abonnement Unibet Coolblue
pi_112155648




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, en seizoen 2 wordt van 1 april t/m 3 juni uitgezonden.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.





Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.



De serie zelf: http://www.imdb.com/title/tt0944947/
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): http://www.imdb.com/name/nm1125275/
George RR Martin zelf is ook betrokken: http://www.imdb.com/name/nm0552333/






Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.

Props voor eQual voor de karakterplaatjes.

pi_112155746
"This is the rightful TT!" :7
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_112155818
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 06:33 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Misschien omdat Loras als eerste de throneroom binnenkwam.
En zijn helm afdeed en zijn lange lokken onthulde met een gelikte shampooreclame-achtige flair. O+
The Flower Nicht has arrived!

"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:02:52 #4
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_112155853
Die Jaqen is wel grappig, heeft iets aristocratisch in zijn manier van spreken.
Maar blijkt een Duitser, dat zal het wel zijn :)
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_112155896
Ja nou gosh, het zal wel aan mijn laptopscherm in de zon en het in slaap vallen liggen, maar ik moet het zeker nog een keer kijken voor ik kaas kan maken van hoe de strijd zich nu ontwikkelde hoor en wie zich er op welk punt en aan welke zijde allemaal mee kwam bemoeien :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_112156659
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 05:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

is dat zijn naam, GRRM!!?!
George R. R. Martin ;)
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:37:15 #7
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112157088
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kolere dat gemekke van Cersei heel de tijd :')

"Sansaaaah, lill dooove?"
"Sansa, come here!"
"Sansaaaaah..."

Etc. etc.
Dat waren misschien wel mijn favoriete scènes uit de aflevering. Hoe je zag dat Cersei steeds meer aangeschoten raakte, dat ze eigenlijk de hoop al opgegeven had, hoe ze met Tommen op de troon zit ;(...

Ik heb veel meer met de Lannisters dan met de Starks, die vind ik eigenlijk maar eendimensionaal. Van die lulletjes rozenwater. Vond ik eigenlijk ook van Ned in het eerste seizoen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_112157322
Net gezien, mooie aflevering en zeker goed in beeld gebracht gezien het budget etc. :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_112157358
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:02 schreef Waaghals het volgende:
Die Jaqen is wel grappig, heeft iets aristocratisch in zijn manier van spreken.
Maar blijkt een Duitser, dat zal het wel zijn :)
quote:
Multi-lingual actor who speaks German, English, French, Russian and Italian.
Denk niet dat het aan zijn duits ligt.
pi_112157364
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:58 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

En zijn helm afdeed en zijn lange lokken onthulde met een gelikte shampooreclame-achtige flair. O+
The Flower Nicht has arrived!

[ afbeelding ]
Because he's worth it.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:00:07 #11
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_112157468
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat waren misschien wel mijn favoriete scènes uit de aflevering. Hoe je zag dat Cersei steeds meer aangeschoten raakte, dat ze eigenlijk de hoop al opgegeven had, hoe ze met Tommen op de troon zit ;(...

Ik heb veel meer met de Lannisters dan met de Starks, die vind ik eigenlijk maar eendimensionaal. Van die lulletjes rozenwater. Vond ik eigenlijk ook van Ned in het eerste seizoen.
Ja de scenes met Cersei waren geniaal.

En ik vind eigenlijk alleen Robb maar eendimensionaal. De rest vind ik wat beter uitgediept.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_112157525
quote:
Multi-lingual actor who speaks German, English, French, Russian and Italian.
Stond zeker op zijn Facebook info... :') Ja zo kan ik het ook :Z
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112157555
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:03 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Stond zeker op zijn Facebook info... :') Ja zo kan ik het ook :Z
A man found the secrets on the internets, dragongirl.
pi_112157604
Just teasing of course! ;) Bloody freaking goeie acteur natuurlijk! ^O^
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112157616
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:06 schreef Khaleesi het volgende:
Just teasing of course! ;) Bloody freaking goeie acteur natuurlijk! ^O^
Als hij dat serieus spreekt _O_ _O_ _O_ Gewoon de Jason Bourne van Westheros _O_ _O_

qua skills dan
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:07:45 #16
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_112157622
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:00 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ja de scenes met Cersei waren geniaal.

