb ik in ieder geval duidelijkheid. Bij eerdere pogingen deed hij er een beetje lacherig over, maar foto's en berichten op facebook doen anders vermoeden.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_112728891
@kermitkikker, ja precies. Ben nu veel aan het klussen dus dan ben ik bezig en denk ik er niet zoveel aan. Maar dan komt dit nogal rauw op mijn dak. En tuurlijk, hij probeerd ook met fe situatie te dealen en doet zich wss stoerder voor als hij zich voelt, maar toch, die dingen steken. Ik wou gewoon dat hij eens wat open en eerkijke gesprekken met me aan ging. Maar dat zal wel niet. It sucks.

Maargoed een boek dat ik had besteld is net aangekomen en dat ga ik nu lekker lezen. Bedankt :*
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 11 juni 2012 @ 14:01:28 #133
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_112736073
Na anderhalf jaar geprobeerd te hebben haar ouders mij te laten accepteren er helaas een punt achter moeten zetten. Als ze voor mij zou kiezen zou ze haar familie verliezen en ik wil haar niet daartoe dwingen.

Lastige is dus wel dat we nog zielsveel van elkaar houden, want het probleem lag niet tussen ons.
Maar ik heb besloten om cold turkey te gaan, dus definitief al het contact beëindigd, om het voor ons beiden gemakkelijker te maken.
Narcist
pi_112736847
Door dat kut EK komt alles met mijn ex ook ineens weer wat dichterbij lijkt het wel..

Het ging 2 jaar geleden uit vlak na NL denemarken toen, en nu toch weer een beetje dezelfde sfeer op straat en in de kroeg, (behalve de resultaten dan :+ ) , krijg toch een beetje deja vu's deze dagen...

Gevoelens voor die meid zijn gelukkig compleet weg, behalve dat het me nog altijd heerlijk lijkt om haar zus een keer te regelen als ultieme revenche ofzo maargoed :P

Sindsdien ging het niet slecht met vrouwen, behalve de laatste 5 / 6 maanden, gewoon helemaal niets. Ook geen initiatief vanuit mijzelf op de een of andere manier, voel me nogal ''seksloos'' de laatste tijd om het zomaar even te zeggen... Ben er eigenlijk helemaal niet echt meer mee bezig, een vriendin krijgen, relaties en dat soort shit, mis het eigenlijk ook niet zo, behalve als ik snachts uit de kroeg met een slok op thuiskom, dan heb ik wel eens een foreveralone gevoel, maar dat is ook de volgende ochtend weer weg..

Of het een goed teken is weet ik niet.. Liever dit dan wanhopig proberen aan de vrouw te komen, zoals ik veel mensen om me heen altijd zie doen nadat een relatie over gaat, maar aan de andere kant laat ik veel kansen (zelfs bewust) vaak liggen...
pi_112738469
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 10:48 schreef Toempf het volgende:

[..]

Oh, dat deed ze ook wel hoor, ik denk alleen dat ze het een beetje zat begon te worden dat zij degene was die iedere keer het iniatiatief moest nemen. Ik weet het niet, we hebben het nooit echt duidelijk uitgepraat in ieder geval.

Over die vakantie; ik begin nu echt serieus te twijfelen of ik hier nog wel mee door moet gaan. Ik ga met haar, haar vriendin en een vriend van mij. Op zich had ik dat nog geen ramp gevonden, maar ik heb nu het hele sterke vermoeden dat die vriend en mijn ex met elkaar aan het rotzooien zijn. En om haar met een ander te zien die nota bene ook nog een vriend van je is, daar heb ik nog een beetje moeite mee. Ik zal het denk ik nog maar een keer gewoon op de man af vragen, dan heb ik in ieder geval duidelijkheid. Bij eerdere pogingen deed hij er een beetje lacherig over, maar foto's en berichten op facebook doen anders vermoeden.
Die vriend van je is geen vriend, want anders zou hij weten van de brocode.
  maandag 11 juni 2012 @ 14:59:16 #136
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112738504
Haar net nog ff gesproken ze zegt dat ik helemaal niets fout heb gedaan en dat alle dates en dingen die we samen deden echt leuk waren. Ik snap het gewoon niet, eerst mij voorstellen aan haar ouders en dan een week later dit. :{

Wtf man, tja ik kan natuurlijk gewoon verder gaan met andere meiden maar het is zo raar.
pi_112742787
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef SunTzu het volgende:
Haar net nog ff gesproken ze zegt dat ik helemaal niets fout heb gedaan en dat alle dates en dingen die we samen deden echt leuk waren. Ik snap het gewoon niet, eerst mij voorstellen aan haar ouders en dan een week later dit. :{

Wtf man, tja ik kan natuurlijk gewoon verder gaan met andere meiden maar het is zo raar.
Haha ja echt die heb ik ook gehad. Doei, het ligt niet aan jou, maar het was wel leuk. Dus moet ik nu dan maar een ander zoeken? :')

Met haar had ik voor het eerst in drie jaar weer het gevoel goed verliefd te zijn en dan kapt ze het af :{ Al die moeite! Zo voor de zomer.

Maar fuck it. Eigen plannen, eigen leven, eigen sores.
  maandag 11 juni 2012 @ 16:55:46 #138
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_112743352
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:42 schreef Faazz het volgende:

[..]

:{ Al die moeite! Zo voor de zomer.

De zomer lijkt me juist een mooi moment om nieuwe contacten op te doen. :)
Narcist
pi_112743432
Klopt maar dat is gezever dat je op je zelf in praat net zo lang tot je er cool mee bent. Uiteindelijk heb je toch geen keus, maar zie dat de eerste twee maanden na een harde break maar even in te zien.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:00:48 #140
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112743559
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:55 schreef Magistic het volgende:

[..]

De zomer lijkt me juist een mooi moment om nieuwe contacten op te doen. :)
Meeste zelfmoorden vinden in de lente plaats omdat anderen hun leven oppakken al dan niet met een rebound en de eenzamen dat alleen kunnen aanzien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 juni 2012 @ 17:03:05 #141
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112743648
Tja ik heb het gevoel dat ik er alweer overheen ben, heb van het weekend toch flink gefeest en 2 meiden sturen mij net een bericht + nog eentje die in het weekend iets leuks wil gaan doen.
pi_112743676
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Meeste zelfmoorden vinden in de lente plaats omdat anderen hun leven oppakken al dan niet met een rebound en de eenzamen dat alleen kunnen aanzien.
Snap ik heel goed. Als ik mijn dochter niet had gehad, had ik.mezelf ook.voor een trein gegooit.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 11 juni 2012 @ 17:04:49 #143
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112743718
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:03 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Snap ik heel goed. Als ik mijn dochter niet had gehad, had ik.mezelf ook.voor een trein gegooit.
Ik vind het erg lastig. Zelfmoord is voor mij NOOIT een optie, maar het doet godverdomme's pijn als een ex makkelijker met het leven door lijkt te kunnen gaan dan jij, ondanks eventuele gesprekken naderhand.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 juni 2012 @ 17:05:44 #144
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112743766
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:03 schreef SunTzu het volgende:
Tja ik heb het gevoel dat ik er alweer overheen ben, heb van het weekend toch flink gefeest en 2 meiden sturen mij net een bericht + nog eentje die in het weekend iets leuks wil gaan doen.
Lijntjes uitgooien kan geen kwaad, maar erin vluchten vind ik ook geen optie voor mijzelf. Want dan blijf je IMO dezelfde fouten maken. Stop, look and listen baby.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112744022
zelfmoord is NOOIT een optie. Daar is je leven veel te kostbaar voor. En je kan het de wereld niet aandoen. Stel je voor dat je later iets heel belangrijks gaat uitvinden/ontdekken... zit de rest van de wereld mooi met de gebakken peren. ;)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 11 juni 2012 @ 17:15:12 #146
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112744115
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:12 schreef QEX het volgende:
zelfmoord is NOOIT een optie. Daar is je leven veel te kostbaar voor.
Gelukkig had mijn 15 jarige zelf dat na enkele maanden (lichte) zelfbeschadiging ook door, maar het gevoel bleef. Bovendien weet je nooit wat er om de hoek ligt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112744193
@skull; (zie mijn edit) zo is het maar net.
(vreemd genoeg overleven mijn nagels het ook nog steeds, best trots op)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 11 juni 2012 @ 17:18:51 #148
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112744259
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lijntjes uitgooien kan geen kwaad, maar erin vluchten vind ik ook geen optie voor mijzelf. Want dan blijf je IMO dezelfde fouten maken. Stop, look and listen baby.
Nja dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan het is een makkelijker om oude liefde te vergeten met nieuwe.

quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gelukkig had mijn 15 jarige zelf dat na enkele maanden (lichte) zelfbeschadiging ook door, maar het gevoel bleef. Bovendien weet je nooit wat er om de hoek ligt.
Ik geloof dat iedereen slechte tijden moet hebben hoe dan zwaar ook om te goede te kunnen waarderen. Nooit opgeven.
pi_112744512
Als je constant op de hosseltour gaat met rebounds of evt nieuwe relaties als uitgangspunt heb ik niet het idee dat het uberhaupt veel betekent.

Ik ben drie jaar vrijgezel geweest met wat gehossel tussen door, maar de afgelopen dame heeft temeer het idee gekweekt dat verliefd zijn en liefde een gevoel is dat je niet zomaar even aan iedereen weggeeft.
pi_112744548
Ik denk toch niet dat de wereld iets aan mij heeft. Ik voeg niks toe, enkel voor mijn dochtertje, maar ook.daar vrees ik dat ik het verkeerd doe. Ik weet niet hoeveel klappen ik nog aan kan. Als ik terug kijk op mijn leven heb ik 1 a 2 gelukkige jaren gehad. Verder alleen maar nare dingen. Probeer mijn rug recht te houden, niks te laten merken. Maar nu ben ik op. Komt heel triest over dit, maar zo voel en ervaar ik het nu. De dood lijkt me een verlossing momenteel. Maar zelfs daar heb ik teveel verantwoordelijkheden voor.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112744677
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:17 schreef QEX het volgende:
@skull; (zie mijn edit) zo is het maar net.
(vreemd genoeg overleven mijn nagels het ook nog steeds, best trots op)
die van mij helaas niet meer, ja het stuk waar ik niet bij kan....
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112744744
@lalouchi; ik geloof in reïncarnatie en dat als je het leven niet afmaakt zoals het bedoeld was je het in een volgend leven allemaal over moet doen. Daarbij krijg je naar mijn mening precies wat je aan kan, al lijkt dat misschien niet zo.

Misschien moet je een van mijn fav. films maar eens kijken; 'Its a wonderfull life.''
(zwart/wit kerstfilm) Je kunt nooit weten wat je betekend voor andere mensen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112744989
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

die van mij helaas niet meer, ja het stuk waar ik niet bij kan....
:) zit soms wel aan losse velletjes te peuteren.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112745235
@qex, ik geloof daar ook in. Ook in gidsen, waarvan gezegd word dat je nooit alleen bent. Toch voel ik me totaal alleen. Ik wil dit leven niet, maar kan er niet uitstappen vanwege mijn kind. Ik zou haar dat nooit aandoen. Ik zou zo graag eens rust willen.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112745551
Je moet je zelf rust gunnen hoor. Je kan je wel vast houden aan al die gevoelens, maar sit back, relax and enjoy the ride is mijn gedachte dan.

