quote:
Op donderdag 31 mei 2012 00:33 schreef firefly3 het volgende:[..]
Ik zoek geen bevestiging van een aantal internet vrouwen maar alleen van puur praktijk ervaring. Nu zijn het keyboard junkies die alleen met hun logische hersenhelft denken.
Het heeft niets met bevestiging "zoeken" te maken (je maakt er iets zwaks van; jij bent sterker dan vrouwen op internet want met FOK!vrouwen is iets mis, anders zaten ze niet op FOK!, dat soort praat). Het is echter wel opvallend. Als al die theorieen van je zouden kloppen, zou je veel meer bijval krijgen van vrouwen.
Ik laat me er niet op voorstaan, maar ik merk wel dat vrouwen het vaker met mij eens zijn, zowel in dit topic als in het algemene versiertopic. Zoek ik bevestiging? Nou nee, ik geef altijd (ongezouten) mijn mening. Maar het zegt wel iets als anderen die mening delen, of er iets in zien.
Jouw mening is volkomen doorgeslagen, dat is je probleem. En als men dat jou vertelt, begin je met uitvluchten zoeken. Pure zwakheid.
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
The only limit is your own imagination