En ik vind eigenlijk alleen Robb maar eendimensionaal. De rest vind ik wat beter uitgediept.
Ja, ik had het ook vooral over Robb. Sansa O+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_112157927
Ik moest bij dat stukje met Cersei en Tommen denken aan Magda Goebbels en haar kinderen in Der Untergang.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:25:39 #18
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_112158033
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:20 schreef Klauz het volgende:
Ik moest bij dat stukje met Cersei en Tommen denken aan Magda Goebbels en haar kinderen in Der Untergang.
Nu dat je het zegt idd!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:40:34 #19
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_112158468
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:00 schreef Bellatrix het volgende:En ik vind eigenlijk alleen Robb maar eendimensionaal. De rest vind ik wat beter uitgediept.
Inderdaad, Sansa en Arya zijn gewoon heel goed uitgewerkte karakters. Zou het misschien ook te maken kunnen hebben dat er in het boek (nee, er komen geen spoilers aan) geen stukken zijn door de ogen van Robb en Ned en wel door de ogen van de andere kinderen en Catelyn? Je komt zo in ieder geval wel een stuk meer te weten over hun karakter en groei naarmate de serie vordert.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:44:22 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_112158572
Ik dacht dat die Loras het neefje van Cersei was. Sommigen lijken te veel op elkaar.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_112158752
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat waren misschien wel mijn favoriete scènes uit de aflevering. Hoe je zag dat Cersei steeds meer aangeschoten raakte, dat ze eigenlijk de hoop al opgegeven had, hoe ze met Tommen op de troon zit ;(...

Ik heb veel meer met de Lannisters dan met de Starks, die vind ik eigenlijk maar eendimensionaal. Van die lulletjes rozenwater. Vond ik eigenlijk ook van Ned in het eerste seizoen.
Ook erg interessant hoe ze omging met de positie van vrouwen in die tijd en hoe vrouwen daar onder leden, vooral ambitieuze intelligente vrouwen als Cersei.
pi_112158882
Toen ik Cersei met die kleine op de troon zag zitten, verwachtte ik elk moment dat Cersei 1 van haar tieten eruit zou laten floepen zodat die kleine eraan kon sabbelen. :')

Enne.... is tyrion nou wel of niet dood? Sommige reacties in vorige topic doen vermoeden van wel en anderen spreken alleen van misvormdheid. Die moordpoging op Tyrion was dus in opdracht van Cersei neem ik aan aangezien hij een kingsguard was? (herken hem totaal niet).
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_112158933
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:44 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat die Loras het neefje van Cersei was. Sommigen lijken te veel op elkaar.
Eens. Ze moeten alle personages rugnummers geven, zodat ik ze beter uit elkaar kan houden. :')
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_112158979
Ik dacht al dat ik de enige was die hier zo over dacht :') het ligt dus niet aan mij
pi_112159118
Toch eigenlijk echt wel frappant dat er bij zo'n major veldslag helemaal geen belangrijke figuren omgekomen zijn.... :?

Voor de fun: wie denken jullie dat er het eerst aan gaat, en hoe? Volgende week al?
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112159271
Is het nou echt zo onduidelijk of heb ik gewoon niet opgelet? Waarom kwam op het laatst Tyrwin met Loras binnenlopen, terwijl Tyrwin juist vertelde in bijzijn van Arya dat hij op weg was naar Robb? En waarom hebben we Loras en zijn army niet in actie gezien? Hij kwam alleen binnengelopen aan het eind van de ep.
pi_112159314
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:05 schreef Onufriev het volgende:
Is het nou echt zo onduidelijk of heb ik gewoon niet opgelet? Waarom kwam op het laatst Tyrwin met Loras binnenlopen, terwijl Tyrwin juist vertelde in bijzijn van Arya dat hij op weg was naar Robb? En waarom hebben we Loras en zijn army niet in actie gezien? Hij kwam alleen binnengelopen aan het eind van de ep.
- Dat heeft Tywin niet letterlijk gezegd hoor!
- Enne, wat Loras' gebrek aan army betreft: gewoon kosten drukken ;)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:08:35 #28
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_112159356
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:00 schreef Khaleesi het volgende:
Toch eigenlijk echt wel frappant dat er bij zo'n major veldslag helemaal geen belangrijke figuren omgekomen zijn.... :?

Voor de fun: wie denken jullie dat er het eerst aan gaat, en hoe? Volgende week al?
Hopelijk Khaleesi die door haar eigen draken wordt opgevreten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_112159467
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:05 schreef Onufriev het volgende:
Is het nou echt zo onduidelijk of heb ik gewoon niet opgelet? Waarom kwam op het laatst Tyrwin met Loras binnenlopen, terwijl Tyrwin juist vertelde in bijzijn van Arya dat hij op weg was naar Robb? En waarom hebben we Loras en zijn army niet in actie gezien? Hij kwam alleen binnengelopen aan het eind van de ep.
Oh nee? Wat waren dan die mannen te paard die iedereen afslachtten, die Tyrion zag voor hij flauwviel/doodging?
pi_112159614
Niemand gaat me antwoord geven of ie flauwviel of doodging he?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_112159636
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Niemand gaat me antwoord geven of ie flauwviel of doodging he?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112159655
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Niemand gaat me antwoord geven of ie flauwviel of doodging he?
Nee, denk dat dat juist een deel van de spanning is.

