Zo, en ik ben even heel chagrijnig op school verdorie

Mijn studieloopbaanbegeleider weet dat ik heel graag op de neonatologie/obstetrie wil stagelopen. Tijdens onze gesprekken heb ik dit heel vaak aangegeven en ook dat ik van plan was het hele 3e jaar te gaan stage lopen (hopelijk op die afdeling). Dan kon ik mooi in het 4e jaar 1e kwartiel (kan allen dan) een gave minor; acute zorg doen.
Nu heb ik dus vorige week gehoord dat alleen 4e jaars daar stage kunnen lopen, wat dus betekent dat mijn hele planning nu in de soep loopt. Nu was ik van plan om dan maar een vervelende minor in het 3e jaar te gaan doen en het hele 4e jaar stage te gaan lopen, maar dit schijnt niet slim te zijn ivm toetsen.
Mijn SLB-er wist dit gewoon maar ze had er niet aan gedacht en daardoor zit ik nu met de gebakken peren: stages lopen op afdelingen waar ik niet wil en een klote minor (de leuke zijn al vol)

Ik heb al een beetje een oplossing gevonden; het 3e jaar eerst stage lopen op een mindere afdeling, 4e jaar minor en daarna stage maar het schijnt niet handig te zijn om het laatste half jaar stage te gaan lopen omdat je daarnaast een groot onderzoek moet doen.
Zo ik ben boos
Op maandag 6 mei 2013 17:15 schreef sararaats het volgende:ik heb net een banaan op, kreeg zin.