dinsdag 29 mei 2012 @ 21:51:40 #26
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_112190844
registreer om deze reclame te verbergen
Lekker boeiend, alleen jammer dat het hek niet hoog genoeg is om die gekkies buiten Europa te houden. Verder zal het me aan mijn reet roesten.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:53:10 #27
51134 fratsman
Bonjour, eenvoudige lieden.
pi_112190942
Je verwacht het niet he. :')
Jocus Vitae Quod Sal Coennae.
STA / Venlo #25 Waor 't mauw en röstig is.
pi_112193312
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
De straf is door lokale geestelijken bepaald. Hebben deze formeel deze macht?
Och, formeel, formeel.. Zolang een deel van de plaatselijke bevolking dat vindt, én die groep fysiek de macht heeft kan het ja.
pi_112193346
Dit is lokale wetgeving. In zulke landen is gewoon het overzicht en de capaciteit niet om de wetgeving die de centrale autoriteit oplegt na te leven.

Als de lokale burgerij in Staphorst zijn zin zou kunnen doorvoeren zouden lokale zaken zoals homofilie ook heel anders aangepakt worden.

Je kunt dus niet spreken van 'die landen' . Er wonen 500 miljoen mensen waarvan het grootste gedeelte in enorme steden als Islamabad.
pi_112193498
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef beelz het volgende:

[..]

Waar had je het anders kunnen verwachten? Zwitserland?
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef Woestijnvos het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-op-huwelijk.dhtml

In Zwitserland zijn zes mensen - vier vrouwen en twee mannen - ter dood veroordeeld omdat ze samen gezongen en gedanst hebben tijdens een huwelijksfeest. Christelijke geestelijken hebben het doodvonnis uitgesproken nadat een gsm-filmpje was opgedoken waarop te zien was dat het zestal zich aan "ongeoorloofde uitspattingen" te buiten was gegaan.

Apart vieren
Het trouwfeest vond plaats in het afgelegen bergdorp Ysköflällekuyll, ten noorden van de hoofdstad Reykjavik. Volgens de tribale wetten is het in die regio verplicht dat mannen en vrouwen gescheiden worden tijdens huwelijksfeesten. Op beelden, die een gast via zijn mobiele telefoon had geschoten, was evenwel te zien dat vier vrouwen en twee mannen die wet met de voeten hadden getreden.

Mannen eerst
Dat filmpje is nu onder ogen gekomen van lokale christelijke geestelijken. Zij hebben meteen de doodstraf uitgesproken tegen de zondaars. Ze beslisten dat de mannen als eersten ter dood gebracht moeten worden. Die mannen zijn evenwel op de vlucht geslagen. In afwachting dat ze gevat worden, kregen de "bandeloze" vrouwen huisarrest opgelegd.
Meh nee...ik zie het niet gebeuren. :')

Pakistan is denk ik wel een van de ernstigste voorbeelden van een totaal verfnuikte staat. Er is een grondwet en juridisch apparaat, maar blijkbaar kan een achterlijk, kwaadaardig fossiel het voor elkaar krijgen om dit soort antireclame voor de beschaving en menselijkheid uit te kotsen over een complete staat. Maar gelukkig heeft de regering de prioriteiten goed op orde en hebben ze wel Hele Grote Bommen voor de Verschrikkelijke Boeman aan de andere kant van de grens. En voor welke schuimbekkende militie er het eerst zijn klauwen op kan leggen voor wat smeergeld. O+
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:36:09 #32
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_112193932
Die haatbaarden moeten wel echt een ontiegelijk saai leven hebben....

Of zouden ze stiekem, wat meestal het geval is, zelf wel de regels overtreden die ze andere opleggen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:37:18 #33
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_112194007
idiots
tijd voor serieuze verlichting in islamitische landen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
DroogDok | ROTTERDAM | Toscane
pi_112194156
Wat zijn dat toch voor figuren..
En toch vind ik niet dat we veel pakistanen moeten toe laten tot Nederland. Het is hun land en ze zullen het zelf moeten oplossen. Het kan honderden jaren duren maar ze opnemen in onze samenleving gaat het niet oplossen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:41:19 #35
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_112194270
De meest relevante vraag zou moeten zijn: Waren deze mensen bekend met de straffen vóór ze deze gruwelijke daden hebben begaan? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, El Hamdaoui, Quaresma
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:47:03 #36
279682 theguyver
veni vedi foetsie
pi_112194580
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef Doodloper het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen hoor, doe gewoon normaal en dans gescheiden. Komop zeg, doe gewoon normaal en houd je aan de regels.
op zich dat je aan de regels moet houden oke... maar goed zijn het de regels die in Pakistan gelden of regels die in de regio gelden of gewoon een stel religieuze fanatiekelingen die dat ter plekke hebben bedacht na het zien van het filmpje.

stel voor dat die rechters een keer hier in een disco komen kijken >:) :o
Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck.
"George Carlin"
pi_112209973
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef theguyver het volgende:

stel voor dat die rechters een keer hier in een disco komen kijken >:) :o
Of in de bananenbar.