Ik weet het ook niet zeker, maar voor een personage als hij zou het wel een beetje suffe dood zijn, hadden ze wel meer spektakel/drama gebruikt denk ik.
pi_112159695
Hier een spoiler voor komende aflevering, wie het niet wilt weten kijkt hem doodeenvoudig niet. De spoilerfilmpje maakt mij iig blij want een bepaalde persoon die ik misde deze aflevering is er weer in de volgende aflevering :D

http://www.spoilersguide.com/game-of-thrones/
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_112159726
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Niemand gaat me antwoord geven of ie flauwviel of doodging he?
Volgens mij stond er wel een spoiler in dit of vorig topic? Maar alsof hij echt doodgaat, ten eerst is het volgens velen het beste character van de serie en bovendien heb je in series altijd dat zulke lui toch niet doodgaan tenzij hun hoofd eraf ligt :P
pi_112159826
De vorige keer was ik ook stellig overtuigd dat smokey gewoon verdween om bij mams weer op te duiken, maar die bleek echt dood. Dus drm twijfelde ik nu of Tyrion wel of niet dood was door sommigen hierzo die schijnbaar overtuigd zijn dat ie dood is.

Oh, Vader Stark (Sean Bean?) was ook de beste character van de hele serie, en toch is ie de pijp uit. Ik vertrouw dus niet meer op populariteit.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_112159990
Game of Thrones is gewoon een aangename uitzondering op de (Amerikaanse) traditie waarin de good guys altijd winnen.

Niet voor niets ging Ned zo gauw de pijp uit en wint Tywin de battle, dat maakt het verhaal een stuk interessanter! ^O^ ^O^
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112160109
Snap niet dat mensen Ned Stark zo´n toffe peer vonden, zo boeiend karakter was dat niet. Wat dat betreft gedijt deze serie vooral op de bad guys en vooral de Lannisters.

Vond Cersei goed idd in deze aflevering, die dwerg logischerwijs ook, zonder hem zou deze serie toch echt een groot deel van zijn lol missen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_112160113
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Oh nee? Wat waren dan die mannen te paard die iedereen afslachtten, die Tyrion zag voor hij flauwviel/doodging?
Oja dat komt me wel bekend voor, heb het nu ook even teruggekeken en dan is het wel te zien inderdaad. Vind het alleen niet zo duidelijk in beeld gebracht als toen bijvoorbeeld al die lui van Stannis eraan kwamen gestormd nadat iedereen Halfman toejuichde.
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:26 schreef Khaleesi het volgende:
Game of Thrones is gewoon een aangename uitzondering op de (Amerikaanse) traditie waarin de good guys altijd winnen.

Niet voor niets ging Ned zo gauw de pijp uit en wint Tywin de battle, dat maakt het verhaal een stuk interessanter! ^O^ ^O^
Ik zou het juist een uitzondering gevonden hebben wanneer de gehele Lannisers (op een vluchteling na misschien) dood zouden gaan in de battle en Stannis de troon zou overnemen. Ondanks dat de Lannisters de badguys zijn vind ik dit juist wel volgens de 'traditie' omdat zij zo belangrijk zijn voor het verhaal. Het zou juist mooi zijn als, net als Ned Stark, er belangrijke personages in rook op zouden gaan imo.

Iemand nog antwoord op mijn vraag over Tyrwin misschien?
pi_112160244
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:30 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Oja dat komt me wel bekend voor, heb het nu ook even teruggekeken en dan is het wel te zien inderdaad. Vind het alleen niet zo duidelijk in beeld gebracht als toen bijvoorbeeld al die lui van Stannis eraan kwamen gestormd nadat iedereen Halfman toejuichde.

[..]

Ik zou het juist een uitzondering gevonden hebben wanneer de gehele Lannisers (op een vluchteling na misschien) dood zouden gaan in de battle en Stannis de troon zou overnemen. Ondanks dat de Lannisters de badguys zijn vind ik dit juist wel volgens de 'traditie' omdat zij zo belangrijk zijn voor het verhaal. Het zou juist mooi zijn als, net als Ned Stark, er belangrijke personages in rook op zouden gaan imo.

