donderdag 31 mei 2012 @ 14:31:23 #151
5428 miss_sly
Amsterdamse mama
pi_112264055
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:D

Idd, wat ze wilt is niet altijd wat ze nodig heeft
Dit klinkt dan weer net alsof je iemands vader bent :o
Je hoeft iemand niet op te voeden, toch?

Wat ik me ook nog afvroeg: denk jij dat deze manier van versieren voorbehouden is aan mannen, of kunnen vrouwen ook "naturals" worden als het aankomt op versieren van mannen? En hoe is dat dan als twee naturals elkaar proberen te versieren?
<3 Senna <3
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:09:28 #152
287079 Gray
Grrrrrray!
pi_112265696
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat ik me ook nog afvroeg: denk jij dat deze manier van versieren voorbehouden is aan mannen, of kunnen vrouwen ook "naturals" worden als het aankomt op versieren van mannen? En hoe is dat dan als twee naturals elkaar proberen te versieren?
Dat is magie ten top! *O*
"Our thoughts produce words, our words produce actions, our actions produce habits, our habits produce character, our characters produce culture." - B.T. Swami
pi_112265874
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar het is wel fijn als je als man zijnde haar een beschermd gevoel kan geven en in principe ook voor het gehele gezin kan zorgen.

Bij het laatste ben ik het met Gray ééns, als twee personen bij elkaar komen die op zo'n openlijke manier in het leven staan is het geweldig.
Think with your dick
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:24:51 #154
287079 Gray
Grrrrrray!
pi_112266400
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar het is wel fijn als je als man zijnde haar een beschermd gevoel kan geven en in principe ook voor het gehele gezin kan zorgen.
Maar dat gevoel hangt echt niet af van die klassieke rolverdeling, denken veel conservatief opgevoede mensen dat wel.

quote:
Bij het laatste ben ik het met Gray ééns, als twee personen bij elkaar komen die op zo'n openlijke manier in het leven staan is het geweldig.
Dat is vuurwerk. :Y
"Our thoughts produce words, our words produce actions, our actions produce habits, our habits produce character, our characters produce culture." - B.T. Swami
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:29:16 #155
5428 miss_sly
Amsterdamse mama
pi_112266614
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn vriend zorgt voor mij en onze dochter en ik voor hem en onze dochter. En echt niet alleen volgens de klassieke rolverdeling. Maar dan nog zou ik het reuze-irritant vinden als hij zou bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar dat dat iets anders is dan ik nodig heb. Dat doen we samen voor onze dochter, maar dat bepaal je niet voor volwassenen, vind ik.
quote:
Van Gray had ik dat antwoord verwacht, maar door je manier van posten had ik van jou een andere reactie verwacht. Fijn dat de reactie meevalt :)
<3 Senna <3
pi_112266622
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar dat gevoel hangt echt niet af van die klassieke rolverdeling, denken veel conservatief opgevoede mensen dat wel.

[..]

Dat is vuurwerk. :Y
Ja klopt. Overigens heb ik ook wel een aantal keren dat vuurwerk meegemaakt. Interactie op een zo'n hoog niveau :)
Think with your dick
pi_112266704
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn vriend zorgt voor mij en onze dochter en ik voor hem en onze dochter. En echt niet alleen volgens de klassieke rolverdeling. Maar dan nog zou ik het reuze-irritant vinden als hij zou bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar dat dat iets anders is dan ik nodig heb. Dat doen we samen voor onze dochter, maar dat bepaal je niet voor volwassenen, vind ik.

[..]

Van Gray had ik dat antwoord verwacht, maar door je manier van posten had ik van jou een andere reactie verwacht. Fijn dat de reactie meevalt :)
We bedoelen wel vaker hetzelfde hoor. Sommige mensen hier zijn ook beter in het uitleggen van dingen die ik bedoel.
Think with your dick
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:37:07 #158
5428 miss_sly
Amsterdamse mama
pi_112266976
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We bedoelen wel vaker hetzelfde hoor. Sommige mensen hier zijn ook beter in het uitleggen van dingen die ik bedoel.
Bij jou klinkt het meer alsof je boven de te versieren vrouwen staat, en dus leek het me dat je of de mogelijkheid dat vrouwen iets dergelijks ook kunnen doen zou afwijzen, of dat je zou vinden dat jij als dominant mannetje daar niet gevoelig voor zo zijn.

