abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:35:18 #101
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112661682
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:34 schreef SicSicSics het volgende:
Best wel ingewikkeld eigenlijk, om een leuk muziekje te vinden! Maar er bestaat zeker wel een rijtje albums, of bandjes, waar je me spreekwoordelijk voor wakker kunt maken.
Waar dan?

Mij kunnen ze wakker voor een concert van Dream Theater
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:43:10 #102
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_112661923
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
Waar dan?

Mij kunnen ze wakker voor een concert van Dream Theater
Als ze het niveau van Once in a LIVEtime halen, zeker! ^O^

Maar ik ben meer van het simpele hak en beuk werk. Metalcore, Deathcore, Thrash... Mij kun je wakker maken met de eerste cd van Suicide Silence, voor een concertje in een kleine zaal, zo eentje dat je voor 15 euro 7 bands krijgt. Never say Die tourtjes vind ik meestal wel ok. Een biertje, achterin de zaal en genieten.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:44:52 #103
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112661991
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:43 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als ze het niveau van Once in a LIVEtime halen, zeker! ^O^

Maar ik ben meer van het simpele hak en beuk werk. Metalcore, Deathcore, Thrash... Mij kun je wakker maken met de eerste cd van Suicide Silence, voor een concertje in een kleine zaal, zo eentje dat je voor 15 euro 7 bands krijgt. Never say Die tourtjes vind ik meestal wel ok. Een biertje, achterin de zaal en genieten.
Dat is wel tof zulke tours. Zo heb ik een keer aantal jaar terug Job for a Cowboy gezien. Ik werd omver geblazen door die band
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112662283
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:59 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

R.I.P. Endstille
2011.
Eh... Vertel?
pi_112662314
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Eh... Vertel?
Ik heb inderdaad een foutje gemaakt. het is 2009.

http://www.zwaremetalen.c(...)-zich-van-Iblis.html
pi_112662359
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:54 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad een foutje gemaakt. het is 2009.

http://www.zwaremetalen.c(...)-zich-van-Iblis.html
Ah, dat bedoel je. Ik vind die nieuwe zanger ook niet slecht.
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 11:14:25 #107
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_112686974
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2012 @ 15:03:48 #108
187254 Giertje
lets all make believe
pi_112693405
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:09 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind Slipknot afgegleden naar een zeer bedenkelijk niveau, Slipknot en Iowa waren lekker van Beukemanshuize, Vol 3 en later niet meer...
dat dus
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  zondag 10 juni 2012 @ 18:16:21 #109
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_112700911
Zo vrijdag naar sepultura geweest..

Geweldig ..inmiddels bijna 400 x ofzo gezien hahah..

Maar wat goed was het
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  maandag 11 juni 2012 @ 16:28:07 #110
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_112742142
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is wel tof zulke tours. Zo heb ik een keer aantal jaar terug Job for a Cowboy gezien. Ik werd omver geblazen door die band
De verrassingsfactor is zeker een goede reden om dat soort tourtjes te gaan kijken. Ik had het met Beneath the Massacre. Ik wist echt niet wat me gebeurde!
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:16 schreef Thezappa het volgende:
Zo vrijdag naar sepultura geweest..
Lekker bandje wel ja. Hoe zit het tegenwoordig met de bezetting eigenlijk! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 16:43:14 #111
187254 Giertje
lets all make believe
pi_112742810
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:16 schreef Thezappa het volgende:
Zo vrijdag naar sepultura geweest..

Geweldig ..inmiddels bijna 400 x ofzo gezien hahah..

Maar wat goed was het
dat was toch hier in apeldoorn?
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juni 2012 @ 16:49:36 #112
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_112743061
ik las net dat die in augustus bij mij om de hoek komen, in Gebouw-T in Bergen Op Zoom.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 11 juni 2012 @ 16:55:11 #113
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_112743321
Hier wel binnenkort Soulfly om de hoek, telt dat ook? :P
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juni 2012 @ 16:59:59 #114
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_112743531
nee daarin zit iemand die alleen maar kan janken dat de andere band eigenlijk die naam niet meer moet hebben.