Iemand nog antwoord op mijn vraag over Tyrwin misschien?
Denk dat we dat volgende aflevering te weten komen. Naar mijn weten zouden ze richting Casterly Rock oprukken, maar misschien dat ze in die richting Loras en zijn leger zijn tegen gekomen die richting King's Landing gingen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:34:39 #40
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_112160260
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Niemand gaat me antwoord geven of ie flauwviel of doodging he?
Ik denk het niet. Maar daarom ook echt benieuwd naar de laatste afl van dit seizoen :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:35:54 #41
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_112160319
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:30 schreef Onufriev het volgende:
Iemand nog antwoord op mijn vraag over Tyrwin misschien?
Daar zijn hints naar geweest in eerdere afleveringen, dus in principe zou je het zelf uitkunnen vinden. De uitleg komt de volgende aflevering wel, het is een beetje zonde om meteen nu een uitleg te willen, het is in ieder geval geen plothole als je daar bang voor bent.
pi_112160398
quote:
Iemand nog antwoord op mijn vraag over Tyrwin misschien?
Tywin zei toch nooit letterlijk dat ie naar Robb ging? Of ligt het nou aan mij?
Hij zei zoiets als "Stannis ligt voor Kings Landing. En Robb in de buurt van Casterly Rock (incl. ongevaarlijk klein leger).
We'll ride at nightfall"

Maar hij zei toch niet waarheen? Arya veronderstelde dat hij richting Robb reed maar dat is toch niet gezegd? Moet ik nog eens terugkijken denk ik....
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112160481
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:37 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Tywin zei toch nooit letterlijk dat ie naar Robb ging? Of ligt het nou aan mij?
Hij zei zoiets als "Stannis ligt voor Kings Landing. En Robb in de buurt van Casterly Rock (incl. ongevaarlijk klein leger).
We'll ride at dawn"

Maar hij zei toch niet waarheen? Arya veronderstelde dat hij richting Robb reed maar dat is toch niet gezegd? Moet ik nog eens terugkijken denk ik....
Ik dacht dat hij zei: "we ride for Casterly Rock".
pi_112160893

Hier is de scene :)
Ze doen wel hun best om de indruk te wekken dat ze richting Robb rijden, maar het wordt niet gezegd.
Ik denk dat ze gewoon snel naar Kings Landing willen rijden en gauw die klus klaren daar, voordat Robb doorkrijgt dat ze helemaal in het zuiden zitten en het in zijn hoofd haalt om Casterly Rock aan te vallen. Vandaar dat Tywin 's nachts al wil vertrekken, dan is ie sneller terug ;)

Denk ik! :)
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112160947
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Khaleesi het volgende:

Hier is de scene :)
Ze doen wel hun best om de indruk te wekken dat ze richting Robb rijden, maar het wordt niet gezegd.
Ik denk dat ze gewoon snel naar Kings Landing willen rijden en gauw die klus klaren daar, voordat Robb doorkrijgt dat ze helemaal in het zuiden zitten en het in zijn hoofd haalt om Casterly Rock aan te vallen. Vandaar dat Tywin 's nachts al wil vertrekken, dan is ie sneller terug ;)

Denk ik! :)
Dat zien we volgende week dan wel weer. Gok dat Tywin het zelf uitlegt aan Cersei of Tyrion (als die niet gewoon K.O. ligt de komende tijd).
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_112161044
Ik zie dat mensen verbaasd zijn dat tywin naar kings landing ging. Ik ben verbaasder dat hij bloed op zijn armor had toen hij bij cersei binnen stormde. Tywin staat niet bekend als een leider die zich in de heat of battle bevindt :P
Conscience do cost.
pi_112161209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef ems. het volgende:
Ik zie dat mensen verbaasd zijn dat tywin naar kings landing ging. Ik ben verbaasder dat hij bloed op zijn armor had toen hij bij cersei binnen stormde. Tywin staat niet bekend als een leider die zich in de heat of battle bevindt :P
Tywin is een boss. Tuurlijk hakt ie hier en daar wat mensen door midden om de belangrijkste vent in Westeros te blijven.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_112161277
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Tywin is een boss. Tuurlijk hakt ie hier en daar wat mensen door midden om de belangrijkste vent in Westeros te blijven.
In de serie wel ja :P
Conscience do cost.
pi_112161357
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef ems. het volgende:

[..]

In de serie wel ja :P
Fuck de boeken. :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:01:26 #50
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_112161371
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef ems. het volgende:
Ik zie dat mensen verbaasd zijn dat tywin naar kings landing ging. Ik ben verbaasder dat hij bloed op zijn armor had toen hij bij cersei binnen stormde. Tywin staat niet bekend als een leider die zich in de heat of battle bevindt :P
aangezien we alleen maar wat troepen aan zagen komen door de ogen van een flauwvallende Tyrion moet er toch ergens geïllustreerd worden dat er flink gevochten is :P

maar... wat een aflevering _O_
al had ik wel gehoopt op een machtsovername door Stannis. Nu zijn we nog niet van Joffrey af. Hopelijk komt dat volgende week alsnog.

Ik vreesde trouwens wel dat Tyrion, net als een figurant 20 seconden daarvoor, een zwaard dwars door z'n kop kreeg en zijn hersenpan er langzaam afgleed. Gelukkig was dat toch niet het geval maar ik zat wel even rechtop :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')