abonnement Unibet Coolblue
pi_112269236
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Lesbosapiens
pi_112269251
oh nee. ik was eerder >:)
Lesbosapiens
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:26:27 #3
296917 Abby79
Being myself!
pi_112269279
Ik durfde niet, ben al ooit aangesproken als lapo-hunter ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:29:19 #4
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112269382
Ik een gesprek iemand aanpakken op spelling, dat vind ik wel een zwaktebod hoor. Ongeacht wie er gelijk heeft, als je men op spelling opeens gaat aanpakken dan zit je al heel dicht bij het verliezen van de discussie.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_112269471
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:23 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Jij en het op een "volwassen manier" manier uitspreken? Laat me niet lachen. Je kunt het woord niet eens fatsoenlijk spellen :')
Kut he, als iemand z'n bek op deze manier opentrekt.

En wat wil je met de quote

[..]

zeggen?
Dat ik wel aandeel heb ik dit alles?
OH NOES! ik was een n vergeten!!!!!! DE WERELD VERGAAHAAHAAT!!!!een111!!een

je opmerking "als IK iemand zich rot had laten voelen enz enz enz" vind ik een echte 'holier-than-thou" opmerking. dat bedoelde ik met die quote.

again; als er problemen zijn wil ik die best op een volwasseNNNNNNNNNNNNNNNNN (hehe) manier uitspreken.

en schatje popje duifje, als je ergens last van hebt mag je dat best zeggen hoor. van mij mag het. ik ben een grote meid en ik kan daar best tegen.
Lesbosapiens
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:31:45 #6
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_112269511
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik een gesprek iemand aanpakken op spelling, dat vind ik wel een zwaktebod hoor. Ongeacht wie er gelijk heeft, als je men op spelling opeens gaat aanpakken dan zit je al heel dicht bij het verliezen van de discussie.
Ben ik helemaal met je eens, ik verlaagde me alleen tot die persoon om te laten zien hoe zielig dat soort reacties zijn. Je bek een gooi geven is gewoon zo makkelijk, alleen weet je niet altijd wat dat voor die persoon kan betekenen, hoe je iemand daarmee kunt kwetsen. Vandaar ook de kleine letters onder die tekst.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_112269546
'die persoon' :')

Lizzy. Aangenaam.
Lesbosapiens
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:33:05 #8
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112269565
Oh ik begrijp dat in deze Lizzy alle blaam treft. En dat ze blijkbaar op een zielige manier een gesprek aan gaat. Oké.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:37:36 #9
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_112269782
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:31 schreef LizzyAdam het volgende:

[..]

OH NOES! ik was een n vergeten!!!!!! DE WERELD VERGAAHAAHAAT!!!!een111!!een

je opmerking "als IK iemand zich rot had laten voelen enz enz enz" vind ik een echte 'holier-than-thou" opmerking. dat bedoelde ik met die quote.

again; als er problemen zijn wil ik die best op een volwasseNNNNNNNNNNNNNNNNN (hehe) manier uitspreken.

en schatje popje duifje, als je ergens last van hebt mag je dat best zeggen hoor. van mij mag het. ik ben een grote meid en ik kan daar best tegen.
Dit is nu precies waar ik last van heb. In plaats van ergens normaal op te reageren moet het op zo'n vreselijke kinderachtige manier. Dat is waar ik last van heb.
En tegen iemand "schatje popje duifje" zeggen terwijl je daar niets van meent :')

Maar het is wel goed zo :W
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:39:11 #10
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112269854
Nu weer terug naar alsof er niets gebeurd is dan :P?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:41:16 #11
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112269944
Moet me toch van het hart dat Lizzy niet zo heel anders reageert dan lezzer in vergelijkbare situaties. En ik denk ook niet dat lezzer zo werd aangesproken toen ik er een poosje genoeg van had. No hard feelings wat dat betreft, ik weet precies waar het schort tussen mij en lezzer dus die situaties probeer ik te vermijden en verder kan ik prima met d'r door een deur, maar ze is zelf natuurlijk niet alleen het "slachtoffer" in deze.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_112270025
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik begrijp dat in deze Lizzy alle blaam treft. En dat ze blijkbaar op een zielige manier een gesprek aan gaat. Oké.
Dat begrijp je verkeerd. Jij en lezzer waren ook irritant tegen elkaar :Y
Maar nu reageert alleen Lizzy als een kleuter op BE. Jullie geven gewoon normaal antwoord op haar vragen. Toch anders.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:44:05 #13
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112270069
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat begrijp je verkeerd. Jij en lezzer waren ook irritant tegen elkaar :Y
:D. Oké, dan is het goed.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:46:49 #14
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_112270201
Ach, weet je. Het is gewoon nooit goed als er iemand gekwetst wordt. En ik heb in dit geval een zwak voor Lezzer omdat ik weet dat ze een schoolverleden heeft waar ze wel eens iets over verteld heeft. Daar loopt iemand gewoon een deuk bij op, iets wat haar haar hele leven blijft achtervolgen. Iets waar ik heel slecht tegen kan.
Dat wil niet zeggen dat je dan alles maar voor je moet houden, maar enig begrip mag er best wel zijn voor haar reactie.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:47:59 #15
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112270266
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Dit is nu precies waar ik last van heb. In plaats van ergens normaal op te reageren moet het op zo'n vreselijke kinderachtige manier. Dat is waar ik last van heb.
En tegen iemand "schatje popje duifje" zeggen terwijl je daar niets van meent :')

Maar het is wel goed zo :W
Ok. op een minder 'kinderachtige' manier dan;

Als Lezzer ergens moeite mee heeft moet ze dat zeggen dan gaan we daar over in discussie. Ik vind haar reacties soms gewoon vervelend. daar zeg ik wat van. daar heb ik al een paar keer wat van gezegd, op verschillende manieren. Ik heb geen zin in me dood te ergeren aan haar 'het ligt niet aan mij het ligt aan jou' opmerkingen. Prima als we hier en daar wat moeten aanpassen aan elkaar, maar te veel naar een kant aanpassen vind ik vervelend.

Ik reageerde 'als een kleuter' omdat ik jouw reactie echt heel erg kinderachtig vind. Ik weet dat mijn spelling en typen er hier en daar behoorlijk aan schort. Dat heeft in deze niks met de discussie te maken. Je was m.i. gewoon aan het rellen. dan krijg je een rel-toon terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door LizzyAdam op 31-05-2012 17:10:56 ]
Lesbosapiens
pi_112270324
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat wil niet zeggen dat je dan alles maar voor je moet houden, maar enig begrip mag er best wel zijn voor haar reactie.
Ik herken je gevoel en je zwak, maar tis ook niet helemaal fair om dat begrip eenzijdig te vragen van mensen die het verhaal niet eens kennen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:49:34 #17
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112270338
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef Blue-eyes het volgende:
Ach, weet je. Het is gewoon nooit goed als er iemand gekwetst wordt. En ik heb in dit geval een zwak voor Lezzer omdat ik weet dat ze een schoolverleden heeft waar ze wel eens iets over verteld heeft. Daar loopt iemand gewoon een deuk bij op, iets wat haar haar hele leven blijft achtervolgen. Iets waar ik heel slecht tegen kan.
Dat wil niet zeggen dat je dan alles maar voor je moet houden, maar enig begrip mag er best wel zijn voor haar reactie.
Nou ja, iedereen hier heeft een verleden natuurlijk he. En begrip werkt ook wel twee kanten uit.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:51:47 #18
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112270432
Begin me nu wel af te vragen of mensen voor mij ook zo opkwamen toen lezzer mij had "weggepest" ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:52:25 #19
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112270464
ik vind de 'moeilijke jeugd' opmerking altijd een beetje loos in dit soort situaties. hiermee impliceer je eigenlijk een beetje alsof ik (of wij) geen moeilijke schooltijd/jeugd hebben gehad. Die is er zeker wel. Ik kan ook verhalen vertellen over petjes die gejat worden en vol kwat weer op hoofden gezet worden. over deo in ogen krijgen en in de leraren kleedkamer moeten omkleden omdat 'gatverdamme, een pot moeten we er niet bij hebben'

dat betekend niet dat ik mijn zelfreflectie kwijt ben.
Lesbosapiens
pi_112270510
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik reageerde 'als een kleuter' omdat ik jouw reactie echt heel erg kinderachtig vind. Ik weet dat mijn spelling en typen er hier en daar behoorlijk aan schort. Dat heeft in deze niks met de discussie te maken. Je was m.i. gewoon aan het rellen. dan krijg je een rel-toon terug.
Toch he, niet om het een of ander, maar dat onzorgvuldig typen vind ik echt heel vervelend. Elke rare fout (zoals die vergeten n dus) betekent dat ik stok in het lezen en regelmatig moet ik weer terug omdat mijn brein het niet snapt als ergens een forse d-t fout wordt gemaakt.
Dat leest niet fijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:54:21 #21
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112270560
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef wonderer het volgende:
Begin me nu wel af te vragen of mensen voor mij ook zo opkwamen toen lezzer mij had "weggepest" ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er toen nog niet echt. maar anders had ik er wel wat van gezegd.
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Toch he, niet om het een of ander, maar dat onzorgvuldig typen vind ik echt heel vervelend. Elke rare fout (zoals die vergeten n dus) betekent dat ik stok in het lezen en regelmatig moet ik weer terug omdat mijn brein het niet snapt als ergens een forse d-t fout wordt gemaakt.
Dat leest niet fijn.
oh, wat zal jij een moeite met me hebben. en met DP, for that matter :P
Lesbosapiens
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:54:47 #22
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112270590
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Toch he, niet om het een of ander, maar dat onzorgvuldig typen vind ik echt heel vervelend. Elke rare fout (zoals die vergeten n dus) betekent dat ik stok in het lezen en regelmatig moet ik weer terug omdat mijn brein het niet snapt als ergens een forse d-t fout wordt gemaakt.
Dat leest niet fijn.
Ben ik ook wel met je eens. Elke typefout lijdt af van de boodschap :P.

