quote: Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef PdeHoog het volgende:Verdorie zeg.....de nieuwe CD van Joe Bonamassa is wel weer fijn
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef Felagund het volgende:[..]Heeft hij alweer een nieuwe.
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef AnneX het volgende:Nou Bluezz, mn. X is weer thuis en zegt dat hij 1 gaatje kan blazen- mond dicht, golfer - en ook niet altijd. Hoe is het met de auditie afgelopen?Lullig van je centen/ euroos F. Krijg je betaald voor vrijwillige deelname aan een datingprogramma?
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:[..]Hoe bedoel je dat? Ik ben gevraagd?
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 23:28 schreef AnneX het volgende:BlUezz...gillen Ozzie staat voor zn giga scherm mee te galmen met zijn zangleraar.Oeoeoeoe en memememe. Zoals jij in je studio.
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 23:33 schreef Bluezz het volgende:[..]Ozzie? Morgenavond Audities en dan hopen op de liveshow
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 23:33 schreef AnneX het volgende:[..]Je kan toch Nee zeggen ? Hoe kwamen ze dan bij jou. / licht dement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:Modellenbureau waar ik ingeschreven sta vroeg of ik geïnteresseerd was in deelname aan een tv-programma. Toen moest ik een lijst invullen en kreeg ik te horen dat het om een datingprogramma ging. Na even slikken dacht ik 'waarom niet, alles in je leven een keer doen ' en ik was ook nog werkloos. Mensen die zichzelf opgeven krijgen dagvergoeding, mensen (zoals ik) die gevraagd zijn krijgen 'betaald'. Maar het wordt opgelost.. heb uitgebreid uitleg en excuses gekregen vnv en het komt goed .
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:[..]still madly in loooove?
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 23:49 schreef AnneX het volgende:[..]Ok. Duidelijk. Hoe was PP , Memo. Ging het goed In de tent.
quote: Op dinsdag 29 mei 2012 23:38 schreef AnneX het volgende:Oh "puckering" en ik moest erbij zeggen, dat het mondgevoel - nu lrijg ik de slappe lAch - bij hem anders is... omdat hij ompet speelt. / ja, het zoent ook lekker Trompet dus, dat had je al begrepen... / stikt er zowat in..
quote: Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef AnneX het volgende:Goeie berichten, Memo.