abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:42:54 #51
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112518269
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:18 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Gewoon de grootste apaat of autist die je ziet aanspreken, zegt hij/ zij niets terug, heb je de juiste!

Maar misschien is het uitwisselen van telefoonnummers ook wel handig. :+
Yep, ik ben diegene die in een hoekje bij de wc's staat te huilen ;) Heb inmiddels een DM van Comp lex gehad, dus die herken ik wss wel, maar tel nrs zijn mss ook wel handig...
pi_112526892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:42 schreef sawadie het volgende:

[..]

Yep, ik ben diegene die in een hoekje bij de wc's staat te huilen ;) Heb inmiddels een DM van Comp lex gehad, dus die herken ik wss wel, maar tel nrs zijn mss ook wel handig...
zo'n dm had ik ook gehad,
kortom gaat goed komen, telefoonnummer is ook wel handig op de DM inderdaad
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112532023
maken we er negen uur van ?
ik ben er zelf even na negen uur denk ik naast Comp lex wie komen er nog meer ?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:31:28 #54
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_112536880
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:04 schreef Norro-tje het volgende:
maken we er negen uur van ?
ik ben er zelf even na negen uur denk ik naast Comp lex wie komen er nog meer ?
Sawadie, ik en mogelijk een paar mensen van de 18-25 jaar groep.
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:08:41 #55
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112553313
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Sawadie, ik en mogelijk een paar mensen van de 18-25 jaar groep.
Ok, leuk! K ga proberen er om 9u te zijn, ben wel een chronische telaatkomer, dus het kan ook kwart over 9 worden ;)
pi_112555586
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:08 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ok, leuk! K ga proberen er om 9u te zijn, ben wel een chronische telaatkomer, dus het kan ook kwart over 9 worden ;)
ik ga om negen uur bij huis weg, dan ben ik er om kwart over wel
handig dichtbij wonen
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112566355
Ik ben er om 9 uur :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112603039
Van Pien moest ik me hier komen voorstellen :P

Ik ben Thijs, ben 29 jaar en werk als subsidieadviseur in Eindhoven. Woon zelf in Tilburg. Ik rook en drink niet, kost me teveel :P Mijn grootste hobby is motorrijden, en als het lekker weer is stap ik graag op mijn rode tweewieler om te gaan toeren.

Zo goed Pientje ;) ?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:24:46 #59
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112603146
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:21 schreef El_Thijs het volgende:
Van Pien moest ik me hier komen voorstellen :P

Ik ben Thijs, ben 29 jaar en werk als subsidieadviseur in Eindhoven. Woon zelf in Tilburg. Ik rook en drink niet, kost me teveel :P Mijn grootste hobby is motorrijden, en als het lekker weer is stap ik graag op mijn rode tweewieler om te gaan toeren.

Zo goed Pientje ;) ?
Heb de wiki aangepast. OP kan ik niet bij :)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_112603176
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:24 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Heb de wiki aangepast. OP kan ik niet bij :)
Hartelijk dank!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:27:16 #61
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112603234
De Fok mini-meet van gisteravond was leuk :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112603270
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef Comp_Lex het volgende:
De Fok mini-meet van gisteravond was leuk :)
Helaas gemist :')

Waar was de mini-meet?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:38:43 #63
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_112603686
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Helaas gemist :')

Waar was de mini-meet?
Groningen. :')

Maar was erg gezellig inderdaad!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:07:30 #64
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_112604769
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:38 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Groningen. :')

Maar was erg gezellig inderdaad!
^O^
pi_112605184
het was inderdaad erg gezellig gister avond.
mijn eerst fok meet, ik heb er een erg goed gevoel aan over gehouden.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_112605244
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:38 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Groningen. :')

Maar was erg gezellig inderdaad!
Dat is een beetje ver voor mij geweest (Noord Brabant) :P

Maar goed te horen dat het gezellig was!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:20:37 #67
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_112641087
Hoi :W

Waar woon je?
Alkmaar

Hoe oud ben je?
24, over 27 dagen niet meer ;)

Omschrijving?
Een rustig, bij vlagen kat uit de boom kijkend persoon. Zodra ik mij ergens op mijn gemak voel kan ik makkelijk omslaan in een sociaal persoon, het heeft alleen zo af en toe wat tijd nodig. Ben zowel een luisteraar als een prater, hou wel van een discussie of goed gesprek op zijn tijd.
Na mijn verhuizing van Amersfoort naar Alkmaar 5 jaar geleden merk ik dat veel van mijn oude vriendschappen niet goed bestand waren tegen het weinige contact en de afstand, wat waarschijnlijk ook aan 2 kanten heeft gelegen. Ik had door omstandigheden wat tijd voor mezelf nodig, met als gevolg dat je uiteindelijk vrij weinig meer verneemt van elkaar. Helaas.
Ik heb al aardig wat pogingen ondernomen om hier een leuk sociaal leven op te bouwen waar zeker wel leuke contacten uit zijn voortgekomen, maar ik vind dat er nog ruimte voor meer is.

Werk en hobbies?

Ik werk fulltime als analist op de pathologie, beetje een luxebaantje binnen de zorg met kantoorwerktijden. In het weekend doe ik nog een dagdeel vrijwilligerswerk bij een lokaal konijnen&knaagdierenasiel van de Dierenbescherming.

