Jullie waren waarschijnlijk allemaal bezorgd waar Fatih was de laatste 3 dagen.
Ik was bij een neef in Zoetermeer, en zat daar wel achter de pc, alleen ik vind het een beetje raar staan als ik daar op fok zou gaan, vandaar dat ik er niet was, maar ik ben weer back.
Mijn neef woont in de wijk meerzicht, en reden de hele tijd beetje zwart met de randstad rail door Zoetermeer aangezien er bijna niet word gecontroleerd word zei mijn neef vooral niet in de avond en snachts.
De volgende dag eerst een jointje gerookt met wat matties van mijn neef bij station Voorweg laag, om daarna met de randstad rail naar Den Haag te rijden via leidschenveen.
En geheelonverwachts ter hoogte van ypenburg / leidschenveen ja hoor, controle
8 meter voor ons was een meisje die zogenaamd was vergeten, en die hitsige hindoestaan zij met een vieze knipoog dat hij het dit keer door de vingers zag.
Mijn neef was wel ingeschecked, dus hij laat hem zien, en was goed, en toen deed hij de kaart tussen ons in, en toen pakte ik die kaart en gaf hem aan de controlleur maar hij zag het trucje, dus kreeg ik alsnog een boete..........
Klacht Controleurs die chicks niet bekeuren, maar Fatih wel.
Ook heb ik niet eens een ov chipkaart aangezien ik Audi rijdt, en in Zwolle het niet nodig is om met de bus te reizen aangezien het een kleine stad is.
Beveiliging van HTM die in de trams met z'n 3e ztten zijn wel

verteld dat hij bij coffeeshop hollywood in de Schilderswijk bad ging en allemaal van die mooie verhalen.