pi_112188369
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb even gegoogled (ja ik geef het toe) en ik kwam hetzelfde tegen wat deze Amerikaan had meegemaakt: http://www.fieldandstream(...)rong-kids-these-days

Ditzelfde kwam ik al 2x tegen in een supermarkt, luid uit schreeuwen en uitschelden tegen hun moeder. Vandaag ook alweer en ik hoor opeens een keiharde kreet: "WAAROM KRIJG IK HET NIET VIEZE K** HOER! GODVERDOMME MET JE KK (piep! pieeeeep!)" dit dat schelden en tieren. Godverdomme wat had ik dat kind toen graag een paar tikken verkocht zeg.

Moeder ging inmiddels in discussie met het kind 'dat hij dit soort dingen niet tegen mama mag zeggen' :') (echt :') _______!)

Ikzelf heb ook een smartphone en shit, gebruik facebook, twitter en al die social media. Maar het voelt gewoon niet goed, deze generatie :')
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_112188439
en waar gebeurde dit?
....stiekem toch wel....
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:15:05 #3
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_112188444
moet je maar respect showen

mag je wel ouder zijn maa ik wil ook gwn respect krijgen
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:16:02 #4
134944 Hi_flyer
Uw fiets staat gereed.
pi_112188509
Deze generatie is zoooo verkloot. Laatst meegeweest als begeleider van een jeugdkamp. Nou, eens maar nooit weer. Wat een luie, zelfingenomen generatie is dit, er zit heeelemaal niks bij. En maar met hun kromme lepravingertjes op die smartphones rammen :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:16:14 #5
197057 Blistering
God is an excuse.
pi_112188520
Verkapt kijk-mij-buiten-komen topic.
pi_112188534
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
moet je maar respect showen

mag je wel ouder zijn maa ik wil ook gwn respect krijgen
wacht maar tot je later groot bent en zelf kinderen hebt..respect okee, maar een grote bek...dacht het niet
....stiekem toch wel....
pi_112188546
Gekkenhuis tegenwoordig, zie het ook wel eens op me werk.
pi_112188577
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Deze generatie is zoooo verkloot. Laatst meegeweest als begeleider van een jeugdkamp. Nou, eens maar nooit weer. Wat een luie, zelfingenomen generatie is dit, er zit heeelemaal niks bij. En maar met hun kromme lepravingertjes op die smartphones rammen :')
zo zijn ze niet allemaal
....stiekem toch wel....
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:17:20 #9
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_112188597
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef nosmo_king het volgende:

[..]

wacht maar tot je later groot bent en zelf kinderen hebt..respect okee, maar een grote bek...dacht het niet
als iemand mji geen respect geeft word ik gwn agressief en bgin ook direct met kanser te scheldne
pi_112188616
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:17 schreef nosmo_king het volgende:

[..]

zo zijn ze niet allemaal
pi_112188626
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:17 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

als iemand mji geen respect geeft word ik gwn agressief en bgin ook direct met kanser te scheldne
dan verdien je geen respect
....stiekem toch wel....
pi_112188650
idd, geen respect voor de groot bekken
pi_112188665
Patat generatie.
Driekwart gaat de crisis niet eens overleven dus maak je geen zorgen. Zulk gedrag leren ze vanzelf af die kids.
pi_112188677
Nee, er zijn genoeg zolderkamerautisten die niet naar buiten komen. Die zijn heel braaf hoor :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Political language is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind."
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:19:45 #15
134944 Hi_flyer
Uw fiets staat gereed.
pi_112188755
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:17 schreef nosmo_king het volgende:

[..]

zo zijn ze niet allemaal
Van de zestien vond ik er twee enigszins normaal. Tweederde had issues, de rest was gewoon apart.
pi_112188790
Respect verdien je of krijg je, maar niet door een grote bek op te zetten.
Dan ben je zelf respectloos.
....stiekem toch wel....
pi_112188831
ik heb geen enkel idee wat kinderen tegenwoordig allemaal doen en laten. Of ze verpest zijn laat ik lekker in het midden maar ik geef ze groot gelijk dat ze niks aannemen van die teringvolwassenen. Zoals guus Kuijer al zei: volwassenen daar kun je beter soep van koken.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_112188846
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:19 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Van de zestien vond ik er twee enigszins normaal. Tweederde had issues, de rest was gewoon apart.
waarom denk je dat ze naar een jeugdkamp gaan? omdat ze zo lekker in het sociale leven staan??
....stiekem toch wel....
pi_112190134
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:17 schreef sthomass het volgende:

[..]