Mijn grote passie is mijn harp, ik speel nog niet heel lang maar kan mij een leven zonder niet meer voorstellen. De droom is om ooit La Source van Hasselmans te kunnen spelen. Verder ben ik een zeer goede verliezer bij allerlei spellen, drink ik graag een biertje/wijntje/kopje koffie of thee. Een leuke film of serie kijken is ook nooit verkeerd en momenteel ben ik ook druk bezig met het kweken van groene vingers, plantjes O+ Ook faal ik fantastisch met hardlopen, maar dat is nog wel ergens terug te vinden in de LIF-hardloopreeks :P


Hoe kan ik jou bereiken?

PM/DM
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:21:10 #68
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112641121
Welkom douche-eendje! :W
Je staat er bij in de Wiki-OP
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_112641237
Fok hardlopen, hoeveel squat je ?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:24:06 #70
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_112641293
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef Weissman het volgende:
Fok hardlopen, hoeveel squat je ?
Dat klinkt nog enger dan hardlopen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef automatic_ het volgende:
Welkom douche-eendje! :W
Je staat er bij in de Wiki-OP
Hoi en dankje :)
pi_112647022
Leuk stuk! :) Welkom
pi_112655436
Welkom hier! En zoals IHA al zei, leuk stukje over jezelf!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_112657054
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
Ook faal ik fantastisch met hardlopen, maar dat is nog wel ergens terug te vinden in de LIF-hardloopreeks :P
Die hardloopreeks loopt zó hard dat het bijna niet mogelijk is om dat terug te vinden. :P

Welkom!
  maandag 11 juni 2012 @ 19:10:41 #74
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112749910
ok ik doe me ook maar even voorstellen :W (opmaak gejat van douche-eendje waarvoor dank)

Waar woon je?
Geldrop (naast Eindhoven)

Hoe oud ben je?
27

Omschrijving?
Een gedreven, extroverte kerel, direct (ooit door sommigen ervaren als lomp) en ik zeg waar het op staat. Verder ervaren mensen mij in gezelschap vaak als amicaal of gezellig. I <3 discussies en ga ze graag aan. Ik ben wel eigenwijs maar heb geen moeite met mijn gelijk toe te geven.

De reden dat ik in dit topic post is ondanks dat ik een redelijk uitgebreide vriendengroep heb, ze allemaal steeds verspreider gaan wonen en er minder contact is als voorheen. Daarnaast bouwt iedereen zo'n beetje zijn eigen leventje op en wordt er minder als voorheen gemeet en gestapt etc. Ik heb zelf altijd een sterke behoefte om met anderen te zijn dus ik hoop hier wat leuke contacten op te doen (wat vooralsnog makkelijk lijkt te gaan).

Werk en hobbies?
Ik werk fulltime als informatie-analist bij een grote extramurale zorgverlener hier in de buurt. Leuk werk wel een beginnersbaantje en ben op dit moment bezig mijzelf persoonlijk als zakelijk verder te ontwikkelen en echt aan mijn carriere te gaan werken. Niet dat ik een carrieretijger ben, maar ik heb meer in mijn mars dan dat ik nu laat zien en het zou jammer zijn dat niet te benutten.

"Music was my first love and it will be my last" is wel zo'n beetje mijn lijfspreuk. Ik kan geen dag zonder muziek. Als klein kind al begonnen met cassettes aan elkaar plakken en aanklooien met platenspelers, in mijn pubertijd DJ geweest en ik heb mijzelf nu aangezet om een instrument te leren bespelen. Dit is de basgitaar geworden. Muziek als thema is ook erg aanwezig in mijn woning. gitaar / LP muurtje en een jukebox versieren de woonkamer.

Daarnaast is sporten echt een passie van me en ik ben er ook altijd goed in geweest. Vroeger lang bezig geweest met kunstschaatsen, later taekwondo en ik houd me nu vooral bezig met krachttraining / bodybuilding (en nee ik ben geen lopend betonblok). Ik ben hier redelijk actief (lees: niet obsessief) mee bezig en beleef er veel plezier aan.

Verder mag ik heel graag motorrijden. Elke kans die ik krijg ben ik op de motor te vinden. Even heerlijk uitwaaieren en genieten van massa's vliegenfamilies doodrijden op mijn helm B-)

Hoe kan ik jou bereiken?
PM/DM
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 11 juni 2012 @ 19:29:29 #75
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112751033
Even alvast een voorzetje voor de motormeet:

Wie:

NaRRaTor (Eindhoven)
vanelle (Bergen op Zoom)
El_thijs (Tilburg)
JK1982 (Dronten)
Bart (Woonplaats onbekend, onder voorbehoud)
Pien85 (Amstelveen, rijd niet zelf)
TijnBrein (Dordrecht,rijd niet zelf)

Wanneer: nader te noemen
Waar: rondom Utrecht. El_thijs gaat kijken of hij een route kan vinden en rijd deze een keer voor. Bart kijkt ook voor een route :)

[ Bericht 5% gewijzigd door NaRRaToR op 11-06-2012 19:48:51 ]
na na na na na na na Badjasman!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')