pi_112185837
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik stuur ze altijd de winkel uit. Laten ze maar mooi buiten de winkel gaan janken om die pauperplaatjes.
Ja maar als ik als klant de winkel in wil, blokkeren ze de boel.
En geen schaamte he, geen schaamte :(.
If the beat is alright, I can dance all night.
pi_112188533
Eindelijk gebeld door de AH uit Leiderdorp, er zijn veel meer mensen dan beschikbare plaatsen op de inloopavond afgekomen waardoor de criteria erg streng waren en daardoor zit ik er helaas niet bij :'( En de AH's in Leiden en Oegstgeest zijn troep dus dan houdt het op.
pi_112189080
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Aparte plek aangeven waar ze niet in de weg staan, ken genoeg winkels die dat doen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:33:22 #54
220087 einschtein
Project Exit | Kawasaki ZZR600
pi_112189677
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik zet ze op de hoek van de ingang neer, geen klant die er echt last van heeft.

Het zijn wel altijd dezelfde kinderen though, altijd van die tokkies.
Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef Bragi het volgende:
Wd is als Donald Duck: honderden baantjes, vaak driftig, nooit een broek aan, maar altijd vertederend.
pi_112189906
Helaas doet ah dordrecht stadspolders dat niet, ondanks de neergelegde containers om de boel wat aan de kant te schuiven.
If the beat is alright, I can dance all night.
pi_112190681
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef 321Hoi321 het volgende:
Heb het gevonden in de CAO:

[..]

Heb dus even mijn loonstrookjes erbij gepakt en kwam op een gemiddelde van 30,1 uur per periode (over de laatste 3 periodes). Ga dus morgen dit eensch onder zijn neus proppen.

En nee mensen, niet nu allemaal denken: oh weer zo'n regelneef. Ik heb het geld gewoon keihard nodig.
Houd ons op de hoogte :D
De microfoon heeft gesproken.
pi_112192046
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Helaas doet ah dordrecht stadspolders dat niet, ondanks de neergelegde containers om de boel wat aan de kant te schuiven.
Ik begrijp hieruit dat jij er niet werkt? Gewoon naar de manager vragen en klagen, misschien heeft die niet door hoeveel overlast het geeft.
pi_112192199
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef magneetstrip het volgende:
Eindelijk gebeld door de AH uit Leiderdorp, er zijn veel meer mensen dan beschikbare plaatsen op de inloopavond afgekomen waardoor de criteria erg streng waren en daardoor zit ik er helaas niet bij :'( En de AH's in Leiden en Oegstgeest zijn troep dus dan houdt het op.
Maakt het uit? Werken in een waardeloze supermarkt heeft een groot voordeel, geen strebers.
pi_112192874
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:11 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maakt het uit? Werken in een waardeloze supermarkt heeft een groot voordeel, geen strebers.
Wat zijn strebers? :p Maar ik bedoelde het in de zin van zeer slechte verhalen gehoord of de winkel staat in een zwerverbuurt.
pi_112193045
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:20 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Wat zijn strebers? :p Maar ik bedoelde het in de zin van zeer slechte verhalen gehoord of de winkel staat in een zwerverbuurt.
Van die mensen die helemaal fanatiek lopen te doen over het vakken vullen. Enge, en bovendien irritante mensen.

Van het zijn van een slechte winkel heb je opzich geen last als je je niet druk gaat lopen maken om diefstal. gewoon je werk doen en naar huis, verder geen neuk geven.

Alleen als er overvallen plaats vinden zou ik het laten
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:27:51 #61
220087 einschtein
Project Exit | Kawasaki ZZR600
pi_112193363
-- Edit by mijzelf. Ik ga geen trolls feeden. --
Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef Bragi het volgende:
Wd is als Donald Duck: honderden baantjes, vaak driftig, nooit een broek aan, maar altijd vertederend.
pi_112193983
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef Yreal het volgende:

[..]

Van die mensen die helemaal fanatiek lopen te doen over het vakken vullen. Enge, en bovendien irritante mensen.

Van het zijn van een slechte winkel heb je opzich geen last als je je niet druk gaat lopen maken om diefstal. gewoon je werk doen en naar huis, verder geen neuk geven.

