donderdag 31 mei 2012 @ 00:30:16 #176
358773 Lokasenna
Antropomorf
pi_112247995
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn zusje is zo. Ik ben juist een vat vol emoties. O+

We zijn vast allebei door onze vrienden beinvloed :')

Mijn beste maat is ook een super rustig blijvend persoon. Ookal leer ik veel van hem, dat heb ik niet overgenomen. Oeps, daar gaat de theorie van firefly. Weer een!
Ik ben beide, soms blijf ik helemaal kalm en soms gaat het helemaal mis en begin ik te schelden/janken :')
[b]Hier schreef arachide. het volgende:[/b]
Loka en haar vocabulaire tijdens de seks:
Neuk me. communisme!!! Het is patat! ik hou van je. Heel veel. Waarom woon je zover weg? PAK DE VIBO!
pi_112247998
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Firefly is niet zelf ingenomen, hij weet gewoon wat voor een kanjer hij is. :Y
Dat weet ik ook. Daarom botsen we ook zo. 8-)
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
The only limit is your own imagination
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:30:44 #178
198720 Coco98
dat vind je leuk hè
pi_112248009
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Je zal een relatie met firefly hebben... :')

Zit je op de bank TV te kijken, bij elke gebeurtenis begint ie er weer een nieuw vooroordeel tegenaan te gooien...

Wat een ongelooflijk triest zelfingenomen figuur.
En bijzonder zwak, hoe "sterk" hij zich ook denkt voor te doen.

Niet voor niets dat alleen de zwakke versierders (de krees, Tijnbreins en kingtoppies) iets in zijn amateurpsychologie zien. Mensen hier die iets meer ervaring hebben met vooral veel meer verschillende soorten vrouwen, prikken zo door die gespeelde stoerheid heen.
Er zaten degelijke opmerkingen in jouw posts, maar je komt echt als een onvolwassen figuur over met je afkraakopmerkingen.

Hey maar wel authentiek he >:)
What can change the nature of a man?
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:30:48 #179
358773 Lokasenna
Antropomorf
pi_112248013
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet iedereen. Ik verzamel stokken en ram je er dan keihard mee op je bek als je uitgepraat bent.
Ik heb wel een paar goede messen, maar ik wil de bak niet in.
Neuk me. communisme!!! Het is patat! ik hou van je. Heel veel. Waarom woon je zover weg? PAK DE VIBO!
pi_112248025
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn zusje is zo. Ik ben juist een vat vol emoties. O+

We zijn vast allebei door onze vrienden beinvloed :')

Mijn beste maat is ook een super rustig blijvend persoon. Ookal leer ik veel van hem, dat heb ik niet overgenomen. Oeps, daar gaat de theorie van firefly. Weer een!
Ik vind firefly zijn theorieën best oke, alleen hij draaft er te ver in door. Het is natuurlijk best zo dat je wat van je vrienden overneemt, het is ook best zo dat je jezelf moet zijn, het is ook best zo dat je vrouwen niet op een voetstuk moet plaatsen. Je moet het alleen niet tot het extreme doordrijven.
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:31:29 #181
287079 Gray
Grrrrrray!
pi_112248037
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat houdt dat precies in eigenlijk? :P
Dat is ergens tussen voldoende en onvoldoende.

Op de basisschool kreeg je dan altijd een geel kleurtje.

Maar mannen met een gelige huid schijnen daarentegen weer aantrekkelijker te zijn voor vrouwen.
"Our thoughts produce words, our words produce actions, our actions produce habits, our habits produce character, our characters produce culture." - B.T. Swami
pi_112248051
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, matador, waarom haal je mij erbij? :P
Was jij niet nog maagd? Zoniet, dan ben ik abuis. Zowel, dan staat het punt dat ik wilde maken.

