quote:
Uiteraard wel, het wordt door die HRA voordeliger om te gaan kopen ipv te huren, voordeliger om een hogere hypotheek te nemen en voordeliger om die niet af te lossen. Uiteraard hebben de eerste twee een prijsopdrijvend effect. Sowieso wordt de keuze van de meeste kopers voor het bedrag wat ze aan een huis willen uitgeven voor een groot deel bepaald door wat ze kunnen betalen, inclusief HRA. Dus door die HRA kunnen ze een procent of 30 meer betalen, en als ze die ruimte niet namen ging iemand anders er vandoor met die droom van een rijtjeshuis, dus stegen de prijzen en kwam die HRA dus via een omweg bij de banken terecht.
quote:
Ga je nou liegen dat je het niet botweg meermaals hebt geweigerd de afgelopen tijd?
Ik kom niet overal nog een keer op terug nee, als ik jou het verschil moet gaan uitleggen tussen een noodzakelijke voorwaarde en een totstandbrenger dan voel ik me niet verplicht nog veel meer tekst aan je te verspillen. De ene keer snap je iets gewoon echt niet, de andere keer is het een trucje om te doen alsof je argument niet weerlegd is, ik denk dat ik het onderscheid wel kan maken maar het boeit me gewoon niet.
quote:
Vroeger gooide je er gewoon nog een woordenbrij tegenaan om net te doen alsof je een antwoord had... Maar toen ik daar steeds doorheen prikte ging je over op botweg weigeren.
Ik heb al een hele tijd geleden vastgesteld dat je geen inhoud hebt en niet verder komt dan wat clichés uitbraken die je ergens hebt opgepikt en dat combineer je dan met wat belegen trucjes en dan denk je dat je een discussie aan het winnen bent. Veel plezier ermee, ik zie dat menigeen er nog steeds intrapt, maar ik reageer erop als ik daar zin in heb maar ik voel me totaal niet verplicht.
quote:
Waarom klaagde je dan als volgt?
Zolang de antwoorden beperkt blijven tot de inhoudsloze oneliners waar jij zo in uitblinkt
Dat was geen klacht dat was mijn antwoord aan jou. Dacht je soms dat ik hoop koesterde dat jij iets inhoudelijks ging inbrengen of zo? Als je inhoudelijk er iets op af had kunnen dingen had je dat wel gedaan, maar je komt met weer zo'n oneliner. Wat is daar niet duidelijk aan dan?
“You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time.”