Wel jammer trouwens dat je niet reageert op het andere dat ik postte, erboven.
<3 Senna <3
pi_112267499
Kan niet iemand een ''vrouwen het bed in lullen'' topic maken?
Rustig aan.
pi_112267888
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bij jou klinkt het meer alsof je boven de te versieren vrouwen staat, en dus leek het me dat je of de mogelijkheid dat vrouwen iets dergelijks ook kunnen doen zou afwijzen, of dat je zou vinden dat jij als dominant mannetje daar niet gevoelig voor zo zijn.

Wel jammer trouwens dat je niet reageert op het andere dat ik postte, erboven.
quote:
Maar dan nog zou ik het reuze-irritant vinden als hij zou bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar dat dat iets anders is dan ik nodig heb.
Dit zijn alleen punten om een discussie uit te lokken. Hier hebben we het nog niet eens over gehad en ligt per situatie uiteraard. Niet alles is te analyseren achter de pc.
Think with your dick
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:04:31 #161
5428 miss_sly
Amsterdamse mama
pi_112268237
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Dit zijn alleen punten om een discussie uit te lokken. Hier hebben we het nog niet eens over gehad en ligt per situatie uiteraard. Niet alles is te analyseren achter de pc.
Waarom wordt dat nu afgedaan als punten om een discussie uit te lokken. Ik vraag me oprecht af of jij zo denkt over vrouwen. Dan lijkt het namelijk of je ze niet voor vol aan ziet.
<3 Senna <3
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:17:00 #162
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_112268851
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom wordt dat nu afgedaan als punten om een discussie uit te lokken. Ik vraag me oprecht af of jij zo denkt over vrouwen. Dan lijkt het namelijk of je ze niet voor vol aan ziet.
Dat inderdaad. Ik maak graag zelf uit wat goed voor me is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_112268871
quote:

[..]

Je maakt het weer iets tot een persoonlijk iets als ik als persoon, en daar draait deze topic niet om. Je bent weer op zoek naar iets puur om een label te kunnen plakken. Het ligt allemaal puur aan de situatie en kan ik niet voorspellen hoe ik op dat moment ben en zal reageren.
Think with your dick
pi_112268891
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Ik maak graag zelf uit wat goed voor me is.
En dan krijg je reacties zoals dit :Z
Think with your dick
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:36:23 #165
5428 miss_sly
Amsterdamse mama
pi_112269719
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je maakt het weer iets tot een persoonlijk iets als ik als persoon, en daar draait deze topic niet om. Je bent weer op zoek naar iets puur om een label te kunnen plakken. Het ligt allemaal puur aan de situatie en kan ik niet voorspellen hoe ik op dat moment ben en zal reageren.
Jij vat het op als een persoonlijke aanval, maar ik vraag me dat werkelijk af. Ik kan me er niets bij voorstellen, niet dat een man dat kan denken en niet dat er vrouwen zijn die zich dat laten aanleunen.

Maar als dit te moeilijk is en je er niet op wil antwoorden, so be it.
<3 Senna <3
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:42:01 #166
287079 Gray
Grrrrrray!
pi_112269979
quote:

[..]

Maar laten we eerlijk zijn: vrouwen zijn simpel.

Maar mannen ook.

Mensen zijn simpel. Alleen zijn we vaak te simpel om dat door te hebben. De vraag is of het kwalijk is om daar op in te spelen. Zolang de intenties goed zijn denk ik van niet.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:44:56 #167
341083 feyenoordfan92
feyenoordfan92
pi_112270107
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef Nomadd het volgende:
Kingtoppie ik krijg zo'n benauwd gevoel bij jouw posts. Lijkt wel alsof bijna al jouw posts impliciet als doel hebben goedkeuring van de vrouwen te krijgen.
Verder geen haat tegen je, maar vind het wel grappig dat ik dat gevoel bij je krijg terwijl ik je nog maar 1 dag heb zien posten.

