risico van het vak lijkt me. Zodra je dood aan het gaan bent moet je er ff uit, healen en weer terug. Desnoods switch je ff over op ranged terwijl je weer bijvult en gaat daarna weer verder.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:16 schreef Kingleon het volgende:
Ik heb geen pvp gedaan, alleen maar pve. En wat vcerandert moet worden vind ik is dat melee classes minder snel dood kunnen. In een event waar meerdere mobs aan komen sta je in de frontlinie en binnen no time ben je dood. Terwijl alle ranged classes lekker van een afstandje veilig aan het spammen zijn.
Ik snap wat Kingleon bedoelt. Ik was in de Shiverpeaks, als Guardian. Full health. Volgende seconde: dood. Ik was lvl25, had lvl25 armour, in een lvl23 max gebied. Dus dat kon het niet zijn. Dat is gewoon niet leuk. Ik wil op z'n minst minimaal een fighting chance... En die kreeg ik dus niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:27 schreef jogy het volgende:
[..]
risico van het vak lijkt me. Zodra je dood aan het gaan bent moet je er ff uit, healen en weer terug. Desnoods switch je ff over op ranged terwijl je weer bijvult en gaat daarna weer verder.
Nah, de risk vs reward is hartstikke krom bij melee voorlopig.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:27 schreef jogy het volgende:
[..]
risico van het vak lijkt me. Zodra je dood aan het gaan bent moet je er ff uit, healen en weer terug. Desnoods switch je ff over op ranged terwijl je weer bijvult en gaat daarna weer verder.
Tuurlijk is het te fixen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah, de risk vs reward is hartstikke krom bij melee voorlopig.
Vraag me ook oprecht af of dit uberhaupt te fixen is, ik voorspel alvast heel veel ranged spelers iig.
Nou dat is dus niet te doen. Bij zo een event waar 15 of meer spelers bij zijn ga je als melee voorop in de strijd. En als je dan bij de mobs aankomt ben je in no time dood. Je hebt geen tijd om rustig eruit te rennen en jezelf weer te healen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:27 schreef jogy het volgende:
[..]
risico van het vak lijkt me. Zodra je dood aan het gaan bent moet je er ff uit, healen en weer terug. Desnoods switch je ff over op ranged terwijl je weer bijvult en gaat daarna weer verder.
Ok duidelijk. Het is dan ook een heel andere manier van spelen nu hè. Niet meer tanken met automagisch een paar healers die het hele zooitje gezond houden. Puur tanken bestaat niet meer. en ik vermoed dat enkel ranged ook wel minder wordt uiteindelijk. Ik zie met mijn mesmer nog wel een aantal leuke opties met mijn zwaarden. En mesmer heeft geile escape-technieken.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef Kingleon het volgende:
[..]
Nou dat is dus niet te doen. Bij zo een event waar 15 of meer spelers bij zijn ga je als melee voorop in de strijd. En als je dan bij de mobs aankomt ben je in no time dood. Je hebt geen tijd om rustig eruit te rennen en jezelf weer te healen.
We moeten wat he ?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:07 schreef DeX090 het volgende:
Er wordt hier gepraat alsof jullie de retailversie al gespeeld hebben. We hebben het hier over het tweede open beta-weekend van deze game. Er komt sowieso nog een derde en wie weet, misschien nog wel meer. Er gaat nog zo veel veranderen voordat 'ie uitkomt. Erover speculeren alsof je nu het eindresultaat in handen hebt gehad, is een beetje onzinnig...
Alles wat je hier post, aan ArenaNet vertellen is misschien handiger. Die kunnen er nog wat aan doen, wij sneue FOK!kertjes kunnen dat niet. Was het maar zo'n feest.quote:
So what. Discussiëren mag toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:07 schreef DeX090 het volgende:
Er wordt hier gepraat alsof jullie de retailversie al gespeeld hebben. We hebben het hier over het tweede open beta-weekend van deze game. Er komt sowieso nog een derde en wie weet, misschien nog wel meer. Er gaat nog zo veel veranderen voordat 'ie uitkomt. Erover speculeren alsof je nu het eindresultaat in handen hebt gehad, is een beetje onzinnig...
Heb ik op enig punt ook maar de suggestie gewekt dat discussiëren verboden is?quote:
Nee maar vind ook echt niet dat ze praten als of het een retail versie is.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:21 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Heb ik op enig punt ook maar de suggestie gewekt dat discussiëren verboden is?
Dat kan. Dan hebben wij een verschil van mening. Vandaar dit forum.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee maar vind ook echt niet dat ze praten als of het een retail versie is.
Gewoon om de uitdaging of zo? . En als je een gestructureerde groep hebt moet er altijd wel iemand melee gaan denk ik. Of heel goed kunnen kiten natuurlijk!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Als melee heb je zgn. meer dmg dan ranged, maar als je dan steeds moet dodgen of uit range moet rennen wegens 1 of andere aanval staat ranged lekker door te schieten.
Vraag me dus nog steeds af hoe dit in endgame zal zijn, of de ''risk'' van melee spelers niet te groot wordt voor de ''reward''.
Het wordt een stuk lastiger spelen lijkt me, en als je dan nauwelijks meer dmg doet dan een ranged class, waarom zou je dan nog melee spelen ?
Nee hoor. De sprong maakt je niet dood. Het is het neerkomen wat nogal dodelijk is. Dus, als je neerkomt in iets wat meegeeft, zoals water, ga je echt niet dood! En als er goggles liggen kun je nog pirouettes maken in de lucht ook nog!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef Cyan9 het volgende:
En tip: spring niet van te hoge dingen. Dan ga je dood. Echt.
Klopt. Alleen blijkbaar vergeet ik altijd eerst te checken of ik echt in het water terecht kom. "Oh, de map geeft aan dat hieronder water is. Dan kan ik gewoon springen. Dood. Uhm, die stenen hier had ik even gemist." En dat een stuk of 5x. Laten we het maar niet hebben over mijn staat van doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:40 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee hoor. De sprong maakt je niet dood. Het is het neerkomen wat nogal dodelijk is. Dus, als je neerkomt in iets wat meegeeft, zoals water, ga je echt niet dood! En als er goggles liggen kun je nog pirouettes maken in de lucht ook nog!
Heb ik ook wel gehad hoor. Denk je lekker in het water te kunnen springen, liggen er nog wat rotsblokken in de weg... En daar ligt dan je gebroken lichaam, onderaan zo'n klif, op de rotsen gespietst... Het is dat de krabben daar nog niet niet aan m'n lichaam begonnen te knagenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen blijkbaar vergeet ik altijd eerst te checken of ik echt in het water terecht kom. "Oh, de map geeft aan dat hieronder water is. Dan kan ik gewoon springen. Dood. Uhm, die stenen hier had ik even gemist." En dat een stuk of 5x. Laten we het maar niet hebben over mijn staat van doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |