pi_112168471
registreer om deze reclame te verbergen
..dat we op het WK2010 enorm veel geluk hebben gehad, en dat we het hele toernooi kutvoetbal hebben gespeeld?

Iedere kritiek die je levert op de overduidelijke kansloosheid van Oranje wordt hier afgedaan met: "Ja maar Bert is een goeie coach kijk maar naar 2010". Elke wedstrijd was kut in 2010 en we hadden simpelweg geluk dat het resultaat telkens op wonderlijke wijze in ons voordeel was.

We kunnen hier niet nog een keer op gokken. We moeten van Bert 'fantasieloos' Van Marwijk af en gewoon weer risicovol, aanvallend spel gaan spelen. Als we ten onder gaan, dan maar eervol ten onder. Zoals we dat in de pre-Bert tijdperken altijd deden.

Na het EK haal ik ongetwijfeld mijn gram, als het een keer niet meezit en we gewoon met ons afbraakvoetbal Oekraine uitgestampt worden. Hier heb ik echter niets aan, want boven al ben ik nog altijd een supporter van Oranje. Het enige positieve aan de aanstaande vernedering, is dat Bert de laan uit wordt gestuurd door de KNVB. Iets dat ze al veel eerder hadden moeten doen..

#exitbert
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:57:15 #2
282453 GlenSpey
koeloejoekel
pi_112168482
topicnummer #zoveel
pi_112168577
Resultaat is belangrijker dan mooi voetbal. De overwinnaars schrijven de geschiedenis.
History became legend, legend became myth.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:59:53 #4
324445 Ajacied422
Busje komt zo....
pi_112168586
_O_
pi_112168621
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:57 schreef GlenSpey het volgende:
topic #2154642
Ik was de eerste die dit aankaartte. Ik merk echter nog steeds dat mensen veelal de resultaten uit 2010 als argument gebruiken, dus dit wilde ik nogmaals even aanstippen.
pi_112168638
Type deze onzin dan in het anti Bert topic.

Ik keek net nog Ned-Fra van Bassie's oranje. Mooie uitslag, maar wat mazzelde die toen met zijn rammelende middenveld en defensie. Die Fransen kunnen gewoon met 4-0 uitlopen als ze die open kansen maken.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:01:32 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_112168654
Ik vond alleen de finale niet om aan te zien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_112168863
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef Micson het volgende:
<bertbashblaat>
Ga je ook nog even een topic maken waarin je van Marwijk ophemelt?
Dan kun je namelijk, onafhankelijk van hoe Nederland presteert, zeggen "I told you so!"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
pi_112169130
Tegen Brazilië was het duidelijk mazzel. Voor de rest waren tot aan de finale de tegenstanders ook gewoon zwakker dan Nederland, dus hoefden ze niet bijzonder goed te spelen. Uruguay zonder Suarez was ook wel een redelijke loting natuurlijk.

Tegen Spanje hebben ze het, met behulp van alle beschikbare middelen, vrij goed gedaan.
pi_112169152
De wedstrijden waren niet 'mooi' in 2010, maar op de resultaten was meestal niks af te dingen (ook niet op het verlies in de finale overigens).

Zo hebben tal van andere landen al vaker toernooien gewonnen, waarom NL niet?
pi_112169293
ikzou het niet erg vinden als het nederlands elftal met kut voetbal europees kampioen wordt.
Supra Groningam Nihil
Mijn tienduizendste post
Mijn vijftienduizendste post
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:20:40 #12
375452 AFCNiels
#STYLOFORMOD
pi_112169427
Na het WK van 2010 heeft Oranje wel een tijd lang mooi en goed gespeeld, het kan dus wel onder Bert van Oranje.
Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken.
Strootman op het strand https://www.youtube.com/watch?v=HJ8xmPaIy5c
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:29:18 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_112169769
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:12 schreef Saysem het volgende:
Tegen Brazilië was het duidelijk mazzel.
Hoezo? Na de rust had het 5-1 voor Nederland kunnen zijn, Brazilië werd helemaal zoek gespeeld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_112170055
in 88 speelde we ook kutvoetbal.

cheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gifcheer_ball.gif
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_112171862
Pracht van een topic. Totaal mee eens. Mensen zijn, soms bewust en soms onbewust, overgestapt op resultaatvoetbal betreft het Nederlands elftal.
Wellicht komt dit door het feit dat we al een hele tijd onder Van Marwijk zitten en dat zijn ideeën over voetbal worden overgenomen door bepaalde lieden.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:15:29 #16
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_112171938
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik was de eerste die dit aankaartte. Ik merk echter nog steeds dat mensen veelal de resultaten uit 2010 als argument gebruiken, dus dit wilde ik nogmaals even aanstippen.
Zielig eenzaam mannetje dat zichzelf vanachter de computer zit te verheerlijken met een soort waan van hoogmoed en egoïsme.

