quote: Op maandag 4 juni 2012 17:09 schreef Harajuku. het volgende:Ik moet morgen voor het eerst een hele dag, tot 18.15 Ik ga al dood als ik er alleen maar aan denk.
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:09 schreef MohMi het volgende:Jij alvast een fijne avond gewenst!
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:10 schreef SicSicSics het volgende:[..]Maar gelukkig is Crutch daar als je thuiskomt om je kapotte voetjes te masseren, je schouders weer los te maken en voor je te koken?
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:10 schreef Harajuku. het volgende:Neeeeeeeeeeeeee Waarom maak je het nog kutterAls ik thuiskom na ene hele dag staan moet ik goffedomme nog 50 cupcakes bakken
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:10 schreef MohMi het volgende:[..]Terecht, het is zo erg als dat het lijkt
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:11 schreef Harajuku. het volgende:[..]Weet jij helemaal niet, jij zit de hele dag maar wat op je bips te zitten. IK MOET STAAN JONGE
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:11 schreef SicSicSics het volgende:[..]Solly! Cupcakes! Waarvoor 50? In heemelschsneam!
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:13 schreef Harajuku. het volgende:Ja nou 50 is misschien wat overdreven, maaar ik weet nog niet hoeveel ik uit één batch haal en ze wilde er wel minstens 30
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:14 schreef Harajuku. het volgende:En dan ook nog topping maken ditdat hè, geen lullig kaal cakeje of zo. WEE MIJ DAN OH MIJN HEMEL
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:14 schreef SicSicSics het volgende:[..]Als je er wat over hebt! Doe ze maar op de bus! Lekkah!
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:17 schreef Harajuku. het volgende:Denk niet dat ze de post overleven
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:22 schreef SicSicSics het volgende:The Final Countdown Mijn shuffle slaat op hol!
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:43 schreef WasMachinator het volgende:Ik zag net een filmpje van The Black Keys met Johnny Depp bij MTV Movie Awards.. godver was is die sound live gruwelijk vet! Gaat een leuke avond worden 3 December in de Ziggo Dome !
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:53 schreef SicSicSics het volgende:[..]Niet helemaal mijn muziek geloof ik! Maar ik mag niks meer zeggen na mijn vorige twee posts
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:55 schreef WasMachinator het volgende:al eens geluisterd?anders moet je eens little black submarines of gold on the ceiling checken
quote: Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef SicSicSics het volgende:[..]Na 2 minuten wordt ie wel beter te behappen, maar ik ben nog niet om nee!
quote: Op maandag 4 juni 2012 18:00 schreef WasMachinator het volgende:ja wilt iets ruiger rauwer toch?hmm dan is hun sound van het album hiervoor(brothers) wat meer jou ding gok ik
quote: Op maandag 4 juni 2012 18:27 schreef SicSicSics het volgende:[..]Ja! 'Iets' Ik dacht dat mijn voorliefde voor Cannibal Corpse dat wel weg had gegeven! Ik zal er eens naar luisteren!
quote: Op maandag 4 juni 2012 18:37 schreef MohMi het volgende:Jammer, geen biertje kunnen drinken
quote: Op maandag 4 juni 2012 18:39 schreef WasMachinator het volgende:[..]kan er ook wel eentje gebruiken ofzo zit opeens vol met spanning
quote: Op maandag 4 juni 2012 18:41 schreef MohMi het volgende:[..]Vanwege het meisje? Is geen goede reden om naar de alcohol te grijpen, jongeman!
quote: Op maandag 4 juni 2012 18:43 schreef WasMachinator het volgende:[..]Ja, zit er een beetje mee mbt die vriend van mij..haha dat weet ik Heb maar het optreden van de Foo Fighters op pinkpop vorig erop gezet, o wat baal ik dat ik toen niet ben gegaan. mijn grootste muzikale misser ooit !