Alleen als er overvallen plaats vinden zou ik het laten
Hmm winkels zonder strebers heb je hier denk ik niet...
pi_112194628
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Hmm winkels zonder strebers heb je hier denk ik niet...
Mweh, kijk ik weet niet hoe oud je bent en hoe serieus je tegenover vakkenvullen staat.

Ik namelijk absoluut niet. Ik ben bijna 22 en had 2 jaar geleden gehoopt nooit meer vakken te hoeven vullen. Maarja, het zat tegen dus ontkom ik er niet aan. Ik doe mijn werk, ik werk ook wel over als het niet af is en ik wil zelfs nog wel wat scholieren de winkel uitzetten. Als ik rotte producten heb gooi ik ze weg.

Maar nee, ik vind het niet leuk. Nee, ik heb er geen energie voor. En nee, I don't give a fuck. Ik sta er omdat ze mij geld geven, maar niet.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:33:05 #64
148141 GioStyle
Trots leidt tot arrogantie.
pi_112196964
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mweh, kijk ik weet niet hoe oud je bent en hoe serieus je tegenover vakkenvullen staat.

Ik namelijk absoluut niet. Ik ben bijna 22 en had 2 jaar geleden gehoopt nooit meer vakken te hoeven vullen. Maarja, het zat tegen dus ontkom ik er niet aan. Ik doe mijn werk, ik werk ook wel over als het niet af is en ik wil zelfs nog wel wat scholieren de winkel uitzetten. Als ik rotte producten heb gooi ik ze weg.

Maar nee, ik vind het niet leuk. Nee, ik heb er geen energie voor. En nee, I don't give a fuck. Ik sta er omdat ze mij geld geven, maar niet.
Ah, een toekomstige uitkeringstrekker. Als je ook precies zo'n mentaliteit uitstraalt als je beschrijft, dan had ik je toch even op het matje geroepen en een gesprek aangegaan. Slecht gemotiveerde medewerkers ben ik liever kwijt dan rijk.
pi_112197093
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:33 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Ah, een toekomstige uitkeringstrekker. Als je ook precies zo'n mentaliteit uitstraalt als je beschrijft, dan had ik je toch even op het matje geroepen en een gesprek aangegaan. Slecht gemotiveerde medewerkers ben ik liever kwijt dan rijk.
Gelukkig ben ik bijna afgestudeerd en al druk bezig met een vervolgtraject. Ik heb er veel aan gedaan om niet mijn hele leven bij de appie te werken. Ik ben er voor het geld, meer niet.

Gelukkig is bijna niemand bereid om om 5 uur op te staan, dus ik kom echt wel aan werk als het moet :*
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:40:59 #66
148141 GioStyle
pi_112197370
Ik wens je veel succes met je carriere.
pi_112197442
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef GioStyle het volgende:
Ik wens je veel succes met je carriere.
bedankt. Snap je mijn standpunten ook?

Ben jij trouwens teamleider?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:49:22 #68
148141 GioStyle
pi_112197825
Ik snap je wel, maar ik vind het niet acceptabel. Slecht gemotiveerde medewerkers op de werkvloer beinvloeden negatief de anderen direct of indirect. Ik ben trouwens al een lange tijd teamleider van Verkoopafhandeling; niet van Verkoopklaar. En nee, ik ben ook niet van plan om mijn hele leven bij de AH te gaan werken. Sterker nog; ik sta op het punt om naar een fulltime baan te switchen.
pi_112197958
Ik snap ook wel dat het niet acceptabel is, maar dat is dan maar even zo. Ik doe mijn werk, ik doe mijn werk goed. Maar ik ga niet lopen racen om vulnormen te halen waarna ik eerder weg kan. Dan schiet ik mijzelf in de voet.
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:00:08 #70
148141 GioStyle
pi_112198428
Ik vraag me af of hoe je je werk goed doet, maar dat even terzijde.

