En dat dan 14 keer als je de supermarkt verlaat. Best wel irritant dus en derhalve niets gegeven. En het ergste is. Ik deed het vroeger zelf ook voor de troep die toendertijd werd weggegeven.
Tegenwoordig doe ik natuurlijk niet meer mee met al die onzin. Eftelingpunten, muppets, mini's etc. Je kan het zo gek niet bedenken of Henk en Ingrid kopen massaal de AH leeg om hun verzameling compleet te maken. Om de troep 3 dagen later weer weg te gooien, omdat de volgende spaaractie begint. De simpele zielen

En nu heb ik 5 voetbalplaatjes en vind ik het stiekem best wel leuk. Door de bescheiden hoeveelheid boodschappen die ik doe ga ik mijn verzameling echter nooit compleet krijgen. Nu heb ik erover gedacht om mij aan te sluiten bij de horde smekende kinderen die menig supermarktuitgang blokkeren. Alleen ben ik bang dat ik het gezien mijn leeftijd zal afleggen tegen de vervelende, verwende en onopgevoede kinderen die zich wanneer het om voetbalplaatjes gaat zich wel voorbeeldig gedragen. Een andere optie is om langs de deuren te gaan. Hier heb ik geen concurrentie, maar dit is helaas
not dun.
Klacht: irritante kinderen bij supermarkt
-: gevallen voor marketing van de AH
- ga mijn verzameling niet compleet krijgen
Xx
[ Bericht 0% gewijzigd door Lithia op 03-06-2012 16:37:29 ]