quote: Op vrijdag 1 juni 2012 07:59 schreef Hamsik het volgende:Vandaag is eindelijk het nieuwe album van the Funeral Suits online! (iTunes) Dikke like!
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 08:38 schreef DeMessias het volgende:En daar is dEUS met alweer een nieuw album, Following Sea. Vanaf vandaag te koop.
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 09:01 schreef kciR het volgende:[..]Ik zag dat ze ook op deBeschaving staan. Die hebben best een leuke line-up voor (de nu verlaagde prijs) van ¤22,50. Met oa Blood Red Shoes, Zulu Winter, Alt-J, Slagsmalsklubben, We Were Promised Jetpacks, Will and the People en nog heel wat Nederlandse bandjes
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 09:15 schreef kciR het volgende:Laatste posts uit vorige topic:(en kan een modje de titel aanpassen het moet zijn Indie Central XLIX ipv XLIV, volgende is nummer 50 in de reeks!)
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 09:22 schreef belsen het volgende:[..]Check.
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef Hamsik het volgende:Ik zit nu even in een 'The Joy Formidable" fase, leuke band!'WHIRRING' THE JOY FORMIDABLE [OFFICIAL VIDEO]
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 15:27 schreef DeMessias het volgende:Is die nieuwe van The Hives wat?
quote: Op zaterdag 2 juni 2012 11:34 schreef cafca het volgende:Voor liefhebbers van triestige folky americana singersongwriterliedjes kan ik de nieuwe van Joe Pug aanraden.Niets bijzonders of vernieuwends, gewoon hele mooie songs.
quote: Op zaterdag 2 juni 2012 12:02 schreef On het volgende:[..]Heb jij die plaat van Nate Hall al gehoord?Nate Hall - Kathleen
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef Hamsik het volgende:Het nieuwe album van de Bombay Bicycle Club komt eraan! Misschien grappig om te weten dat de tracks in een huisje buiten Nijkerk geschreven zijn
quote: Op zaterdag 2 juni 2012 14:37 schreef Bol_Wan het volgende:[..]Pak dan ook meteen de vorige albums van de man mee, vind ik persoonlijk nķg beter
quote: Op zaterdag 2 juni 2012 14:51 schreef cafca het volgende:[..]Tja, Messenger heb ik inmiddels behoorlijk grijs gedraaid. (blijft mooi)Deze nieuwe kan ik nog niet helemaal beoordelen, maar klinkt toch over het algemeen prima.
quote: Op zaterdag 2 juni 2012 17:01 schreef Näsenbar het volgende:[..]Whut, dat is vlakbij waar ik woon Hoe kom je daarbij?