Maaaaaaaar dat is nou eenmaal de realiteit van internet. En heeft ook weinig met Lizzy persoonlijk te maken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_112270591
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef wonderer het volgende:
Begin me nu wel af te vragen of mensen voor mij ook zo opkwamen toen lezzer mij had "weggepest" ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien voelde het voor jou anders, maar ik had daar niet het beeld bij dat ze je wegpestte.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:55:42 #24
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112270638
Ik weet in de situatie wonderer vs. lezzer niet meer zo wie wat op welke manier zei en met wie ik het eigenlijk eens was :@ :'). Mijn geheugen slaat dat niet zo op.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:56:37 #25
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112270681
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Misschien voelde het voor jou anders, maar ik had daar niet het beeld bij dat ze je wegpestte.
Nee, en dat heb ik ook niet in dit geval, misschien was "wegjagen" een beter woord geweest, ik weet het niet meer precies. Was wel een vergelijkbare situatie, van op een bepaalde manier reageren, over een langere tijdsspanne, tot het mij gewoon te veel werd. Dat is nu ook aan de hand, voor zover ik kan beoordelen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_112270699
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ben ik ook wel met je eens. Elke typefout lijdt af van de boodschap :P.

Maaaaaaaar dat is nou eenmaal de realiteit van internet. En heeft ook weinig met Lizzy persoonlijk te maken.
Snoodaard :P

Pesten is ook de realiteit op scholen. Dat maakt het ook niet ok.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:58:42 #27
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112270773
(ik ben het wel met Vanyel eens trouwens :')) Maar om beroerde spelling in een discussie over iets heel anders te gebruiken is een no-go :N
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:58:48 #28
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112270776
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Snoodaard :P

Pesten is ook de realiteit op scholen. Dat maakt het ook niet ok.
Alleen zijn de gevolgen van pesten wel wat erger dan de gevolgen van een typefoutje :D. Tenminste, ik ken niemand die huilend thuis kwam omdat ie zag dat iemand een n vergeten was :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:00:29 #29
296917 Abby79
Being myself!
pi_112270857
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen zijn de gevolgen van pesten wel wat erger dan de gevolgen van een typefoutje :D. Tenminste, ik ken niemand die huilend thuis kwam omdat ie zag dat iemand een n vergeten was :D.
Nee, maar als je op internet een discussie krijgt omdat er zo'n irritatie is tussen 2 mensen, dan kan ik me goed voorstellen dat dat als pesten aanvoelt. En in dit geval waren vergeten n-etjes ook niet de oorzaak van de discussie geloof ik ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:01:00 #30
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_112270882
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:56 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, en dat heb ik ook niet in dit geval, misschien was "wegjagen" een beter woord geweest, ik weet het niet meer precies. Was wel een vergelijkbare situatie, van op een bepaalde manier reageren, over een langere tijdsspanne, tot het mij gewoon te veel werd. Dat is nu ook aan de hand, voor zover ik kan beoordelen.
Ik weet nog wel waar dat over ging. Jij kwam dingen tegen die homoseksuelen vaker tegen komen maar waar jij nog geen ervaring mee had. Lezzer wees je er toen op dat jij onze problemen wel eens bagatelliseerde en ze zei toen iets in de trend van "dan weet je ook eens wat het is".
En toen werd je boos.

Dat was een reactie van je die ik toen ook niet begreep en die ik dus ook niet voor je kon verdedigen.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_112270892
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Alleen zijn de gevolgen van pesten wel wat erger dan de gevolgen van een typefoutje :D. Tenminste, ik ken niemand die huilend thuis kwam omdat ie zag dat iemand een n vergeten was :D.
Jaja, bagatelliseer mijn psychische nood maar weer :{w
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:02:28 #32
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112270944
én, om mezelf even een compliment te geven (hey, als niemand dat doet doe ik het zelf wel :P ) Ik vind dat ik de laatste tijd erg vooruit ga qua spelling. Mede omdat mensen als Erik en Skunk en Bakje me er op wijzen. Dus be my guest, verbeter me, daar leer ik van.

Ik zal speciaal voor jullie ook proberen meer te letten op m'n typen.
Lesbosapiens
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:03:59 #33
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112271004
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:01 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Ik weet nog wel waar dat over ging. Jij kwam dingen tegen die homoseksuelen vaker tegen komen maar waar jij nog geen ervaring mee had. Lezzer wees je er toen op dat jij onze problemen wel eens bagatelliseerde en ze zei toen iets in de trend van "dan weet je ook eens wat het is".
En toen werd je boos.

Dat was een reactie van je die ik toen ook niet begreep en die ik dus ook niet voor je kon verdedigen.
Was dat niet NL vs Amerika of zo? Precies weet ik het ook niet meer hoor, en het doet er ook niet toe. Ik werd gewoon moe van lezzers "Ik ben ouder en ik heb meer meegemaakt en weet het beter dan jij, wat je ook zegt" houding ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_112271014
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:01 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Ik weet nog wel waar dat over ging. Jij kwam dingen tegen die homoseksuelen vaker tegen komen maar waar jij nog geen ervaring mee had. Lezzer wees je er toen op dat jij onze problemen wel eens bagatelliseerde en ze zei toen iets in de trend van "dan weet je ook eens wat het is".
En toen werd je boos.

Dat was een reactie van je die ik toen ook niet begreep en die ik dus ook niet voor je kon verdedigen.
Maar anders had je het ongetwijfeld gedaan.

Overigens ging daar wel wat aan vooraf. Lezzer reageerde kritisch op posts van W als die nogal vermijdend klonken. Ik weet dat omdat ik dat ook, maar minder, deed.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:04:43 #35
296917 Abby79
Being myself!
pi_112271040
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik zal speciaal voor jullie ook proberen meer te letten op m'n typen.
Het is fijner dat voor jezelf te doen ;) Het klinkt misschien heel stom, maar netjes kunnen typen, zelfs op een forum of in de chat, is echt iets waar je veel aan hebt!
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_112271071
Kind ophalen :W
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:05:35 #37
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112271073
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:04 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Het is fijner dat voor jezelf te doen ;) Het klinkt misschien heel stom, maar netjes kunnen typen, zelfs op een forum of in de chat, is echt iets waar je veel aan hebt!
Ja, want dan gaat het bij andere dingen ook makkelijker (want automatisch).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:05:54 #38
296917 Abby79
Being myself!
pi_112271084
Naar huis :W Oh nee, eerst boodschappen doen!
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:07:02 #39
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112271125
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jaja, bagatelliseer mijn psychische nood maar weer :{w
Sorry. :@. Maar hé, onthoud wel, over een paar jaar sta ik voor de klas de jeugd spelling weer bij te leren :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:07:20 #40
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112271135
Ik moet nog 25 minuten ;( En daarna iets bij het postkantoor ophalen, naar huis, laatste dingen pakken, eten en naar het vliegveld.

Wel luxe trouwens, ik ben binnen 15 minuten op de luchthaven :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:08:06 #41
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112271158
Wat ga je eigenlijk doen? Behalve Kirill zien dan
Lesbosapiens
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:08:47 #42
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112271186
Ik ga zo boodschappen doen en heb zo'n zin in een groot stuk zalm dat ik daar geld aan ga uitgeven :7.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:09:04 #43
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112271203
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:08 schreef LizzyAdam het volgende:
Wat ga je eigenlijk doen? Behalve Kirill zien dan
Drie keer naar Bal vampirov en overdag St Petersburg verkennen. En verder weet ik het nog niet.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:10:29 #44
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112271271
Hoevaak heb je Tanz nou al gezien :D?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:12:47 #45
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112271368
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoevaak heb je Tanz nou al gezien :D?
Even kijken...

2 x oberhausen, 1 x antwerpen, 2 x stuttgart, 1 x berlijn, 4 x seinäjoki... dus 10 keer ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:14:15 #46
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112271430
:D Dat is niet gezond.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:14:38 #47
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112271451
Gezonder dan comazuipen :{w
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:15:07 #48
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112271464
En dit zijn nog verschillende producties... Sweet Charity (9x), Les Mis (6x) en Beauty and the Beast (9x) waren dezelfde productie :P
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:15:26 #49
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112271479
Dat doe ik niet :(. Ik heb alleen in de afgelopen weken meer avondjes uit en alcohol gehad dan goed voor me is :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:15:45 #50
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112271496
coma musical kijken. ook heel gevaarlijk :Y

en welke rol speelt Kirill dan?
Lesbosapiens
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:15:47 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112271497
Oeh oeh oeh, binnenkort met mijn zus naar Wicked O+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:17:13 #52
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112271543
defyiiiiiiing gravityyyyyyyyyyyyy. die wil ik ook nog eens zien.

ik ben alleen 3x naar Mary Poppins geweest, 2x naar The Sound of Music en een keer naar Tarzan. ik hou van vliegedingen. en Julie Andrews films. :Y
Lesbosapiens
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:18:29 #53
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112271602
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:15 schreef LizzyAdam het volgende:
coma musical kijken. ook heel gevaarlijk :Y

en welke rol speelt Kirill dan?
Herbert.


