pi_112246375
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Onbewust wordt je het gemiddelde persoon van de vrienden etc waarmee je omgaat.
_O- _O-

Waar HAAL je het vandaan, deze amateurpsychologie. Ongelooflijk. En dan anderen aanvallen op "niet inhoudelijk" zijn.

quote:
Je wordt ook automatisch een toffer persoon als je met vrouwen op kunt schieten. Je hersenen veranderen continue afhankelijk van de omgeving waar je in zit en zo ook je gedrag en gevoelens.
Er zijn maar weinig mensen die niet met vrouwen kunnen opschieten. Daarbij heb je nog verschillende manieren waarop je met vrouwen kan omgaan. Je kan vrouwen consequent als projectjes zien (maar dan niet op de manier van target voor een relatie, maar gewoon als een soort speledingetjes waar je je eigenwaarde aan afmeet -zoals jij voorstelt-), of gewoon als vriendinnen (ja, dat kan, voordat ik daar commentaar op krijg) of gewoon als leuk om mee te praten maar meer niet.
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
The only limit is your own imagination
pi_112246381
Straw heeft gewoon altijd gelijk :)
Rustig aan.
pi_112246388
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarbij is het zo tegenstrijdig als wat; firefly gaat prat op "jezelf zijn" en "authenticiteit". En in de volgende post beweert hij dat je jezelf moet veranderen. :') :') :')
Tijdens de interactie moet je jezelf zijn.

Je veranderd automatisch als persoon afhankelijk van je levenswijze.
Think with your dick
pi_112246410
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar om een relatie te krijgen en te onderhouden, hoef je geen succes bij vrouwen te hebben, geen routines te hebben en geen vrouwen te "openen". Daarvoor hoef je maar bij één vrouw succes te hebben. En dat succes bij één vrouw hangt echt niet af van je succes bij 200 rouwen per maand. Integendeel, zou ik haast zeggen.
Ben je een single mom?
Think with your dick
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:52:24 #55
358773 Lokasenna
Antropomorf
pi_112246447
quote:

[..]

Onbewust wordt je het gemiddelde persoon van de vrienden etc waarmee je omgaat. Je wordt ook automatisch een toffer persoon als je met vrouwen op kunt schieten. Je hersenen veranderen continue afhankelijk van de omgeving waar je in zit en zo ook je gedrag en gevoelens.
Niet mee eens, ik ben altijd verreweg de raarste in mijn vriendengroep gebleven :')
[b]Hier schreef arachide. het volgende:[/b]
Loka en haar vocabulaire tijdens de seks:
Neuk me. communisme!!! Het is patat! ik hou van je. Heel veel. Waarom woon je zover weg? PAK DE VIBO!
pi_112246461
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben je een single mom?
Aldus degene die baalde dat men hem van allerlei persoonlijke dingen vroeg :')

Ja, dat had ze al gezegd. Beetje opletten; interesse tonen in een vrouw. Oh ja, dat doe je -bewust- niet. :r
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
pi_112246494
quote:

[..]

Onbewust wordt je het gemiddelde persoon van de vrienden etc waarmee je omgaat. Je wordt ook automatisch een toffer persoon als je met vrouwen op kunt schieten. Je hersenen veranderen continue afhankelijk van de omgeving waar je in zit en zo ook je gedrag en gevoelens.
Dat is echt onzin :') Ik heb een eigen identiteit, zou je ook eens moeten vinden in jezelf, ipv uit van die zielige boeken te halen over hoe je een adonis wordt.
pi_112246558
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef El_Matador het volgende:
_O- _O-

Waar HAAL je het vandaan, deze amateurpsychologie. Ongelooflijk. En dan anderen aanvallen op "niet inhoudelijk" zijn.
Nou dat was nog niet zo'n slecht punt hoor. De mens is nu eenmaal een kuddedier en de meerderheid gedraagt zich daar ook naar, in principe geheel onbewust. Waarbij de sociale groep deels bepaalt wat wel en niet kan. Dat wil niet zeggen dat je als persoon verandert, maar wel dat je je kan gedragen naar bepaalde omstandigheden.
pi_112246561
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ontopic: Ik heb het over of iemand in het algemeen:. Gefrustreerd/boos of rustig/dominant moet zijn? Waar kies je voor?
Ik hou wel van sterke emoties. Maar in alledaagse situaties heeft rustig mijn voorkeur, maar iemand moet zich wel kunnen laten gaan wanneer dat terecht is.

quote:
Je bent het ook met andere mensen vaak oneens wat ik lees ;)
Kan best, hou ik niet bij.
pi_112246564
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O- _O-

[..]

