pi_112295118
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi,
Voor de start van het eerste tijdvak heb ik eigenlijk het examen van mijn BGV, Transport & Logistiek moeten doen. Door ziekte heb ik deze toen gemist, en hem twee dagen geleden herkanst. Heb ik nu nog recht op een herkansing voor een ander vak?

Bedankt.
pi_112296228
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 02:07 schreef Lolwuthai het volgende:
Hoi,
Voor de start van het eerste tijdvak heb ik eigenlijk het examen van mijn BGV, Transport & Logistiek moeten doen. Door ziekte heb ik deze toen gemist, en hem twee dagen geleden herkanst. Heb ik nu nog recht op een herkansing voor een ander vak?

Bedankt.
lijkt me niet.
pi_112301639
Vraag het aan school? :')
pi_112379761
registreer om deze reclame te verbergen
Als het goed is, heb je jezelf ziekgemeld (bij voorkeur met verklaring van de huisarts erbij).

Als je jezelf hebt ziekgemeld, zou je gewoon in het tweede tijdvak in plaats van herexamen dit examen moeten kunnen maken.

Maar inderdaad: Vraag het gewoon even aan de examencoordinator op je school.
www.4beta.nl
www.youtube.nl/jweckhardt
---
Als je het niet simpel kunt uitleggen, begrijp je het niet goed genoeg

bold italic underline strike sub sup img link listbullet spoiler quote quotesplits code php youtube flickr flickrset tweet me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 21-02-2013 en Policy

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')