De enige vampier die sparkelt :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:20:05 #54
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112271663
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh oeh oeh, binnenkort met mijn zus naar Wicked O+.
Die heb ik vorige week gezien, stukken beter dan in Boston :Y Wil nog wel een keer om Chantal en Willemijn te zien nu.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:11:58 #55
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112273701
Musicalhomo :')
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:18:48 #56
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112273926
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Musicalhomo :')
And proud of it!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:23:03 #57
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112274039
Zo hoort het ook O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:28:46 #58
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112274229
Ik ben zenuwachtig... :{ *toch maar probeert te eten...*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:46:06 #59
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112274867
't komt vast goed. Je doet niks verkeerd, en als ze een Nederlands staatsburger niet binnenlaten omdat 'ie toevaller trans is gaan we relluh!! (en daar ben ik goed in :7 :P )
Lesbosapiens
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:55:27 #60
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112275241
Ik heb mijn regenboogdingen al afgedaan en heb me hartstikke butch gekleed en een vriendin wil eventueel wel doen of ze mijn vriendin is :') Moet goedkomen!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:58:45 #61
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112278359
Ik maak gebakken courgette met oregano, dat maakte ik altijd op campus in GB. Brings me back O+
Lesbosapiens
  donderdag 31 mei 2012 @ 20:30:45 #62
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112280019
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef wonderer het volgende:
Ik heb mijn regenboogdingen al afgedaan en heb me hartstikke butch gekleed en een vriendin wil eventueel wel doen of ze mijn vriendin is :') Moet goedkomen!
En dan is er straks niks aan de hand bij de douane :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:02:24 #63
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112281963
Bij de Duitse douane in ieder geval niet. Nu wachten. Half uur gratis internet.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:30:36 #64
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112283637
Laat ff horen straks ;)
Lesbosapiens
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:34:16 #65
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112283866
Nou ja, vanuit de cel kan dat niet he :'(!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 23:22:12 #66
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112290382

Hehehegedis moet niet lachen van dit topic.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 23:54:12 #67
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112291952
Wat vinden jullie de mooiste lesbofilm? O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 02:07:59 #68
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_112295125
Tjeetje, zijn jullie nou nog steeds lebbisch :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 07:23:20 #69
296917 Abby79
Being myself!
pi_112295860
Ik kan daar geen 'ja' op antwoorden... voor mij geldt het "nog steeds" niet ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:14:58 #70
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112302388
*zwaait vanuit st Petersburg* Natuurlijk drukgemaakt om niks :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:15:09 #71
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112302397
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 07:23 schreef Abby79 het volgende:
Ik kan daar geen 'ja' op antwoorden... voor mij geldt het "nog steeds" niet ;)
Alweer? :?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:18:32 #72
296917 Abby79
Being myself!
pi_112302527
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:14 schreef wonderer het volgende:
*zwaait vanuit st Petersburg* Natuurlijk drukgemaakt om niks :')
Beter je druk maken om niks dat dat het ook echt nodig was geweest ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:15 schreef wonderer het volgende:
Alweer? :?
Ben ik voor m'n switch dan ooit lesbisch geweest? :P (ik vind het dus niet "nog steeds", na die 2 jaar, haha)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:22:02 #73
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112302653
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:18 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Ben ik voor m'n switch dan ooit lesbisch geweest? :P (ik vind het dus niet "nog steeds", na die 2 jaar, haha)
Ja, natuurlijk. Je bent toch niet ineens veranderd van binnen? Je was altijd al dezelfde persoon, dus met dezelfde geaardheid. Dat de rest van de wereld dat niet snapte/zag, heeft daar niks mee te maken.

Overigens, ik raakte in Moskou aan de praat met een meisje die bij mij om de hoek woont en die vroeg of het niet lastig was, mannen ontmoeten omdat ik er totaal niet gay uitzie :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:25:06 #74
296917 Abby79
Being myself!
pi_112302779
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:22 schreef wonderer het volgende:
Ja, natuurlijk. Je bent toch niet ineens veranderd van binnen? Je was altijd al dezelfde persoon, dus met dezelfde geaardheid. Dat de rest van de wereld dat niet snapte/zag, heeft daar niks mee te maken.
Helemaal waar :Y
quote:
Overigens, ik raakte in Moskou aan de praat met een meisje die bij mij om de hoek woont en die vroeg of het niet lastig was, mannen ontmoeten omdat ik er totaal niet gay uitzie :D
Wat was je antwoord? :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:26:01 #75
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112302822
Dat het een voordeel is dat ik op nichten val, dus als ik iemand leuk vind, laat ik hem merken dat ik ook van de familie ben.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:49:43 #76
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_112303716
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 07:23 schreef Abby79 het volgende:
Ik kan daar geen 'ja' op antwoorden... voor mij geldt het "nog steeds" niet ;)
Nu wordt het wel erg lastig :D

Ik had de hele bitchfight gemist. Teruggelezen; snap er nog nix van ;(
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:01:27 #77
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112304132
Is ook lastig :Y ;(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:16:32 #78
296917 Abby79
Being myself!
pi_112304680
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:49 schreef ElisaB het volgende:
Nu wordt het wel erg lastig :D
Ik was een paar jaar geleden "van buiten" nog man, dus toen leek ik voor anderen niet lesbisch ;)
quote:
Ik had de hele bitchfight gemist. Teruggelezen; snap er nog nix van ;(
Join the club...
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:42:31 #79
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112305630
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 02:07 schreef ElisaB het volgende:
Tjeetje, zijn jullie nou nog steeds lebbisch :D
Ja O+ jij?

Bakje; imagine me & you is liev, grey matters, loving annebel... Dat komt er in me op tot zo ver.. Hoewel die laatste niet heel erg goed is.
Lesbosapiens
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:57:18 #80
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112306200
Heb ik allemaal al gezien. Grey Matters vond ik saai, net als Loving Annabelle. Imagine Me&You blijft ontzettend snoezig. :Y
Denk dat mijn favoriet Room in Rome is, gevolgd door Claire of the Moon. :Y
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:31:15 #81
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112307447
"But I'm a cheerleader" :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:38:32 #82
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112307714
Dat is ook een hilarische film. :') Met de gaybar 'The Cocksucker'
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:29:42 #83
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112312083
we liepen de acteur voor wie ik ook ging tegen het lijf op straat :d hij herkende me ...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:01:45 #84
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_112313383
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:16 schreef Abby79 het volgende:

Ik was een paar jaar geleden "van buiten" nog man, dus toen leek ik voor anderen niet lesbisch ;)
Het wordt er niet eenvoudiger op :D
Maar ik vind verder alles prima hoor; als jij blij bent, dan ben ik het ook ;)
quote:
Join the club...
Dank u :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:09:29 #85
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112313667
Elisa :W.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:15:17 #86
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112326474
Hnnng... Foto's. Met Kirill. En Rostik. En what the fuck happened tonight??
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:28:46 #87
296917 Abby79
Being myself!
pi_112327137
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef wonderer het volgende:
Hnnng... Foto's. Met Kirill. En Rostik.
^O^
quote:
En what the fuck happened tonight??
Hoe moeten wij dat weten? :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:32:07 #88
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112327292
Ik geloof dat niemand het echt weet. Maar ik heb nog nooit zo'n mafkees meegemaakt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 2 juni 2012 @ 00:54:11 #89
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112333785
Is dat positief/kinky of negatief?
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 07:28:43 #90
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112336762
W. houdt ons in spanning.

Gudemorguh popkes!
Lesbosapiens
  zaterdag 2 juni 2012 @ 08:05:38 #91
296917 Abby79
Being myself!
pi_112336895
Morge :W

Ik vraag me hier overigens ook af wat er allemaal aan het gebeuren is, haha. Twee weken terug iemand leren kennen via internet, en de afgelopen 2 weken zijn zo ongeveer 1 lange chatsessie geweest :P Terwijl ik van mezelf eigenlijk toch redelijk zeker wist dat ik niet goed was in lange gesprekken! En zij dacht dat zelf ook, afgelopen zondag de chat verplaatst naar Skype, en haar planning was 30m zodat ze op tijd naar bed kon. Zijn we bijna 3 uur aan het kletsen geweest! En gisteren zelfs meer dan 3 uur... terwijl ik haar dus nog geen 2 weken ken.

Geen idee natuurlijk waar dit gaat eindigen, maar we hebben beide al het gevoel dat we in ieder geval een heel goede vriendin gevonden hebben.
En nu zit ik de laatste week dus bijna constant met een grote glimlach, gewoon vanwege haar! O+
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_112339288
Hallo.

I wil even mijn observeringen van de laatste tijd met u delen. Ik ben geen evangelist. Stop uw shotgun terug in de kast.

Maar echt. Ik merk de laatste tijd dat hommos en lebbos veel meer worden geaccepteerd. Ligt dat aan mij of merken jullie dat ook? :Y :D Heel makkelijk voorbeeld: in topics op FOK! wordt "gay" steeds minder gebashed. En als het wel gebeurt zijn er altijd andere users die daar tegenin gaan. "Homofoob" is een scheldwoord geworden en homohaat is niet "cool" meer. We zien commercials met twee mannen of vrouwen naast hetero koppels, Obama spreekt zich in het openbaar uit over gelijkheid in huwelijk, steeds meer landen erkennen "homohuwelijken". Ik heb echt het gevoel dat er een verschuiving plaatsvind in het denken en doen van mensen. :)

Natuurlijk, er zijn nog steeds plaatsen en mensen op deze wereld die het niet accepteren, kijk eens op allout.org bijvoorbeeld, waar ze deze situaties onder de aandacht brengen. Maar ik denk wel dat "het westen" wel deze verschuiving van ideologie meekrijgt. En daar ben ik blij om. :)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:23:40 #93
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112339542
Hoi Skunk O+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:25:15 #94
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112339574
Ik denk dat je gelijk hebt. Alleen een paar weken terug werd ik zelf wel geconfronteerd met real life homowalging toen ik voor de deur van de kroeg stond met vrienden, er marokkanen langs liepen die begonnen te schelden en ik over het tafeltje wat er stond heengeduwd werd :{.

M'n eerste echte fysieke gaybash. Whoohooo :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:43:53 #95
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112341561
Ik heb de hele nacht met een meisje in mijn armen geslapen :? :D

Niet leuk, Erik :N

Hoe gayer Herbert deed gisteren, hoe meer applaus, dat was wel weer grappig.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:49:28 #96
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_112341766
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Elisa :W.
Erik *;
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:50:24 #97
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_112341798
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 08:05 schreef Abby79 het volgende:
Morge :W

Ik vraag me hier overigens ook af wat er allemaal aan het gebeuren is, haha. Twee weken terug iemand leren kennen via internet, en de afgelopen 2 weken zijn zo ongeveer 1 lange chatsessie geweest :P Terwijl ik van mezelf eigenlijk toch redelijk zeker wist dat ik niet goed was in lange gesprekken! En zij dacht dat zelf ook, afgelopen zondag de chat verplaatst naar Skype, en haar planning was 30m zodat ze op tijd naar bed kon. Zijn we bijna 3 uur aan het kletsen geweest! En gisteren zelfs meer dan 3 uur... terwijl ik haar dus nog geen 2 weken ken.