Ik bedoel, die scheiding is informeel toch al een feit. Deal met die kerel en ga je eigen leven leven. Tis wel zo dat je op dit moment toch enkel je zwaktes tegen komt, maar je hebt het wel al 20+ jaar overleefd. Flikker al je normen en waarden over boord en ga je ding doen.

Sociale en maatschappelijke druk is ook zo'n ziekte waar veel mensen tegenwoordig mee te maken krijgen. Terwijl je gewoon moet doen waar je je lekker bij voelt.

Ik zit ook diep in de stront hier met mijn rug tegen de muur, maar ik laat mijn leven niet vergallen door mensen die iets van me moeten of mensen die me juist niet moeten.

De confrontatie met jezelf is hard en vrienden kunnen je er doorheen helpen, maar zelf trek je altijd aan het langste eind. Dus zorg voor je zelf en wat goed voor je is, maar trek gewoon niet langer aan dat dooie paard.
pi_112746624
Nee heb dat ook allang opgegeven. Word nooit meer wat. Maar juist daardoor voel ik me zo. Vriendrn heb ik er nog maar 1 van, en dir neigt dus naar hem. Familie, ach die zijn druk met zichzelf. Voel me heel alleen, en weet niet waar ik het zoeken moet.

Heb het 23 jaar overleefd ja.. Overleefd.. Nooit echt geleefd enkel overleefd. Rotgevoel. Kon ik maar zijn zoals ieder ander van mijn leeftijd, care free, maar dat ben ikniet. Nooit geweest ook.

Maarja genoeg nu. Kop omhoog en verder.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 11 juni 2012 @ 18:18:32 #157
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112747078
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:25 schreef Faazz het volgende:
Als je constant op de hosseltour gaat met rebounds of evt nieuwe relaties als uitgangspunt heb ik niet het idee dat het uberhaupt veel betekent.

Ik ben drie jaar vrijgezel geweest met wat gehossel tussen door, maar de afgelopen dame heeft temeer het idee gekweekt dat verliefd zijn en liefde een gevoel is dat je niet zomaar even aan iedereen weggeeft.
Des te pijnlijker als het dan klapt, en jammer dat je dat dan niet kunt blijven delen. Aan de andere kant, jullie hebben vast wel mooie momenten. Koester die, en ook dat is makkelijker gezegd dan gedaan, en wordt niet te bitter, hoe menselijk ook. Het werkte kennelijk gewoon niet goed, hoewel we onszelf makkelijk aanpraten dat het wel zo was terwijl we niet bij de ander in het hoofd kunnen kijken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 juni 2012 @ 18:22:36 #158
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112747263
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:25 schreef LaLouchi het volgende:
Ik denk toch niet dat de wereld iets aan mij heeft. Ik voeg niks toe, enkel voor mijn dochtertje, maar ook.daar vrees ik dat ik het verkeerd doe. Ik weet niet hoeveel klappen ik nog aan kan. Als ik terug kijk op mijn leven heb ik 1 a 2 gelukkige jaren gehad. Verder alleen maar nare dingen. Probeer mijn rug recht te houden, niks te laten merken. Maar nu ben ik op. Komt heel triest over dit, maar zo voel en ervaar ik het nu. De dood lijkt me een verlossing momenteel. Maar zelfs daar heb ik teveel verantwoordelijkheden voor.
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:09 schreef LaLouchi het volgende:
Nee heb dat ook allang opgegeven. Word nooit meer wat. Maar juist daardoor voel ik me zo. Vriendrn heb ik er nog maar 1 van, en dir neigt dus naar hem. Familie, ach die zijn druk met zichzelf. Voel me heel alleen, en weet niet waar ik het zoeken moet.

Heb het 23 jaar overleefd ja.. Overleefd.. Nooit echt geleefd enkel overleefd. Rotgevoel. Kon ik maar zijn zoals ieder ander van mijn leeftijd, care free, maar dat ben ikniet. Nooit geweest ook.

Maarja genoeg nu. Kop omhoog en verder.
Lieverd, je bent 24. Dit gaat je een flink litteken opleveren, absoluut, maar het is een keuze wat je ermee doet. Maar ik herken je stellingname, het gevoel, alleen kies ik er nu voor mijn leven af te breken en te kijken wat ik anders wil/moet doen.

Keertje een gebrokenharten-thee/koffie/whiskyrondje doen? Elkaar een beetje opbeuren, mag best op zijn tijd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 juni 2012 @ 18:30:49 #159
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112747741
Ik weet dat het "niet eerlijk" is, maar een nummer uit een film wat precies beschrijft zoals liefde zou moeten zijn. (en zoals die eigenlijk het beste bij mijn laatste half jaar past)

Songtekst kun je HIER vinden


Met een heleboel indirecte dank/schuld aan/door QEX
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 11 juni 2012 @ 18:35:09 #160
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112747960
Benieuwd of ik die knul een nummer lang trek...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112747999
@LaLouchi

Tis wat je op je zelf afroept. Ik vergelijk me nu ook constant met andere mensen en besef nu ook dat ik, door mijn houding veel heb moeten missen of dat het anders had gekund. Maar mezelf zielig vinden heeft me nooit verder geholpen.

En ik herken het wel wat je zegt. Ik zal haar niet terug krijgen en wil daar ook niet meer mee bezig zijn. Los laten en verder gaan. Maar het is het verliefde gevoel dat compleet uit me is getrokken waar apathie, depressie en eenzaamheid voor in de plaats zijn gekomen.

Ik herinner het me weer waar mijn psy het een jaar geleden over had. Je zelf de moeite waard vinden, liefde en verliefd zijn op je zelf is zo'n beetje het meest fundamenteel element van het leven ansich.

Zonder dat kan je inderdaad jezelf voor een trein werpen. Ik heb het ook nooit gekend en cijferde me weg bij iedereen en voelde me slecht. Maar sinds ik weer verliefd ben geworden op mijn ex weet ik nu dus ook weer wat dat gevoel inhoudt en dat het bestaat. Dus haat die ex zo veel als je wilt, wees verliefd op jezelf en serieus, alles lijkt in eens beter te zijn, terwijl je nog altijd in de zelfde situatie zit.

En het is waar hoor, Skull-splitter. Een kwestie hoogmoed komt voor de val. Maar je kan niet in de toekomst kijken. En als de vibes aanwezig zijn en ik een go krijg, ga ik er voor ook. Nooit geweten tot waartoe ik in staat was. Het was echt heerlijk zo lekker verliefd te zijn. De klap kwam daarom des te harder, met enorm veel confrontatie naar je zelf toe, maar ook een stukje zelfkennis rijker en weten waar je op moet letten.

Zo veel dates gehad waar ik dacht het wel te voelen, maar eigenlijk er in mee ging omdat het kon en later dacht.. sjah.. Tis em toch niet.

Als je het dan te pakken heb, waarom dan de rem er tegen aan gooien. Loop je later met het idee er niet genoeg aan gedaan te hebben.
pi_112748214
Voor de liefhebbers van elektronische muziek, dit nummer helpt mij altijd wel uit de dipjes, word er altijd gelijk weer vrolijk en wat levenslustiger van :) Vooral de tekst is ook wel lekker passend, al is ie een beetje simplistisch

  maandag 11 juni 2012 @ 18:44:04 #163
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112748570
Ik werk met mensen die op het zielige af last hebben van hun psychische stoornissen. Een daarvan was onlangs heel erg down, zag het niet meer zitten. Heb aangegeven dat ik het gevoel kende, dat ook jaren heb gehad en dat het nog altijd op de achtergrond aanwezig is. Welk gevoel het is, geen idee, beestje heeft nog geen naam.

Maar toen vroeg ze me hoe ik het dan volhield. En toen zei ik dat elk puntje licht, hoe klein en vluchtig ook, voor mij de moeite waard is om veel ellende te doorstaan. Vergeleek het voor haar als een kat die achter een reflectie aan zit zonder er ooit grip op te krijgen, maar die uitdaging, die prikkeling, dat is het leven. De ellende ertussendoor is vooral een reis.

En om met vergelijkingen te gooien: herinner je een reis waarbij alles onderweg mis ging en je in de avond zo blij was met lekker eten? Dat is het leven.

Maar soms is het de moeite waard om (met anderen) de boel eens overboord te gooien, angsten, vrezen, ervaringen, en opnieuw jezelf op te bouwen :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112748884
quote:
17s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:30 schreef Mickeys het volgende:
Ik weet dat het "niet eerlijk" is, maar een nummer uit een film wat precies beschrijft zoals liefde zou moeten zijn. (en zoals die eigenlijk het beste bij mijn laatste half jaar past)

Songtekst kun je HIER vinden


Met een heleboel indirecte dank/schuld aan/door QEX
Ja ik heb het gedaan. Ik buig met trots. *O*
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 11 juni 2012 @ 18:51:26 #165
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112749031
"Liefde is... Teleurgesteld worden en niet meteen opgeven" vond ik wel een treffende...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112749911
kennen jullie mij nog?? :p

Nou het gaat eindelijk goed met me, eindelijk verwerkt.. nieuwe leukeee jongen ontmoet. En wie smst er ineens? jahoor de ex. Nummer gewist en niet gereageert. Too late
pi_112750899
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:10 schreef thatday het volgende:
kennen jullie mij nog?? :p

Nou het gaat eindelijk goed met me, eindelijk verwerkt.. nieuwe leukeee jongen ontmoet. En wie smst er ineens? jahoor de ex. Nummer gewist en niet gereageert. Too late
blokken die handel, klinkt zwaar maar heb ik ook gedaan en meerder hier
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112751056
''En om met vergelijkingen te gooien: herinner je een reis waarbij alles onderweg mis ging en je in de avond zo blij was met lekker eten? Dat is het leven.''

Heel mooi en treffend verwoord, Skullsplitter.
pi_112752929
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]


[..]

Lieverd, je bent 24. Dit gaat je een flink litteken opleveren, absoluut, maar het is een keuze wat je ermee doet. Maar ik herken je stellingname, het gevoel, alleen kies ik er nu voor mijn leven af te breken en te kijken wat ik anders wil/moet doen.

Keertje een gebrokenharten-thee/koffie/whiskyrondje doen? Elkaar een beetje opbeuren, mag best op zijn tijd.
Ja dat lijkt me leuk.skull :) lief van je x
In life, every ending is a new beginning..
pi_112753225
Faazz, ja ik weet het. Moet mezelf niet.zielig vinden. Het is gewoon het leven an sich wat me echt heel zwaar valt momenteel. Zorgen om alles, trok het drie maanden lang en nu ff niet. Maar kom er wel weer bovenop.

