quote:
Zoals eerder gesteld breng je een meisje het hoofd op hol wanneer je de juiste omgang weet te vinden. Over het algemeen zijn die voor vrouwen hetzelfde, al verschillen kleine details. Zo houdt de ene net van meer humor en pratende mannen, terwijl de andere meer de serieuze mysterie-mannen bevalt. Maar er zal altijd wel een beetje van alles zijn bij zo'n eerste ontmoeting. Uiteindelijk gaat eht erom dat ze een goed gevoel krijgt bij je, waardoor ze aangetrokken tot je raakt, én ze zich bij je op haar gemak voelt. Als je dan ook nog lust en avontuur weet op te wekken bij haar, heb je d'r kat in je zak.

quote:
Op donderdag 31 mei 2012 17:13 schreef miss_sly het volgende:[..]
OK, mensen zijn simpel. Maar is een ander, bij voorkeur dan natuurlijk mijn mannelijke partner (:+) dusdanig minder simpel dat hij kan bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar niet nodig heb en hij dat beter weet dan ik zelf?
In sommige gevallen zal dat wel zo zijn, maar ik denk niet dat het de juiste insteek is voor iemand die deze technieken gebruikt.
quote:
En in dat kader: had firefly deze houding dan bijvoorbeeld niet door moeten trekken toen hij aan het rommelen was met dat meisje met relatie waar hij het in een eerder topic over had: ze wilde misschien wel, maar heel kies is het natuurlijk niet, dus moet hij haar dan niet tegen zichzelf beschermen?
Ik denk dat dat wel beter had geweest, maar misschien dat hij dat zelf (nog) niet inziet. Zelf ook in die situatie gezeten, maar de ernst ervan realiseren ging niet over 1 nacht ijs.
"Our thoughts produce words, our words produce actions, our actions produce habits, our habits produce character, our characters produce culture." - B.T. Swami