pi_112193271
registreer om deze reclame te verbergen
Voor de aanmelding voor een vervolgopleiding moet ik puur voor registratiedoeleinden 3 pasfoto's gaan maken en opsturen, morgen een paar uur in de trein zitten om diploma's te zoeken (want kwijt), 200 euro overmaken, gewaarmerkte kopieën van de diploma's gaan regelen bij mijn school die gesitueerd hier ver vandaan en daarna verdomme ook nog eens vier weken wachten totdat de aanmelding verwerkt is en als er niet voldaan is aan de eisen mag de gehele aanmelding weer opnieuw :r

Klacht: Idiote regels en bedragen voor een vervolgopleiding en alle moeite die ik daarvoor moet doen :( Zul je net zien dat de postbode mijn brief kwijtmaakt :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:31:40 #2
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_112193624
DUO doet volgens mij kopieën van diploma's waarmerken.
"Juvat inconcessa voluptas"
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:28:10 #3
375700 XTC.
Goed spul man
pi_112205682
TS is lui :')
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 10:40:14 #4
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_112205995
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef dabadbass het volgende:
DUO doet volgens mij kopieën van diploma's waarmerken.
Dit om te beginnen. Alle diploma's die bij DUO bekend zijn en goedgekeurd kunnen geraadpleegd worden door de desbetreffende universiteit/hogeschool. Toch vragen ze soms nog steeds een kopie voor het dossier.
Daarnaast is het toch ook niet vreemd ts. Er moet sowieso een studentenkaart aangemaakt worden, er moet een officiële pasfoto in het dossier zitten en noem het maar op daar zijn een aantal pasfoto's voor nodig, hoewel ik drie wel wat veel vind. Daarnaast moet jij je diploma's natuurlijk nooit kwijtraken dus dat is jouw eigen schuld en daarover heb je dus geen recht van klagen. Eigen verantwoordelijkheid.
Dat het vier duurt is logisch, een school krijgt een hoop aanmeldingen, zeker in deze tijd (de februari instroom is doorgaans rustiger) tegelijkertijd en dat moet allemaal correct verwerkt worden. Daar gaat een hoop mankracht en tijd in zitten, vier weken valt op zich ook nog wel mee. Overigens kun je de registratie op DUO in de gaten houden. Dus nee, zo werkt dat nu eenmaal. En als er iets ontbreekt hoef je doorgaans niet helemaal op punt A te beginnen hoor, dat zetten ze gewoon op de formulieren om te zorgen dat aankomende studenten zorgvuldig met de inschrijving omgaan om onnodige vertraging te voorkomen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')