Ben ik hier alleen in?
Kingtoppie zit zo vastgeroest in de friendzone bij zo onderhand iedere vrouw op dit forum dat zelfs Chuck Norris met een plamuurmes hem er niet uit kan krijgen. Alleen heeft hij dit zelf niet in de gaten. :')
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:56:29 #168
341083 feyenoordfan92
feyenoordfan92
pi_112270672
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hai woll....

Zeg, hoe zorg je voor vervolgcontact na uitgaan?
Niet. Het levert altijd teleurstellingen op. Door de alcohol en het mooie moment van toen zit ze atlijd in je hoofd als leuk, lief, knap etc. Ze is daarna in de regel minder knap, lief, leuk etc. Houd dat moment gewoon goede moment gewoon vast, want bovendien laten de echt leuke meisjes zich niet binnen de minuut verschalken, ook al zijn ze weg van je.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:02:09 #169
287079 Gray
Grrrrrray!
pi_112270926
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Niet. Het levert altijd teleurstellingen op. Door de alcohol en het mooie moment van toen zit ze atlijd in je hoofd als leuk, lief, knap etc. Ze is daarna in de regel minder knap, lief, leuk etc. Houd dat moment gewoon goede moment gewoon vast, want bovendien laten de echt leuke meisjes zich niet binnen de minuut verschalken, ook al zijn ze weg van je.
Als je de juiste knoppen weet te drukken dan stelt ieder (okay, veel) meisje zich open voor je. :Y
pi_112271145
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je op dat juiste knopje weet te "drukken" dan stelt ieder (okay, veel) meisje zich open voor je. :Y
True story.
Everything I say...like Socrates
Most people love to quote me
My real name is Mephistopheles
But you can call me Baby
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:08:38 #171
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_112271178
Bitchfight verwijderd, ga lekker ergens anders lopen schelden.
Ontopic blijven, gaarne.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:08:57 #172
341083 feyenoordfan92
feyenoordfan92
pi_112271199
- nee -

[ Bericht 99% gewijzigd door Crutch op 31-05-2012 17:09:44 ]
pi_112271315
- nee, nee NEE! -

[ Bericht 95% gewijzigd door Crutch op 31-05-2012 17:11:51 ]
Rustig aan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:12:26 #174
341083 feyenoordfan92
feyenoordfan92
pi_112271356
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je de juiste knoppen weet te drukken dan stelt ieder (okay, veel) meisje zich open voor je. :Y
Geef eens eenexpliciete beschrijving. Het gaat erom dat het vaak ze je vaak wel teleurstelt met alcohol.

@Crutch: was al bericht aan het schrijven voor jouw oproep. :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:13:21 #175
5428 miss_sly
Amsterdamse mama
pi_112271390
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar laten we eerlijk zijn: vrouwen zijn simpel.

Maar mannen ook.

Mensen zijn simpel. Alleen zijn we vaak te simpel om dat door te hebben. De vraag is of het kwalijk is om daar op in te spelen. Zolang de intenties goed zijn denk ik van niet.
OK, mensen zijn simpel. Maar is een ander, bij voorkeur dan natuurlijk mijn mannelijke partner (:+) dusdanig minder simpel dat hij kan bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar niet nodig heb en hij dat beter weet dan ik zelf?

En in dat kader: had firefly deze houding dan bijvoorbeeld niet door moeten trekken toen hij aan het rommelen was met dat meisje met relatie waar hij het in een eerder topic over had: ze wilde misschien wel, maar heel kies is het natuurlijk niet, dus moet hij haar dan niet tegen zichzelf beschermen?

