abonnement Unibet Coolblue
pi_112606772
Als je bijv. de Sensation hebt laten upgraden naar ICS (officiele) is er maar 1 manier om hem te unlocken en dat is via een paperclip binnen in je telefoon.
Zie@1.50 (deze methode kan dus ook sd formatten en meer terwijl je dat niet wil :9~ )
Als je hem hebt unlocked voor ICS is het allemaal geen probleem.

Wat vaak gebeurd is dat iemand het niet helemaal goed uitvoert of zelfs 2 verschillende unlock methodes door elkaar gebruikt (de officiele HTC en een 3th party) en dan kan je nog wel eens je telefoon goed vast laten komen te zitten.

En slimics is gewoon eigenlijk een gemodde versie van cm9? beetje weinig toestellen kan hij ook op.
Kan je beter iedereen www.cyanogenmod.com aanraden. (downloads)

Als je wil zoeken of het moeilijk is om op je telefoon een custom rom of root te krijgen kan je het beste op XDA kijken (wel even je toestel zoeken in de lijst, en dan development)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:06:59 #52
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_112609793
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef epicbeardman het volgende:
Als je bijv. de Sensation hebt laten upgraden naar ICS (officiele) is er maar 1 manier om hem te unlocken en dat is via een paperclip binnen in je telefoon.
Zie@1.50 (deze methode kan dus ook sd formatten en meer terwijl je dat niet wil :9~ )
Als je hem hebt unlocked voor ICS is het allemaal geen probleem.

Wat vaak gebeurd is dat iemand het niet helemaal goed uitvoert of zelfs 2 verschillende unlock methodes door elkaar gebruikt (de officiele HTC en een 3th party) en dan kan je nog wel eens je telefoon goed vast laten komen te zitten.

En slimics is gewoon eigenlijk een gemodde versie van cm9? beetje weinig toestellen kan hij ook op.
Kan je beter iedereen www.cyanogenmod.com aanraden. (downloads)

Als je wil zoeken of het moeilijk is om op je telefoon een custom rom of root te krijgen kan je het beste op XDA kijken (wel even je toestel zoeken in de lijst, en dan development)
Geen idee of het een mod is van een mod. Maar als je telefoon het aan kan, 100% Slim ICS. _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_112613650
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:45 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Phone bricken gebeurd volgens mij tegenwoordig niet meer. Uiteraard wil niemand zeggen dat dit 100% zeker nooit meer gebeurd of zal gebeuren.
Enige manieren die ik kan bedenken hoe je je telefoon zou kunnen bricken zijn software (vooral recovery denk ik) voor een ander model erop zetten, of tijdens het flashen je accu eruit te trekken.
pi_112619492
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:06 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Geen idee of het een mod is van een mod. Maar als je telefoon het aan kan, 100% Slim ICS. _O_
Neem het hem niet kwalijk, dit is zijn eerste Custom ROM.
Run rabbit, run.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:40:38 #55
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112619496
Heb vandaag voor mijn vader MIUI Rom (Ice Cream Sandwich versie) op zijn Galaxy S geflashed.

Man, man, man wat ziet dat er ziekelijk mooi uit. Performance is abnormaal snel, vergeleken met stock rom of uberhaupt elke custom rom. Zitten super toffe features bij, animaties zijn strak en de lettertype is ook erg mooi. Het heeft echt dat design, look & feel van iOS en de functionaliteit van Android. Beter kan niet, lijkt mij. :) Lijkt gewoon een compleet ander toestel en als of je een beter toestel in je handen vasthoud. :)

Ben wel jaloers aangezien Touchwizz op mijn Galaxy S3 er zo enorm lelijk uitziet. :')
Nog even wachten dan maar, MIUI is al aangekondigd voor de S3.
pi_112620299
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:40 schreef xSouL het volgende:
Heb vandaag voor mijn vader MIUI Rom (Ice Cream Sandwich versie) op zijn Galaxy S geflashed.