Er zijn maar weinig mensen die niet met vrouwen kunnen opschieten. Daarbij heb je nog verschillende manieren waarop je met vrouwen kan omgaan. Je kan vrouwen consequent als projectjes zien (maar dan niet op de manier van target voor een relatie, maar gewoon als een soort speledingetjes waar je je eigenwaarde aan afmeet -zoals jij voorstelt-), of gewoon als vriendinnen (ja, dat kan, voordat ik daar commentaar op krijg) of gewoon als leuk om mee te praten maar meer niet.
Als je het niet gelooft dat je het gemiddelde wordt van de mensen waarmee je om gaat, zo be it. Het is dan een welles nietus verhaal. Van jou krijg ik alleen een "nietus" terug.

En je laatste (vetgedrukte zin):
Opschieten is heel wat anders dan op een diepere intieme niveau. Veel gasten durven niet echt open te zijn met vrouwen. Jij ook niet las ik, je doet je voor als een ander.
Think with your dick
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:55:23 #61
5428 miss_sly
Amsterdamse mama
pi_112246571
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je één vrouw, niet aanspreekt, zal er geen gesprekje komen en zal er dus ook niks met één vrouw gebeuren.
Zucht.
Dat klopt, maar daarvoor hoef je niet jarenlang te oefenen om een 'natural' te worden.
<3 Senna <3
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112246573
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet mee eens, ik ben altijd verreweg de raarste in mijn vriendengroep gebleven :')
Je bent een vrouw en weet dus niets.

Aldus firefly. :')
pi_112246578
quote:

[..]

Je vader en moeder spelen ook een rol he.
Think with your dick
pi_112246614
quote:
Ja, en heeft ook wel iets goed vind ik wanneer iemand dingen onderneemt in de zin van ''ik wil dat meemaken, omdat ik dat voor mezelf wil'' en als je daar een positief beeld van jezelf uit haalt is dat ook niet verkeerd. Aan jezelf laten zien dat je je het waard bent om dingen voor te ondernemen al is het maar voor het ondernemen op zich.

Het probleem is denk ik dat wanneer je die externe veranderingen zo laat bepalen hoe jij jezelf ziet en daar je eigenwaarde aan koppelt je die (vermeende) eigenwaarde verliest wanneer je de bezigheid/omstandigheid verliest. Je leeft dan volgens een redenatie dat er niet iets bestaat als stabiliteit in jezelf, het interne, en je het externe meer invloed toekent dan dat.

Daar komt bij dat wanneer iemand dit onderneemt van het idee zichzelf niet goed te vinden en daarom zo iets over zichzelf te bewijzen die negativiteit terugkomt wanneer datgene wat die negativiteit onderdrukt verdwijnt. Ik bedoel, nu heb je er veel lol mee maar eens gaat het over, en dan? Als je dan die positiviteit krijgt raakt, hoe echt was die dan?

Mijn vraag aan jou is eigenlijk, en ik ben er oprecht benieuwd naar (zie dat je een hoop zeikreacties krijgt in deze topics); stel, jij wordt morgen wakker en het versieren van vrouwen bestaat niet meer (puur hypothetisch natuurlijk) zou je dan nog wel weten wat je met jezelf en je leven aan moest? Zou je weten wie jij bent?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_112246619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik hou wel van sterke emoties. Maar in alledaagse situaties heeft rustig mijn voorkeur, maar iemand moet zich wel kunnen laten gaan wanneer dat terecht is.

[..]

Kan best, hou ik niet bij.
Ja, alledaagse situaties had ik het natuurlijk over. Er was weer een discussie gaande om niets.
Think with your dick
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:56:34 #66
358773 Lokasenna
Antropomorf
pi_112246624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je vader en moeder spelen ook een rol he.
Die zijn ook vrij normaal.
Neuk me. communisme!!! Het is patat! ik hou van je. Heel veel. Waarom woon je zover weg? PAK DE VIBO!
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:57:06 #67
5428 miss_sly
Amsterdamse mama
pi_112246648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben je een single mom?
*proest*
Waar komt die vraag vandaan?

Maar nee, ik ben geen single mom en ik ben met de man die ook de vader is van onze dochter.
<3 Senna <3
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112246653
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef Modus het volgende:

[..]

Nou dat was nog niet zo'n slecht punt hoor. De mens is nu eenmaal een kuddedier en de meerderheid gedraagt zich daar ook naar, in principe geheel onbewust. Waarbij de sociale groep deels bepaalt wat wel en niet kan. Dat wil niet zeggen dat je als persoon verandert, maar wel dat je je kan gedragen naar bepaalde omstandigheden.
Ik kan je verzekeren dat ik geen kuddedier ben en me niets aantrek van wat anderen denken over me. Nogmaals; degenen die mij echt kennen, weten dat het inderdaad zo is.