Ik vind het vooral erg jammer dat firefly geen antwoord meer geeft als het moeilijk wordt.
<3 Senna <3
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:15:34 #176
287079 Gray
Grrrrrray!
pi_112271489
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

True story.
:D

Overigens is Barney wel echt een fout persoon om als voorbeeld te nemen. Tenzij je voorbeeld neemt aan jezelf, zoals hij doet dan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:24:27 #177
287079 Gray
Grrrrrray!
pi_112271847
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Geef eens eenexpliciete beschrijving. Het gaat erom dat het vaak ze je vaak wel teleurstelt met alcohol.
Zoals eerder gesteld breng je een meisje het hoofd op hol wanneer je de juiste omgang weet te vinden. Over het algemeen zijn die voor vrouwen hetzelfde, al verschillen kleine details. Zo houdt de ene net van meer humor en pratende mannen, terwijl de andere meer de serieuze mysterie-mannen bevalt. Maar er zal altijd wel een beetje van alles zijn bij zo'n eerste ontmoeting. Uiteindelijk gaat eht erom dat ze een goed gevoel krijgt bij je, waardoor ze aangetrokken tot je raakt, én ze zich bij je op haar gemak voelt. Als je dan ook nog lust en avontuur weet op te wekken bij haar, heb je d'r kat in je zak. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

OK, mensen zijn simpel. Maar is een ander, bij voorkeur dan natuurlijk mijn mannelijke partner (:+) dusdanig minder simpel dat hij kan bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar niet nodig heb en hij dat beter weet dan ik zelf?
In sommige gevallen zal dat wel zo zijn, maar ik denk niet dat het de juiste insteek is voor iemand die deze technieken gebruikt.

quote:
En in dat kader: had firefly deze houding dan bijvoorbeeld niet door moeten trekken toen hij aan het rommelen was met dat meisje met relatie waar hij het in een eerder topic over had: ze wilde misschien wel, maar heel kies is het natuurlijk niet, dus moet hij haar dan niet tegen zichzelf beschermen?
Ik denk dat dat wel beter had geweest, maar misschien dat hij dat zelf (nog) niet inziet. Zelf ook in die situatie gezeten, maar de ernst ervan realiseren ging niet over 1 nacht ijs.
pi_112271999
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:
Kan niet iemand een ''vrouwen het bed in lullen'' topic maken?
Ik heb je gisteren tips gegeven...
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
The only limit is your own imagination
pi_112273760
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb je gisteren tips gegeven...
Godver, :(
Ik zie hetgewoon niet zie je :P
Rustig aan.
pi_112273788
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij vat het op als een persoonlijke aanval, maar ik vraag me dat werkelijk af. Ik kan me er niets bij voorstellen, niet dat een man dat kan denken en niet dat er vrouwen zijn die zich dat laten aanleunen.

Maar als dit te moeilijk is en je er niet op wil antwoorden, so be it.
Waar heb je het precies over? Een virtuele situatie waarbij er een discussie plaats vind?
Think with your dick
pi_112274159
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hoeft ze niet het bed in te praten. Als je haar zoent terwijl je bij haar of bij jou thuis bent dan moet er al een belletje gaan rinkelen dat het "on" is.

Het is vooral logistiek dat het probleem is (met z'n 2en alleen ergens). De rest is een inkoppertje.
Think with your dick
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:35:45 #182
287079 Gray
Grrrrrray!
pi_112274465
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hoeft ze niet het bed in te praten. Als je haar zoent terwijl je bij haar of bij jou thuis bent dan moet er al een belletje gaan rinkelen dat het "on" is.
Dan heb je de spreekwoordelijke voet al tussen de deur. Of plastischer: je tong al tussen d'r lippen. :P

quote:
Het is vooral logistiek dat het probleem is (met z'n 2en alleen ergens). De rest is een inkoppertje.
Een stel mooie ogen laat je de wereld om je heen vergeten. :9
pi_112274800
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Die date, in het versiertopic. Kom op zeg, een beetje eigen initiatief...
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
The only limit is your own imagination
pi_112275348
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan heb je de spreekwoordelijke voet al tussen de deur. Of plastischer: je tong al tussen d'r lippen. :P

[..]