Niets persoonlijks, maar als je een beetje date-ervaring hebt, is 80% van wat firefly beweert gelul. Niet dat er niets inzit om veel te oefenen en relaxed jezelf te blijven, maar de rest is een verzameling nonsequitur-psychologie waar een normaal datend mens (en ook de vrouwen hier) niet goed van worden.
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:31:58 #183
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112248056
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar goede messen, maar ik wil de bak niet in.
Ik heb ook goede messen, maar je mist het punt. Als ik ruzie maak dan denk ik sneller, maar ik blijf wel op logica hangen, vaak.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:32:08 #184
358773 Lokasenna
Antropomorf
pi_112248061
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef Nomadd het volgende:

[..]

Ik vind firefly zijn theorieën best oke, alleen hij draaft er te ver in door. Het is natuurlijk best zo dat je wat van je vrienden overneemt, het is ook best zo dat je jezelf moet zijn, het is ook best zo dat je vrouwen niet op een voetstuk moet plaatsen. Je moet het alleen niet tot het extreme doordrijven.
En zijn beweringen zijn allemaal zo afschuwelijk zwart-wit.
pi_112248068
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik hoog het contrast helemaal niet op. Dat was mijn eerste insteek, dat vrouwen over het algemeen niet van boze/gefrustreerde mannetjes houden.
Loka had het over mannen die op zijn tijd driftig kunnen reageren. Een aspect van een persoon met sterke emoties, passie. Daar maakte jij van dat je de eerste vrouw nog moet tegenkomen die valt op gefrustreerde types. Dan verdraai je gewoon haar insteek.

Jij noemde emoties het vrouwendeel en niet het mannendeel. Genoeg mannen die wat vrouwelijker zijn dan, en toevallig val ik daar wel op. En kom niet aanzetten met dat ik dat misschien denk over mezelf, terwijl het in de praktijk anders is. Nee, dat is niet zo, want vrijwel alle mannen waar ik verliefd op ben geweest hadden sterke emoties of een bepaalde emotionele kwetsbaarheid. Dus, wat probeer te zeggen is: wees eens niet zo stellig in je complete generalisatie van de wensen van vrouwen.
pi_112248071
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was jij niet nog maagd? Zoniet, dan ben ik abuis. Zowel, dan staat het punt dat ik wilde maken.

Niets persoonlijks, maar als je een beetje date-ervaring hebt, is 80% van wat firefly beweert gelul. Niet dat er niets inzit om veel te oefenen en relaxed jezelf te blijven, maar de rest is een verzameling nonsequitur-psychologie waar een normaal datend mens (en ook de vrouwen hier) niet goed van worden.
Lol, dat ik maagd ben zeg verder niks over mijn sociale capaciteiten :P
Rustig aan.
pi_112248102
quote:

[..]

Ik zoek geen bevestiging van een aantal internet vrouwen maar alleen van puur praktijk ervaring. Nu zijn het keyboard junkies die alleen met hun logische hersenhelft denken.
Think with your dick
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:33:48 #188
358773 Lokasenna
Antropomorf
pi_112248113
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb ook goede messen, maar je mist het punt. Als ik ruzie maak dan denk ik sneller, maar ik blijf wel op logica hangen, vaak.
Ik ben een flipper :')
Iemand die meestal onaangedaan op alles reageert en eens in de zoveel tijd komt het er allemaal uit.
pi_112248129
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lol, dat ik maagd ben zeg verder niks over mijn sociale capaciteiten :P
Dat lijkt me toch wel als je 28 bent... Sorry, niks persoonlijks en ik wil je best irl leren kennen, maar er is echt iets mis met je versierkunde als je dan nog maagd bent. Prima dat je dus naar verbetering zoekt, maar hang niet teveel aan firefly. Ook niet aan mij overigens. Wees authentiek 8-)
pi_112248133
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Loka had het over mannen die op zijn tijd driftig kunnen reageren. Een aspect van een persoon met sterke emoties, passie. Daar maakte jij van dat je de eerste vrouw nog moet tegenkomen die valt op gefrustreerde types. Dan verdraai je gewoon haar insteek.

