Nou, ik dus vanmiddag een paar vrienden uitleggen hoe ik de crisis zou oplossen. Luisterde dus ook nog een vriend van een vriend mee.
Ik dus vertellen dat ze een leeflimiet in moeten stellen. Als je 70 wordt, dan is het gewoon einde verhaal en word je getrakteerd op een shot euthanasie. In het begin zullen mensen nog protesteren, maar na een tijdje is iedereen eraan gewend en weten mensen waar ze aan toe zijn. Een prettig systeem; duidelijk, eerlijk en het meest belangrijke is natuurlijk dat het bakken met geld oplevert.
Waarom zouden we het leven dat we hebben heel kut maken door allerlei lastenverzwaringen, als we het ook gewoon een beetje korter kunnen maken zodat het voor iedereen leuk is hier in Nederland? En kijk nu eens gewoon naar mensen van na de 70, die horen toch niet meer te leven? Zo'n verschrompelde hoopjes mens, die moeten gewoon onder de grond hun eeuwige rust opzoeken.
Maargoed; die vriend van een vriend dus zeggen dat ik 'een rare' was. En hij had nog zo'n schamper lachje op zijn mond.

Dit was mijn klacht, dank voor het lezen