maandag 4 juni 2012 @ 21:22:42 #51
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_112444834
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

En misschien moeten we inderdaad ook denken aan gehandicapten en 65+ ers voor wie dit systeem dus niet werkt.
Kijk, ik wijk desnoods uit met de fiets en ik kan als ik wil ook 150 kilometer op een dag fietsen (ik zit liever voor die afstanden in een trein, maar als het niet anders kan, loop ik het desnoods). Voor ICT-ers, jongeren en mensen die niets om privacy geven en het wel tof vinden dat een maffia-organisatie alles van je weet, ja voor hen werkt het systeem wel.
Maar misschien ook eens aan anderen denken, en aan de toeristen voor wie dit systeem echt veel te ingewikkeld is.

Zolang ik kan weiger ik deze kaart (en weiger ik een mobiele telefoon, ook zo'n onding). Ik heb internet, da's al modern genoeg.

En als het echt de spuigaten uitloopt en ik helemaal nergens meer naar toe kan, dan zal ik gewoon mijn biezen moeten pakken en met frisse tegenzin emigreren. Was dit al langer van plan, maar ik heb vrienden en familie en vooral dat is gewoon moeilijk om los te laten.
dus ze bestaan echt. :')
  maandag 4 juni 2012 @ 21:27:17 #52
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_112445219
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:22 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ja, mogen ze. Ze mogen je de toegang weigeren, echter zijn ze geloof ik geen boa, dus mogen ze geen boetes uitdelen.
Ik heb ze zoals Gulmez ook al aanhaalde nog nooit wat zien doen. Het neerzetten van sportschool mannetjes vind ik eigenlijk ook geen goede oplossing. Je ziet dat bij uitsmijters ook zijn bij de wat mindere goeie clubs vaak ook erg triest volk.
pi_112447260
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef mrazura het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag hè die security van de htm. Mag die nou ook passagiers checken op een vervoersbewijs? Deze gasten zijn namelijk erg vaak aanwezig en ik heb ze alleen nog maar zien zitten en praten met collega's.
Wat Pizza_Boom zegt :Y

Ze mogen controleren en indien geen geldig kaartje kunnen ze je een kaartje verkopen en anders verzoeken om de volgende halte het voertuig te verlaten. Verder mogen ze niks anders dan ieder ander gezien ze niet BOA bevoegd zijn.

@Boomknuffelaar, in Den Haag kan je gewoon met contant geld een kaartje kopen in de RR en in de trams en bussen of bij security personeel ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 23:35:45 #54
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_112456421
Owh man, die controles. :') De razzia's uit de jaren 40 zijn niets vergeleken met dit. :')

Wie kent trouwens die blije tramconducteur die vaak in lijn 7, 23 en 25 zit? :D Is een bolle vent die altijd vertelt dat hij op kickboksen zit en hij maakt altijd van die droge grappen. :P Ook is hij een diehard fan van voetbalplaatjes. :P
H E L P ! ! !___F O K ! - V R I E N D I N___V E R M I S T ! ! !
Dimens schreef het volgende:
Ze is nu even scheren en daarna pics voor Gary_oak aan het maken, daarna stuurt ze hopelijk naar mij.
Dat wordt heerlijk fappen vanavond.
pi_112460805
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zie liever de oude beveiligers terug, die gasten waren uitsmijters en sportschoolfiguren. Grote bek opzetten en ze schoppen je de wagen uit, rechtop of horizontaal..... na een maand was er duidelijk te zien dat de ratten wegbleven en zwartrijden teruggedrongen werd....alleen kwamen er te vaak klachten bij de HTM voor hun handelen
Wel eens verhalen gehoord over vroeger, bestuurders die gewoon uitstappen. Na 2 minuten waren de passagiers het zat, vroegen wat er aan de hand was, kregen antwoord en werkten zelf de zwartrijder naar buiten.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_112460878
Mensen die zich hier voordoen als een Turk uit de achterbuurt :') TS is overduidelijk een zolderkamer autist die grappig denkt te zijn met een of ander verzonnen karikatuur.
I'm 75 years old, and I still wake up with the little guy saluting.
pi_112460905
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 01:22 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Wel eens verhalen gehoord over vroeger, bestuurders die gewoon uitstappen. Na 2 minuten waren de passagiers het zat, vroegen wat er aan de hand was, kregen antwoord en werkten zelf de zwartrijder naar buiten.
Ooh vorige maand nog :D Midden in de spits, had passagier die het leuk vond om steeds op mijn noodknop te drukken. Na paar keer gewaarschuwd te hebben zet ik wagen stil en roep via de luidsprekers om dat we niet verder rijden zolang hij (en dan volledig beschrijven :') ) nog in de wagen zit en dat hulptroepen onderweg zijn. Zie ik ineens een vent opstaan die nog net niet hoeft te bukken zo groot :') Loopt op die gozer af en geeft hem 2 opties: Of hij gaat vrijwillig of die man helpt hem een handje _O-
pi_112462509
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 01:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen die zich hier voordoen als een Turk uit de achterbuurt :') TS is overduidelijk een zolderkamer autist die grappig denkt te zijn met een of ander verzonnen karikatuur.
Zie picca een paar post beneden *)