Jij noemde emoties het vrouwendeel en niet het mannendeel. Genoeg mannen die wat vrouwelijker zijn dan, en toevallig val ik daar wel op. En kom niet aanzetten met dat ik dat misschien denk over mezelf, terwijl het in de praktijk anders is. Nee, dat is niet zo, want vrijwel alle mannen waar ik verliefd op ben geweest hadden sterke emoties of een bepaalde emotionele kwetsbaarheid. Dus, wat probeer te zeggen is: wees eens niet zo stellig in je complete generalisatie van de wensen van vrouwen.
Kom op zeg, je hebt amper levenservaring. Je moet jezelf nog ontdekken.
Think with your dick
pi_112248149
quote:

[..]

Mij mag je best onder de krees, kingtoppies en tijns van fok scharen (waarvan de meerderheid niet eens maagd is trouwens) en ik heb ook geen ervaring met versieren en toch zie ik niet veel in zijn therorieen; hoewel er af en toe wel wat waarheid in zit ;)
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:35:12 #192
358773 Lokasenna
Antropomorf
pi_112248151
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch wel als je 28 bent... Sorry, niks persoonlijks en ik wil je best irl leren kennen, maar er is echt iets mis met je versierkunde als je dan nog maagd bent. Prima dat je dus naar verbetering zoekt, maar hang niet teveel aan firefly. Ook niet aan mij overigens. Wees authentiek 8-)
Hij is 19 :P
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:35:48 #193
287079 Gray
Grrrrrray!
pi_112248169
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef Nomadd het volgende:

[..]

Ach, firefly heeft gewoon een levensstijl gevonden die voor hem positief uitpakt en wil die graag met anderen delen. Bepaalde beweegredenen van hem zijn daarvoor niet helemaal kloppend, of correct, maar waarom zou je je daar druk om maken? Tenzij je een van zijn teleurgestelde meisjes bent met ijdele hoop op meer.
"Our thoughts produce words, our words produce actions, our actions produce habits, our habits produce character, our characters produce culture." - B.T. Swami
pi_112248179
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij is 19 :P
Op je 19e zegt het ook wel wat anders... Statistisch gezien dan ;)
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:36:42 #195
287079 Gray
Grrrrrray!
pi_112248197
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Statistiek werkt niet op een enkel persoon. ;)
pi_112248207
:s)
Rustig aan.
pi_112248210
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zoek geen bevestiging van een aantal internet vrouwen maar alleen van puur praktijk ervaring. Nu zijn het keyboard junkies die alleen met hun logische hersenhelft denken.
Het heeft niets met bevestiging "zoeken" te maken (je maakt er iets zwaks van; jij bent sterker dan vrouwen op internet want met FOK!vrouwen is iets mis, anders zaten ze niet op FOK!, dat soort praat). Het is echter wel opvallend. Als al die theorieen van je zouden kloppen, zou je veel meer bijval krijgen van vrouwen.

Ik laat me er niet op voorstaan, maar ik merk wel dat vrouwen het vaker met mij eens zijn, zowel in dit topic als in het algemene versiertopic. Zoek ik bevestiging? Nou nee, ik geef altijd (ongezouten) mijn mening. Maar het zegt wel iets als anderen die mening delen, of er iets in zien.

Jouw mening is volkomen doorgeslagen, dat is je probleem. En als men dat jou vertelt, begin je met uitvluchten zoeken. Pure zwakheid.
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:37:33 #198
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112248225
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben een flipper :')
Iemand die meestal onaangedaan op alles reageert en eens in de zoveel tijd komt het er allemaal uit.
Likewise. Ik verzamel stront tot de eerste druppel eroverheen gaat...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:37:38 #199
358773 Lokasenna
Antropomorf
pi_112248227
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ken er nauwelijks die op hun 16e ontmaagd zijn, en de maagden zijn lang niet allemaal aso.
pi_112248234
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Statistiek werkt niet op een enkel persoon. ;)
Dat snap ik. Maar El_matador generaliseert ook ;)

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')