maandag 4 juni 2012 @ 14:35:00 #26
70541 HostiMeister
Omnipotentie
pi_112424806
registreer om deze reclame te verbergen

Geen spijt, ik meende het echt.
Het was de bedoeling ook, ik deed het expres.
Geen spijt, het was met opzet.
Het ging zoals het moest ging zo, ik deed het expres.
Geen spijt. Oprecht. Weloverwogen stappen gezet. Terecht.
Geen spijt.

I kill pride
I hurt feelins
click clack bang bang
we in the Murda Bizness
pi_112424821
Weet ik niet meer
pi_112424902
Ik word heel sociaal en heel flirterig, ik ga altijd dansen en ik heb het idee dat sommige mensen me best irritant vinden dan :D
En dit

quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Lonaa het volgende:
En ik heb fantastische ideeen, die de volgende dag een stuk minder fantastisch zijn.
En dit

quote:
13s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:04 schreef Danielle83 het volgende:
Ik ben dan altijd veel te eerlijk en heb daar later weer spijt van.
Al is het meer schaamte dan spijt die ik ervaar de volgende dag :+
I'm not a sinner.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:05:06 #29
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_112425938
Hoe gedraag je je door alcohol?

Nou meestal heb ik

(Sterke) gedragsveranderingen. Men kan heel vrolijk (goede dronk) of melancholiek worden of juist agressief (slechte dronk); ethanol of alcohol is een dempende stof; maar in het begin van een vergiftiging die men dronkenschap noemt, worden vooral de remmende zenuwcellen gedempt, deze ontremming is alleen in hele lichte gevallen aangenaam; het decorumverlies en het al te nadrukkelijk aanwezig zijn zal als storend ervaren worden.
Black out: de volgende morgen weet de geïntoxiceerde hier niets meer van. Doordat zijn omgeving het nog heel goed weet, treedt schade aan relaties op.
Lallen, doordat men de mond- en tongspieren niet meer goed onder controle heeft;
Waggelende en strompelende gang, wijdbeens lopen, gepaard met struikelen en vallen;[1] Vanzelfsprekend kunnen deze neurogische verschijnselen ook het gevolg zijn van een trap.
Slaperigheid treedt in tweede instantie op, als ook de activerende zenuwcellen gedempt worden.
Versnelde perceptie van tijd
Vertraagde reactiesnelheid;
Tunnelvisie: het gezichtsveld wordt steeds smaller;
Misselijkheid en braken, bij extreem alcoholgebruik zelfs tijdens de slaap; gevaar voor verslikken en verstikken)
Verstoring van de vochtbalans; alcohol vermindert de werking van ADH en stimuleert zo de productie van grote hoeveelheden verdunde urine[2]; vanzelfsprekend vooral bij bier drinken, omdat er dan grote hoeveelheden vocht worden ingenomen. Gevolgen zijn wildplassen en broekplassen.
Zelfoverschatting;
Onderkoeling;
In extreme gevallen coma, hartstilstand en de dood door alcoholvergiftiging.

Spijt? Nee ik ben geen 16 :(
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 4 juni 2012 @ 15:05:15 #30
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_112425948
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:37 schreef Plums het volgende:

Al is het meer schaamte dan spijt die ik ervaar de volgende dag :+
Ja, dat heb ik dus ook. Helemaal als je van andere mensen hoort wat je gisteren hebt gedaan :')
Of als je te horen krijgt: Ach, hij kan niet over drank, of: Hij had gisteren ook wel genoeg gehad.' :')
Mijn project: 'Project 79-K'.
Bekend van Pownews, Geenstijl en de Wereld Draait Door: Idioot in de trein. Heb ik eindelijk mijn feem.
pi_112425989
heel veel praten en alles minstens 20 keer herhalen!
Ben altijd lief!
Ik denk soms te moeilijk, das omdat ik slim ben
  maandag 4 juni 2012 @ 15:10:17 #32
147386 Zosk
Ik vind je lekker
pi_112426157
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef kwiwi het volgende:
Geen idee, ik drink niet.
pi_112427905
dan heb ik een excuus om lelijke chix te nueken :7
pi_112427933
Dan komt mijn ware aard naar boven, net zoals met alle dronken mensen. Ga ik dus weer oude mannen verkrachten. ;(
pi_112428050
Ik heb wel te doen met de mensen die ruzie zoeken als ze dronken zijn, daar ken ik er een paar van die normaal erg rustig zijn maar gek worden als ze drinken.
LIF / Tabakspijpen | Poe's wetje | As a dog returns to his vomit, so a fool repeats his folly | Mijn naampje | Een waar woord | Nog een waar woord | Farmville buddies | MSCHOL KAN ZICH NIET RUKKEN
pi_112428100
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb wel te doen met de mensen die ruzie zoeken als ze dronken zijn, daar ken ik er een paar van die normaal erg rustig zijn maar gek worden als ze drinken.
Sukkeltjes.
  maandag 4 juni 2012 @ 16:14:27 #37
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_112429006
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:05 schreef sinepedraap het volgende:

