quote: Op vrijdag 1 juni 2012 12:46 schreef napoleonfour het volgende:[..]is het dan al weer de laatste?
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:13 schreef Jofunu-kun het volgende:Middag
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef Dromenvangertje het volgende:Ik wou vanochtend werk zoeken, maar ben toch maar uitgeslapen Zometeen maar even zin maken.
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef charmed_angel het volgende:[..]Ja Dan eindelijk tv seizoen voorbij in Amerika, en kan ik heel veel afleveringen inhalen van Gossip Girl [..]Hallo bijna jarige
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:Ik kom er net achter dat ik geëmigreerd ben omdat ik mij nooit heb ingeschreven bij mijn huidige gemeente, en ik woon hier al 2jaar
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:[..]Oeps, dat gaat geld kosten..
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:[..]Huh wat?Nee man, die chick zei dat ik een formulier moet invullen en maandagmorgen moet terug komen en het inleveren
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:47 schreef Spouwerranger het volgende:[..]Zulke buien ken ik. Waarschijnlijk duurt het nog tot donderdag voordat je een sollicitatiebrief de deur uitstuurt .
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:[..]En de gemeentelijke crap die je al die tijd niet betaald hebt dan?
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:[..] [ afbeelding ] Nouja het is eerder zodat ik me deze vakantie niet zo verveel.. maar ik kom er een beetje laat mee Zal wel vakkenvullen worden
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:53 schreef Jofunu-kun het volgende:[..]Zakkenleger is geen optie?
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:[..] ?
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:57 schreef Spouwerranger het volgende:[..]Een beetje laat? . Daar had je 2 maanden geleden al aan moeten beginnen . Mja, waarschijnlijk wel of kutbaantje als kassiere bij de kruidvat ofzo
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 13:59 schreef Dromenvangertje het volgende:[..]Ik weet Dat was m'n vorige baantje Maarja, ik kan wel zeggen dat ik gewoon een baantje wil ook voor buiten de vakanties. Dan nemen ze me hopelijk sneller aan.
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Spouwerranger het volgende:[..]Oh echt . Gewoon nog een keertje solliciteren, misschien herkennen ze je niet meer .
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:[..]Ze herkennen me nog Ik durf daar ook niet meer te komen omdat ik het te awkward vind
quote: Op vrijdag 1 juni 2012 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:[ afbeelding ]wie kent dit nog