Een stel mooie ogen laat je de wereld om je heen vergeten. :9
Hehe op andere plaatsen kan ook idd ;)
Think with your dick
pi_112279994
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Wat blijft er dan nog over van het idee van 'als je de juiste 'trucjes' gebruikt, krijg je bijna elke vrouw mee' waar je zo mee loopt te leuren?
pi_112282108
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat blijft er dan nog over van het idee van 'als je de juiste 'trucjes' gebruikt, krijg je bijna elke vrouw mee' waar je zo mee loopt te leuren?
Welke truukjes? Geef eens een voorbeeld van zo'n truukje.
Think with your dick
pi_112282688
Ja niet datzelfde gezeik weer. Datgene wat je nu in de praktijk probeert toe te passen zijn alleen maar trucjes.
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:17:09 #188
287079 Gray
Grrrrrray!
pi_112282872
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Modus het volgende:

[..]

Hij heeft een gereedschapskist bij de hand waar hij op het juiste moment, de juiste tools, voor de juiste job kan gebruiken. ;)
pi_112283024
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:13 schreef Modus het volgende:
Ja niet datzelfde gezeik weer. Datgene wat je nu in de praktijk probeert toe te passen zijn alleen maar trucjes.
Ja, mezelf zijn is inderdaad een truukje.

Zoiets als: hahaha grapjeee ik ben eigenlijk een robot.
Think with your dick
pi_112283311
Wat ik in het praktijk toe pas als ik een vrouw benader:

- Gooi mijn hoofd geheel leeg en doe waar ik zin in heb en zelfvermaak.

Dat is mijn gehele "game".
Think with your dick
pi_112283401
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:24 schreef firefly3 het volgende:
Wat ik in het praktijk toe pas als ik een vrouw benader:

- Gooi mijn hoofd geheel leeg en doe waar ik zin in heb en zelfvermaak.

Dat is mijn gehele "game".
Omstanders zien het als leedvermaak! :)
pi_112283682
Volgens mij snap jij het hele idee niet van authentiek en jezelf zijn.
Wat vrouwen aantrekkelijk vinden is als blijkt dat jij gewoon uit jezelf 1 of meerdere passies hebt, daar ook actief mee bezig bent en daar oprecht bevlogen over kan vertellen. En dan maakt het vaak niet eens zoveel uit of dat iets is wat ze qua passie met je deelt. Dat je dus gewoon geheel los van welke vrouw dan ook er ook een leven op na houdt.

Gezien je posthistory etc. kom je nou niet bepaald over als iemand die (o.a.) op die manier invulling aan zijn leven geeft.

Het lijkt eerder dat je denkt dat je de 'trucs' die genoemd worden in al die hilarische filmpjes van je, zó moet uitvoeren dat het geen trucjes lijken (maar 'authentiek' dus), maar dat je je zo gedraagt omdat je zo bent. Maar jij bent helemaal niet zo.
pi_112284119
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef Modus het volgende:
Volgens mij snap jij het hele idee niet van authentiek en jezelf zijn.
Wat vrouwen aantrekkelijk vinden is als blijkt dat jij gewoon uit jezelf 1 of meerdere passies hebt, daar ook actief mee bezig bent en daar oprecht bevlogen over kan vertellen. En dan maakt het vaak niet eens zoveel uit of dat iets is wat ze qua passie met je deelt. Dat je dus gewoon geheel los van welke vrouw dan ook er ook een leven op na houdt.

Gezien je posthistory etc. kom je nou niet bepaald over als iemand die (o.a.) op die manier invulling aan zijn leven geeft.

