abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:50:12 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5241532
Machiel heeft een tijdje geleden aangegeven te willen stoppen met het Sport forum. Hij heeft dit inmiddels een behoorlijke lange tijd gedaan en vindt het nu tijd voor iets anders. Hij blijft diverse dingen doen voor FOK!, zoals het meehelpen aan de diverse sportmanagers.

Zijn functie zal worden overgenomen door twee moderators. Ten eerste zal golfer de overstap maken van het AN&M forum naar het Sport forum. Na zijn 'tropenjaren' in AN&M, wil hij graag naar het forum waar zijn échte passie ligt, de sport, in al zijn facetten. Hij blijft overigens nog een maandje parallel AN&M doen (samen met JMG), totdat we daar een andere oplossing voor gevonden hebben.

We hebben verder besloten dit keer zelf een aantal mogelijk geínteresseerden te benaderen voor de rol van duomoderator, gebaseerd op een brede belangstelling voor sport en voldoende aanwezigheid in en betrokkenheid bij het Sport forum. Uit de binnengekomen reacties is uiteindelijk Leatherface gekozen als duomoderator, die na stemming het beste leek te voldoen aan de gestelde 'eisen'.

Wij willen graag Machiel bedanken voor zijn enthousiaste en zeer correcte wijze van modereren in het Sport forum en wensen de 'nieuwelingen' daar veel succes om daarmee verder te gaan.

Alle wijzigingen gaan zo snel mogelijk in.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')