Geen idee natuurlijk waar dit gaat eindigen, maar we hebben beide al het gevoel dat we in ieder geval een heel goede vriendin gevonden hebben.
En nu zit ik de laatste week dus bijna constant met een grote glimlach, gewoon vanwege haar! O+
Zo begon het bij mij ook; ben inmiddels 8 jaar getrouwd :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:52:15 #98
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_112341861
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef skunkasaur het volgende:
Hallo.

I wil even mijn observeringen van de laatste tijd met u delen. Ik ben geen evangelist. Stop uw shotgun terug in de kast.

Maar echt. Ik merk de laatste tijd dat hommos en lebbos veel meer worden geaccepteerd. Ligt dat aan mij of merken jullie dat ook? :Y :D Heel makkelijk voorbeeld: in topics op FOK! wordt "gay" steeds minder gebashed. En als het wel gebeurt zijn er altijd andere users die daar tegenin gaan. "Homofoob" is een scheldwoord geworden en homohaat is niet "cool" meer. We zien commercials met twee mannen of vrouwen naast hetero koppels, Obama spreekt zich in het openbaar uit over gelijkheid in huwelijk, steeds meer landen erkennen "homohuwelijken". Ik heb echt het gevoel dat er een verschuiving plaatsvind in het denken en doen van mensen. :)

Natuurlijk, er zijn nog steeds plaatsen en mensen op deze wereld die het niet accepteren, kijk eens op allout.org bijvoorbeeld, waar ze deze situaties onder de aandacht brengen. Maar ik denk wel dat "het westen" wel deze verschuiving van ideologie meekrijgt. En daar ben ik blij om. :)
Geen idee of je gelijk hebt, maar ik vind het gay-technisch gezien wel een erg ontspannen tijd. Maar dat kan ook komen door de mensen die ik de laatste jaren heb ontmoet.

Kweenie :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:12:47 #99
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112342412
Oh, dat mafkees was positief. Ik heb me doodgelachen. En hij is schattig, ook.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:24:37 #100
296917 Abby79
Being myself!
pi_112342702
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 12:50 schreef ElisaB het volgende:
Zo begon het bij mij ook; ben inmiddels 8 jaar getrouwd :D
Vind je het erg als ik nog even niet zover vooruit denk nu? :+

en Skunk, ik denk dat je voor een groot deel gelijk hebt. Zeker hier in (Noord-) West-Europa. Ik ben alleen bang dat zoiets als die uitspraak van Obama te weinig zin heeft om nuttig te zijn. Als je bedenkt dat van de 50 staten er 30 wetgeving hebben die homohuwelijken verbieden, dan vind ik dat geen vooruitgang daar ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:27:15 #101
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112342787
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef skunkasaur het volgende:
Hallo.

I wil even mijn observeringen van de laatste tijd met u delen. Ik ben geen evangelist. Stop uw shotgun terug in de kast.

Maar echt. Ik merk de laatste tijd dat hommos en lebbos veel meer worden geaccepteerd. Ligt dat aan mij of merken jullie dat ook? :Y :D Heel makkelijk voorbeeld: in topics op FOK! wordt "gay" steeds minder gebashed. En als het wel gebeurt zijn er altijd andere users die daar tegenin gaan. "Homofoob" is een scheldwoord geworden en homohaat is niet "cool" meer. We zien commercials met twee mannen of vrouwen naast hetero koppels, Obama spreekt zich in het openbaar uit over gelijkheid in huwelijk, steeds meer landen erkennen "homohuwelijken". Ik heb echt het gevoel dat er een verschuiving plaatsvind in het denken en doen van mensen. :)

Natuurlijk, er zijn nog steeds plaatsen en mensen op deze wereld die het niet accepteren, kijk eens op allout.org bijvoorbeeld, waar ze deze situaties onder de aandacht brengen. Maar ik denk wel dat "het westen" wel deze verschuiving van ideologie meekrijgt. En daar ben ik blij om. :)
Ik denk dat je gelijkt hebt. Vooral op politiek gebeid gaat het heel erg de goede kant op. Ik ben soms zo blij dat ik in deze tijd leef en niet 20/30/40 jaar geleden.

Maar we zijn er nog lang niet, ook niet in Nederland. Als ik aan de telefoon bij het COC zit krijg ik zo veel te maken met mensen die zo veel moeite hebben met hun geaardheid. Jongeren die het huis uit worden gezet, mensen die bellen om te zeggen dat ze homoseksualiteit 'walgelijk' vinden, mensen (van alle leeftijden) die bang zijn en de kast niet uit durven te komen en/of vragen of ze te genezen zijn. Er is nog een hoop te winnen. Maar ik denk dat als deze trend doorzet dat het gewoon een kwestie van tijd is. ;)


en Abby, wat spannend joh! zijn er al plannen om elkaar eens live te zien?
Lesbosapiens
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:45:01 #102
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112343378

Rostik


Kirill

O+ O+ O+
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:47:33 #103
296917 Abby79
Being myself!
pi_112343455
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:27 schreef LizzyAdam het volgende:
en Abby, wat spannend joh! zijn er al plannen om elkaar eens live te zien?
Nee, nog niet. Gisteren wel over gehad, maar we hadden allebei een ongegronde angst dat we elkaar in het echt opeens niet meer leuk zouden vinden ofzo :@. Terwijl we ook beide weten dat dat zeer waarschijnlijk gewoon goed gaat. Maar die eerste live kennismaking laat waarschijnlijk niet heel lang op zich wachten ;)

En die foto met Kirill is idd O+ W.!
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:52:42 #104
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_112343607
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:24 schreef Abby79 het volgende:

Vind je het erg als ik nog even niet zover vooruit denk nu? :+

Wat jij wilt, maar een slimme meid.... ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:54:35 #105
296917 Abby79
Being myself!
pi_112343658
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:52 schreef ElisaB het volgende:
Wat jij wilt, maar een slimme meid.... ;)
ik had hem door zonder de spoiler hoor ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_112343715
Daghoihier
ijs_beer fan!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:59:18 #107
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112343800
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:52 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat jij wilt, maar een slimme meid.... ;)
heeft een slecht permanentje? :P

hoidagNan!
Lesbosapiens
pi_112343818
Ikbenzieligwantikbenhelemaalziehiek.
ijs_beer fan!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:07:56 #109
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112344041
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:45 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Rostik

[ afbeelding ]
Kirill

O+ O+ O+
Leuk! En wat moet die Kirill lang zijn :o.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:12:47 #110
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112344170
arme Nan! wordt snel beter!

Erik; hij is 1.96 :Y
Lesbosapiens
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:15:10 #111
296917 Abby79
Being myself!
pi_112344245
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:59 schreef NanKing het volgende:
Ikbenzieligwantikbenhelemaalziehiek.
;( Beterschap! :*
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:21:55 #112
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112344430
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:12 schreef LizzyAdam het volgende:
arme Nan! wordt snel beter!

Erik; hij is 1.96 :Y
:D Dat je dat onthoudt, hehehe. Maar inderdaad, en slank ook. Heerlijk. Klapte een beetje dicht, hij is niet zo outgoing als Rostik, en dat je een tolk nodig hebt is ook vervelend, dat praat niet zo makkelijk, maar goed, deze foto is wel gaaf gelukt dus die heb ik mooi :)

Beterschap kinky :*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:22:20 #113
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112344440
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:59 schreef NanKing het volgende:
Ikbenzieligwantikbenhelemaalziehiek.
Ahwkusjekroelopjebolletje :*.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:29:14 #114
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112344631
Die foto's van W O+ O+ O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112344683
Dankies O+.

Ik stel me altijd graag aan als ik ziek ben :@. Het gaat al weer veel beter dan een paar dagen terug.
ijs_beer fan!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:34:55 #116
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112344769
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:31 schreef NanKing het volgende:
Dankies O+.

Ik stel me altijd graag aan als ik ziek ben :@.
Wat ben je toch ook een vent :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:36:43 #117
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112344802
Wanneer komt er weer een meetachtigiets? Ik heb zin om jullie weer te zien enzo. O+ Of moet ik dan wachten totdat de bitchfight weer een halfjaar terug is?
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:41:55 #118
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112344929
Ik meet heel vaak met Lizzy :7.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:56:34 #119
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112345271
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik meet heel vaak met Lizzy :7.
:7 Bakje ook, dus ik denk niet dat ze het over mij heeft :P
Lesbosapiens
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:57:22 #120
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112345288
Altijd als ik bij jou ben moet Bakkes werken :(.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:04:24 #121
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112345450

Ik word van zoiets best een beetje gelukkig :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_112346701
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook een vent :').
Klopt :@.

Ben precies mijn pa hierin :D
ijs_beer fan!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:56:41 #123
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112346998
Ik kan echt uren spendern met shortfilms of youtube O+ die heb ik ook al eens voorbij zien komen.

http://fandom.memebase.com/?s=throne+of+games
Ik kom er gewoon net achter dat die jongen die daar in z'n Throne of Games zit een gast is waar ik vroeger op de middelbare school veel mee om ging. lol.
Lesbosapiens
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:57:56 #124
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112347051
Shortfilms O+. Ik vind dat wel fijn altijd.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:02:18 #125
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112347184
ik weet niet of deze hier al eens voorbij is gekomen.
Lesbosapiens
  zondag 3 juni 2012 @ 11:04:40 #126
296917 Abby79
Being myself!
pi_112374786
HELP! De eerste ontmoeting is gepland :o
Wel pas zondag, maar toch, help!
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  zondag 3 juni 2012 @ 11:25:06 #127
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112375191
:D spannend! Het klikt toch gewoon (online dan) waarom zou dat irl anders zijn? Gewoon jezelf blijven, dan komt het vast goed. :D
Lesbosapiens
  zondag 3 juni 2012 @ 11:50:03 #128
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112375800
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:04 schreef Abby79 het volgende:
HELP! De eerste ontmoeting is gepland :o
Wel pas zondag, maar toch, help!
Oh veel plezier! Ik weet maar al te goed hoe zenuwslopend zoiets kan zijn, maar gewoon er open in staan en een fijne tijd hebben, ongeacht waar het op uit loopt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 3 juni 2012 @ 11:53:37 #129
296917 Abby79
Being myself!
pi_112375889
Dat gaat gegarandeerd lukken hoor :) Maar het blijft spannend (zeker omdat dit dus de eerste keer als mezelf is :))
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  zondag 3 juni 2012 @ 15:17:33 #130
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112383302


I'll just leave this here.