Even een voorbeeld:

Je wil niet weten hoeveel mensen stelen. Dat is echt te bizar voor woorden. Ik verwacht wel van mijn medewerkers dat ze afwijkend gedrag van klanten kunnen signaleren en dat melden. Jij zou liever de andere kant opkijken. Prima, dat is jouw keus. Mis je dan geen rechtvaardigheidsgevoel? Iedereen werkt voor zijn geld, waarom zou je dan mensen letterlijk onder toezicht laten stelen?
pi_112198791
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef GioStyle het volgende:
Ik vraag me af of hoe je je werk goed doet, maar dat even terzijde.

Even een voorbeeld:

Je wil niet weten hoeveel mensen stelen. Dat is echt te bizar voor woorden. Ik verwacht wel van mijn medewerkers dat ze afwijkend gedrag van klanten kunnen signaleren en dat melden. Jij zou liever de andere kant opkijken. Prima, dat is jouw keus. Mis je dan geen rechtvaardigheidsgevoel? Iedereen werkt voor zijn geld, waarom zou je dan mensen letterlijk onder toezicht laten stelen?
Ik heb altijd al mijn vulling af, mijn pad ziet er top uit, restanten zijn gelopen, derving haal ik eruit.

Dat heeft 2 redenen.

Ik werk in voor mijn gevoel best een pauperbuurt. Van de helft van de klanten heb ik het idee dat ze meteen met mij op de vuist gaan als ik er wat van zou zeggen. Gebeurd ook nog wel eens van tijd tot tijd dat je willekeurig verrot word gescholden. Als je dan zo nodig dat pak koffie mee wil nemen, ga ik niet mijn lichaam riskeren voor een paar euro. Bovendien ben ik de enige in de buurt die daar op de motor komt en ben ik als de dood dat ze die omschoppen.

En ten 2de, als ik de ene kant op kijk om de eerste dief aan te houden hebben de volgende 5 vrij spel. Geen beginnen aan.
pi_112202711
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef bigbass het volgende:

[..]

Als ze je wel je contracturen laten maken dan helaas wel
Als je lange tijd een bepaalde werktijd hebt kan dit in principe niet zomaar.
Maar als heel die shift wegvalt is het een ander verhaal.
You know what i mean...
pi_112203083
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:07 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik heb altijd al mijn vulling af, mijn pad ziet er top uit, restanten zijn gelopen, derving haal ik eruit.

Dat heeft 2 redenen.

Ik werk in voor mijn gevoel best een pauperbuurt. Van de helft van de klanten heb ik het idee dat ze meteen met mij op de vuist gaan als ik er wat van zou zeggen. Gebeurd ook nog wel eens van tijd tot tijd dat je willekeurig verrot word gescholden. Als je dan zo nodig dat pak koffie mee wil nemen, ga ik niet mijn lichaam riskeren voor een paar euro. Bovendien ben ik de enige in de buurt die daar op de motor komt en ben ik als de dood dat ze die omschoppen.

En ten 2de, als ik de ene kant op kijk om de eerste dief aan te houden hebben de volgende 5 vrij spel. Geen beginnen aan.
In welke winkel werk jij? Heb t idee dat ik je ken:p

Verder vind ik wel dat je gelijk hebt. Ik ben dan wel to vkk maar ik vind ook dat ik niet kan verwachten dat iedereen op diefstal let.. Sommige durven bijv niet

Ikzelf let er ook heel weinig op, anders wordt dat een fulltime baan bij mijn filiaal... Die paar euro..
"The sooner we go out, the sooner we can come back and NOT have sex"
pi_112203960
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:02 schreef Akilla het volgende:

[..]

In welke winkel werk jij? Heb t idee dat ik je ken:p

Verder vind ik wel dat je gelijk hebt. Ik ben dan wel to vkk maar ik vind ook dat ik niet kan verwachten dat iedereen op diefstal let.. Sommige durven bijv niet

Ikzelf let er ook heel weinig op, anders wordt dat een fulltime baan bij mijn filiaal... Die paar euro..
Edit , laten we dat maar niet openbaar maken, heb toch al ontslag genomen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Yreal op 30-05-2012 09:24:12 ]
pi_112204648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:10 schreef Yreal het volgende:

[..]

Edit , laten we dat maar niet openbaar maken, heb toch al ontslag genomen.
:X
Eckte helden: Alberto Contador, Roger Federer, Tom Chaplin en Luis Suarez!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')