Is het bij jou ook echt letterlijk om de hoek? bij mij wel.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 11 juni 2012 @ 17:01:45 #115
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_112743599
Als ik op school ben wel, maar ik ga niet 's avonds op school zitten :P

En vanaf ergens van de zomer is Metropool 2x de hoek om en verder de weg volgen
  maandag 11 juni 2012 @ 17:12:21 #116
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_112743998


:')
nee, jij dan!
pi_112751873
Yeehaw, donderdag Megadeth hier in de schouwburg.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:45:17 #118
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_112765321
Ja..was in Apeldoorn

Maandag 18e geloof ik soulfly metropool ..

Ga ik wel f kijken
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 22:55:04 #119
187254 Giertje
lets all make believe
pi_112766109
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef Thezappa het volgende:
Ja..was in Apeldoorn

Maandag 18e geloof ik soulfly metropool ..

Ga ik wel f kijken
mja beetje jammer van zon kutvoorprogramma :P
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_112834707
Ha! Fijne dingen op vinyl binnen!

Marduk: Serpent Sermon (groen vinyl)
Marduk: Iron Dawn
Antaeus: De Principii Evangelikum (splatter vinyl)
Endstille: Infektion 1813 (transparant vinyl)
Endstille: Verführer
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:48:58 #121
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_112843712
Wat was Fear Factory fucking vet gister avond! Hij had wat moeite met de hoge cleane stukjes, maar jezus wat een strak optreden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_112843854
Wie drumt daar tegenwoordig? FF een beetje uit het oog verloren want de laatste paar albums vond ik weinig aan.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:54:59 #123
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_112844025
Mike Heller. En hij was echt verbazend goed. ^O^ Matthew DeVries (van Chimaira) op de bas.

Mechanize ook niet meer meegepakt? Ik vind het allemaal prima, maar op dat album van Dino ook weer terug. Voor velen een goede terugkomer.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_112844150
Nope Mechanize wel gehoord maar daar vond ik ook weinig aan. Wel gezien op die tour en dat was erg goed (vooral toen Burton de hele zaal `you fat bastard' liet roepen voor Dino's verjaardag :) )
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:05:23 #125
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_112844593
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:56 schreef bartrid het volgende:
Nope Mechanize wel gehoord maar daar vond ik ook weinig aan. Wel gezien op die tour en dat was erg goed (vooral toen Burton de hele zaal `you fat bastard' liet roepen voor Dino's verjaardag :) )
Dan kun je The Industrialist ook wel rustig links laten liggen denk ik.
Het concert was gewoon vet en een goede combinatie van nieuw en oud. Elke cd is langsgekomen geloof ik. De eerste 3 nummers van Oblosete als opener was ook een leuke verrassing. En afsluiten met Replica, maar dat hebben ze volgens mij altijd gedaan. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_112844717
Toen ik ze zag speelden ze het merendeel van Demanufacture als (lange) toegift :Y
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:09:37 #127
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_112844789
Nu ik erover nadenk heb ik volgens mij geen Archetype en Transgression nummers gehoord, maar dat is ook niet zo heel gek eigenlijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_112845270
Dit was de setlist toen ik ze zag. Toch minder nummers van Demanufacture dan ik dacht :X

http://www.setlist.fm/set(...)ngland-6bd75212.html
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juni 2012 @ 18:58:15 #129
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_112849342
ik zag ze zaterdag en toen waren ze ook erg leuk.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_112861284
Ik ben terug van Keulen!

Gisteravond gingen mijn vriend en ik in een nogal oude "club" (fabriek met graffiti alom :')) wat buiten het centrum naar Pentagram kijken, en we hadden het geluk dat er maar een stuk of 60 man aanwezig was; zo konden we ze van heel dichtbij zien. _O_
Nooit gedacht dat ik op mijn jonge leeftijd nog zo'n oude cult band aan het werk zou kunnen zien. O+ _O_