En ik weet fucking nog steeds niet waar ie op valt :') Onze knieen raakten elkaar steeds, en ik haalde een paar keer mijn been een stukje weg en het duurde maar even voor zijn knie er weer tegenaan zat, en hij raakte ook steeds mijn knie of hand aan om mijn aandacht te trekken, maar ik geloof toch niet dat ie op mannen valt :? Volgens mij voelt ie zich gewoon op z'n gemak.

In ieder geval was het echt geweldig, hij is echt knettergek en zo ontzettend schattig... Mijn vriendin uit Finland zou ook gaan maar die kreeg een negatief reisadvies van de dokter dus die kon niet. Ik had vrijdag een filmpje gemaakt waarin ie iets tegen haar zei, maar dat vond hij niet voldoende, dus hij had helemaal in het Duits een speechje geschreven (fonetisch want hij spreekt geen Duits) en geoefend en toen opgenomen voor haar :) O+
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 3 juni 2012 @ 15:36:57 #131
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112384102
O+ O+ O+ awesomeness! echt leuk voor je, W!

ik kwam net dit tegen; Zo gaaf. wat een talent zeg!

en ik vroeg me af waar DP is? heeft ze dramaz dr verjaargd? :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door LizzyAdam op 03-06-2012 15:50:16 ]
Lesbosapiens
  zondag 3 juni 2012 @ 15:49:55 #132
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112384711
oeps. verkeerde knopje
Lesbosapiens
  zondag 3 juni 2012 @ 19:43:06 #133
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_112393641
Holy crap. Ik heb net een videogame gekocht bij iemand van marktplaats. Eén van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb O+ We hebben geen facebook vrienden in common en Google weet ook niet zo veel. Ik moet een smoes verzinnen :')
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  zondag 3 juni 2012 @ 21:24:03 #134
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112399497
Het geld dat je haar had gegeven had kwam van de drukkerij in je kelder, je gebruikt dat geld normaal gesproken om je geheime wapen collectie mee te onderhouden. Hij was per ongeluk in je portemonnee terecht gekomen en was dus nep. Je moet het geld nu omwisselen en haar het echte geld geven. Tevens moet je haar op koffie trakteren om haar in het cafeetje waar jullie zitten te neuralyzen, zodat het de buren niet zo opvalt :Y

Dat, of je add d'r gewoon op FB.
Lesbosapiens
  zondag 3 juni 2012 @ 22:35:44 #135
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112404005
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:36 schreef LizzyAdam het volgende:
O+ O+ O+ awesomeness! echt leuk voor je, W!

ik kwam net dit tegen; Zo gaaf. wat een talent zeg!

en ik vroeg me af waar DP is? heeft ze dramaz dr verjaargd? :'(
Dat is het zoveelste filmpje dat Erato covert, dus helegaar niet zo talented.
Al moet ik zeggen dat ze het best goed doen voor een 12 en 8 jarige.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:54:41 #136
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112408534
Erato is heel erg goed, en dat Lennon en Maisy('s ouders) de arrangement niet hebben bedacht (en het idee om lege boterkuipjes te gebruiken niet van hun is) neem niet weg dat ze ontzettend goed zingen en de harmonie klopt. plus dat ik het heel erg knap vind dat ze én de kuipjes én het zingen goed onder de knie hebben. (zeker gezien de leeftijd) Ik krijg er wel altijd een beetje een Tiger-mom idee van.

in dat filmpje van Erato laat het lead-zangers de high-five van die blonde hangen. hehehe.
Lesbosapiens
  maandag 4 juni 2012 @ 09:36:58 #137
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112414117
Het werd gisteren nog beter :') Boottocht om 1 uur 's nachts (terwijl de zon nog niet eens helemaal onder was) met Rostik en twee actrices (Sarah en Magda), samen Unstillbare Gier zingen en lachen en foto's maken en ... wow. Hij is zo leuk :D

En Kirill vond dat we facebookvriendjes moesten worden 8-)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 juni 2012 @ 11:26:45 #138
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112417102
8-) awesome!

Ik ben net bij een sollicitatiegesprek geweest. ik vertrouwde het zo niet dat ik ben weggelopen. :N
Lesbosapiens
  maandag 4 juni 2012 @ 11:27:25 #139
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_112417120
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef LizzyAdam het volgende:
Het geld dat je haar had gegeven had kwam van de drukkerij in je kelder, je gebruikt dat geld normaal gesproken om je geheime wapen collectie mee te onderhouden. Hij was per ongeluk in je portemonnee terecht gekomen en was dus nep. Je moet het geld nu omwisselen en haar het echte geld geven. Tevens moet je haar op koffie trakteren om haar in het cafeetje waar jullie zitten te neuralyzen, zodat het de buren niet zo opvalt :Y

:D
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  maandag 4 juni 2012 @ 11:29:47 #140
296917 Abby79
Being myself!
pi_112417211
Ik betwijfel alleen of die smoes gaat werken, haha.

En gaaf W!
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:26 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik ben net bij een sollicitatiegesprek geweest. ik vertrouwde het zo niet dat ik ben weggelopen. :N
Owwwwk, dat moet wel heel erg geweest zijn dan...
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  maandag 4 juni 2012 @ 11:37:34 #141
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112417513
'het kantoor' zat op een bovenverdieping van een uit elkaar vallend kantorenpand, ik belde dat ik er was en dat ik het niet kon vinden (moest ergens achteraf zijn) ik kwam doorweekt binnen, werd verwelkomt door een man met gouden tanden en tatoeages op z'n handen. Werd vervolgens 10 minuten laten zitten in een kantoor, om er achter te komen dat ze toen ze me uitnodigde ze een heeel ander verhaal ophing dan dat het achteraf daadwerkelijk voor werk was.

toen heb ik bedankt en ben ik weggegaan. stond beneden nog even m'n jas aan te trekken toen het meisje waar ik mee sprak tegen een collega zei 'die mevrouw heeft geen zin om te werken, die kwam hier alleen voor het UWV' en al dat soort onzin. En bedankt. dag hoor. :W
Lesbosapiens
  maandag 4 juni 2012 @ 11:51:34 #142
296917 Abby79
Being myself!
pi_112418016
Dat klinkt niet echt als een bedrijf waar ik zou willen werken :X
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  maandag 4 juni 2012 @ 14:57:06 #143
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112425652
OMG :')
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:29:55 #144
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112427011
*thuis*

*sad panda*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 juni 2012 @ 15:31:20 #145
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112427065
Kusje op je bolletje. O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:37:09 #146
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112427320
O+
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 juni 2012 @ 22:11:47 #147
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112449130
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:54:31 #148
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112461763
Gelukkig leefde de visjes weer op het eind.


Soms zijn spelletjes zo verslavend dat je er achter komt dat het ineens al 3 uur 's nachts is, en je lenzen uitgedroogd aan je ogen vast plakken. Of ben ik de enige die daar last van heeft?
Lesbosapiens
  dinsdag 5 juni 2012 @ 06:19:44 #149
296917 Abby79
Being myself!
pi_112462413
Dat 3 uur 's nachts is vaker voorgekomen, maar ik heb geen lenzen, dus er minder last van ;) 'T is overigens al lang geleden dat een spelletje me zo heeft weten te boeien... :P

Morge :W :O
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:03:25 #150
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112465149
Kaakchirurg deed mij au. ;(
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:18:20 #151
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112465539
Wat een gemene kaakchirurg!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_112465974
Hallow :W
Volgens mij val ik meer op vrouwen.
Dus ik post hier een tijdje mee :D
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:34:43 #153
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112466028
O+ Trouwen?
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112466088
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:34 schreef Bakfiets. het volgende:
O+ Trouwen?
Ja heur.
Tijd en datum? :7
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:39:02 #155
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112466159
Op een dag dat de IKEA dicht is, waarschijnlijk ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:39:09 #156
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112466167
21 December dit jaar? En je moet wel wat over jezelf vertellen eerst.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:39:20 #157
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112466173
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef wonderer het volgende:
Op een dag dat de IKEA dicht is, waarschijnlijk ;)
Honeymoon wordt IKEA O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112466404
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef Bakfiets. het volgende:
21 December dit jaar? En je moet wel wat over jezelf vertellen eerst.
Okeeeey.
Ik ben summer2bird, je mag mij hubbel noemen (haha :') ) ik ben 18 jaar oud en heb mij niet zo lang geleden gerealiseerd dat ik op vrouwen val.
Ik hou van boeken lezen, stripboeken lezen (vooral van the X-men :7 ) ik hou van katten, grote honden, en van fietsen.
Twiddel
pi_112466454
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef Bakfiets. het volgende:

[..]

