Gister weer eens aan de slag geweest. Rolluik zit vast dus via de ladder maar eens op het dak gekeken.
![Serie%25202%2520Zonwering.jpg]()
Het inpakken komt ons al bekend voor. Maar ook eens gedaan en aan de zijkant van het rolluik geplakt.
Dan binnen maar een kijken hoe de boel is aangesloten.
![Serie%25202%2520Opbouw%2520dakkapel.jpg]()
De moed die ik nog had na het beklimmen van het dak trok na het verwijderen van het gipswandje helemaal uit mij lijf.
Dit is dus een foto van de zuidwang van de dakkapel. Wat ik al eerder merkte dat er binnen nergens folie is gebruikt achter het gips. Maar ook de dampdoorlatende folie aan de buitenzijde ontbreekt. Pur onder het lood is voor mij nieuw.
Gisteravond een goede vriend gebeld of we er van de week samen naar kunnen kijken. Verwacht eigenlijk dat we de boel gaan strippen. Dat betekend dus een steiger bouwen en twee dagen werk voor twee man. Rotte plekken aan pakken, follies aanbrengen rolluik demonteren en nakijken en vrezen voor wat we nog meer tegen komen.
Op de BBC heb je zo'n programma Cowboy bilders.
En we waren er nog niet vandaag.
![Serie%25202%2520WCD%2520III.jpg]()
![Serie%25202%2520WCD.jpg]()
![Serie%25202%2520WCD%2520II.jpg]()
Ik vermoed dat er tussen de WCD die in de muur is gepropt en de centraaldoos een breuk zit. En men het zwarte draadje nodig had om daar stroom te krijgen. Dus we gaan nog meer beplating slopen om de boel na te kijken.
Drama eindigt nog lang niet hier vrees (II) ik. Dacht dat het met twee drie dagen wel gebeurt zou zijn.