quote: Op maandag 4 juni 2012 12:07 schreef o.us het volgende:Kutklimaat in Nederland Alleen hier kan je vier seizoenen in 1 maand meemaken Haat aan het weer hier Nu is mijn neus telkens verstopt en moet ik het 100x snuiten
quote: Op maandag 4 juni 2012 12:08 schreef Jachtgeweer het volgende:[..]Ga je toch lekker naar Marokko.
quote: Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef o.us het volgende:[..]Goede oplossing tegen mijn verkoudheid, echt .
quote: Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef trigt013 het volgende:Verkoudheid is een virus, heeft niets met temperatuur te maken.
quote: Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef Jachtgeweer het volgende:[..]Je begint wel echt op een Nederlander te lijken, met je gezeik en gedroeftoeter. Zie hier mensen, het goede voorbeeld van integratie.
quote: Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef o.us het volgende:[..]Waar komt dat fabeltje vandaan dat je verkouden kan worden door temperatuurverschillen (als je je te dun aankleed bijvoorbeeld)?
quote:De naam suggereert dat verkoudheden worden veroorzaakt door afkoeling[2]. Dit verband is niet wetenschappelijk bewezen[3][4]. Het is wel een feit dat verkoudheden vooral in de winter en bij koud of regenachtig weer voorkomen, maar dit kan andere oorzaken hebben. In dergelijke omstandigheden zitten mensen veel meer binnen bij elkaar en verluchten minder, zodat de virussen zich veel gemakkelijker kunnen verspreiden dan onder zomerse omstandigheden. Een hypothese luidt dat kou de bloedvaten in de bovenste luchtwegen vernauwt, waardoor het afweersysteem minder goed werkt[5].