Honeymoon wordt IKEA O+
Jaah :D
Onbeperkt ijs tappen, in die enorme bakken met kussens springen (altijd een wens geweest :@ ) op bedden springen, kussengevechten houden, eierwekkers afzetten en gaan verstoppen :D
I'm in!
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:49:16 #160
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112466496
En je in een kartonnen doos van een bank verstoppen en je dan door klanten mee laten nemen naar hun huis. O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112466572
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:49 schreef Bakfiets. het volgende:
En je in een kartonnen doos van een bank verstoppen en je dan door klanten mee laten nemen naar hun huis. O+
Moet je alleen niet teveel bewegen :D
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:53:51 #162
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112466682
"Henk, waarom giechelt onze bank zo?"
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:55:02 #163
296917 Abby79
Being myself!
pi_112466715
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Jaah :D
Onbeperkt ijs tappen, in die enorme bakken met kussens springen (altijd een wens geweest :@ ) op bedden springen, kussengevechten houden, eierwekkers afzetten en gaan verstoppen :D
I'm in!
Moet je wel uitkijken voor m'n broertje! Die vind dat niet goed :{
Die werkt als beveiliger in de IKEA in Eindhoven ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:56:08 #164
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112466757
Blij dat ik bij Amsterdam woon dan. O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:57:20 #165
296917 Abby79
Being myself!
pi_112466804
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Blij dat ik bij Amsterdam woon dan. O+
Mag dat daar wel? *verhuisd naar het noorden*
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_112466820
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:53 schreef Bakfiets. het volgende:
"Henk, waarom giechelt onze bank zo?"
Ik moest lachen. :D
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:58:14 #167
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112466834
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik moest lachen. :D
Wen er maar aan, fietsje is hilarisch :Y
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:58:44 #168
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112466854
Wacht maar tot je een paintcreatie van mij ziet. Die zijn beeldschoon én hilarisch, net als ik. :')
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:59:01 #169
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112466862
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:57 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Mag dat daar wel? *verhuisd naar het noorden*
Tuurlijk. O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112467198
Wat is het koud ;(
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:08:53 #171
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112467247
IK BEET OP MIJN TONG GNJOBMOIGJIORJG :( :( :( :'( :'( :'(
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112467342
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:08 schreef Bakfiets. het volgende:
IK BEET OP MIJN TONG GNJOBMOIGJIORJG :( :( :( :'( :'( :'(
Moet je terugbijten! :Y
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:14:03 #173
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112467447
Wat
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112467624
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat
Terugbijten :Y
Laat die tong maar eens weten wie de baas is :Y
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:19:39 #175
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112467691
Ja maar. :'(
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112467696
Hoe flirt je eigenlijk in het openbaar met een meisje?
Als je niet te snel op je bek wilt gaan :P
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:26:24 #177
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112468022
Niet struikelen.

Verder geen flauw idee trouwens, ik ben een ramp met flirten.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:27:14 #178
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112468062
Dat hoeft niet meer pop, jij en Bakkes zijn een match made in heaven. IKEA heaven that is.
Lesbosapiens
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:27:19 #179
296917 Abby79
Being myself!
pi_112468067
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef Bakfiets. het volgende:
Niet struikelen.
_O-
quote:
Verder geen flauw idee trouwens, ik ben een ramp met flirten.
Ik ook ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_112468345
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef LizzyAdam het volgende:
Dat hoeft niet meer pop, jij en Bakkes zijn een match made in heaven. IKEA heaven that is.
:D _O-
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:37:22 #181
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112468505
Kom maar, dan krijg je knäckebröd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bakfiets. op 05-06-2012 11:43:33 ]
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:38:06 #182
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112468533
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef LizzyAdam het volgende:
Dat hoeft niet meer pop, jij en Bakkes zijn een match made in heaven. IKEA heaven that is.
IKEA-heaven... is dat waar dat ene schroefje NIET mist en je ook niets overhoudt op het eind?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:40:02 #183
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112468609
Ik ben al gelukkig door het idee van die mogelijkheid. O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:47:38 #184
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112471092

:')
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:48:40 #185
296917 Abby79
Being myself!
pi_112471128
Vooral ook dat stuk tussen haakjes dan he? :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:50:21 #186
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112471209
_O-
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:55:36 #187
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112471408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:38 schreef wonderer het volgende:

[..]

IKEA-heaven... is dat waar dat ene schroefje NIET mist en je ook niets overhoudt op het eind?
Ja. En een zelf-puzzel-God mét handleiding. En wat te denken van de zelf-puzzel-wolkjes!
Lesbosapiens
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:11:44 #188
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_112472030
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:03 schreef Bakfiets. het volgende:
Kaakchirurg deed mij au. ;(
:'(
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:11:55 #189
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_112472035
En ik heb een smoes bedacht O-)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:12:21 #190
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_112472049
Shit. Ik miste de laatste pagina :')
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:15:08 #191
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_112472161
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:46 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Okeeeey.
Ik ben summer2bird, je mag mij hubbel noemen (haha :') ) ik ben 18 jaar oud en heb mij niet zo lang geleden gerealiseerd dat ik op vrouwen val.
Ik hou van boeken lezen, stripboeken lezen (vooral van the X-men :7 ) ik hou van katten, grote honden, en van fietsen.
Haaaaai 8-)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:16:58 #192
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112472245
You predators, you! ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_112475801
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Haaaaai 8-)
Hallow!
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:43:43 #194
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112476064
:o Overspel!
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112476275
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef Bakfiets. het volgende:
:o Overspel!
Sorry :@
Zal het nooit meer doen ;(
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:49:02 #196
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112476366
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Sorry :@
Zal het nooit meer doen ;(
Goeie eerste indruk ... :N
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:16:50 #197
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_112477672
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef Bakfiets. het volgende:
:o Overspel!
Nee polyamorie.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:29:40 #198
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112478160
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:11 schreef skunkasaur het volgende:
En ik heb een smoes bedacht O-)
vertel.
Lesbosapiens
pi_112480510
Ik speel heul niet over ;(
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:58:23 #200
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112481925
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:16 schreef skunkasaur het volgende:
Nee polyamorie.
:Y
Lesbosapiens
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:05:12 #201
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112482195
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef summer2bird het volgende:
Ik speel heul niet over ;(
Kom dan maar op schoot, dondersteen. :7
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112482243
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:05 schreef Bakfiets. het volgende:

[..]

Kom dan maar op schoot, dondersteen. :7
Jeej! *O*
Twiddel
pi_112482326
Ik weet trouwens nog, vorig jaar zat er een jongen bij mij in de klas.
Pools was hij.
Hij zei, tijdens een voorlichtings bijeenkomst over geaardheid, dat als hij homo zou zijn, hij uit huis geschopt zou worden.
En iedereen die homo of lesbisch was, die was vies en deugde niet.
:r
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:31:23 #204
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112483256
Rotte appels zullen er altijd zijn, en die zal je ook vast tegenkomen. Gewoon niks vaan aantrekken, zij hebben een probleem, jij niet.

over Rotte appels gesproken;

http://www.nu.nl/binnenla(...)gb-homotherapie.html

quote:
Stichting naar CGB om 'homotherapie'
AMSTERDAM - De stichting Different, die dinsdagochtend te horen kreeg dat hun therapie tegen homoseksualiteit niet meer wordt vergoed door zorgverzekeraars, stapt naar de Commissie Gelijke Behandeling.

Foto: ANP
Dat heeft directeur Henk van Rhee van Tot Heil des Volks, de christelijke organisatie waar de stichting Different deel van uitmaakt, dinsdagmiddag laten weten op Radio 1.
Demissionair minister Edith Schippers van Volksgezondheid stelde in een brief aan de Tweede Kamer dat de therapie voor christenen die worstelen met hun homosexualiteit niet meer wordt vergoed.
Different is het niet eens met dit besluit en spreekt van ongelijke behandeling van christenen. De stichting zoekt naar advocaten om de uitspraak, die zij beschouwen als discriminerend, aan te vechten.
Van Rhee ziet het besluit van minister Schippers als 'een stok om mee te slaan' en stelt dat christenen op deze manier worden uitgesloten van GGZ-zorg. “Mensen betalen zorgpremie en hebben gewoon recht op zorg", vindt hij.
Het is nog niet duidelijk wanneer de klacht wordt ingediend.
Wat zei je nou laatst ookalweer, Skunk?
Lesbosapiens
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:04:34 #205
296917 Abby79
Being myself!
pi_112484509
omg :')
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_112484537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef LizzyAdam het volgende:
Rotte appels zullen er altijd zijn, en die zal je ook vast tegenkomen. Gewoon niks vaan aantrekken, zij hebben een probleem, jij niet.

over Rotte appels gesproken;

http://www.nu.nl/binnenla(...)gb-homotherapie.html

[..]

Wat zei je nou laatst ookalweer, Skunk?
Whow :o :')
Twiddel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:40:07 #207
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_112489004
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef LizzyAdam het volgende:
Rotte appels zullen er altijd zijn, en die zal je ook vast tegenkomen. Gewoon niks vaan aantrekken, zij hebben een probleem, jij niet.

over Rotte appels gesproken;

http://www.nu.nl/binnenla(...)gb-homotherapie.html

[..]

Wat zei je nou laatst ookalweer, Skunk?
Oh, ja. Daar heb ik laatst nog met iemand een discussie over gehad.
Eerst even eten halen, dan elaboreer ik vanavond even. *drumroll*
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:42:09 #208
296917 Abby79
Being myself!
pi_112489103
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:40 schreef skunkasaur het volgende:
Oh, ja. Daar heb ik laatst nog met iemand een discussie over gehad.
Eerst even eten halen, dan elaboreer ik vanavond even. *drumroll*
* Abby79 wacht in spanning af!
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:26:03 #209
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112491299
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:39:32 #210
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112492021
Kinderen voor Kinderen :) O+
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:13:20 #211
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112494015
Shoarma en bier O+
Lesbosapiens
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:10:07 #212
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112497265
Jeetje leven jullie allemaal nog of wat?
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:20:12 #213
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112497914
Ik leef nog. En ik ben een beetje dronken, ghihihihi
Lesbosapiens
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:22:02 #214
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112498034
Ik was even richting Starbucks
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:50:56 #215
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112499874
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef wonderer het volgende:
Ik was even richting Starbucks
Ik ben jaloers. Al hoewel het wel duur is.
Lesbosapiens
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:58:44 #216
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112500354
Nah, 1.90 voor een venti thee ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:06:41 #217
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112500876
Maar ik wil caffeine. En ik ben nu toch echt wel bezopen *)
Lesbosapiens
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:50:39 #218
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_112503320
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef LizzyAdam het volgende:
Rotte appels zullen er altijd zijn, en die zal je ook vast tegenkomen. Gewoon niks vaan aantrekken, zij hebben een probleem, jij niet.

over Rotte appels gesproken;

http://www.nu.nl/binnenla(...)gb-homotherapie.html

[..]