@thatday, jij was toch degene die het gad uitgemaakt en ex toen weer terugwilde, maar hij jou niet? Gek dat hij nu wel wil. Maarja das nu te laat :)

Bedankt aan alle lieve mensen :)
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 11 juni 2012 @ 23:15:15 #171
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112767562
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:29 schreef Charcot het volgende:
''En om met vergelijkingen te gooien: herinner je een reis waarbij alles onderweg mis ging en je in de avond zo blij was met lekker eten? Dat is het leven.''

Heel mooi en treffend verwoord, Skullsplitter.
Vroeger moest je op jacht, tegenwoordig maak je reizen, het idee blijft hetzelfde: na honger/pijn komt eten/liefde.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112767588
Ik voel me de laatste tijd echt behoorlijk kut. Over hem, wat er gebeurd is, hoe het nu allemaal is. Ik mis hem, ik probeerde het allemaal te otkennen en m'n gevoelens diep ergens te begraven maar nu komen alle gevoelens weer terug. Bah. :')
XO till we overdose
  maandag 11 juni 2012 @ 23:20:31 #173
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112767897
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef ovoxo het volgende:
Ik voel me de laatste tijd echt behoorlijk kut. Over hem, wat er gebeurd is, hoe het nu allemaal is. Ik mis hem, ik probeerde het allemaal te otkennen en m'n gevoelens diep ergens te begraven maar nu komen alle gevoelens weer terug. Bah. :')
Hoe harder we het willen wegdrukken hoe heftiger het terugkomt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 juni 2012 @ 23:23:44 #174
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112768100
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:59 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me leuk.skull :) lief van je x
Prima, gaan we doen. Wel mooi weer graag. Nog meer mensen voor het theekransje?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 12 juni 2012 @ 00:26:58 #175
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112771523
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Prima, gaan we doen. Wel mooi weer graag. Nog meer mensen voor het theekransje?
Al vaker voorgesteld maar niemand hapte toe
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 12 juni 2012 @ 00:30:26 #176
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112771654
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Al vaker voorgesteld maar niemand hapte toe
-skull
-LaLouchi
-Mickeys
-QEX

Wie nog meer? (hoe fucking moeilijk kan het zijn? :D)

[ Bericht 0% gewijzigd door Skull-splitter op 12-06-2012 12:21:49 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 12 juni 2012 @ 09:01:36 #177
67670 Skv
Cynist.
pi_112775722
Alles ging de laatste tijd bij mij wel redelijk oke. Ruim drie maanden nadat het uit was heb ik weer een beetje plannen voor mezelf gemaakt voor de toekomst, zit ik weer iets relaxter in mn vel en loopt zelfs mijn afstuderen weer een klein beetje. Zo nu en dan sprak ik nog af met mn ex, dat was altijd erg gezellig. Ik ging er echter steeds naartoe met een vriendschappelijke insteek. Het is een paar keer 'mis gegaan' (bed in gedoken na wat wijn), maar ik zocht daar niet zoveel achter.

Mn ex meer dan ik denk ik. Gisteren vroeg ze of ik weer met haar wil daten, omdat ze denkt dat we anders dingen weggooien die nog een (goede) kans hebben. Ik voelde me er behoorlijk door overvallen (vooral omdat ze zei: als je nu weggaat gooi je alles weg, als je blijft heeft het een kans). Ik ben een beetje gaan flippen en toen weggegaan.

Vanaf dat moment is het weer een drama. Dat stukje vastigheid dat ik na 3 maanden eindelijk had is weer weg, ik weet totaal niet wat ik wil (ik vind haar een hele leuke meid, maar dat ze het uitmaakte en ik terug moest verhuizen naar mijn ouders heeft diepe wonden gemaakt). Ze doet er redelijk laconiek over 'we zien wel waar het eindigt, ik hoef niet direct weer samen te wonen' etc. Ik merk echter dat het mij wel even een stukje meer raakt en dat ik hier echt niet zomaar overheen kan stappen.

Vooral dat ze er nú mee komt (op een moment dat ik net voor mezelf de boel weer wat op de rit heb) valt me zwaar. Vandaar dat ik ook heel stellig heb gezegd het nu niet te willen proberen. Als het over twee maanden ofzo zou zijn kijk ik er misschien anders tegenaan, omdat dan alles wat verder gezakt is en ik alles weer op een rijtje heb voor mezelf. Maar tot die tijd wil ik haar ook niet aan het lijntje houden of valse hoop geven. Ik weet namelijk niet of ik over de breuk (en het gevoel wat ik daar aan over heb gehouden) heen kan (en wil) stappen. Daarnaast voel ik me er op dit moment niet klaar voor om die beslissing te nemen. Teveel onzekerheden waar ik nog zelf mee aan het worstelen ben. ;(

Ik weet het niet meer. Godverdomme. :(
Excuses voor het lange verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Skv op 12-06-2012 09:33:56 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_112775862
Contact hoor je na de breuk gewoon te verbreken. Totdat beide partijen over de breuk heen zijn. Dan pas kan er naar een eventuele vriendschap gekeken worden.

Het feit dat ze er laconiek over doet zegt veel, in mijn ogen.
Ga gewoon verder met waar je nu mee bezig bent, verbreek het contact voor een tijdje. En je ziet wel waar je staat wanneer je je weer helemaal goed voelt.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 09:29:02 #179
67670 Skv
Cynist.
pi_112776279
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 09:08 schreef Charcot het volgende:
Contact hoor je na de breuk gewoon te verbreken. Totdat beide partijen over de breuk heen zijn. Dan pas kan er naar een eventuele vriendschap gekeken worden.

Het feit dat ze er laconiek over doet zegt veel, in mijn ogen.
Ga gewoon verder met waar je nu mee bezig bent, verbreek het contact voor een tijdje. En je ziet wel waar je staat wanneer je je weer helemaal goed voelt.
We hebben ook 2,5 maand geen contact gehad en toen een paar keer afgesproken. Om bij te praten etc. Dat leek in het begin goed te gaan, maar nu zijn we weer naar elkaar toegetrokken op de een of andere manier. Of zij naar mij. Maar ik kan dat (op dit moment iig) niet oppakken. Ik moet nu echt focussen op mijn afstuderen, de toekomst etc. :{
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:05:34 #180
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112777231
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 09:29 schreef Skv het volgende:

[..]

We hebben ook 2,5 maand geen contact gehad en toen een paar keer afgesproken. Om bij te praten etc. Dat leek in het begin goed te gaan, maar nu zijn we weer naar elkaar toegetrokken op de een of andere manier. Of zij naar mij. Maar ik kan dat (op dit moment iig) niet oppakken. Ik moet nu echt focussen op mijn afstuderen, de toekomst etc. :{
Toekomst komt vanzelf als je eerst aan hetgeen daarvoor staat werkt. Dat is het belangrijkste, de rest komt vanzelf
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:20:09 #181
103012 Nies
Die hekse
pi_112777706
Hem gister voor het eerst langs zien rijden (opvallende auto :') ) dat het me bar weinig deed. Ik werd er niet warm of koud van. "Puh, lul" was eigenlijk het enige dat er door me heenging. :)
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:23:56 #182
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112777808
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:20 schreef Nies het volgende:
Hem gister voor het eerst langs zien rijden (opvallende auto :') ) dat het me bar weinig deed. Ik werd er niet warm of koud van. "Puh, lul" was eigenlijk het enige dat er door me heenging. :)
Het deed je dus wel wat. En dat zal het ook wel blijven doen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:26:40 #183
103012 Nies
Die hekse
pi_112777894
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het deed je dus wel wat. En dat zal het ook wel blijven doen.
Ik zei ook bar weinig, niet niks.
Ik was niet overstuur, stond niet te trillen op mijn benen, werd niet overmand door welke emoties dan ook. Hij is een lul en ik ben beter dan dat. :)
Na vijf meter was het voorbij en ben ik heerlijk doorgegaan met mijn dag, zonder het voorval ook nog maar een seconde aandacht te geven.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112780343
Goed van je nies :D

Ik zat net met mijn zusje te praten, blijkt dat hij het zo vervelend vond dat mijn moeder het eten savonds opschepte en geholpen had met een kast in elkaar zetten... (ging dus erg diep die afgunst..)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112781267
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

-skull
-LaLouchi
-Mickeys

Wie nog meer? (hoe fucking moeilijk kan het zijn? :D)
Ik had ook al ja gezegt. Niets meer van gehoord, ben toen zelf maar gaan 'daten'
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112781516
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:03 schreef QEX het volgende:

[..]

Ik had ook al ja gezegt. Niets meer van gehoord, ben toen zelf maar gaan 'daten'
Oh dat lijkt me wel heel leuk.als jij ook komt! Met wie heb je gedate? :p
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:21:33 #187
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112781945
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:03 schreef QEX het volgende:

[..]

Ik had ook al ja gezegt. Niets meer van gehoord, ben toen zelf maar gaan 'daten'
Knallen we je er gewoon bij, glad vergeten :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112783237
ja hoor ik kom ok wel als het te bereizen is lijkt me gezzelig
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:29:10 #189
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112784525
-skull
-LaLouchi
-Mickeys
-QEX
-Norro-tje

Beetje centraal lijkt me hendig wel, maar als iedereen in zeg zuid holland woont dan hoeven we natuurlijk niet naar Utrecht.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112784861
Ik.woon in utrecht :)
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:49:40 #191
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112785302
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik werk met mensen die op het zielige af last hebben van hun psychische stoornissen. Een daarvan was onlangs heel erg down, zag het niet meer zitten. Heb aangegeven dat ik het gevoel kende, dat ook jaren heb gehad en dat het nog altijd op de achtergrond aanwezig is. Welk gevoel het is, geen idee, beestje heeft nog geen naam.

Maar toen vroeg ze me hoe ik het dan volhield. En toen zei ik dat elk puntje licht, hoe klein en vluchtig ook, voor mij de moeite waard is om veel ellende te doorstaan. Vergeleek het voor haar als een kat die achter een reflectie aan zit zonder er ooit grip op te krijgen, maar die uitdaging, die prikkeling, dat is het leven. De ellende ertussendoor is vooral een reis.

En om met vergelijkingen te gooien: herinner je een reis waarbij alles onderweg mis ging en je in de avond zo blij was met lekker eten? Dat is het leven.


Maar soms is het de moeite waard om (met anderen) de boel eens overboord te gooien, angsten, vrezen, ervaringen, en opnieuw jezelf op te bouwen :)
erg mooi verwoord :)
na na na na na na na Badjasman!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:06:20 #192
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112785921
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:49 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

erg mooi verwoord :)
Nu zelf nog geloven :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:38 schreef LaLouchi het volgende:
Ik.woon in utrecht :)
Utrecht klinkt mij prima voor een bak pleur/thee/whisky.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112786529
Ok, ja als voor de andere ergens anders makkelijker is wil ik daar ook.wel naartoe komen hoor!
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:25:26 #194
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112786638
Utrecht is redelijk centraal voor de meeste denk ik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:40:06 #195
103012 Nies
Die hekse
pi_112789832
Geen idee waar iedereen woont, waarschijnlijk niet hier in de buurt en Utrecht oid vind ik voor mezelf echt te ver voor een meet.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112790096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:40 schreef Nies het volgende:
Geen idee waar iedereen woont, waarschijnlijk niet hier in de buurt en Utrecht oid vind ik voor mezelf echt te ver voor een meet.
Waar stel jij dan voor?
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:55:56 #197
103012 Nies
Die hekse
pi_112790474
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:46 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Waar stel jij dan voor?
Oh, ik stel niets voor hoor. :)
In dit soort gevallen is het best jammer dat Twente zo'n uithoek is :P
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:56:48 #198
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112790505
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:55 schreef Nies het volgende:

[..]

