Okee mensen, ben ik weer! Of beter gezegd, nog steeds. Ik kreeg namelijk eerder vanavond van een user hier (zal zn naam nog even niet noemen, dat komt wel

) een priveberichtje. Een heel positief berichtje, want, hij bood me aan om te helpen. Financieel. Omdat ik het niet kon geloven, vroeg ik of hij het meende. Hij wil me namelijk een (nog niet te noemen) geldbedrag overmaken. Omdat ik zei dat het misschien beter uitkwam om het contant te overhandigen (ivm extra inkomsten -> sociale dienst) leek het me beter als we ergens zouden afspreken. We hadden dus al een punt afgesproken en ik zou iemand proberen te regelen om te rijden. Uiteindelijk iemand bereid gevonden die ik al dik een half jaar niet meer gezien heb, dus ik ging mn huis vast afsluiten omdat diegene direct hiernaartoe zou komen.
Half uur later ongeveer, toen ik nog steeds niemand zag (afstand is 10 min met de auto) besloot ik te bellen naar mn "vervoerder". Die zat nog steeds thuis. "Ja ik kan je niet helpen man" kreeg ik te horen. "WTF?" dacht ik, laat me dan ook niet in de waan dat je me helpt! Anyway, ik die user gebeld en verteld dat het wat later kon zijn maar dat ik mn best deed om er aan te komen. Dat was goed zei die. Heb iedereen uit mn telefoonlijst gebeld (inclusief verhuisde buren van mn vorige huis) en OF ze hadden een drankje op, OF ze waren zelf al weg, bla bla bla

Nu heb ik hem op whatsapp toegevoegd en spreken we morgen af, als hij klaar is met werken.
Klein beetje anticlimax, maar als alles rond is vertel ik meer details als de user het daar mee eens is. (vind wel dat die jongen de eer verdiend heeft, laten we het daar voorlopig maar op houden)