Nou meestal heb ik

(Sterke) gedragsveranderingen. Men kan heel vrolijk (goede dronk) of melancholiek worden of juist agressief (slechte dronk); ethanol of alcohol is een dempende stof; maar in het begin van een vergiftiging die men dronkenschap noemt, worden vooral de remmende zenuwcellen gedempt, deze ontremming is alleen in hele lichte gevallen aangenaam; het decorumverlies en het al te nadrukkelijk aanwezig zijn zal als storend ervaren worden.
Black out: de volgende morgen weet de geïntoxiceerde hier niets meer van. Doordat zijn omgeving het nog heel goed weet, treedt schade aan relaties op.
Lallen, doordat men de mond- en tongspieren niet meer goed onder controle heeft;
Waggelende en strompelende gang, wijdbeens lopen, gepaard met struikelen en vallen;[1] Vanzelfsprekend kunnen deze neurogische verschijnselen ook het gevolg zijn van een trap.
Slaperigheid treedt in tweede instantie op, als ook de activerende zenuwcellen gedempt worden.
Vertraagde reactiesnelheid;
Tunnelvisie: het gezichtsveld wordt steeds smaller;
Misselijkheid en braken, bij extreem alcoholgebruik zelfs tijdens de slaap; gevaar voor verslikken en verstikken)
Verstoring van de vochtbalans; alcohol vermindert de werking van ADH en stimuleert zo de productie van grote hoeveelheden verdunde urine[2]; vanzelfsprekend vooral bij bier drinken, omdat er dan grote hoeveelheden vocht worden ingenomen. Gevolgen zijn wildplassen en broekplassen.
Zelfoverschatting;
Onderkoeling;
In extreme gevallen coma, hartstilstand en de dood door alcoholvergiftiging.

Spijt? Nee ik ben geen 16 :(
Ok.
Mijn project: 'Project 79-K'.
Bekend van Pownews, Geenstijl en de Wereld Draait Door: Idioot in de trein. Heb ik eindelijk mijn feem.
  maandag 4 juni 2012 @ 18:47:18 #38
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_112435439
Bier laten staan en verder gaan met whisky
pi_112435635
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:05 schreef sinepedraap het volgende:

Dit heb ik heel erg. Een uur lijkt soms wel 5 minuten te duren.

Ik moest een keer op zondag vroeg op om te werken, maar ik ging zaterdagavond nog even de stad in om wat te drinken met vrienden. Werd uiteindelijk wat meer dan gepland. Om 9 uur stapten we een café in en even later meende ik nog zeeën van tijd te hebben, maar toen was het al 1 uur.

:')
  maandag 4 juni 2012 @ 19:33:28 #40
374964 slangpie
Onmeunig good te pas!
pi_112437711
meestal ga ik altijd tegen iedereen dezelfde verhalen 20 x zeggen

ja of nee antwoorden op vragen terwijl dat helemaal niet kan :')

over de kop vliegen met de fiets, waarbij het complete frame krom was, en ik de volgende dag niet kon herinneren wat er gebeurd was, en ik nog steeds niet snap hoe die fiets is thuisgekomen :P

regelmatig slootje meepakken :')

lelijke "chiks" scoren

door de slaapkamerdeur heenvallen :')
Hoi.
pi_112437761
Spiegels koppen.
Confused Pete is mijn Held!
  maandag 4 juni 2012 @ 19:36:22 #42
374964 slangpie
Onmeunig good te pas!
pi_112437852
ohjah en mijn grootste faal:

achterop een busje van de NOS springen, denken dat die toch best wel hard rijd, besluiten er af te springen, en dan door de enkel gaan, hele avond op doorgelopen.

ochtend erna niet eraan denken en opstaan, dan zo ongeveer knockout gaan van de pijn :P
enkel scheef aan het been staan, 2x zo dik en compleet bont en blauw tot onderin de voet.

3 enkelbanden gescheurd :P
Hoi.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:41:10 #43
365594 Oohm
quasi nonchalant
pi_112438128
ik word sociaal van alcohol
pi_112441402
Ik ga veel praten :Y

Overigens is zwaar aangeschoten eigenlijk hetzelfde als dronken, vind het altijd zo knullig als mensen zich zo noemen :')
You can trust me, trust nobody...
pi_112442190
Ik ga altijd harder praten en vind alles leuk.
Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef Rezania het volgende:
Haten op Sassemers. :')
pi_112442279
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Ik pleur neer met een harde smak tegen de tafel, word afgeleverd naar het ziekenhuis en word dan een lief klein kasplantje
Prins Friso op FOK!, moet niet gekker worden :').
M-M-M-Maybach Music
  maandag 4 juni 2012 @ 20:49:11 #47
352888 Woestijnvos
I went there in my ducky
pi_112442361
Dan begin ik tegen iedereen te zeveren. :Y
pi_112443289
quote:
9s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Prins Friso op FOK!, moet niet gekker worden :').
beetje respect graag
Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef Rezania het volgende:
Haten op Sassemers. :')
  maandag 4 juni 2012 @ 22:02:12 #49
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_112448279
Ik ga onzin praten en heel veel lachen dansen , maar heb ook weleens gehad dat ik jankend me ex opbelde, van dat laatste heb ik wel spijt ja.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_112449250
Begin ik slap te lullen en heb moeite met de motoriek :@

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')