quote: Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef Greys het volgende:En nu dm je mij even je gebruikersnaam Dan voeg ik je toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ______________________________________Hier tekenen: .......................De_Kardinaal......................______________________________________
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:[..]Hoe doe ik dat met de mobiele lay-out? SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op vrijdag 15 juni 2012 17:12 schreef HuubTuub het volgende:Ik word hier enorm geil van... is dat verkeerd?nee, niet geil van Robijn... dan steek ik 'm nog liever in de blender... gewoon een goeie vrijdagmiddag bash.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 18:33 schreef De_Kardinaal het volgende:Ha wel geraden, maar dat tekenen is ff wennen!
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:Het lijkt vast niet eens!
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Ynske het volgende:[..]k wist t idd niet
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef Qwea het volgende:http://www.rtl.nl/compone(...)rashond-verboden.xml
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef De_Kardinaal het volgende:[..]Dat is wel een goed iets!
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:Waarom hebben sommige mensen in dat draw gebeuren een foto en anderen niet? Waar stel je dat in?