Daarbij zijn andere kuddedieren ook veul minder interessant. Ik ga voor de andere interessante personen, zowel man of vrouw. De rest vind ik vaak saai.
pi_112246668
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:53 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Dat is echt onzin :') Ik heb een eigen identiteit, zou je ook eens moeten vinden in jezelf, ipv uit van die zielige boeken te halen over hoe je een adonis wordt.
Weeeeer een meid die zegt "ik ben speciaal" :')

Hoe erg is het om toe te geven dat de omgeving veel effect op je heeft. Hoe erg is het voor je ego dat je niet soms zelfs zinnen overneemt van je vrienden/vriendinnen onbewust? Dat je je gedrag onbewust aanpast? Hoe erg is dat om dat toe te geven? :D
Think with your dick
pi_112246669
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef Modus het volgende:

[..]

Ik ben het er niet mee eens dat mensen "kuddeDIEREN" zijn. Sorry, maar ik voel me geen beest en laat me ook niet (enkel) leiden door instincten. Ik lig niet heel de dag in mijn bed te eten en te slapen, als een kat ofzo. De mens is rationeel en kan nadenken, iets wat veel dieren niet kunnen. Bovendien is het onzin dat je geen vrije wil hebt en maar doet wat andere mensen doen.
pi_112246702
quote:
Met alle respect, maar als je 18 bent kun je daar nog niet zoveel over zeggen lijkt me. Als in: dan is de kans klein dat je al heel veel verschillende sociale omgevingen meegemaakt hebt.
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:59:49 #72
358773 Lokasenna
Antropomorf
pi_112246755
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:57 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Ik ben het er niet mee eens dat mensen "kuddeDIEREN" zijn. Sorry, maar ik voel me geen beest en laat me ook niet (enkel) leiden door instincten. Ik lig niet heel de dag in mijn bed te eten en te slapen, als een kat ofzo. De mens is rationeel en kan nadenken, iets wat veel dieren niet kunnen. Bovendien is het onzin dat je geen vrije wil hebt en maar doet wat andere mensen doen.
Je 'rationele denken' is net als bij andere dieren gewoon het resultaat van een netwerk van elektrische signalen hoor, het enige verschil is dat je hersenen wat groter zijn en we daardoor iets meer mogelijkheden hebben.
pi_112246757
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zucht.
Dat klopt, maar daarvoor hoef je niet jarenlang te oefenen om een 'natural' te worden.
Dat klopt, maar als je echt sociale problemen hebt dan gaat dat zo een persoon waarschijnlijk niet lukken zonder daar eerst aan te werken. Daarnaast... Waar moet iemand een meisje vandaan toveren als hij ze nooit tegenkomt? Laat staan dat zij hem ook nog eens leuk moet vinden en ze samen iets moeten gaan doen en een klik moeten voelen....
Rustig aan.
pi_112246758
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je het niet gelooft dat je het gemiddelde wordt van de mensen waarmee je om gaat, zo be it. Het is dan een welles nietus verhaal. Van jou krijg ik alleen een "nietus" terug.
Ah, IK moet het geloven? Jouw koudegrondpsychologie? Nee. Jij onderbouwt niets, je komt met vage algemeenheden die niet eens psychologisch onderbouwd worden.

quote:
En je laatste (vetgedrukte zin):
Opschieten is heel wat anders dan op een diepere intieme niveau. Veel gasten durven niet echt open te zijn met vrouwen. Jij ook niet las ik, je doet je voor als een ander.
Wat een gelul. Ik durf heel goed open te zijn met vrouwen. Maar wat is open? Deel je gelijk alles? Dat doe ik juist teveel.
En ik doe me niet voor als een ander, maar als een betere versie van mezelf. Precies wat je bij sollicitaties doet; versieren is solliciteren. Dat is ook wat ik anderen aanraadt; ZEKER die versierfaalhazen op FOK!. Als die zich als hun schuchtere, onzekere, luiwammesige zelf gaan uithangen, dan wordt het zeker niets met de vrouwen.
pi_112246767
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:57 schreef firefly3 het volgende:
Hoe erg is het om toe te geven dat de omgeving veel effect op je heeft. Hoe erg is het voor je ego dat je niet soms zelfs zinnen overneemt van je vrienden/vriendinnen onbewust? Dat je je gedrag onbewust aanpast? Hoe erg is dat om dat toe te geven? :D
Juist als je je van die dingen bewust bent en je die impulsen waarneemt kan je ervoor kiezen niet te handelen zoals die geconditioneerde psychische mechanismen ingeven, dan bepaal je dat zelf en dat kan ook weer eigenwaarde geven. Het is maar net wat je erin wilt zien uiteindelijk :)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')