Wat zei je nou laatst ookalweer, Skunk?
Ik ben van mening dat iedereen zelf mag kiezen wat hij of zij wil, vind en kan. Als iemand zich vanuit zijn geloof zich niet lekker in zijn vel voelt en daarbij hulp wil zoeken dan vind ik niet dat iemand anders daar iets over te zeggen heeft. Ook als hij of zij moeite heeft met accepteren van geaardheid.

Maar ik vind het wel kwalijk dat Different pretendeert homoseksualiteit te "genezen".
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:31:30 #219
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112504966
ik ben van mening dat het uiteindelijk moeilijk is om te 'verstoppen' van wie we zijn, of dat nou is omwille van geloof of gevoel dat het slecht is. Ik denk dat in veel gevallen de daadwerkelijke aard van mensen vanzelf naar boven komt. Ik vraag me ook zeer sterk af of iemand gelukkig kan zijn als hij of zij zich verstopt van wie ze zijn.

En dan vind ik het een slecht idee. Ik vind het niet netjes tegenover toekomstige partners of zelfs kinderen. Het lijkt me toch wel erg naar als je er achter komt dat je partner eigenlijk alleen bij je is omdat hij/zij zichzelf niet wil zijn, of als je er achter komt dat een van je ouders eigenlijk niet is wie hij of zij zegt te zijn.

Als iemand er voor kiest om zijn geaardheid niet 'na te leven' en een celibaat leven leidt (dus niet liegt) vind ik het een ander verhaal, en zou ik daar best respect voor hebben en ik zou best bevriend kunnen zijn met zo iemand. mits dus geen leugens.
Lesbosapiens
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:32:55 #220
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112505012
Ik vind het idee achter celibaat leven een beetje ongezond, (en dan bedoel ik niet mensen die geen seksdrive hebben, of aseksuelen of wat dan ook, maar mensen die actief hun eigen seksuele gevoelens onderdrukken).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:34:41 #221
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112505071
\

Kijk hoe tof O+!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 6 juni 2012 @ 07:08:42 #222
296917 Abby79
Being myself!
pi_112508015
Morge :W
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:31 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik vraag me ook zeer sterk af of iemand gelukkig kan zijn als hij of zij zich verstopt van wie ze zijn.
Ik kon het niet. Ok, dat had niets met lesbisch zijn te maken, maar die jaren dat ik me verstopt heb, zijn echt slechte jaren geweest...
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:31 schreef LizzyAdam het volgende:
Als iemand er voor kiest om zijn geaardheid niet 'na te leven' en een celibaat leven leidt (dus niet liegt) vind ik het een ander verhaal, en zou ik daar best respect voor hebben en ik zou best bevriend kunnen zijn met zo iemand. mits dus geen leugens.
Volgens een vriendin van me, die zelf een paar jaar in een klooster heeft gezeten, zit het daar (voornamelijk in het buitenland/oostblok) ook vol met homo's en lesbiennes, vooral omdat ze buiten die muren niet veilig zijn. Maar zij leven dus celibaat, maar niet uit vrijwillige keuze. En daar worden ze ook niet heel gelukkig van...
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het idee achter celibaat leven een beetje ongezond, (en dan bedoel ik niet mensen die geen seksdrive hebben, of aseksuelen of wat dan ook, maar mensen die actief hun eigen seksuele gevoelens onderdrukken).
Waarom denk je dat er zoveel schandalen naar buiten komen? Ik heb sterk het idee dat dat behoorlijk samenhangt...
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_112508608
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:50 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat iedereen zelf mag kiezen wat hij of zij wil, vind en kan. Als iemand zich vanuit zijn geloof zich niet lekker in zijn vel voelt en daarbij hulp wil zoeken dan vind ik niet dat iemand anders daar iets over te zeggen heeft. Ook als hij of zij moeite heeft met accepteren van geaardheid.

Maar ik vind het wel kwalijk dat Different pretendeert homoseksualiteit te "genezen".
In de Metro
quote:
De Inspectie voor de Gezondheidszorg heeft de zaak onderzocht en concludeert dat er geen sprake is van een psychiatrische stoornis bij mensen die om religieuze redenen problemen hebben met hun geaardheid. De oorsprong van de problemen ligt volgens de IGZ bij de geloofsovertuiging. Wie om geloofsredenen problemen heeft met zijn geaardheid moet dus op zoek naar pastorale hulp, stelt IGZ.
:D

En liefjes, je leeft celibatair.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_112508804
Weten jullie trouwens waar je andere lesbische vrouwen kan ontmoeten? :@
Ik zie wel eens een leuk meisje staan, maar durf nooit een move te maken uit angst dat ze herto is en mij uit gaat lachen :') :@
In Deventer zit wel zo'n gaybar, maar ik vind dat nogal eng :') :@
Twiddel
  woensdag 6 juni 2012 @ 08:54:16 #225
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112508885
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 08:48 schreef summer2bird het volgende:
Weten jullie trouwens waar je andere lesbische vrouwen kan ontmoeten? :@
Ik zie wel eens een leuk meisje staan, maar durf nooit een move te maken uit angst dat ze herto is en mij uit gaat lachen :') :@
In Deventer zit wel zo'n gaybar, maar ik vind dat nogal eng :') :@
Daar moet je overheen groeien denk ik... Went vanzelf.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:26:19 #226
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112512895
Je bent 18 toch?

www.expreszo.nl of www.jongenout.nl zijn websites voor mensen van jouw leeftijd. Als je naar www.switchboard.nl gaat staat daar een heel uitgebreide agenda met allerlei feesten. Als je dan 'deventer' intikt, en vervolgens 'jongeren' selecteert (of 'vrouwen', wat je wil) dan zie je wat voor feesten er in de buurt zijn.
Eng, i know, is het voor ons allemaal geweest. Maar zo'n stap helpt je wel mensen leren kennen.

(hehe, it is mn werk zo ongeveer)
Lesbosapiens
pi_112513106
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 08:48 schreef summer2bird het volgende:
Weten jullie trouwens waar je andere lesbische vrouwen kan ontmoeten? :@
Ik zie wel eens een leuk meisje staan, maar durf nooit een move te maken uit angst dat ze herto is en mij uit gaat lachen :') :@
In Deventer zit wel zo'n gaybar, maar ik vind dat nogal eng :') :@
Via internet of over je angst heen zetten en naar die gaybar gaan. Desnoods neem je iemand mee. Het is echt niet zo eng als je denkt :P.
ZIt er geen coc in de buurt? Dat is misschien wat laagdrempeliger.
ijs_beer fan!
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:02:39 #228
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112516558
Of als je blijft hangen kun je vast wel eens mee met een Lesbeau-meet en dan gaan we toch standaard naar een gaybar. Kun je even wennen ;)
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112516761
Dank jullie voor de info *O* O+
Twiddel
pi_112516775
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef NanKing het volgende:

[..]

Via internet of over je angst heen zetten en naar die gaybar gaan. Desnoods neem je iemand mee. Het is echt niet zo eng als je denkt :P.
ZIt er geen coc in de buurt? Dat is misschien wat laagdrempeliger.
Oh ja, er zit een coc in de buurt.
Zal eens kijken daar :)
Twiddel
pi_112516779
Ben je uit de kast enzoot?
ijs_beer fan!
pi_112516806
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:08 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh ja, er zit een coc in de buurt.
Zal eens kijken daar :)
Het is niet veel bijzonders maar het is wel een stapje naar een andere kroeg. Misschien ontmoet je daar leuke mensen waar je mee kan stappen.
ijs_beer fan!
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:15:42 #233
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112517099
Kinky weer beter?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_112517211
Zo goed als O+.
Ik heb wel mijn vriendin goed aangestoken, die is nu thuis van werk met spastische bronchitus
ijs_beer fan!
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:46:18 #235
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112518426
Bleh.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:29:09 #236
296917 Abby79
Being myself!
pi_112540077
Mijn hoofd doet au ;(
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:32:31 #237
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112540285
XTC schijnt daar tegen te werken. :Y
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:34:17 #238
296917 Abby79
Being myself!
pi_112540390
Laat ik dat nu niet in huis hebben :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:35:55 #239
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112540502
Dansjes doen dan?
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:58:09 #240
296917 Abby79
Being myself!
pi_112542136
Hielp niet :N

Zo maar gewoon op tijd naar bed gaan :)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_112542336
Stomme kat :')
Heeft mijn dekbed de plantenbak ingeduwd :')

Ja, ik heb planten op mijn kamer staan :D
Ik hoop ooit de trotse bezitter van een mooi bonsai boompje te zijn O+
Twiddel
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:43:34 #242
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112545574
Ik heb geen groene vingers. Zodra ik in de buurt van iets levends komt sterft het. :')
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112545715
haha ik kan je hand schudden. De planten enzo worden door vriendinlief verzorgd.
ijs_beer fan!
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:47:51 #244
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112545900
Wat is het nut van iets kopen als je er daarna nog voor moet zorgen ook?
Behalve beestjes dan enzo. O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112546992
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Zodra ik in de buurt van iets levends komt sterft het. :')
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef NanKing het volgende:
haha ik kan je hand schudden.
Doe maar niet :+
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:21:11 #246
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112551855
Had ik al gezegd dat ik vriendjes ben met Rostik? O+
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:34:17 #247
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112552314
Had ik al gezegd dat ik vriendjes ben met Rosti? O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:35:16 #248
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112552342
Mijn Rosti is lekkerder :{w
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:35:54 #249
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112552365
Hadden nogal een röstieke smaak.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:36:22 #250
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112552381
Wheheh. Ik heb hem nog niet geproefd :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:36:56 #251
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112552396
Smaakt vast naar vodka.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:38:01 #252
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112552431
:D

