pi_112162607
registreer om deze reclame te verbergen
Om grip te krijgen op de problemen helpen verkiezingen niet, maar zullen we oog moeten krijgen voor de geest van onze tijd, die doortrokken is van de mensenrechten. In de context daarvan dienen de problemen geplaatst te worden, om de kloof tussen ideaal (de verwerkelijking van de mensenrechten) en werkelijkheid (de modderige politiek van alledag) te overbruggen.
Voor die overbrugging zal ons gedateerde partijpolitieke bestel op de helling gezet moeten worden, ten behoeve van de creatie van een heldere mensenrechten- of vredeskoers die de alomvattende tijdgeest eer aandoet, dus niet langer gedwarsboomd wordt door allerhande partijpolitieke egotrippers.
Hoe zo bij de tijd, dames en heren partijpolitici.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:40:33 #2
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_112162959
Kun je iets meer toelichting geven?
The view from nowhere.
pi_112163113
ok.
Do you even lift?
pi_112163474
registreer om deze reclame te verbergen
Ik vind de tijdgeest helemaal niet doortrokken van mensenrechten. Het gaat steeds slechter met de mensenrechten en vrijheid wordt steeds meer beknot terwijl het een meerderheid geen hol kan schelen.
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_112166936
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik vind de tijdgeest helemaal niet doortrokken van mensenrechten. Het gaat steeds slechter met de mensenrechten en vrijheid wordt steeds meer beknot terwijl het een meerderheid geen hol kan schelen.
Vrijwel iedereen kan het juist wel een hol schelen. Helaas alleen met betrekking tot hun eigen rechten, niet die van de buren of iemand anders op de wereld.
  Redactie Frontpage dinsdag 29 mei 2012 @ 15:01:15 #6
308438 Ser_Ciappelletto
Iets dat mij een zonden pleegt
pi_112168640
Afgaande op de vorige topics van TS, mag hier ook wel een slotje op. Meer dan 20 reacties, waarvan de helft niet meer dan "ok", hoeven we niet te verwachten. Laat staan een reactie van TS zelf.
"Hoe blauwer het bloed, hoe roder de diesel."

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')