..dat we op het WK2010 enorm veel geluk hebben gehad, en dat we het hele toernooi kutvoetbal hebben gespeeld?
Iedere kritiek die je levert op de overduidelijke kansloosheid van Oranje wordt hier afgedaan met: "Ja maar Bert is een goeie coach kijk maar naar 2010". Elke wedstrijd was kut in 2010 en we hadden simpelweg geluk dat het resultaat telkens op wonderlijke wijze in ons voordeel was.
We kunnen hier niet nog een keer op gokken. We moeten van Bert 'fantasieloos' Van Marwijk af en gewoon weer risicovol, aanvallend spel gaan spelen. Als we ten onder gaan, dan maar eervol ten onder. Zoals we dat in de pre-Bert tijdperken altijd deden.
Na het EK haal ik ongetwijfeld mijn gram, als het een keer niet meezit en we gewoon met ons afbraakvoetbal Oekraine uitgestampt worden. Hier heb ik echter niets aan, want boven al ben ik nog altijd een supporter van Oranje. Het enige positieve aan de aanstaande vernedering, is dat Bert de laan uit wordt gestuurd door de KNVB. Iets dat ze al veel eerder hadden moeten doen..
#exitbert