Ik heb hem alleen bier en wijn zien drinken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:38:40 #253
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112552458
Ik had een botte injectienaald net, dat was ook gek zeg, hij wilde er gewoon niet in :?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:39:41 #254
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112552497
Muscles of steel? :7
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:41:08 #255
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112552549
Nou nee, de injectie is in het buikvet :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:41:32 #256
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112552562
buikvet of steel? :7
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:45:21 #257
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112552686
Olifantenhuid :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:28:40 #258
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112553670
*gooit zand op W.'s rug*

ik ben nog niet moe :(
Lesbosapiens
pi_112556101
Mogguh :W
Pff, wat een week, nu al :')
En volgende week wordt nog 2x zo erg :')

Iemand nog ideeen om een kleine kamer ( die er echt heel lelijk uitziet) in te richten?
Lelijke muren, lelijke kasten, alles ;(
Ik denk niet dat ik die kamer mag verven. ;(
Twiddel
  donderdag 7 juni 2012 @ 08:50:36 #260
296917 Abby79
Being myself!
pi_112556275
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 08:40 schreef summer2bird het volgende:
Mogguh :W
Pff, wat een week, nu al :')
En volgende week wordt nog 2x zo erg :')

Iemand nog ideeen om een kleine kamer ( die er echt heel lelijk uitziet) in te richten?
Lelijke muren, lelijke kasten, alles ;(
Ik denk niet dat ik die kamer mag verven. ;(
Je mag mijn benedenverdieping huren, mag je verven wat je wilt! :P

Je kunt overigens natuurlijk altijd vragen of je iets aan die kamer mag doen. En anders kun je nog proberen de ergste delen te verbergen door er of iets voor te zetten of iets voor te hangen? Geen idee hoe klein het kamertje is natuurlijk, en of je daar de ruimte voor hebt...

En heb je de kamer gemeubileerd gehuurd dan, dat er lelijke kasten in zitten? Of zijn het inbouwkasten?
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_112556488
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 08:50 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Je mag mijn benedenverdieping huren, mag je verven wat je wilt! :P

Je kunt overigens natuurlijk altijd vragen of je iets aan die kamer mag doen. En anders kun je nog proberen de ergste delen te verbergen door er of iets voor te zetten of iets voor te hangen? Geen idee hoe klein het kamertje is natuurlijk, en of je daar de ruimte voor hebt...

En heb je de kamer gemeubileerd gehuurd dan, dat er lelijke kasten in zitten? Of zijn het inbouwkasten?
Het is begeleid wonen, maar ze gaan dat gebouw over 1.5 jaar slopen.
En het zijn van die vastgemetselde kasten.
Oer en oer lelijk man.
Ik ga volgende week eerst proefslapen, als ik besluit om langer te blijven (echt een jaar of 2) dan zal het misschien wel mogen :D
En ja, ik krijg een bed, een klein buro'tje, en 2 lompe kasten.
Als ik langer blijf ga ik eerst naar de ikea, voor een nieuw bedframe, het bureau heb ik al geregeld.
Ik hoop echt dat ik het mag verven :D
Twiddel
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:05:51 #262
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112557939
Als het sloop is, zal het toch wel mogen? :?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_112558027
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:05 schreef wonderer het volgende:
Als het sloop is, zal het toch wel mogen? :?
Geen idee :P
Morgen heb ik weer een gesprek daar, zal eens vragen :)
Twiddel
pi_112560845
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:01 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Het is begeleid wonen, maar ze gaan dat gebouw over 1.5 jaar slopen.
Wat is begeleid wonen? :? :)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_112561599
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:29 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Wat is begeleid wonen? :? :)
Voor mensen met een psychische aandoening is er begeleid wonen.
Ik woon dan met een groep jongeren in 1 huis, 24 uur per dag is er begeleiding aanwezig (verpleegkundigen) en je hebt je eigen kamer.
Het is als een studentenhuis, maar dan met begeleiding :)
Twiddel
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:59:14 #266
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112561947
Ik ken het principe. Iemand die ik ken doet het ook, ik zal even vragen wat hij met z'n kamer heeft gedaan. ;)
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:05:31 #267
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112562150
Net even gevraagd, dit is wat hij vertelde:
quote:
Je moet de kamer in zijn originele staat terug kunnen brengen, dus verven gaat moeilijk, maar er zijn behangsoorten die er makkelijk afgaan en tegenwoordig heb je ook van die enorme vinylstickers die heel simpel aan te brengen zijn. Desnoods kun je wel verven en als je weggaat de originele kleur weer aanbrengen. Anders veel posters enzo. Vind je de meubels lelijk, dan mag je die bij ons in ieder geval vervangen en je eigen dingen neerpleuren, maar dat is niet altijd zo. Vragen aan de begeleider werkt altijd.
Dus.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112562284
Joepie *O*
Behangen it is :9
Twiddel
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:10:13 #269
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112562321
Ik zou het alsnog even bespreken(en het goede behang kopen :P )
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112562441
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zou het alsnog even bespreken(en het goede behang kopen :P )
Ik ga het zeker eerst bespreken :P
Voordat ik ruzie oid krijg :')
Twiddel
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:41:27 #271
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112563427
En anders heeft de IKEA van die leuke muurstickers. Die kan je ook op kasten plakken enzo. Die zijn er makkelijk weer vanaf te halen.
Lesbosapiens
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:42:48 #272
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112563472
Of je zet een opgezet paard in je kamer. Dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken over meubels, want die kunnen er dan toch niet meer bij.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:56:09 #273
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112566042
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Of je zet een opgezet paard in je kamer. Dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken over meubels, want die kunnen er dan toch niet meer bij.
We kunnen altijd op jou rekenen, he?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_112566058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Of je zet een opgezet paard in je kamer. Dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken over meubels, want die kunnen er dan toch niet meer bij.
:'). Wat een heerlijk mens en je toch.
ijs_beer fan!
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:05:06 #275
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112566363
Ik moet altijd ook zo lachen om mezelf. :')
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:23:33 #276
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112569305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet altijd ook zo lachen om mezelf. :')
:* Ik ook.
Lesbosapiens
pi_112569632
Burp.
Twiddel
pi_112569650
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Of je zet een opgezet paard in je kamer. Dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken over meubels, want die kunnen er dan toch niet meer bij.
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:41 schreef LizzyAdam het volgende:
En anders heeft de IKEA van die leuke muurstickers. Die kan je ook op kasten plakken enzo. Die zijn er makkelijk weer vanaf te halen.
Goed idee! :D
Twiddel
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:55:05 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112570434
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet altijd ook zo lachen om mezelf. :')
Dat is altijd het belangrijkst vind ik O+ :D. Als je zelf al niet denkt dat je grappig bent, waarom zou een ander dat dan wel denken :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:41:46 #280
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112572415
HAAT aan mensen die chips eten in de trein terwijl ik geen chips heb. Grr.
Lesbosapiens
pi_112572537
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:41 schreef LizzyAdam het volgende:
HAAT aan mensen die chips eten in de trein terwijl ik geen chips heb. Grr.
Mensen die een kaasbroodje eten in de trein ;(
Twiddel
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:49:08 #282
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112572765
Ja. Das ook altijd fijn. Vooral als je honger hebt.

Zak chips is leeg, nu heeft ze een zak m&m's tevoorschijn getoverd. Dat dat kind nog niet modder vet is maakt me nog meer HAAAATvol tegen d'r.
Lesbosapiens
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:50:43 #283
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112572854
Doe ik ook altijd in de trein. Eten. Heel veel O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112573471
Ik at vanmiddag een muffin in de trein :@ :9
Twiddel
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:14:25 #285
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112573865
Match made in IKEA-heaven, i tell ya.
Lesbosapiens
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:00:51 #286
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112575800
Er zit in mijn bankstel wel een schroefje los. :Y
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:16:13 #287
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112578601
Volgens de dame met wie ik het bed deelde afgelopen weekend was het duidelijk dat ik over een leuke jongen droomde en dan had ze het niet over het geluid dat ik maakte ...

Mensen zien/voelen ook gewoon wat ze verwachten, he? :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:29:38 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112579192
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:16 schreef wonderer het volgende:
Volgens de dame met wie ik het bed deelde afgelopen weekend was het duidelijk dat ik over een leuke jongen droomde en dan had ze het niet over het geluid dat ik maakte ...

Mensen zien/voelen ook gewoon wat ze verwachten, he? :D
is snap het niet. wat voelde ze dan werkelijk?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:30:39 #289
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112579244
Geen flauw idee. Nou ja, ik droeg een packer, maar dat was mijn kleintje, niet degene waarbij je met een semi rondloopt de hele tijd.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:32:51 #290
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112579349
heeft ze je betast terwijl je sliep?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:37:45 #291
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112579550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:16 schreef wonderer het volgende:
Volgens de dame met wie ik het bed deelde afgelopen weekend was het duidelijk dat ik over een leuke jongen droomde en dan had ze het niet over het geluid dat ik maakte ...

Mensen zien/voelen ook gewoon wat ze verwachten, he? :D
_O- Hoezo stealth?
Lesbosapiens
pi_112579598
*O*
Ben en Jerrie O+
Twiddel
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:44:31 #293
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112579863
quote:
3s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
heeft ze je betast terwijl je sliep?
We lagen lepeltje-lepeltje.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:37 schreef LizzyAdam het volgende:

[..]

_O- Hoezo stealth?
Ja, da's wel het toppunt he? :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:45:08 #294
296917 Abby79
Being myself!
pi_112579897
Haha, geniaal W! _O-
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:57:57 #295
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112580644
Goed gedaan :')
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:26:03 #296
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_112582062
Stelletje lollepotten
Lesbosapiens
pi_112582073
Lolliefant!
Twiddel
pi_112582511
Zallow?
Twiddel
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:05:46 #299
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_112584098
Jeetje, is het topic al weder bijna gesloten. Ik hoop dat iemand toch de laatste post nuttig maakt, ik wil niet dat er ruimte verspild wordt!
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_112584360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Jeetje, is het topic al weder bijna gesloten. Ik hoop dat iemand toch de laatste post nuttig maakt, ik wil niet dat er ruimte verspild wordt!
Nou, hier ben ik al!
Twiddel
pi_112584379
Katten!
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')