Ga eerst maar eens een kritisch topic over jezelf openen voordat je gaat lopen roepen dat niemand er iets van snapt behalve jij zelf.
pi_112172013
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:14 schreef lello_bokki het volgende:
Pracht van een topic. Totaal mee eens. Mensen zijn, soms bewust en soms onbewust, overgestapt op resultaatvoetbal betreft het Nederlands elftal.
Wellicht komt dit door het feit dat we al een hele tijd onder Van Marwijk zitten en dat zijn ideeën over voetbal worden overgenomen door bepaalde lieden.
Nee het komt omdat we met het prachtvoetbal (team met de Boer's, Bergkamp etc.) nog nooit in een finale hebben gestaan en het nu wel lukt met resultaatvoetbal.
pi_112172035
Resultaat is heilig.
Het hoeft niet mooi als je maar wint.
Je zal ook nog geluk nodig hebben.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_112172114
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef falling_away het volgende:

[..]

Nee het komt omdat we met het prachtvoetbal (team met de Boer's, Bergkamp etc.) nog nooit in een finale hebben gestaan en het nu wel lukt met resultaatvoetbal.
Oja? Hoevaak zijn we wereldkampioen geworden dan met dit resultaatvoetbal? Tweede worden telt niet.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_112172226
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Oja? Hoevaak zijn we wereldkampioen geworden dan met dit resultaatvoetbal? Tweede worden telt niet.
Ik heb gezegd dat we in de finale hebben gestaan. En tweede zijn we nooit geworden met het prachtvoetbal uit de jaren 90 / begin 2000
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:20:10 #21
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_112172255
Met kutvoetbal kampioen worden. Daar drink ik er nog een op!

Slotje! slotje.gif
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_112172364
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef falling_away het volgende:

[..]

Hoezo? Met extreem veel geluk kwam Nederland tot de finale in 2010.
Tegen het slechtste Brazilië in jaren kwamen we op achterstand ( in de eerste helft had het net zo goed 3-0 kunnen zijn voor de Brazilianen, kijk die eerste helft nog maar eens terug. Dan merk je het vanzelf wel ) en in de tweede helft maakte Nederland wat goed. Maar nog steeds was het schopvoetbal.
De finale tegen Spanje hadden we vrijwel geen enkele kans. Nederland werd in de waan gelaten door Spanje, maar Iniesta maakte aan alle onzekerheid een einde. Héérlijk doelpuntje van Andres.
pi_112172398
We spelen en geen resultaat voetbal en geen goed voetbal. We spelen gewoon slecht voetbal.

Waar is het resultaat? Wat hebben we bereikt? Als je Engeland in een poule met Denemarken, Japan en Kameroen stopt en vervolgens onderweg Slowakije, Brazilie en Urugay tegen komen hadden ze ook in de finale gestaan. Dat is puur geluk hebben.

En volgens mij heeft Bertje gewoon de intentie om te domineren en aanvallend voetbal te spelen maar het lukt gewoon niet door onkunde en als ze dan winnen zegt hij dat hij om het resultaat speelt.
pi_112172442
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef falling_away het volgende:
Ik heb gezegd dat we in de finale hebben gestaan. En tweede zijn we nooit geworden met het prachtvoetbal uit de jaren 90 / begin 2000
Bij grote toernooien zijn er twee mogelijke resultaten: winnen en verliezen.
In de finale verliezen = verliezen.
In de eerste ronde eruit vliegen = verliezen
De finale winnen = winnen.
Hoe dat gedaan wordt, maakt mij geen ruk uit.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:23:27 #25
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_112172458
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef dieselnoi het volgende:
We spelen en geen resultaat voetbal en geen goed voetbal. We spelen gewoon slecht voetbal.

Waar is het resultaat? Wat hebben we bereikt? Als je Engeland in een poule met Denemarken, Japan en Kameroen stopt en vervolgens onderweg Slowakije, Brazilie en Urugay tegen komen hadden ze ook in de finale gestaan. Dat is puur geluk hebben.

En volgens mij heeft Bertje gewoon de intentie om te domineren en aanvallend voetbal te spelen maar het lukt gewoon niet door onkunde en als ze dan winnen zegt hij dat hij om het resultaat speelt.
^O^ _O- 8)7

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')