Oh, ik stel niets voor hoor. :)
In dit soort gevallen is het best jammer dat Twente zo'n uithoek is :P
Geen gebroken harten in de omgeving?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:59:28 #199
103012 Nies
Die hekse
pi_112790608
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geen gebroken harten in de omgeving?
De buurman _O-


:@
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112790799
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:59 schreef Nies het volgende:

[..]

De buurman _O-


:@
Oh buurman wat doet u nu? _O-

Heb jij verder niks meer van je ex vernomen?
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:08:23 #201
103012 Nies
Die hekse
pi_112790987
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Oh buurman wat doet u nu? _O-

Heb jij verder niks meer van je ex vernomen?
Niks noppes nada. Geen foto's van de hond gekregen of wat dan ook.
Wel post hier aan hem gericht maar dat gaat linea recta de prullenbak in.
Ex-schoonzuslief werkt ook niet meer bij hetzelfde bedrijf als ik, haar verkering met mijn collega is over en de woningstichting plaatsen ex en zijn indo-del dus niet in de buurt. Gaat best goed zo :@

Heb jij nu met al dit geouwehoer met je ex geen 'ik ben beter dan dat'-gevoel?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112791434
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef Nies het volgende:

[..]

Niks noppes nada. Geen foto's van de hond gekregen of wat dan ook.
Wel post hier aan hem gericht maar dat gaat linea recta de prullenbak in.
Ex-schoonzuslief werkt ook niet meer bij hetzelfde bedrijf als ik, haar verkering met mijn collega is over en de woningstichting plaatsen ex en zijn indo-del dus niet in de buurt. Gaat best goed zo :@

Heb jij nu met al dit geouwehoer met je ex geen 'ik ben beter dan dat'-gevoel?
Slaat echt nergens op die fotos, pas wel op met post van hem he. Dat je niet ineens deurwaarders op je stoep hebt staan.

Met mij gaat het de ene keer goed en de andere keer slecht. Gisteren heel erg slecht. Ik weet niet, het voelt nog steeds niet als af.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:21:58 #203
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112791618
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nu zelf nog geloven :D

[..]

Utrecht klinkt mij prima voor een bak pleur/thee/whisky.
Practice what you preach ;)

maar herkenbaar hoor ik ben ook beter in anderen een luisterend oor en rationaliteit bieden dan dat ik het mezelf kan aanpraten :D
na na na na na na na Badjasman!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:29:10 #204
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112791972
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Practice what you preach ;)

maar herkenbaar hoor ik ben ook beter in anderen een luisterend oor en rationaliteit bieden dan dat ik het mezelf kan aanpraten :D
Gevoel en verstand in balans brengen vind ik het moeilijkste...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:31:41 #205
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_112792088
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Slaat echt nergens op die fotos, pas wel op met post van hem he. Dat je niet ineens deurwaarders op je stoep hebt staan.

Met mij gaat het de ene keer goed en de andere keer slecht. Gisteren heel erg slecht. Ik weet niet, het voelt nog steeds niet als af.
Niet dat ik je wat wil aanpraten ofzo, maar als jij al 24 jaar overleeft ipv leeft, is t dan niet een idee om een psych (of in ieder geval je huisarts) daar eens over te raadplegen? Ik heb ook erg last van dat overleef-gevoel en het is zo zonde! Ik ben nu een beetje bezig dat los te laten en das best wel prettig.

Nogmaals ik wil je niks aanpraten en als je het te ver vindt gaan dat ik dit zeg, dan snap ik dat. In ieder geval veel sterkte :*

Mijn ex-loslaatproces gaat goed trouwens. T is ook al 10 mnd echt uit, dat scheelt. Heb sinds paar weken een nieuw vriendje. Das wel leuk :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:34:28 #206
103012 Nies
Die hekse
pi_112792230
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Slaat echt nergens op die fotos, pas wel op met post van hem he. Dat je niet ineens deurwaarders op je stoep hebt staan.

Met mij gaat het de ene keer goed en de andere keer slecht. Gisteren heel erg slecht. Ik weet niet, het voelt nog steeds niet als af.
Hij is officieel uitgeschreven bij de gemeente (en ja, dat heb ik menig maal gechecked :P ) dus dat is wel in orde :)

Nog steeds niet af.... waarom neem je dan nu eens niet zelf het voortouw in je leven en ga recht op die scheiding af. Rond het af, maak er een eind aan. Hij verdient jou niet en jij verdient heel wat beter, ga daar op af, werk daar naar toe.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112792790
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:31 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Niet dat ik je wat wil aanpraten ofzo, maar als jij al 24 jaar overleeft ipv leeft, is t dan niet een idee om een psych (of in ieder geval je huisarts) daar eens over te raadplegen? Ik heb ook erg last van dat overleef-gevoel en het is zo zonde! Ik ben nu een beetje bezig dat los te laten en das best wel prettig.

Nogmaals ik wil je niks aanpraten en als je het te ver vindt gaan dat ik dit zeg, dan snap ik dat. In ieder geval veel sterkte :*

Mijn ex-loslaatproces gaat goed trouwens. T is ook al 10 mnd echt uit, dat scheelt. Heb sinds paar weken een nieuw vriendje. Das wel leuk :)
Ik heb al psygische hulp :) helpt wel iets maar niet zoveel als ik wil nog.

@nies, ja dat is ook.zo. Ik weet het niet. Kreeg het advies van maatschappelijk werk voorlopig nog niks te ondernemen en te kijken wat hij doet. Maar mijn geduld raakt een beetje op.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112794820
Kunnen we niet gaan uitwaaien op scheveningen? Of een boswandeling maken met zijn allen.
Kom zelf uit Delft.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:38:07 #209
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112795097
Ah, buurvrouw! Scheveningen oid kan prima :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112795247
Ja vind ik ook leuk :) daar kan je wel komen met de trein toch?
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:43:17 #211
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112795271
Trein tot DH centraal, tram naar strand :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112797002
Oh ok, das wel te doen :)
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 12 juni 2012 @ 18:43:14 #213
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112797786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gevoel en verstand in balans brengen vind ik het moeilijkste...
Ben je net als ik een pessimist en een Zwart/Wit Denker? Ik neig er persoonlijk erg naar om dingen te over analyseren en i.c.m. mijn pessimise kan dit leiden tot malen etc. Ik ga binnenkort eens kijken bij een cursus mindfullness om geestelijk wat rust te kunnen krijgen. Bij mij is het tevens voor wat meer rust te krijgen op het werk, maar ik denk dat het wel kan helpen op andere vlakken :)
na na na na na na na Badjasman!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:06:46 #214
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112798886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:43 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ben je net als ik een pessimist en een Zwart/Wit Denker? Ik neig er persoonlijk erg naar om dingen te over analyseren en i.c.m. mijn pessimise kan dit leiden tot malen etc. Ik ga binnenkort eens kijken bij een cursus mindfullness om geestelijk wat rust te kunnen krijgen. Bij mij is het tevens voor wat meer rust te krijgen op het werk, maar ik denk dat het wel kan helpen op andere vlakken :)
Ik ben iemand die best zelfkritisch is maar dat is een beetje doorgeschoten. Gevolg is dat ik mezelf makkelijk wegcijfer, dingen wel van plan ben maar nergens toe kom omdat ik het moeilijk vind eraan te beginnen, terwijl als ik ergens aan begin ik het prima naar mijn zin heb :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112798923
wat een goed idee narrator. Succes.

@skull; heb ik ook.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:55:20 #216
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112802336
Er moeten wel meer naar de/een meet komen hoor, ander haak ik af... ik ga er niet als "oma" naar toe, daar pas ik echt voor
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112803041
oma?? waar ?

Maar een stuk of vijf minimaal zou leuk zijn.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:13:29 #218
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112803502
Mwah, ik laat me niet tegenhouden door opkomst, maar je bent onder voorbehoud?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:14:54 #219
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112803572
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:05 schreef QEX het volgende:
oma?? waar ?

Maar een stuk of vijf minimaal zou leuk zijn.
Ja duh.... Vind het al vervelend genoeg.... Vandaag eindelijk weer eens een kleine terugval, vroeg me al af waar die bleef.... Komt gewoon voor het geregel van de scheiding zoveel op me af. Besef dat een 2e huwelijk gewoon mislukt is. Ga je toch over jezelf nadenken. Heb het gewoon zelf allemaal te veel geromantiseerd, zoiets bestaat gewoon niet.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:15:49 #220
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112803621
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Mwah, ik laat me niet tegenhouden door opkomst, maar je bent onder voorbehoud?
tja, als 45 jarige die er dan wel uitziet als 30/35 jarige voelt het toch een beetje ehm.... nah, tussen de 20/25 jarige te gaan zitten en zo.. je begrijpt me wel denk ik
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:21:56 #221
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112803934
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef Mickeys het volgende:

[..]

tja, als 45 jarige die er dan wel uitziet als 30/35 jarige voelt het toch een beetje ehm.... nah, tussen de 20/25 jarige te gaan zitten en zo.. je begrijpt me wel denk ik
Hart onder de riem, maar ik snap het wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112803947
Meet lijkt me ook wel leuk, ik ben enkel heel erg druk met plannen en weet nooit of ik tijd kan vrij maken. Utrecht heeft overigens mijn voorkeur, anders kost het me te veel. Maar goed, ben niks verplicht. Dus als er duidelijkheid is over de locatie, kijk ik wel.

Heb overigens niet het idee dat de gevoelens voor mijn ex verdwijnen. Naast de afgunst geloof ik nog wel dat we samen een goed setje zijn. Maar dat is mijn waarheid. Het doet me in ieder geval minder dat ik haar niet meer zie of spreek. Ik wil haar binnenkort nog eens opzoeken, maar ben nog wel een beetje bang wat dat met me gaat doen en wat het uberhaupt oplevert.

Misschien dat het voor mijzelf een stukje afsluiting kan geven omdat zij mij de bons heeft gegeven en ik nooit mijn zegje heb kunnen doen. Ik denk dat ik voor me zelf eigenlijk haar wil zien om mezelf de bevestiging te geven dat het voor mij nu ook over is.

Terwijl, als dat zo is, hoef ik haar ook niet op te zoeken. Right..?
pi_112804488
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef Mickeys het volgende:

[..]

tja, als 45 jarige die er dan wel uitziet als 30/35 jarige voelt het toch een beetje ehm.... nah, tussen de 20/25 jarige te gaan zitten en zo.. je begrijpt me wel denk ik
Nou ben ik in ieder geval niet de enige die er uit ziet als 30 :-)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:33:50 #224
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112804683
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef QEX het volgende:

[..]