Het lijkt eerder dat je denkt dat je de 'trucs' die genoemd worden in al die hilarische filmpjes van je, zó moet uitvoeren dat het geen trucjes lijken (maar 'authentiek' dus), maar dat je je zo gedraagt omdat je zo bent. Maar jij bent helemaal niet zo.
Vrouwen kunnen je al leuk vinden zonder dat ze maar één van je passies weet. Verder weet je vrij weinig over hoe ik ben in het echt en wat ik leuk vind in het echte leven. Ook die dingen heb ik ingevuld in mijn leven.

Omdat ik steeds meer doe waar ik zin in heb (dus steeds spontaner wordt) doe ik steeds meer dingen die ik op dat moment zelf leuk vind om te doen. Het valt me op dat er vrij weinig mensen zijn die hunzelf kunnen zijn in verschillende omgevingen. Elke actie komt vanuit mezelf. Als dat niet zo is, dan heb je kans dat het nep overkomt en dat vinden vrouwen niet fijn. Zoals ik al vaak heb gezegd hier: Vrouwen straffen je op onnatuurlijk gedrag.

Hoe meer je jezelf bent, hoe groter de kans op die zoen, dat je haar in bed krijgt, een relatie enz.
Think with your dick
pi_112284355
Wat je van de video's moet leren is vooral: "Waarom kan ik niet een vrouw op straat zoenen binnen een minuut? Waarom kan ik niet een groep van 4 vrouwen aanspreken? Waarom kan ik niet een vrouw aanspreken op de vrouwenafdeling van een kledingzaak? Have fun, het leven is kort.
Think with your dick
pi_112284421
Ja nou, neem van mij aan, NIEMAND hier vindt je natuurlijk overkomen, in hoe je het allemaal omschrijft.
pi_112284501
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:43 schreef firefly3 het volgende:
Wat je van de video's moet leren is vooral: "Waarom kan ik niet een vrouw op straat zoenen binnen een minuut?
Omdat het overgrote deel daar simpelweg niet op zit te wachten. Maar dat krijg je niet in je kop, no matter hoeveel vrouwen dat hier ook verkondigen.
pi_112284929
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Modus het volgende:

[..]

Omdat het overgrote deel daar simpelweg niet op zit te wachten. Maar dat krijg je niet in je kop, no matter hoeveel vrouwen dat hier ook verkondigen.
Dat ja. En nu zijn wij 'fokvrouwen die nooit buiten komen', 'waarschijnlijk niet wonend in een grote stad' en 'geen die-hards in uitgaan, want hij gaat zelfs met verhoging'. :') Zoenen met een vreemde kerel; firefly3 claimt achter in de twintig te zijn, ik geloof er niets van. Dit is absoluut het gedrag van een tiener.
pi_112285167
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat ja. En nu zijn wij 'fokvrouwen die nooit buiten komen', 'waarschijnlijk niet wonend in een grote stad' en 'geen die-hards in uitgaan, want hij gaat zelfs met verhoging'. :') Zoenen met een vreemde kerel; firefly3 claimt achter in de twintig te zijn, ik geloof er niets van. Dit is absoluut het gedrag van een tiener.
Ik denk dat alleen een psychopaat op deze manier met gevoelens van mensen kan omgaan!

Of laat je geen spoor van vernielde vrouwen achter je?
pi_112285351
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Kun je uitleggen hoe jij denkt dat het komt dat voor iemand die een 'zoektocht naar authenticiteit' als levensdoel heeft gesteld (*kuch*) je in dit topic de grootste moeite hebt mensen te overtuigen dat je geen poep praat? Als iemand die getraind is zijn authentieke 'ik' van nature ruim baan te geven moet dat toch een koud kunstje zijn?.
Ik lees te veel over hard gaan, niveau's, kwaliteit en kwantiteit en nog meer slappe hap. Dit alles geeft mij het idee dat het je hier in de eerste plaats te doen is om je ego te poetsen. Ook al is je boodschap in de basis niet verkeerd, stoor ik me aan de wijze waarop deze verpakt is. Op mij kom je in ieder geval allesbehalve authentiek over. Je praatje is te goedkoop. Verklaar dat eens dan
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_112285479
dubbel
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')