Op een rustige maandag nacht besloot ik om de auto te pakken en naar de utrechtse tippelzone te rijden. Het was al 2uur ze zouden bijna sluiten en ik had keus tussen 2 prostituees een vrouw die zei dat ze 27 was ( leek op 40) of een heroïne hoer, de keus was snel gemaakt en ik besloot voor de vrouw van 27 te gaan.
In de auto op weg naar de staanplaatsen waar je , je auto neer kon zetten en kon beginnen aan de daad. merkte ik al dat er iets vreemds aan de hand was. Ze was heel gestrest en de sigaret die ze opstak was zo weg. Ik dacht a fijn zal wel het is al bijna sluitingstijd ze wilt gewoon naar huis.
Eenmaal mijn broek te hebben losgemaakt , begon zij mij oraal te bevredigen. Na enige tijd hoorde ik een fluit en er stond een man achter de auto. Aangezien ik het niet verwachtte het was de 1ste keer dat iemand achter de auto stond terwijl ik bezig was.
De hoer schrok zelf blijkbaar ook en zei shit dat is mijn vriend, dus ik schold haar uit en duwde haar mijn auto uit. Ik reed snel achteruit en reed de vriend bijna aan hij sprong nog net weg. Met de broek op de enkels reed ik zo hard als ik kon weg waarbij ik tegen iets aan reed.
Onderweg deed ik mijn broek weer op de juiste hoogte en inspecteerde ik de schaden nu heb ik dus een deuk in de linker voorkant
Klacht: vriend van de hoer verneukt mijn avond.
Positieve punt: niet betaalt voor de hoer dus gratis gepijpt.