De band ervoor (Kadaver) was ook best goed. Een nieuwere (Duitse) band wel, die duidelijk nog niet erg bekend waren. Ook doom metal, maar wel meer van het genre "stoner" had ik de indruk. Voor hun optreden werden ze buiten ook gefilmd met een interview.
De gasten konden hun muziek bekoren (wij ook hoor), maar heel wild werd er toch nog niet gedaan.
Erg sympathiek: achterna (in het café van het gebouw) signeerden ze hun nieuwe plaat, waarvan mijn vriend ook een exemplaar kon bemachtigen. ^O^

Het beste komt nog: de club was zo "obscure" dat er niet eens security aanwezig was.
Achterna zagen we Bobby Liebling en de andere band dan ook aan de zijkant van het gebouw gemakzuchtig staan/zitten, voor de neus van de gasten die er buiten bijstonden, maar hen totaal niet lastig vielen of zo.
Echter wou ik natuurlijk Victor Griffin nog eens zien, en wonder bij wonder stond hij daar plots de bestelwagen in te laden die er geparkeerd stond. :o :')

We liepen er naartoe en konden gewoon een foto en een praatje maken met de man, alsof hij de gewoonste mens op de wereld was. Z'ón ongelofelijk brave man. :o _O_ Daar stond hij dan, knal voor m'n neus. Ik kon niet heel veel uitbrengen. (Gelukkig dat de andere gasten het niet konden zien. :')) _O_
Victor had trouwens zijn eigen gitaar getest voor het optreden (net zoals de bassist en drummer); iets wat ik de artiesten zelf tot nu toe nog nooit zag doen (maar ik geef ook toe dat ik een kneus ben en nog niet zo heel veel live optredens gezien heb :@).

Het ging allemaal zo snel, dat ik het nog steeds niet kan geloven! _O_ _O_ _O_

Het enige minpuntje (aan het feit dat er geen security aanwezig was): jongeren die aan het stave diven waren. Misschien vinden jullie me een watje, maar ik vind zoiets echt vervelend, en bovendien gevaarlijk; zeker als ze met hun schoenen voorop in jouw richting komen. Gelukkig was mijn vriend groot genoeg om ze opzij te duwen, want ik met m'n meter 60 had niet veel kans. ;)
Ik vraag me af waarom die mensen niet gewoon naar de band kunnen kijken zonder die show. Het stoort bovendien verschrikkelijk als je er vlakbij staat. }:|
Goed dat het (blijkbaar) al vaak verboden is.

Maar goed, dit ga ik nooit vergeten...
Een foto en een praatje met een cult gitarist/zanger als Victor Griffin *O* _O_ _O_ _O_

Ik weet dat het misschien ongeloofwaardig klinkt, maar ik zweer het jullie...! *O* :D _O_

Iemand ooit iets gelijkaardig meegemaakt?!
pi_112861558
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2012 21:58 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik ben terug van Keulen!

Gisteravond gingen mijn vriend en ik in een nogal oude "club" (fabriek met graffiti alom :')) wat buiten het centrum naar Pentagram kijken, en we hadden het geluk dat er maar een stuk of 60 man aanwezig was; zo konden we ze van heel dichtbij zien. _O_
Nooit gedacht dat ik op mijn jonge leeftijd nog zo'n oude cult band aan het werk zou kunnen zien. O+ _O_

De band ervoor (Kadaver) was ook best goed. Een nieuwere (Duitse) band wel, die duidelijk nog niet erg bekend waren. Ook doom metal, maar wel meer van het genre "stoner" had ik de indruk. Voor hun optreden werden ze buiten ook gefilmd met een interview.
De gasten konden hun muziek bekoren (wij ook hoor), maar heel wild werd er toch nog niet gedaan.
Erg sympathiek: achterna (in het café van het gebouw) signeerden ze hun nieuwe plaat, waarvan mijn vriend ook een exemplaar kon bemachtigen. ^O^

Het beste komt nog: de club was zo "obscure" dat er niet eens security aanwezig was.
Achterna zagen we Bobby Liebling en de andere band dan ook aan de zijkant van het gebouw gemakzuchtig staan/zitten, voor de neus van de gasten die er buiten bijstonden, maar hen totaal niet lastig vielen of zo.
Echter wou ik natuurlijk Victor Griffin nog eens zien, en wonder bij wonder stond hij daar plots de bestelwagen in te laden die er geparkeerd stond. :o :')

