pi_112191078
registreer om deze reclame te verbergen
Serieus als je dat denkt ben je niet goed snik, Nederland heeft als absolute topspelers Robben, van Persie, van der Vaart en Sneijder. Spanje heeft Torres, Villa, Xavi, Iniesta, Fabregas, Puyol, Pique, Ramos, Casillas etc.

Objectief gezien moet elke voetbalkenner het met mij eens zijn en is hier geen discussie over mogelijk, enkel de discussie of degene die het niet met de stelling eens is goed wijs is of niet.

Nederland is beter dan Spanje

Gaan we weer :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:56:25 #2
370341 AldoTheApache
Wie dit leest is gek!
pi_112191162
spanje wint toch wel
Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef yvonne het volgende:
[...]
Hvjbjtwjnmk O+
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:57:02 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_112191204
Ja. Nederland is beter dan Spanje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_112191498
wie is niet bang voor Heitinga en Mathijsen :')
pi_112191693
Spanje :')_
pi_112192466
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
Spanje :')_
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef Anonymousz het volgende:
had nederland ooit tegen spanje gespeeld?
Ja, 2 jaar geleden toch? :D
pi_112192619
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

[..]

Ja, 2 jaar geleden toch? :D
:D
pi_112196690
1/2 finale Spanje 1 vs Nederland 3
pi_112202502
Spanje, heeft 80 jaar nodig voor een oorlog tegen Nederland :') :W :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_112202591
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Serieus als je dat denkt ben je niet goed snik, Nederland heeft als absolute topspelers Robben, van Persie, van der Vaart en Sneijder. Spanje heeft Torres, Villa, Xavi, Iniesta, Fabregas, Puyol, Pique, Ramos, Casillas etc.

Objectief gezien moet elke voetbalkenner het met mij eens zijn en is hier geen discussie over mogelijk, enkel de discussie of degene die het niet met de stelling eens is goed wijs is of niet.

quote:

Van Bommel niet noemen en wel bv Torres als een topspeler zien ;( . Het gaat niet om de topspelers die je hebt, maar om het geheel als team. Nederland heeft niet heel erg bijzonder voetbal gespeeld op het WK, maar dat kunnen we ook zeggen van Spanje. Die lagen er tegen Paraguay bijna uit. Ik denk dat dit jaar Duitsland en Frankrijk een goede kans maken en onderschat Italie ook niet ondanks het schandaal daar op dit moment. Dat heeft ze in 2006 ook aan de wereldtitel geholpen.
pi_112202592
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef sjgappie het volgende:
wie is niet bang voor Heitinga en Mathijsen :')
pi_112202673
Puyol doet niet eens mee, wegens een blessure.

En Van Persie heeft gewoon een erg goed seizoen gedraaid, zeker, zeker.

Zet dat maar eens af, tegen de storm van kritiek die een Torres dit jaar over zich heen heeft gekregen, gekocht voor tientallen miljoenen en niet eens basisspeler.
pi_112202917
Nederland is beter, maar Spanje wint.

Cause that's how we roll. :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_112204760
Villa en Puyol zijn beide afwezig, dat zijn toch aderlatingen.
  woensdag 30 mei 2012 @ 11:53:54 #15
324445 Ajacied422
Plakbandpremier
pi_112208819
wie denkt dit serieus?
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:03:46 #16
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_112211381
'Als Ramos en Piqué het niet bijleggen, gaan ze niet mee'

De aanloop van Spanje richting het EK 2012 verloopt niet bepaald rustig. Carles Puyol en David Villa haakten al geblesseerd af en tussen Sergio Ramos en Gerard Piqué heerst spanning. Bondscoach Vicente del Bosque ontkent niet langer dat er frictie is tussen de verdedigers van Real Madrid en Barcelona. Hij vraagt het tweetal echter hun meningsverschillen te vergeten of bij te leggen; doen zij dat niet, dan neemt hij ze niet mee naar het EK.

In een interview met Fora de Joc, een programma van ONA FM, gaat Del Bosque op de situatie in. “We hebben het hier over twee jongemannen, die een verschillende achtergrond hebben. Van binnen zijn het echter twee geweldige jongens en ik weet dat ze eigenlijk geen problemen met elkaar hebben. Ik heb ze vaker samen laten spelen en dat ging probleemloos. Het belangrijkste is dat ze met hun hart spelen.”
Del Bosque waarschuwt Ramos en Piqué echter ook. “Leggen ze hun meningsverschil niet bij, dan gaan ze allebei niet mee naar het EK. De sfeer tussen de spelers van Barcelona en Real Madrid is verder prima. Ze gaan goed met elkaar om, zowel de spelers die het nodige gewonnen hebben als zij die wat minder gewonnen hebben”, verzekert Del Bosque. Spanje is titelhouder en, samen met Duitsland, de uitgesproken favoriet voor het EK 2012.
pi_112211624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:03 schreef J2T het volgende:
'Als Ramos en Piqué het niet bijleggen, gaan ze niet mee'

Rift! De Catalaanse Kabel! Daar issie hoor. Nog even verliezen vanavond en de boel ontploft.
pi_112211679
barca speler vs rm speler

yikes
pi_112212705
Waarom noem je Torres en geen Huntelaar? :') En waar zijn de jong en van bimmel?
pi_112213203
quote:

Die gaan niet mee... Als Ramos en Pique ook nog eens niet mee gaan wordt het elftal nog zwakker.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_112213513
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 06:38 schreef manderveen het volgende:

[..]

[..]

Van Bommel niet noemen en wel bv Torres als een topspeler zien ;( . Het gaat niet om de topspelers die je hebt, maar om het geheel als team. Nederland heeft niet heel erg bijzonder voetbal gespeeld op het WK, maar dat kunnen we ook zeggen van Spanje. Die lagen er tegen Paraguay bijna uit. Ik denk dat dit jaar Duitsland en Frankrijk een goede kans maken en onderschat Italie ook niet ondanks het schandaal daar op dit moment. Dat heeft ze in 2006 ook aan de wereldtitel geholpen.
Van Bommel een topspeler noemen :') grootste kneus van het hele Nederlands elftal en toevallig weer een psver
pi_112216761
Je vergeet nog David Silva, Mata, Busquets, Alonso, Valdes, Reina echt niet normaal :')
pi_112217531
quote:
Nederland heeft als absolute topspelers Robben, van Persie, van der Vaart en Sneijder. Spanje heeft Torres, Villa, Xavi, Iniesta, Fabregas, Puyol, Pique, Ramos, Casillas etc.
Heb het even aangepast voor je.
Als je Casillas er wel bij zet en Stekelenburg niet sja...

4-4 dus.

-edit-
Villa is nog geblesseerd ook , dus 4-3 in het voordeel van NL. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Altron op 30-05-2012 15:25:56 ]
pi_112218646
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef Altron het volgende:

[..]

4-4 dus.

-edit-

Grapje toch?

Op hun positie zijn Puyol en Pique ook gewoon wereldtop hoor, het draait niet alleen maar om de aanvallers en centrale middenvelders.

En trouwens, als Puyol geen wereldtop is, dan is Stekelenburg dit al helemaal niet. Enige punt waar spanje iets zwakker is, is bij de backs
pi_112218932
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef Altron het volgende:

[..]

4-4 dus.

-edit-

:')

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')