Man, man, man wat ziet dat er ziekelijk mooi uit. Performance is abnormaal snel, vergeleken met stock rom of uberhaupt elke custom rom. Zitten super toffe features bij, animaties zijn strak en de lettertype is ook erg mooi. Het heeft echt dat design, look & feel van iOS en de functionaliteit van Android. Beter kan niet, lijkt mij. :) Lijkt gewoon een compleet ander toestel en als of je een beter toestel in je handen vasthoud. :)

Ben wel jaloers aangezien Touchwizz op mijn Galaxy S3 er zo enorm lelijk uitziet. :')
Nog even wachten dan maar, MIUI is al aangekondigd voor de S3.
Eens. :Y
Run rabbit, run.
pi_112620952
Heb net een andere ROM geinstalleerd, maar ik wil niet dat google automatisch alle apps download.
Hoe verwijder ik apps uit mijn Play of voorkom ik dat apps worden gedownload?
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_112626224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:18 schreef 1517 het volgende:
Heb net een andere ROM geinstalleerd, maar ik wil niet dat google automatisch alle apps download.
Hoe verwijder ik apps uit mijn Play of voorkom ik dat apps worden gedownload?
Herstel uitvinken tijdens je 1st boot configuratie (taal instellen en dergelijke).
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_112643540
:)
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_112651745
Hebben jullie het nou ook als in je in de Android Market gaat om een applicatie te downloaden je altijd voor dat begint je een aantal opties krijgt die aangeven dat als je deze applicatie download je automatisch toegang verleent tot je gehele telefoon,wachtwoorden,adresbestand etc?

Ik vind dit zorgelijk want dat wil ik helemaal niet met als gevolg dat ik dus niks kan downloaden
omdat alle applicaties die ik wil downloaden dit allemaal hebben. :(
pi_112652805
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:33 schreef Iwanius het volgende:
Hebben jullie het nou ook als in je in de Android Market gaat om een applicatie te downloaden je altijd voor dat begint je een aantal opties krijgt die aangeven dat als je deze applicatie download je automatisch toegang verleent tot je gehele telefoon,wachtwoorden,adresbestand etc?

Ik vind dit zorgelijk want dat wil ik helemaal niet met als gevolg dat ik dus niks kan downloaden
omdat alle applicaties die ik wil downloaden dit allemaal hebben. :(
Gewoon geen applicaties downloaden van vage developers. Sowieso contacten lezen en berichten versturen hoort natuurlijk bij geen enkele game te staan, dus gewoon niet downloaden. Bij launchers zijn zulke permissies wel normaal overigens.
Run rabbit, run.
pi_112652894
Wat ik debiel vind aan Android ICS is dat er blijkbaar twee geluidsregelaars zijn. De standaard (incl beltoon etc) en ook 1 voor muziek (en soms ook Youtube of video's). Dan press je play, staat het tyfus hard (bijvoorbeeld in de trein), wil je zachter doen, pak die eerst die gewone regelaar, moet je wachten tot die verdwijnt en dan pas kan je de muziekregelaar instellen. Echt debiel gewoon. Als die op stil staat wil ik gewoon dat die geen geluid maakt, klaar.
pi_112653699
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:19 schreef rioolheffing het volgende:
Wat ik debiel vind aan Android ICS is dat er blijkbaar twee geluidsregelaars zijn. De standaard (incl beltoon etc) en ook 1 voor muziek (en soms ook Youtube of video's). Dan press je play, staat het tyfus hard (bijvoorbeeld in de trein), wil je zachter doen, pak die eerst die gewone regelaar, moet je wachten tot die verdwijnt en dan pas kan je de muziekregelaar instellen. Echt debiel gewoon. Als die op stil staat wil ik gewoon dat die geen geluid maakt, klaar.
Dat is altijd al zo geweest. :')
Gewoon ééntje voor de muziek en media en de andere voor beltonen, makkelijker kan het niet. Eentje voor beide zou pas irritant zijn.
Run rabbit, run.
pi_112653887
Ja jezus je zal 1 regelaar hebben dan kan je dus nooit muziek luisteren terwijl hij op stil staat :')
Overigens als je telefoon media geluid heeft (dus youtube staat aan) pakt hij altijd de media regelaar, niet eerst de ringtone regelaar.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_112653889
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:33 schreef Iwanius het volgende:
Hebben jullie het nou ook als in je in de Android Market gaat om een applicatie te downloaden je altijd voor dat begint je een aantal opties krijgt die aangeven dat als je deze applicatie download je automatisch toegang verleent tot je gehele telefoon,wachtwoorden,adresbestand etc?

