quote:
Ja dat is toch echt geweldig?

Het zal vast wel mensen de neus uitkomen dat ik dat maar blijf herhalen, maar het is echt bijzonder dat er ineens vanuit het niets mensen voor je klaar staan, bereid zijn om moeite voor je te doen en... Jaja ik stop al

[/quote]
Ernaast verdien je zelf zeker een compliment omdat je actief mee blijft reageren en alles mooi bijhoudt. En daarbij ook nog zelf andere topics door neemt om zo te zorgen dat er niets vergeten wordt

[/quote]
Nou bedankt

Verder wilde ik nog even vermelden dat ik het basis kookboek van Peter heb ontvangen vanmiddag

Peter, als je dit leest (of niet, ik pm je dadelijk nog even zowiezo

), ontzettend bedankt daarvoor! Ga er zo snel mogelijk mee aan de slag zodra ik een gaskookplaat heb

Daarnaast, ik heb vanmiddag van de bovenbuurman een lattenbodem en matras gekregen dat bij het bed hoort dat ik van hem gekregen heb, even als een lamp voor aan het plafond. Het lijkt er dus aardig op dat de slaapkamer redelijk compleet begint te worden zodra alles er staat. Mrspoez zorgt ook nog voor gordijnen en railsen zodat ik het savonds een beetje donker kan maken als ik ga slapen. Wil er even bij vermelden dat ze voor mij op marktplaats heeft gekeken en in Barendrecht die railsen gratis op kan halen. Mensen, is ze niet fantastisch? Wat mij betreft is dat diepe respect waard, aangezien ze dat ook had kunnen laten

En dan nu even mijn lijstje in de OP bijwerken