Nou ben ik in ieder geval niet de enige die er uit ziet als 30 :-)
Dat is waar. Zeg ook niet nu al af hoor, maar hoop wel dat er wat meer "ouderen" bij komen dan
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112805021
@QEX en Mickeys, hoe oud zijn jullie dan? :)

@faazz, denk niet dat je hey al hebt afgesloten. Je wilt het graag, maar is nog niet zo ver. Ik denk dat je met tijd al een heel eind komt, alleen dat is juist wat zo moeilijk is. het is een constant gevecht tegen jezelf, tegen je gevoel in. Heel zwaar. Maar je komt er wel :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112805177
Een dame verteld nooit hou oud ze is.... (elvis genoot van zijn laatste jaar toen ik geboren werd :) )
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:24:13 #227
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112807923
Haar net een bericht gestuurd met de tekst: Ik mis je.
pi_112807962
snel een sms erachter aan... als kiespijn
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:25:42 #229
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112808000
quote:
18s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:24 schreef SunTzu het volgende:
Haar net een bericht gestuurd met de tekst: Ik mis je.
Werktniet. Doet pijn, maar het heeft geen zin. Take your losses and move on.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:31:38 #230
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112808414
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:40 schreef LaLouchi het volgende:
@QEX en Mickeys, hoe oud zijn jullie dan? :)

@faazz, denk niet dat je hey al hebt afgesloten. Je wilt het graag, maar is nog niet zo ver. Ik denk dat je met tijd al een heel eind komt, alleen dat is juist wat zo moeilijk is. het is een constant gevecht tegen jezelf, tegen je gevoel in. Heel zwaar. Maar je komt er wel :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef Mickeys het volgende:

[..]

tja, als 45 jarige die er dan wel uitziet als 30/35 jarige voelt het toch een beetje ehm.... nah, tussen de 20/25 jarige te gaan zitten en zo.. je begrijpt me wel denk ik
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112809776
Oh ja sorry, had erover heen gelezen :)

Ik heb hem een maand of 2 geleden ook een berichtje gestuurd met ik mis je, toen kreeg ik terug ik weet niet wat ik daarop moet zeggen. Dat deed me meer pijn dan goed. Je kan day soort berichten beter niet sturen. Hoe moeilijk ook, de afwijzing keer op keer is nog veel.moeilijker en pijnlijker.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112811266
Een 'ik mis je' sturen hebben we allemaal wel gedaan denk ik toch? De faal der falen. :')
pi_112811360
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef Faazz het volgende:
Een 'ik mis je' sturen hebben we allemaal wel gedaan denk ik toch? De faal der falen. :')
Echt wel :')
pi_112811373
nope. Ik heb het gehouden op een berichtje in geheimschrift (wat ie niet kan vertalen ) op zijn verjaardagskaart.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112811756
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:15 schreef QEX het volgende:
nope. Ik heb het gehouden op een berichtje in geheimschrift (wat ie niet kan vertalen ) op zijn verjaardagskaart.
Heel verstandig
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:20:35 #236
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112811767
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef QEX het volgende:
wat een goed idee narrator. Succes.

@skull; heb ik ook.
Thanks. Een collega is ook helemaal into bhoeddisme / zen enzo, maar dat gaat me (voor nu) echt wel een stap te ver. Zo spiritueel ben ik ook weer niet haha.
na na na na na na na Badjasman!
pi_112811855
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef Charcot het volgende:

[..]

Heel verstandig
hij had een poging gedaan erachter te komen en het ook nog gevraagd wat het betekend, mond gehouden. (leek me beter)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112812373
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:21 schreef QEX het volgende:

[..]

hij had een poging gedaan erachter te komen en het ook nog gevraagd wat het betekend, mond gehouden. (leek me beter)
Wou dat ik me op zo'n moment kon inhouden. Heb het gevoel dat ik na en tijdens de breuk ook een beetje bespeeld werd :r. Maar dat is allemaal geweest en heb ervan geleerd gelukkig.. Iets in mij gaf hem het idee dat hij dit soort dingen kon maken. Dat hoort niet.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:17:19 #239
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112815994
Rafelrandjes van emoties hier de laatste dagen, begin ergens weer vaste grond te voelen maar vertrouw er nog niet op.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112822865
Gister bij maatschappelijk werk geweest, en het advies gekregen nog niks te doen en af te wachten. Hij kon maar twee redenen bedenken waarom rx nog niks regeld, financieel of omdat hij ergens toch de deur op een kiertje wil houden. Ex zelf zegt dat het is omdat ik nog wil praten, maar waarom zou hij daar rrkening mee houdrn als hij met de rest totaal geen rekening houd? Volgens hem doet het er niet toe wat ik wil, maar vervolgens doet het er wel toe dat ik nog wil praten? Er moeten andere redens zijn.

Ik weet dat het van belang is dat mijn moeder zsm verhuisd, zijn ook hard aan het werk in haar huis. Ik drnk dat hij mi momenteel niet los van mijn moeder kan zien, en als ze hier niet meer woont wel. Ik vraag me af wat dat met hem doet. Ik weet zelf ook nog steeds niet wat ik wil. Ergens wil ik scheiden, en ergens wil ok proberen het te fixen. Hoe stom dat misschien ook is. Aan een dood paard moet je niet trekken..

Maarja ik ga niks meer doen, niet proberen te praten, niet appen, niks vragen. Ik laat het van hem afhangen. Hij mag me benaderen voor gesprekken, of hij moet het gaan regelen. Meer smaken zijn er niet. Ik ga nog even geduld opbrengen, want deze situatie kan ook niet eeuwig duren.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:17:28 #241
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_112824280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Thanks. Een collega is ook helemaal into bhoeddisme / zen enzo, maar dat gaat me (voor nu) echt wel een stap te ver. Zo spiritueel ben ik ook weer niet haha.
Mindfulness al eens geprobeerd?

Dat hoeft totaal niet zweverig te zijn (kun je wel altijd maken natuurlijk), maar wellicht helpt het inzicht te geven vanuit het gevoel i.p.v. vanuit het hoofd?
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:25:05 #242
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_112824428
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dat is waar. Zeg ook niet nu al af hoor, maar hoop wel dat er wat meer "ouderen" bij komen dan
Als het uitkomt wil ik ook best meekomen hoor. Ben iets jonger dan jij, maar kom in de richting (37)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_112824500
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:17 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Mindfulness al eens geprobeerd?

Dat hoeft totaal niet zweverig te zijn (kun je wel altijd maken natuurlijk), maar wellicht helpt het inzicht te geven vanuit het gevoel i.p.v. vanuit het hoofd?
Idd mindfulness vind ik ook een aanrader :)

Mij helpt het zweverige gedoe juist wel, maar dat hoeft uiteraard niet voor iedereen zo te zijn :)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:35:10 #244
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_112824658
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:28 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Idd mindfulness vind ik ook een aanrader :)

Mij helpt het zweverige gedoe juist wel, maar dat hoeft uiteraard niet voor iedereen zo te zijn :)
En dat vind ik persoonlijk het mooie eraan: Het HOEFT niet op een bepaalde manier te gaan. Ieder kan dat voor zichzelf doen :)

Leuk! :)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_112825008
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:35 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

En dat vind ik persoonlijk het mooie eraan: Het HOEFT niet op een bepaalde manier te gaan. Ieder kan dat voor zichzelf doen :)

Leuk! :)
Klopt, dat is het leuke eraan :)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:05:05 #246
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_112825414
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:48 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Klopt, dat is het leuke eraan :)
Heb er zelf ook heel erg veel aan :Y

Mijn ex en ik zijn nu sinds 2/3 weken uit elkaar na bijna 3 jaar omdat het niet meer werkte. Verschillen waren te groot om verder te gaan. En zoals de OP ook zegt, je gaat door verschillende fases heen. En elke fase kun je met de Mindfulness op een andere manier bekijken waardoor het niet te pijnlijk is, maar ook interessant kan worden 'wat er op dat moment is'.

En dan voornamelijk: Ermee zijn wat er is...
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:12:53 #247
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112825619
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:25 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Als het uitkomt wil ik ook best meekomen hoor. Ben iets jonger dan jij, maar kom in de richting (37)
Ah, kijk, dat zou beter zijn inderdaad.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112825807
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:05 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Heb er zelf ook heel erg veel aan :Y

Mijn ex en ik zijn nu sinds 2/3 weken uit elkaar na bijna 3 jaar omdat het niet meer werkte. Verschillen waren te groot om verder te gaan. En zoals de OP ook zegt, je gaat door verschillende fases heen. En elke fase kun je met de Mindfulness op een andere manier bekijken waardoor het niet te pijnlijk is, maar ook interessant kan worden 'wat er op dat moment is'.

En dan voornamelijk: Ermee zijn wat er is...
Nou ik ben nog niet zo ver dat ik mijn breuk intressant vind. Het helpt me wel in de zin van beseffen dat ik nu moet leven en niet gisteren en morgen. Doet me beseffen dat ik wel iets waard ben, dat voelde ik in mijn relatie niet. Misschien dat ik het nog als intressant ga zien als ik officieel gescheiden ben.

Wel fijn dat jij er je rust mee vind, vooral na zo een korte tijd. Mijn eerste maand was echt een hel. Zit nu op 3 maanden, en het gaat steeds een beetje beter.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:40:20 #249
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_112826526
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:18 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nou ik ben nog niet zo ver dat ik mijn breuk intressant vind. Het helpt me wel in de zin van beseffen dat ik nu moet leven en niet gisteren en morgen. Doet me beseffen dat ik wel iets waard ben, dat voelde ik in mijn relatie niet. Misschien dat ik het nog als intressant ga zien als ik officieel gescheiden ben.

Wel fijn dat jij er je rust mee vind, vooral na zo een korte tijd. Mijn eerste maand was echt een hel. Zit nu op 3 maanden, en het gaat steeds een beetje beter.
Een breuk van een relatie (op welke manier dan ook) is voor niemand hetzelfde. Dagelijkse dingen alleen doen voor het eerst (zoals de boodschappen, koken voor jezelf, verjaardagen enz.) zijn vreselijk in de eerste maand(en).

Maar zoals Eckhart zei: "This too shall pass" :)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_112826923
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:40 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Een breuk van een relatie (op welke manier dan ook) is voor niemand hetzelfde. Dagelijkse dingen alleen doen voor het eerst (zoals de boodschappen, koken voor jezelf, verjaardagen enz.) zijn vreselijk in de eerste maand(en).

Maar zoals Eckhart zei: "This too shall pass" :)
Ja klopt. Vind mijn dochter dagelijks alleen verzorgen nog wel het ergste. Kan niet meer met hem overleggen over se opvoeding, hij vibd dat hij alleen hoeft op te voeden in zijn weekend. Ik mis zijn gezelschap, zijn raad, zijn grapjes enz. Maar de negatieve dingen mis ik dan weer niet. Het gaat met ups and downs, maar het gaat wel steeds beter.