Ik vind dit zorgelijk want dat wil ik helemaal niet met als gevolg dat ik dus niks kan downloaden
omdat alle applicaties die ik wil downloaden dit allemaal hebben. :(
LBE Privacy Guard downloaden, krijg je per app de mogelijkheid dat soort dingen aan/uit te zetten.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_112653937
En daarnaast: als je ringtone regelaar toch in beeld staat (omdat die dat al stond voordat je play drukt) en media geluid speelt, en je zit aan de knop, veranderd hij direct naar de media regelaar. Je hoeft echt niet te wachten tot hij verdwijnt. Dus rioolheffing, je bent gewoon dom. :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_112653982
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:53 schreef delano.888 het volgende:
En daarnaast: als je ringtone regelaar toch in beeld staat (omdat die dat al stond voordat je play drukt) en media geluid speelt, en je zit aan de knop, veranderd verandert hij direct naar de media regelaar. Je hoeft echt niet te wachten tot hij verdwijnt. Dus rioolheffing delano.888 je bent gewoon dom. :')
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_112679200
wie kan mij helpen

het betreft een Galaxy S1 android 4.03
probleem, toestel is gevallen, batterij er uit. wil hem opnieuw opstarten, maar het toestel blijft hangen bij de Galaxy S GT-I9000 scherm.

ik kan NIET in recovery komen, maar WEL in download modus.

nu komt deel 2, windows herkend het toestel NIET, derhalve kan ik niet flashen mbv odin ,,,,

andere kabel, USB poort en pc geprobeerd

de foutmelding van windows is

"Probeer het apperaat opnieuw te verbinden. Als het apperaat dan nog steeds niet wordt herkent, dient u het apparaat te vervangen"

er staat ook bij de USB manager Unkown Device

[ Bericht 21% gewijzigd door Chuck-N0rr1s op 09-06-2012 23:40:54 ]
pi_112733508
http://www.androidpolice.(...)-being-added-to-cm9/

Iemand die al een "linaro" tweaked AOSP/AOPK rom gebruikt? ben benieuwd of het voor elk toestel zo veel sneller is.


Linaro heeft het ook voorgelegd aan google zelf dus dit kunnen we wellicht wel eens snel in nieuwe android versie zien.

[ Bericht 6% gewijzigd door epicbeardman op 11-06-2012 13:05:48 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_112733932
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef epicbeardman het volgende:
http://www.androidpolice.(...)-being-added-to-cm9/

Iemand die al een "linaro" tweaked AOSP/AOPK rom gebruikt? ben benieuwd of het voor elk toestel zo veel sneller is.


Linaro heeft het ook voorgelegd aan google zelf dus dit kunnen we wellicht wel eens snel in nieuwe android versie zien.
:o
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 juni 2012 @ 13:16:12 #71
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112734129
hio .. ik heb een probleem .. zodra ik facebook, endomondo of een andere gps app open heb gehad, smijt hij m'n 3g eruit, en het enige dat helpt is opnieuw opstarten. Iemand bekend met dit probleem en wat kan ik er aan doen? ik vind het vrij irritant namelijk.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 11 juni 2012 @ 13:16:55 #72
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112734151
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef epicbeardman het volgende:
http://www.androidpolice.(...)-being-added-to-cm9/

Iemand die al een "linaro" tweaked AOSP/AOPK rom gebruikt? ben benieuwd of het voor elk toestel zo veel sneller is.


Linaro heeft het ook voorgelegd aan google zelf dus dit kunnen we wellicht wel eens snel in nieuwe android versie zien.
Wat een nerd :') Die accent is geniaal trouwens XD
Najah, heb wel respect voor dit soort nerdjes, zij bouwen tenslotte onze telefoons.

Ben benieuwd of Google Linaro gaat integreren in de nieuwe update.
Maar hoe zit het met accu en Linaro? Zuipt meer batterij?
pi_112737587
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:16 schreef xSouL het volgende:

[..]

Wat een nerd :') Die accent is geniaal trouwens XD
Najah, heb wel respect voor dit soort nerdjes, zij bouwen tenslotte onze telefoons.

Ben benieuwd of Google Linaro gaat integreren in de nieuwe update.
Maar hoe zit het met accu en Linaro? Zuipt meer batterij?
Juist minder omdat hij sneller dingen verwerkt en dus sneller weer cpu in "idle" kan zetten.
En die gast is inderdaad een prototype nerd, maar ach zal vast een goedzak zijn :)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_112740737
Wat is Linaro nou precies?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_112745225
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:52 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Wat is Linaro nou precies?
De Android-code netjes herschreven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')