Ik zie automatic_ in dit topic, mede West-Brabant bewoner, moet wel gezellig zijn hier dus
Waar woon je?Oudenbosch, Noord-Brabant
Hoe oud ben je?32
Omschrijving?Niet toevallig dat ik eerst de rest van de vragen invul en dan pas deze, ik zal het eens met wat steekwoorden en korte zinnen proberen:
- rustig en introvert
- kat uit de boom kijker
- Als ik je eenmaal ken kom ik wel een stuk losser
- droge, soms sarcastische humor
- rook graag een jointje, drink graag een biertje
- vroeger een partyanimal, tegenwoordig een stuk rustiger (zal wel ouderdom zijn

)
- Heb een vaste groep vrienden waar ik weleens wat mee ga drinken, ben ook niet echt op zoek naar nieuwe vriendschappen ofzo, maar op zich is het nooit verkeerd om eens wat nieuwe mensen te ontmoeten.
Werk en hobbies?Ik werk bij een redelijk grote computerwinkel, in het magazijn, niks spectaculairs, maar dan had ik maar een vak moeten leren

Heb niet echt hobbies die ik iedere dag of heel vaak beoefen, af en toe eens met de camera op pad om wat leuke foto's te schieten, ik hou van gamen maar om nou te zeggen dat het mijn hobby is, nah, ben meer een casual dan een hardcore gamer in ieder geval. Verder luister ik graag muziek, wil ik d.m.v. interessante websites en documentaires alles te weten komen over van alles wat ik maar interessant vind, zoals het menselijk lichaam, de natuur, auto's, het heelal en ja, quantumfysica vind ik ook razend interessant, jammer dat het zo onbegrijpelijk is.
Hoe kan ik jou bereiken?PM, DM en als je heel aardig bent mag je misschien ook wel mijn FB