And indeed, this too shall pass ;)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:01:40 #251
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_112827372
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja klopt. Vind mijn dochter dagelijks alleen verzorgen nog wel het ergste. Kan niet meer met hem overleggen over se opvoeding, hij vibd dat hij alleen hoeft op te voeden in zijn weekend. Ik mis zijn gezelschap, zijn raad, zijn grapjes enz. Maar de negatieve dingen mis ik dan weer niet. Het gaat met ups and downs, maar het gaat wel steeds beter.

And indeed, this too shall pass ;)
Dat lijkt mij ook lastig, als je samen een kind hebt en je staat daar ineens zowat alleen voor.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:11:53 #252
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_112827793
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja klopt. Vind mijn dochter dagelijks alleen verzorgen nog wel het ergste. Kan niet meer met hem overleggen over se opvoeding, hij vibd dat hij alleen hoeft op te voeden in zijn weekend. Ik mis zijn gezelschap, zijn raad, zijn grapjes enz. Maar de negatieve dingen mis ik dan weer niet. Het gaat met ups and downs, maar het gaat wel steeds beter.

And indeed, this too shall pass ;)
Dat is ook heel erg moeilijk. Waar je eerst samen de beslissingen over nam (en een klankbord had indien niet "vanzelf sprekend"), moet je dit nu alleen doen. Kinderen zijn daarintegen flexibel, die buigen mee als je het zelf ook ff niet weet ;)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_112828245
Ja het is heel lastig. Vooral omdat ze het er heel moeilijk mee heeft, en dus erg dwars en verdrietig is soms. Ze snapt het niet, ik zelf ook niet. Probeer zo goed als ik kan om haar te helpen, met haar te praten, leuke dingen doen, enz. Gaat gelukkig ook steeds beter :)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:47:01 #254
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_112829159
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:24 schreef LaLouchi het volgende:
Ja het is heel lastig. Vooral omdat ze het er heel moeilijk mee heeft, en dus erg dwars en verdrietig is soms. Ze snapt het niet, ik zelf ook niet. Probeer zo goed als ik kan om haar te helpen, met haar te praten, leuke dingen doen, enz. Gaat gelukkig ook steeds beter :)
Praat papa er ook over met haar? Of ziet ze hem op het moment helemaal niet?
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_112829439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:40 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Een breuk van een relatie (op welke manier dan ook) is voor niemand hetzelfde. Dagelijkse dingen alleen doen voor het eerst (zoals de boodschappen, koken voor jezelf, verjaardagen enz.) zijn vreselijk in de eerste maand(en).

Maar zoals Eckhart zei: "This too shall pass" :)
Echt he. Een goede vriend zei tegen mij: "Vergeet die dame"
En terwijl ik rond me kijk zie ik overal leuke mooie dames rondlopen en is het waar wat ie zegt.

T is niet dat ik er nog veel mee zit dat ze me gedumpt heeft met al die nare gevoelens, de herinneringen zijn nog vers en het heeft teveel voor me betekent om het stoïcijns allemaal maar te verwerpen.

Blijkbaar heb ik veel zin in het leven en maak ik mooie plannen maar verdorie toch, wat is er nou man? :( Zomaar van me weglopen. En al die mooie plannen dan?

Maar goed, het klopt wel. Toen het me na maanden lukte om mijn vorige ex los te laten en me te storten op mijn eigen leven, overkwam het me weer. In het begin is het enkel lastig voor te stellen.

Gewoon doorgaan en uiteindelijk merk je het vanzelf.
pi_112829866
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:47 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Praat papa er ook over met haar? Of ziet ze hem op het moment helemaal niet?
Ze ziet hem om het weekend en hij belt af en toe. Dan gaat hij leuke dingen met haar doen, maar nooit alleen met haar altijd met zijn ouders erbij. Verder praat hij er niet met haar over, omdat hij denkt dat ik erover lieg dat ze het moeilijk heeft. Dat is omdat ze het tegen hem niet durft te zeggen omdat ze dan bang is dat hij haar niet meer op wil halen. Ik zie niet in waarom ik erover.zou liegen, maargoed hij is daarvan overtuigd, en praat er dus niet met haar over. Beetje struisvogwl politiek. Maar daar heeft hij vooral mijn dochter mee, en dat is frustrerend.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:06:44 #257
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_112832421
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ze ziet hem om het weekend en hij belt af en toe. Dan gaat hij leuke dingen met haar doen, maar nooit alleen met haar altijd met zijn ouders erbij. Verder praat hij er niet met haar over, omdat hij denkt dat ik erover lieg dat ze het moeilijk heeft. Dat is omdat ze het tegen hem niet durft te zeggen omdat ze dan bang is dat hij haar niet meer op wil halen. Ik zie niet in waarom ik erover.zou liegen, maargoed hij is daarvan overtuigd, en praat er dus niet met haar over. Beetje struisvogwl politiek. Maar daar heeft hij vooral mijn dochter mee, en dat is frustrerend.
Papa zal het goed in de gaten moeten houden dat ie er ook met zijn dochter over praat. Dat hij 'alleen-tijd' met haar doorbrengt en zij zich op haar gemak voelt bij hem. Ondanks wat er gebeurd is tussen papa en mama, zij er altijd tot toe zal doen voor hen. Dat zij belangrijk is.

Vind het goed van je dat jij er wel over praat met haar, want er is niets ergers dan een kind gevangen tussen 2 ouders die ruzie hebben met elkaar over een scheiding/break-up (spreek uit ervaring)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_112833387
Weet ik. Komt mijn frustratie ook vandaan. Mijn ouders konden elkaars bloed wel drinken toen ze gingen schriden, heb ik.zelf ook de nodige klappen aan over gehouden. Ik weet hoe belangrijk steun van beide ouders is, hij onderschat dat. Heeft ook niet echt voor ons huwelijk gevochten. Vandaar het onbegrip.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:44:33 #259
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_112834128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:27 schreef LaLouchi het volgende:
Weet ik. Komt mijn frustratie ook vandaan. Mijn ouders konden elkaars bloed wel drinken toen ze gingen schriden, heb ik.zelf ook de nodige klappen aan over gehouden. Ik weet hoe belangrijk steun van beide ouders is, hij onderschat dat. Heeft ook niet echt voor ons huwelijk gevochten. Vandaar het onbegrip.
Kan me heel goed voorstellen.

Hebben jullie ook hulp bij de scheiding aangevraagd?
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_112834496
Ik wilde graag in therapie, hij weigerd elke vorm van hulp. Ook gesprekken met zijn 2en staat hij negatief tegenover. We wonen nu al 3 maanden uit elkaar, maar er is nog steeds niks officieels geregeld. Mijn maatschappelijk werker geeft als advies dat ik ook bog geen advocaat in moet schakelen omdat ex.zoveel tegenstrijdige dingen zegt. En het is raar dat hij persee wil scheiden maar daar niks voor onderneemt. Ik ben wel zelf met mijn dochter in gesprek mrt maatschappelijk werk.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:38:47 #261
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112836476
pi_112836664
past idd wel bij mijn situatie ja.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:45:19 #263
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112836780
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:42 schreef Gladif het volgende:
past idd wel bij mijn situatie ja.
Mijne ook, behalve dat ze gewoon lief blijft doen, zegt dat ik niks fout heb gedaan en dat alles leuk was.
pi_112837553
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:45 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Mijne ook, behalve dat ze gewoon lief blijft doen, zegt dat ik niks fout heb gedaan en dat alles leuk was.
Heb het idee dat in mijn geval zij niet realiseert wat ze allemaal aan het doen is. Ze praat het allemaal goed door te zeggen dat haar gevoel dit zegt. Verder doet ze alsof het allemaal gewoon cool is tussen ons..
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:32:41 #265
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112842816
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:17 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Mindfulness al eens geprobeerd?

Dat hoeft totaal niet zweverig te zijn (kun je wel altijd maken natuurlijk), maar wellicht helpt het inzicht te geven vanuit het gevoel i.p.v. vanuit het hoofd?
nee, maar ga dat wel doen... zie:

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:43 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ben je net als ik een pessimist en een Zwart/Wit Denker? Ik neig er persoonlijk erg naar om dingen te over analyseren en i.c.m. mijn pessimise kan dit leiden tot malen etc. Ik ga binnenkort eens kijken bij een cursus mindfullness om geestelijk wat rust te kunnen krijgen. Bij mij is het tevens voor wat meer rust te krijgen op het werk, maar ik denk dat het wel kan helpen op andere vlakken :)
na na na na na na na Badjasman!
pi_112845214
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:45 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Mijne ook, behalve dat ze gewoon lief blijft doen, zegt dat ik niks fout heb gedaan en dat alles leuk was.
Dan is het juist een bitch toch? Deed die van mij ook. Ik ren de hele tijd achter dr reet aan met suggesties als citytrip, hiken, zeevissen, what ever. Vervolgens dumpt ze me en mailt een week later dat ze graaaaag allemaal toffe dingen met me wil doen.

Royal sadness :')
pi_112846571
Ik zal waarschijnlijk een tijdje niet posten, misschien krijgen sommige van jullie nog wel PM-DM van mij.

:( x 1 miljard en zelfde aantal :'(
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112847163
Kan niet, ik moet nog altijd rekening houden met het feit dat er bepaalde mensen zijn die mee kunnen lezen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  woensdag 13 juni 2012 @ 19:11:11 #270
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112849990
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:09 schreef QEX het volgende:
Kan niet, ik moet nog altijd rekening houden met het feit dat er bepaalde mensen zijn die mee kunnen lezen.
1 reactie van mij aan deze(!!!!!!!) kant... Knufffffffff
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 13 juni 2012 @ 20:06:22 #271
103012 Nies
Die hekse
pi_112853415
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:54 schreef QEX het volgende:
Ik zal waarschijnlijk een tijdje niet posten, misschien krijgen sommige van jullie nog wel PM-DM van mij.

:( x 1 miljard en zelfde aantal :'(
Hoe dan ook; Sterkte!!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  woensdag 13 juni 2012 @ 20:37:42 #272
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112855264
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:54 schreef QEX het volgende:
Ik zal waarschijnlijk een tijdje niet posten, misschien krijgen sommige van jullie nog wel PM-DM van mij.

:( x 1 miljard en zelfde aantal :'(
Deur staat open.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112881699
Ik vraag me sterk af of ex wel negrijpt wat de impact is van dit gedoe. Hij ontneemt mijn dochter al haar zekerheden zonder daar uberhaupt over gepraat te hebben. Het lijkt mij toch dat dat het minsye is wat hij kan doen, ongeacht wat daar uitkomt. Hij zit nu al twee weken na te denken of wij open en eerlijke gesprekken kunnen hebben voor we besluiten wat we gaan doen. In het brlang van mijn dochter, en voor onze eigen verwerking. Daar is toch totaal niks mee te verliezen? Deze periode duurt zo alleen maar langer, en er word ook nog eens niks geregeld. Als je dan zo graag wil, maakt het je toch ook niet uit dat ik nog wil praten? Ik snap niks van doe jongen meer. Is het nou.twijfel of laksheid, of gewoon omdat hij weet dat hij enorm in de schulden komt met een scheiding. Dat laatste denk ik niet want hij gaf nooit om grld, maar dit opperde maatschappelijk werk. Hou die optie dus ook open. Mijn geduld raakt wel langzaam op moet ik zeggen.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:38:20 #274
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112881775
Bij elkaar blijven om het geld is OOK geen optie. Verstandshuwelijken werken niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112882019
Klopt ook, maar misschien dat hij dat dan zo doet om nog die schulden even uit te stellen. Ik zelf hou er geen schuldrn aan over, dat staat zo vast door bepaalde regelingen. Dus dat is zeker de reden niet. Verder vind ik gewoon echt dat er eens gepraat moet worden. Niet 1 gesprekje zoals hij wil, want dat werkt niet. Gewoon een aantal goede gesprekken, en daarna samen beslissen wat doen we. Dat is verstandigste om te doen ivm onze dochter. De liefde is er nog, enkel wat problrmen die op te lossen zijn. Maar hij blijft zo stug doen. Nou denk ik dan, regel het dan wat let je? Dat begrijp ik dus niet. Dan praat je toch om het echt zeker te weten. Ik vind het zo onverantwoordelijk en onvolwassen.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:50:45 #276
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112882225
Uitstel van executie, schiet hij zelf geen bal mee op want de klap komt toch wel. Per keer een thema bespreken wellicht, al dan niet met een mediator erbij? Die problemen zijn niet op te lossen, laat die gedachte varen. Het zit er niet in.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112882774
Een mediator wil hij dus ook niet. En nu stelt hij het volledig onnodig uit omdat er niks geregeld word en niet gepraat. Regel het dan als je niet wil pratwn, maar ook dat doet hij niet. De vraag is dus waarom hij niks regelt, als hij dit toch als iets onvermijdelijks ziet. Hij zegt zelf steeds omdat ik nog wil praten, maar als hij dat niet wil dan doet dat er toch uberhaupt niet toe? Dan hadden we toch allang gepraat kunnen hebben en nu dan al verder zijn? We zijn nu even ver als 3 maandrn geleden, en dat frustreert me enorm. Of maak er definitief een eind aan, of ga die gesprekken aan. Heel simpel lijkt me. Maar nee, daar word nu al 2 weken over nagedacht.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:54:35 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112884981
Deadlines stellen. Mezelf kennende althans.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112886096
Lees hier al een half jaar mee.. Heb zo'n enorm verhaal te vertellen, maar ben zo bang dat het herkent word..
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:46:50 #280
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112887088
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:22 schreef kleineik het volgende:
Lees hier al een half jaar mee.. Heb zo'n enorm verhaal te vertellen, maar ben zo bang dat het herkent word..
Fuck it, verkap wat te dichtbij komt of maak een dikke cloon aan als je dat nog niet hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112887913
Dit is mijn cloon...De persoonlijke dingen horen juist bij dit verhaal...zwangere vrouw, abortus, kindje samen...een jaar wachten op haar...heeft ze ineens een ander..die 2 deuren langs me woont. langs ons oude huis...waar ik nog woon met onze zoon, totdat het verkocht is
  donderdag 14 juni 2012 @ 15:10:14 #282
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112887999
Dat is wel een samenvatting die nu al genoeg zegt... Godverdomme wat kut.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112890154
We hebben een kindje samen, wat onze alles is. We wilden gaan voor een tweede...er was wel veel veranderd na de eerste..maar dat is normaal, toch? het knuffelen, vrijen, tijd voor elkaar...het word minder. Ik wilde praten, maar het lukte niet. Ik ga haar de schuld, en zij mij. Toch begonnen over een tweede kindje..wat ik graag wilde. Wat hield ik toch veel van haar, en nog steeds. Misschien veranderd alles weer. Maar het ging steeds slechter...Ik kon er met een ander wel over praten...het cliche...ze bergeep me..maar ze gaf me adzies voor mijn huwelijk...ik voor het hare...Intussen ging het thuis steeds slechter tussen ons..ik kwam ooit huilend thuis..hoe moest ik haar bereiken..Het lukte niet. En toen kon ik niet meer. Nooit begrepen, hoe dat voelde. Maar ik kon niet meer verder. Ja, ik had gevoelens voor een ander. Maar nee, ik ging niet weg voor een ander. Ik kon zo niet verder. Ik voelde me zo ontzettend niet welkeon, niet geliefd in huis...Ik vroeg haar zo vaak, hoe je nog van me..ik merkte het niet meer, voelde het niet meer. Sexueel was het niets meer, vond ze mijn aanrakingen niet meer fijn, terwijl ze er vroeger zo van genoot.. Mijn godin...maar wat was ik voor haar?.

Ik vertelde haar alles, hoe ik me voelde, ook dat ik gevoelens had voor een ander, dat ik het allemaal niet wist. Dat ik mijn verhaal kan vertellen, zonder die andere vrouw te vermelden...En toen begon ze me onder druk te zetten..Nou, dan is het over zei ze..Ik zeg, ok, als jij dat wil. Was ik maar weggegaan...had ik me maar niet op laten butsen. ze wilde abortus...Ik wilde dit niet, maar wat moest ik doen? ik kon niet verder met haar...zeggen dat ik het kindje wilde houden? !0 dagen nadat ik vertelde, dat ik niet verder kon,

Belde ze mij, en de vrouw voor wie ik gevoelens had, op, dat ze wilde praten. Tijdens dit gesprek viel ze ontzettend uit tegen mij, en haar. Ik vond dit, op dat moment, niet terecht...Ik verliet haar niet voor een ander....Bleef dit maar zeggen..Ik was zo egoistisch. Ze vertelde me, dat we 2 dagen later ons kind gingen laten vermoorden..en toen..BAM. Alsof ik wakker werd. Ik heb haar gesmeekt om het niet te doen...gehuild, geschreeuwd...Maar ik bleef ook zeggen, dat ik zo niet verder kon met haar...Dat ze zo'n geweldige moeder is. Maar dat het tussen ons zo fout is gegaan. Dat het me zo speet.Maar haar besluit stond. en dus kon ik haar alleen maar steunen. Een gitzwarte dag.

1 week later...het werd me duidelijk, dat die andere vrouw me wel begreep, maar dat dat ook de enige klik was. Dat ik hield van mijn vrouw. Heftige gesprekken gehad. Het contact met die ene vrouw verbroken. Tegen mijn vrouw verteld wat me allemaal dwarszat, dat ik me zo niet begrepen voelde door haar. Veel gaan praten...Hadden we dat maar eerder gedaan...Maar dat wilde ik ook...Het lukte toch niet? Ik begreep niets van haar, mezelf, de situatie....

Ik was ons huis uit gegaan, omdat het samen niet ging. Al vrij snel, kreeg ze een huisje. Samen hebben we haar spulletjes verhuist, nog 1 nacht samen geslapen, en elkaar vastgehouden. niks gebeurd voor de rest. Veel gehuild, over de abortus. Over ons andere kind. Over hoe het zover had kunnen komen. Dat ze me nu wel begreep, en toegaf, dat het allemaal niet lekker liep. Ik had spijt. wilde verder met haar, ondanks alles. Ik zat te huilen, en vertelde haar, dat ik het zo erg vond, dat we nooit meer samen zouden zijn. Toen veerde ze op, en zei; Dat weet ik helemaal niet. De deur is niet dicht, ondanks alles! Ik maakte toen de belofte...ik ga knokken voor ons..en geef niet op. Pas als jij zegt, het komt niet meer goed.

Inmiddels was ze verhuist, en had ze het druk met haar nieuwe huisje. Ik wilde heel graag wat doen. Helpen, of iets anders. 10 jaar was ik alles, nu niets. Daar had ik moeite mee. Heb geduld zei ze, dalijk als alles wat rustiger is, komt het wel. Geef me de tijd.

Dit probeerde ik ook. Ik wilde heel graag praten, zij ook. maar op alles was het antwoord, ik weet het niet.

Wat moet ik doen, vroeg ik haar zo vaak. moet ik je met rust laten? Weet ik niet, zei ze...
We deden leuke dingen, die zo fijn aan voelde...Inmiddels deed ik zelf niets meer. Zat elke dag thuis. te wachten op haar telefoontje. Zaf niemand meer. Voelde me te schuldig, dit was mijn straf. Ik had moeten knokken. Niet op moeten geven. Maar intussen begon ik wel in de bekende spiegel te kijken, en leerde mezelf kennen. Wat heb ik veel dingen verkeerd gedaan. Maar zij ook!

We hileden veel contact. Spraken veel met elkaar. Al vond ik dat ik degene was die sprak. Ik wilde te vlug zei ze. Ze was aan het revalideren, moest opnieuw leren lopen. Ik wilde rennen met haar. dat kon ze niet. Geef me tijd zei ze. Intussen was het eind 2011...waren we een half jaar verder. Kerst samen gevierd. Toch ook wel veel ruzie. Ik wilde verder met haar. Weten waar ik aan toe was..Ik hoorde alleen maar, ik weet het niet. Ik vroeg haar, wat voel je? Ik weet het niet, was het standaard antwoord. en als ik doorvroeg, echt wilde praten, dan vond ze dat ik haar dwong...Ik wilde het goed doen, dus kroop weer in mijn schulp. Begin 2012 zei ze dat de scheiding doorging, dat ons huwelijk mislukt was, en dat die ander er altijd tussen zal blijven staan. Dat als we samen komen, het een nieuwe start zal zijn. Ik kon me daar in vinden. Intussen ging ik met onze zoon een weekend weg..ik hoopte zo dat ze meewilde. Ze had eerder gezegd, dat ze best meewilde. Maar ze ging niet mee. Ze wilde me geen hoop geven, ze wist het allemaal niet! Weer ruzie hierover. Ze wilde niets, en ik hoorde al 9 maanden, ik weet het niet. Het praten ging steeds moeilijk, met mij ging het steeds slechter. Ik vroeg aan haar, of ze over me heen was...Nee zei ze, ik ben nog aan het overleven. Ik moet eerst ons kindje verwerken, en dan pas onze relatie... Begin april wilde ze praten...Of mijn ouders achter ons zouden staan, als we samen verder zouden gaan...Eind april merkte ik iets aan haar...of ze een ander had vroed ik. Nee zie ze. 2 weken later, met moederdag...ja, ze had een ander. Een man, die 2 deuren langs me woont. Het was pril zei ze...maar hij kent mijn zoon al wel, en is al mee wezen eten met de hele familie...Ik zei tegen haar. Ik hoop dat je gelukkig bent, en hoop dat dit me helpt me snel over je heen te komen..Haar reactie? Dat vind ik jammer. Ik begreep er niets meer van.