We liepen er naartoe en konden gewoon een foto en een praatje maken met de man, alsof hij de gewoonste mens op de wereld was. Z'ón ongelofelijk brave man. :o _O_ Daar stond hij dan, knal voor m'n neus. Ik kon niet heel veel uitbrengen. (Gelukkig dat de andere gasten het niet konden zien. :')) _O_
Victor had trouwens zijn eigen gitaar getest voor het optreden (net zoals de bassist en drummer); iets wat ik de artiesten zelf tot nu toe nog nooit zag doen (maar ik geef ook toe dat ik een kneus ben en nog niet zo heel veel live optredens gezien heb :@).

Het ging allemaal zo snel, dat ik het nog steeds niet kan geloven! _O_ _O_ _O_

Het enige minpuntje (aan het feit dat er geen security aanwezig was): jongeren die aan het stave diven waren. Misschien vinden jullie me een watje, maar ik vind zoiets echt vervelend, en bovendien gevaarlijk; zeker als ze met hun schoenen voorop in jouw richting komen. Gelukkig was mijn vriend groot genoeg om ze opzij te duwen, want ik met m'n meter 60 had niet veel kans. ;)
Ik vraag me af waarom die mensen niet gewoon naar de band kunnen kijken zonder die show. Het stoort bovendien verschrikkelijk als je er vlakbij staat. }:|
Goed dat het (blijkbaar) al vaak verboden is.

Maar goed, dit ga ik nooit vergeten...
Een foto en een praatje met een cult gitarist/zanger als Victor Griffin *O* _O_ _O_ _O_

Ik weet dat het misschien ongeloofwaardig klinkt, maar ik zweer het jullie...! *O* :D _O_

Iemand ooit iets gelijkaardig meegemaakt?!
Ik hoor wel vaker dat de meeste muzikanten in de metalwereld normale mensen zijn.

Helaas niet echt te verlegen om sowieso mensen aan te spreken :@
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112861586
Wauw, wat tof voor je!

Ja, ik heb wel een paar keer iets soortgelijks meegemaakt. Avondje zuipen met Darkane, uurtje ouwehoeren met Gene Hoglan, in de tourbus met het vioolmeisje van Flogging Molly, dat soort dingen. Altijd leuk. Verschil was wel dat ik van geen van allen echt fan was, dus ja, je staat wel stevig voor nu.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juni 2012 @ 22:10:03 #133
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_112862092
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik hoor wel vaker dat de meeste muzikanten in de metalwereld normale mensen zijn.
yep, de meesten wel hoor. Zelfs Dave Mustaine vond ik heel relaxt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_112862293
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 22:10 schreef Tokus het volgende:

[..]

yep, de meesten wel hoor. Zelfs Dave Mustaine vond ik heel relaxt.
En zolang je niet opdringerig overkomt zullen de meeste echt wel bereid zijn tot een praatje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juni 2012 @ 22:17:43 #135
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_112862838
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En zolang je niet opdringerig overkomt zullen de meeste echt wel bereid zijn tot een praatje
ook dat. maar bij mij moeten ze meestal wel met me praten :)
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_112862989
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 22:17 schreef Tokus het volgende:

[..]

ook dat. maar bij mij moeten ze meestal wel met me praten :)
Dat geluk heb jij dan weer
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112863488
Echt veel praten was het nu ook weer niet; aangezien ik nogal zenuwachtig en verlegen was. :@
Ik vertelde hem vanwaar we kwamen en hij vertelde dat hij waarschijnlijk al eens met Place of Skulls in België was geweest, maar niet met Pentagram.
Ik wou nog vragen of hij jongere fans kent dan ik (bijna 19) maar dat kreeg ik er niet goed uit... :')
We hebben hem bij het afscheid nog een hand gegeven. :)