Te triest weer dit. :{

:P
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut
pi_112210094
Islamitische perverselingen die meteen aan seks denken als ze mensen zien dansen :')
Do you even lift?
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:56:22 #39
260628 Toefjes
Opa van het FUT Topic
pi_112213786
Waarom de mannen eerst?
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:09:54 #40
66714 YuckFou
*nu niet, nooit niet*
pi_112214341
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
De meest relevante vraag zou moeten zijn: Waren deze mensen bekend met de straffen vóór ze deze gruwelijke daden hebben begaan? :{

De meest relevante vraag hier is of jij niet in het verkeerde land woont als je dit als "gruwelijke daden" bestempeld ?

:')²
Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef dadgad het volgende:
"Hun angst is dat wij wakker worden en de leugen inzien."
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:12:28 #41
8130 raptorix
Boula is een baas!
pi_112214453
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik vraag me toch altijd af hoe moslims denken? Denk gewoon eens helder na, zou je schepper nu echt de bedoeling hebben gehad dat mensen maar dood moeten wanneer ze een keer zondigen? En mjah als iemand nou ernstige misdrijven begaat dan kan ik me nog iets indenken, maar we hebben het hier over DANSENDE MENSEN, geen moordenaars over verkrachters.
"In sociaal democratische maatschappijen spelen problemen van milieuvervuiling, armoede, segregatie, hufterig gedrag, opsluiting en criminaliteit veel minder." aldus klopkoek
pi_112215945
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:28 schreef ems. het volgende:
Islamitische perverselingen die meteen aan seks denken als ze mensen zien dansen :')
Misschien waren ze aan het schuifelen. Je weet het niet he :N
Wat ik bizar vind is dat een mobieltje daar wel mag blijkbaar, maar dansen niet.
'Three can keep a secret, if two of them are dead'
Benjamin Franklin
pi_112216573
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef Yi-Long het volgende:
...maarre.... we mogen wel nog steeds gewoon Pakistaanse vluchtelingen terugsturen naar dit soort landen, toch!? Volkomen veilig, zolang je maar niet op het gekke idee komt om gewoon gezellig te doen en lol te maken...

(!)
Je kunt ze inderdaad beter hun zieke denkbeelden hier laten verspreiden.

Terugsturen die fundamentalisten.
pi_112216672
Serieus, wie gelooft dit, weer zo'n onzin bericht van HLN, sukkels...
“The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr”
Prophet Muhammed pbuh
pi_112216785
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef Yi-Long het volgende:
...maarre.... we mogen wel nog steeds gewoon Pakistaanse vluchtelingen terugsturen naar dit soort landen, toch!? Volkomen veilig, zolang je maar niet op het gekke idee komt om gewoon gezellig te doen en lol te maken...

(!)
Nee, we moeten meer mensen met dit soort waanideeën toelaten in Nederland. Dan komt het vast goed hier. :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_112216868
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:56 schreef Toefjes het volgende:
Waarom de mannen eerst?
Dan kunnen ze in alle rust de vouwen ombrengen. Duitsers deden dat ook bij de joden, eerst de mannen. Als ze eerst de vrouwen en kinderen doen hebben de mannen geen doel meer en zijn eerder bereid te vechten tot de dood.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:08:44 #47
117098 Hathor
Effe niet
pi_112217076
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef NotYou het volgende:
Zij hebben hun manier van omgaan met seksuele uitingen en wij de onze, dat is daar de cultuur en daar moet je respect voor hebben. Je kunt niet zeggen dat de ene cultuur beter is dan de andere.
Ehm....ja, dat kun je wel.
They eat da poopoo
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:14:40 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_112217361
Totaal ander land met andere gebruiken, sta je soms versteld van. Andersom net zo goed denk ik.
The truth was in here.
pi_112217422
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef Doodloper het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen hoor, doe gewoon normaal en dans gescheiden. Komop zeg, doe gewoon normaal en houd je aan de regels.
Inderdaad, walgelijk gewoon :r
Ron Paul 2012
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:19:57 #50
260628 Toefjes
Opa van het FUT Topic
pi_112217636
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:04 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dan kunnen ze in alle rust de vouwen ombrengen. Duitsers deden dat ook bij de joden, eerst de mannen. Als ze eerst de vrouwen en kinderen doen hebben de mannen geen doel meer en zijn eerder bereid te vechten tot de dood.
Weer iets geleerd ^O^

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')