God god wat een drama weer. Stel dat en wat als. Ja leuk allemaal maar er is dus geen spraken van, waarom er over door blijven praten?
Feit is dat iedereen verrantwoordelijk is voor zich zelf. En wanneer iemand zo stoned als een garnaal en zo dronken als een hoerentoeter is maar wel in staat is te lopen de politie of de ambu niks met je doet. Waarom Fokkers dan opeens wel? Je bent verrantwoordelijk voornje eigen gedrag.
En allemaal leuk hoor om te roepen dat het niet kan. Maar die zelfde mensen zouden ook iemand achter laten als ze op stap zijn en ze de tering in gescholden worden. En terrecht ook!
De link naar de media kan ik begrijpej uit het oogpunt van Fok maar iets wat overdreven naar mijn mening. Als het een meeting is die door Fok zelf georganiseerd was snap ik het, nu is het een los groepje mensen die elkaar van Fok kennen.
Er zijn bv in PTA genoeg topics over snelle auto's. Zelfs een topic waar foto's van snelheden ver boven de wettelijke max van 130. Daar hoor je toch ook niks over link en media.
Want stel dat er een ongeluk gebeurd met 1 van die users wegens te hard rijden? Zelfe verhaal, kan Fok niet voor verrantwoordelijk gehouden worden.
Het is vervelend dat het gebeurd is met deze meeting. Maar Fok staat er buiten en de user in kwestie is verrantwoordelijk voor haar eigen gedrag en daden.
Maar wat wen gezeuk allemaal zeg. Er is genoeg over gesproken, genoeg in gestookt en elkaar verwijten gemaakt.
Einde verhaal
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group