Een paar dagen later, sprak ik haar, en begon ze te huilen. Ze wist het allemaal niet zei ze. Ik haar troosten. dat ze alle tijd krijgt, om erachter te komen wat ze voelt. Voor mij, voor hem. Weer een paar dagen later, spreek ik haar, is ze kei en keihard tegen me. Ik snapte er niets van, en was er ineens klaar mee. Ik wilde niet meer dat zij mijn leven bepaalde. Ik belde haar op, vroeg wat voor onze zoon, en ze begon weer te huilen....ik brak weer...Het schuldgevoel he..en ze vertelde weer hetzelfde..Dat ze het allemaal niet wist. Niet sliep. Ik zeg, lieverd, Als jij echt verliefd bent, en over mij heen bent, dan moet jij je goed voelen. Dat is ook zo zei ze, ik weet het allemaal niet.

Zo ging het verder. ze was breekbaar, ze was hard. dit speelt nu 2 maanden. En ik smeek haar, om te zeggen dat het over is tussen ons. Dat de deur dicht is. Dat ik door mijn schuldgevoel, niet verder kan. En ze wil het niet zeggen. Ze zegt alleen, dat de scheiding doorgaat. Dat ze nu geen relatie met me wil. Ik wil horen, Dat het definitief voorbij is. En dan zegt ze, ik zeg geen dingen, waar ik niet achter sta.

Ik snap het niet. Ze heeft een ander. 2 maanden. Een mooi huisje. ze kan en is verder gegaan. Ik niet. En nog gunt ze mij geen gemoedsrust. Is het wraak? ze zegt van niet. Dit is het verhaal in een notedop, het is zoveel langer, er is zoveel meer gebeurd. Ik ga volgende week praten met een maatschappelijk werkster, kom er alleen niet meer uit
pi_112890806
Hij heeft toegestemd met meerdere gesprekkrn. We gaan eens per week.zitten. Progress *O*
In life, every ending is a new beginning..
pi_112890855
@ kleineik. wat een verhaal. ik wens je heel veel sterkte. in ieder geval goed van je dat je hulp zoekt.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112890877
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:18 schreef LaLouchi het volgende:
Hij heeft toegestemd met meerdere gesprekkrn. We gaan eens per week.zitten. Progress *O*
wat fijn voor je.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112891206
Ik wil zo ontzettend graag verder..maar ik kan zo niet verder. Ik hou zo veel van haar. Heb spijt, van wat er gebeurd is. Maar ze heeft mij een gigantisch schuldgevoel aangepraat. En als we alleen zijn, dan kunnen we praten. Dan is ze eerlijk. Maar als er anderen bij zijn, klapt ze dicht. Dan ben ik weggegaan voor een ander. Vanmorgen vroeg ik aan haar, wil je praten, of wil je het laten rusten? NU wil ik niet niet praten. Ik zeg, helemaal niet meer, of nu niet? Wil je een afspraak maken, voor over een paar weken? Weet ik niet, zegt ze....
pi_112891235
Thnx QEX.

En kleineik, misschien is het tijd dat je het gaat afsluiten voor jezelf. Dit is ook geen doen natuurlijk. Kies voor jezelf. Knuffel
In life, every ending is a new beginning..
pi_112891406
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef LaLouchi het volgende:
Thnx QEX.

En kleineik, misschien is het tijd dat je het gaat afsluiten voor jezelf. Dit is ook geen doen natuurlijk. Kies voor jezelf. Knuffel
Ik weet het. Maar het lukt me niet. Omdat het aanvoelt, dat als ik nu opgeef, ik haar weer in de steek laat. Ik wil zo graag.

Maar voor jou, heb ik veel respect. Zoals gezegd, ik lees hier een half jaar mee.
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:31:04 #290
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112891408
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:26 schreef kleineik het volgende:
Ik wil zo ontzettend graag verder..maar ik kan zo niet verder. Ik hou zo veel van haar. Heb spijt, van wat er gebeurd is. Maar ze heeft mij een gigantisch schuldgevoel aangepraat. En als we alleen zijn, dan kunnen we praten. Dan is ze eerlijk. Maar als er anderen bij zijn, klapt ze dicht. Dan ben ik weggegaan voor een ander. Vanmorgen vroeg ik aan haar, wil je praten, of wil je het laten rusten? NU wil ik niet niet praten. Ik zeg, helemaal niet meer, of nu niet? Wil je een afspraak maken, voor over een paar weken? Weet ik niet, zegt ze....
Ik zeg: begraven, verder gaan, als het echt de bedoeling is dat je bij elkaar komt dan komt dat vanzelf ooit weer goed, zo niet dan tref je wel iemand anders die je dan nodig hebt. (Maar das mijn kijk op het leven)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112891665
Ik weet het. En iedereen zegt het ook. Ik zit nu een jaar zo. Ik wil zo ook niet verder. Wat is het frustrerend, dat ze geen antwoord geeft. Op niets.. we zijn rond de dertig, niet bepaald kinderen. Mijn hart blijft haar vergeven. Is het dan het schuldgevoel? Ze heeft zoveel gelogen. Dingen uit het huis meegenomen. Ze reed in onze auto. Deze heb ik eind april zelf verkocht. Omdat ik iets wilde forceren.

Ik snap het gewoon niet
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:38:45 #292
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112891773
Ik ben ook 28, maar het is nooit te laat jezelf opnieuw uit te vinden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112892907
Zovaak gedacht, Zal ik het hier posten..durfde niet. schaamte. Van de week voor het eerst bij de dokter geweest. Die vond het een strak plan, als ik de volgende dag meteen weer terug kwam.

Wat ik gewoon niet begrijp. Waarom is ze niet duidelijk? Zoveel theorieen..welke is juist? En verdomme, wat hou ik veel van haar. Vind het niet eens erg dat ze met een ander te bed ligt. Kan begrijpen, dat ze de aandacht fijn vind. Vind het wel erg voor haar, dat ze niet kan zeggen dat ze verliefd is op hem. Ze vind hem leuk...maar toch mag hij alles, wat ik zo graag wilde . Hij mag al bij mijn zoon zijn ( dat vind ik wel erg, zo vlug, en ze zegt dus, dat ze het allemaal niet weet, twijfelt)

Ik ken haar gewoon niet meer. Ik was haar eerste...en nu gooit ze zich in de armen van de eerste de beste. Ze zegt zelf ook, dat ze niet alleen kan zijn...het was eerst zo'n huismus..zo lief.
Wat schommelt mijn gevoel zeg..
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:52:32 #294
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112894924
Vrouwen...
Mannen...
Mensen...

Ik denk ook dat na intense relaties mensen gewoon rare sprongen maken, kijken of het anders kan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112895028
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:31 schreef kleineik het volgende:

[..]

Ik weet het. Maar het lukt me niet. Omdat het aanvoelt, dat als ik nu opgeef, ik haar weer in de steek laat. Ik wil zo graag.

Maar voor jou, heb ik veel respect. Zoals gezegd, ik lees hier een half jaar mee.
Dankjewel. Ik denk dat dr situayies wel vergelijkbaar zijn. Ik snap hoe moeilijk het is. Ik kan zoals je dan wss wel gelezen hebt ook dr knoop niet doorhakken. Maar dat gevoel van stilstaan maakt me ook helemaal gek. En bij jpu ook, want jij ktijgt ook dubbele signalen. Het is nu vechten, maar wat als ze zegt ok kom maar terug, wat is er dan veranderd waardoor jij het in eerste instantie niet meer wist? Niks.. Haal ik uit je verhaal want ze behandeld je nog steeds alsof je niks voorstelt. Stelt zichzelf voorop zonder erover na te denken wat dat met jou gevoel doet. Ik snap heel goed hoe moeilijk het id, echt. Ik denk dat je zelf wel snapt waarom, maar.dit is echt onhoudbaar.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112915672
Ik krijg belastingteruggave van de kindertoeslag 2010, of ik niet vond dar hij recht had op de helft daarvan..? Het is geld voor onze dochter, wil ik haar kamer van gaan opknappen.. Hij heeft al zoveel achterovet gedrukt, en nu vroeg hij me dat. Heb hem ook het bovensyaande gezegd en toen zei hij dat hij het vroeg uit nieuwsgierigheid. Dat zal miss best zo zijn, maar dit deed me echt pijn. Geen contact willen zoeken om belangrijkere dingen maar wel om geld..

Heb het iig wel voor elkaar gekregen na aanleiding hiervan dat we gesprekken gaan voeren. Maar ik kon er vannacht gewoon niet van slapen. Hij geeft niet eens om geld,.waarom vraagt hij dit.. Knaagt een beetje. Zit nu alvast te bedenken wat ik.allemaal wil gaan zeggen. We hebben samen veel fout gedaan, ik hoop niet dat hij het enkel.als verwijten maken ziet,maar er ook echt over na gaat denken.

Ik voel me verder wel rustig nu, dat is wel goed :)
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:12:16 #297
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112922428
Niks om geld geven en niet meer schulden willen hebben dan strikt noodzakelijk is niet meer dan normaal IMO.

Hoe die kinderbijslag ook verrekend wordt, ik kan me voorstellen dat je dit boven op het nominale bedrag kreeg en dat je dit soort meevallers wil gebruiken om persoonlijk leed te beperken. Hier weliswaar geen kinderen, maar toch.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112922454
Hmm ik ben langzaam maar zeker weer de oude geworden. Niks missen, eigen plannen, eigen leven en niks aan de hand eigenlijk.

Ik denk er nog wel veel over na.. Maar ja. Wil haar wel graag zien, dus ik hoop haar volgende week een keer te treffen hier nog. Kijken wat het doet.

Het blijft suf. :{
pi_112925103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Niks om geld geven en niet meer schulden willen hebben dan strikt noodzakelijk is niet meer dan normaal IMO.

Hoe die kinderbijslag ook verrekend wordt, ik kan me voorstellen dat je dit boven op het nominale bedrag kreeg en dat je dit soort meevallers wil gebruiken om persoonlijk leed te beperken. Hier weliswaar geen kinderen, maar toch.
Hoe bedoel je dit? Je vind het normaal dat hij om de helft vraagt?
In life, every ending is a new beginning..
pi_112937181
Kinderbijslag is voor het kind. net als kinderalimentatie bedoeld voor het bekostigen van de voor het kind noodzakelijke dingen. In principe krijgt de ouder bij wie het kind in woont dit geld om naar eigen goedkeuren tbv het kind uit te geven. Als de andere ouder een deel van het geld nodig heeft om bijvoorbeeld en bed of andere zaken aan te schaffen dan mag hij/ zij daar om vragen. Wel mag de ouder die het geld in beheer heeft vragen om bonnetjes.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 15 juni 2012 @ 17:56:35 #301
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112937447
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 17:47 schreef QEX het volgende:
Kinderbijslag is voor het kind. net als kinderalimentatie bedoeld voor het bekostigen van de voor het kind noodzakelijke dingen. In principe krijgt de ouder bij wie het kind in woont dit geld om naar eigen goedkeuren tbv het kind uit te geven. Als de andere ouder een deel van het geld nodig heeft om bijvoorbeeld en bed of andere zaken aan te schaffen dan mag hij/ zij daar om vragen. Wel mag de ouder die het geld in beheer heeft vragen om bonnetjes.
Het blijft kennelijk een belastingvoordeel, ik snap dat je die meevaller wil delen. Magoed, als het voor het kind is bestemd dan moet je het ook daar uitgeven me dunkt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')