[ Bericht 5% gewijzigd door Gulmez op 05-06-2012 07:11:59 ]
je weet wie
pi_112462516
Waarom post je telkens die foto waar niets duidelijk op te zien is?
jouw neus is perfect
voor mijn klit
  dinsdag 5 juni 2012 @ 07:04:23 #60
340799 Madame_Paon
We're gonna die young.
pi_112462518
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:53 schreef Gulmez het volgende:
Jullie waren waarschijnlijk allemaal bezorgd waar Fatih was de laatste 3 dagen.
Nope.

En betaal dan gewoon een kaartje. :')
pi_112462519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:03 schreef zarGon het volgende:
Waarom post je telkens die onduidelijke foto waar niets op te zien is?
ik heb ook wle een anderen :P
je weet wie
pi_112462522
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:04 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ik heb ook wle een anderen :P
Post gewoon een duidelijke foto als je zo graag een foto wil posten.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_112462529
Ik ben rechts

2ypk7rn.jpg

beturrr?
je weet wie
pi_112462541
Te donker... Even kijken.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_112462543
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:09 schreef zarGon het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor je om een goede foto te nemen/maken?
die staat er nu man
je weet wie
pi_112462547
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:09 schreef Gulmez het volgende:

[..]

die staat er nu man
Ja, ik had de pagina nog niet ververst. :P.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_112462555
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:06 schreef Gulmez het volgende:
beturrr?
Ik zag niets (te donker), dus even wat lichter gemaakt met een programma. Kwaliteit van de foto is slecht (doet me denken aan Nokia 6600-foto's), maar er is in ieder geval wat meer op te zien. Heb je Aziatische ogen of lijkt dat maar zo?
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_112462561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zag niets (te donker), dus even wat lichter gemaakt met een programma. Kwaliteit van de foto is slecht (doet me denken aan Nokia 6600-foto's), maar er is in ieder geval wat meer op te zien. Heb je Aziatische ogen of lijkt dat maar zo?
Blackberry curve, nee ik heb geen chinese ogen als je dat bedoeld
je weet wie
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:12:20 #69
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_112463966
@admiraal_anaal
Kan je eens aan je collega's vragen bij het bordje <1> te stoppen als ze slechts 1 RR-stel besturen en niet door te rijden naar <>? Of dat ze allemaal naar <> doorrijden met 1 RR-stel?

Natuurlijk leuk om te zien hoe men extra moet lopen omdat RR niet op de plek stopt, maar toch ;)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:58:42 #70
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_112465045
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik was alleen bezorgd over dat ie wellicht terug zou komen.
quote:

[..]

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_112465224
quote:

[..]

Dat jij nadenkt over Fok!kers, heb je niks beters te doen?
The above is of no importance.
pi_112467034
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Wat Pizza_Boom zegt :Y

Ze mogen controleren en indien geen geldig kaartje kunnen ze je een kaartje verkopen en anders verzoeken om de volgende halte het voertuig te verlaten. Verder mogen ze niks anders dan ieder ander gezien ze niet BOA bevoegd zijn.

@Boomknuffelaar, in Den Haag kan je gewoon met contant geld een kaartje kopen in de RR en in de trams en bussen of bij security personeel ;)
Die kaartjes zijn ziek duur. Als ik m'n ov-chipkaart vergeet reis ik ook zwart
pi_112467202
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:06 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben rechts

[ afbeelding ]

beturrr?
Speciaal voor al je matties op Fok!
gqGwb.jpg
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_112467861
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Speciaal voor al je matties op Fok!
[ afbeelding ]
Wat een dork. :')
Ik ben HSG-Bomber niet.
pi_112479291
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:22 schreef HSG het volgende:

[..]

Wat een dork. :')
komt van de drank man dat ik zo'n gezicht heb op die foto ;)
je weet wie

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')