Kent iemand Kadaver trouwens?
Díe drummer had veel pit! _O_
pi_112864411
Btw; nog een minpuntje: het véééééél te harde geluid. Ik geloof dat dit zowat het luidste optreden ooit moet geweest zijn. Ik ben nog steeds een beetje doof. Met momenten moest ik gewoon m'n oortjes dichthouden. ;( ;(
pi_112864548
quote:
13s.gif Op woensdag 13 juni 2012 22:37 schreef Little_Dolls het volgende:
Btw; nog een minpuntje: het véééééél te harde geluid. Ik geloof dat dit zowat het luidste optreden ooit moet geweest zijn. Ik ben nog steeds een beetje doof. Met momenten moest ik gewoon m'n oortjes dichthouden. ;( ;(
Oordoppen zijn soms geen overbodig luxe.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112864578
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oordoppen zijn soms geen overbodig luxe.
Ja, maar die prijs hé...
pi_112864653
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juni 2012 22:39 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ja, maar die prijs hé...
Op maat gemaakt wel, ander heb je al voor een paar euro.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112864739
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 22:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Op maat gemaakt wel, ander heb je al voor een paar euro.
Bedoel je die gele?
pi_112864840
Na een concert even de rust opzoeken werkt ook prima.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juni 2012 @ 22:45:52 #144
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_112865059
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juni 2012 22:39 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ja, maar die prijs hé...
voor 20 euro (of wellicht nog minder) heb je van Alpine al hele goeie, van die soort paraplutjes.
deze:
http://www.alpine.nl/gehoorbescherming/musicsafe-classic/

die zijn een heeeel stuk beter dan die gele schuimblokken, en erg betaalbaar.

wil je nog beter, dan moet je idd op maat gemaakte nemen. Die heb ik sinds een maandje of 2, en echt, als ik dit geweten had had ik dat al veel langer terug gekocht.

maar goed, die van Alpine die ik linkte werken ook erg goed.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2012 @ 22:56:10 #145
159966 lifeblind
pi_112865888
Praten met muzikanten? Meh, been there, done that ^^ Wat ik zelf meestal het grapigste vind is dat ze vaak totaal niet zijn zoals je zou verwachten als je de muziek hoort, Mournful Congregation bijvoorbeeld, die gasten waren zo relaxed en vol met humor, zowel op het podium als er buiten. (En ja, als ze tijdens een andere band in koor "MARMALAADE!" roepen, heb je nog al snel de slappe lach :') )

Valt me mee dat Bobby niet ergens op een vliegveld aangehouden was dan inclusief de naalden in z'n arm :')

Maar met betrekking tot hard volume, sommige bands moeten gewoon hard :P
pi_112873863
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef Tokus het volgende:

[..]

voor 20 euro (of wellicht nog minder) heb je van Alpine al hele goeie, van die soort paraplutjes.
deze:
http://www.alpine.nl/gehoorbescherming/musicsafe-classic/

die zijn een heeeel stuk beter dan die gele schuimblokken, en erg betaalbaar.

wil je nog beter, dan moet je idd op maat gemaakte nemen. Die heb ik sinds een maandje of 2, en echt, als ik dit geweten had had ik dat al veel langer terug gekocht.

maar goed, die van Alpine die ik linkte werken ook erg goed.
Op maat gemaakt is het best inderdaad, maar die alpine zijn goedkoop en doen het goed.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Forum Admin donderdag 14 juni 2012 @ 07:25:03 #147
232445 crew  Specularium
pi_112873944
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 07:11 schreef bartrid het volgende:

[..]

Op maat gemaakt is het best inderdaad, maar die alpine zijn goedkoop en doen het goed.
Alpine zijn het beste alternatief voor op maat gemaakt. Je kunt ze zelf passend knippen.
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:00:46 #148
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_112876328
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 22:43 schreef Jigzoz het volgende:
Na een concert even de rust opzoeken werkt ook prima.
Gehoorschade repareer je niet meer. Alleen voorkomen helpt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:23:09 #149
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_112876913
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:20 schreef bartrid het volgende:
Dit was de setlist toen ik ze zag. Toch minder nummers van Demanufacture dan ik dacht :X

http://www.setlist.fm/set(...)ngland-6bd75212.html
Zijn er nog steeds een hoop! ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:58 schreef Tokus het volgende:
ik zag ze zaterdag en toen waren ze ook erg leuk.
Ik had niet anders verwacht, maar ze waren beter dan ik had verwacht.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')