[..]

Nee, ze zijn zo niet allemaal idd. De meeste kunnen alleen niet omgaan met al die verwendheid en vrijheid.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:42:34 #20
351780 Piye
King of Kush
pi_112190286
Ik gebruik geen smartphone, geen twitter, geen facebook en geen hyves maar als mensen zeuren over hoe verneukt deze generatie is kan ik alleen maar lachen. Kwestie van perceptie is dat. Zeuren over de jeugd is niet voor niets van alle tijden.
Never ignorant getting goals accomplished.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:44:59 #21
376076 wittepoeder
Snuif me op !!
pi_112190424
Tijden veranderen stop met janken :D
Haal me uit het envelopje leg me langzaam neer. Laat je neus het werk doen en misbruik me vaker!
pi_112190464
quote:
Bij het jeugdkamp hier in de buurt is het al minimaal een jaar of 10 verboden om een mobiele telefoon mee te nemen. Als je hem wel mee neemt heb je alsnog pech, want dan kan je dat ding daar niet opladen, dat kan alleen de begeleiding.

En terecht natuurlijk.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:48:08 #23
285512 Argo
God waar bent u?
pi_112190616
Eindelijk hoeven we het niet meer te verstoppen. We kunnen ervoor uitkomen de wereld is kloten.

Gr gr Gerard.
1 Johannes 4:8
8 Wie niet liefheeft kent God niet, want God is liefde.
pi_112195899
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:48 schreef Argo het volgende:
Eindelijk hoeven we het niet meer te verstoppen. We kunnen ervoor uitkomen, de wereld is kloten.

Gr gr Gerard.
Vergeet de komma niet :(
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 23:30:49 #25
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_112196838
Ik vermoed dat dat grofweg met twee dingen te maken heeft.
Allereerst wordt de jeugd steeds meer en meer verwend en dit gebeurt binnen een vrij rap tempo. Tien of vijftien jaar geleden wilden we bepaalde merkkleding. Nike, Puma, Adidas, noem het maar op, het merk wat toen hip was rouleerde weliswaar en dan moest de garderobe aangepast worden maar dit was enigszins binnen de perken. Tegenwoordig hebben kinderen al op jonge leeftijd een mobieltje met internet, Ipad en noem het maar op (en dit uiteraard ook van een merk, want Toshiba is lang niet zo goed als Apple natuurlijk); bovenop de kleding die ze allemaal willen hebben. De consumptiemaatschappij is dus een beetje doorgeslagen. Maar ook de volwassenen willen steeds meer.

Daarnaast hebben kinderen toegang tot het internet. Al op jonge leeftijd leren ze hier mee omgaan, anders dan tien, vijftien jaar geleden en zijn dus net zo handig hiermee als volwassenen, zij het niet handiger. Vroeger moesten wij bepaalde dingen als scheldwoorden, seksgerelateerde dingen etc. van oudere kinderen leren en horen en dan nog konden we er amper een beeld bij schetsen. Tegenwoordig zoeken kinderen het op en als ze willen kunnen ze het nog te zien krijgen ook. Uiteraard heb je allerlei beveiligingsmiddelen maar kinderen omzeilen dit daar ze vaak handiger met computers zijn dan volwassen.

Het is misschien van meerdere factoren afhankelijk maar toch vermoed ik dat dit toch wel belangrijke redenen zijn waarom kinderen eigenwijzer zijn; ze worden meer en meer blootgesteld aan prikkels en worden vroeger volwassen. Daar komt een eigenwijze attitude ook bij kijken. Dus zodoende verandert de maatschappij. Ik ben bang dat dat niet tegen te houden valt of we moeten alle kinderen op laten groeien in Noord-Korea of iets dergelijks.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')