Ik krijg in de toetsweek voor Nederlands als opdracht dat ik een verhaal moet schrijven. Zal dit goed zijn?
Lisette is aan het feesten in incasa met haar vriendinnen. Ze gaan helemaal los. Dan komt er een leuke jongen naar Lisette toe. "Meisje zullen we gaan chillen?" Lisette houdt wel van spanning en gaat na het feest mee met Fouad, zoals de jongen heet. Ze springt bij hem achterop de scooter en gaat mee naar zijn huis. Fouad doet de deur open en samen lopen ze naar binnen naar de slaapkamer. Hier laat Fouad zijn sixpack zien, hij heeft er hard voor getraind. "Zo dan", denkt Lisette. Ze begint een beetje een verlangen te krijgen naar meer intiem contact met Fouad na het zien van zijn sixpack. Ze begint hem te strelen. Het is Lisette allemaal een beetje onwennig, ze heeft tenslotte nog nooit intiem contact gehad. Toch liggen Lisette en Fouad niet veel later zoenend op bed. Soms wordt het Lisette even teveel van het goede, dan stopt ze even met zoenen maar al gauw pakt ze het weer op. Voorzichtig strelen Lisette en Fouad elkaar. Het begint steeds vertrouwder te worden. Nadat Fouad zijn broek los heeft gemaakt, staat ineens Laila, de oudere sexy zus van Fouad in de kamer. "Wat zijn jullie aan het doen?" Vraagt Laila. Ze doet haar rokje en topje uit, er verschijnt een prachtige vrouw in Marlies Dekker lingerie. "Mag ik ook meedoen?" Vraagt Laila. Ze loopt naar de badkamer en komt terug met condooms. "Meid, ik zal je leren hoe het moet!" Zegt Laila tegen Lisette. Gezien intiem contact binnen bloedverwanten niet geaccepteerd wordt in de familie van Laila en Fouad, geeft Laila de instructies. "Je moet gewoon over je grenzen proberen te gaan en kijken wat er dan gebeurt!" Vertelt Laila. Binnen een uurtje liggen Fouad en Lisette elkaar dan ook al te bevredigen.
Het begint aardig heet te worden in de kamer. "We gaan even langs bij wat vrienden, oke?" Zegt Laila. Op de scooter gaat het trio dan vervolgens naar Bionda van Zoop. Hier in dat huis bevinden zich ook Peter uit Amsterdam, Smahane van de Arabische les en Kimberley van lexa.nl "goed dat jullie er zijn, we gaan er een groot feest van maken!" Zegt Peter. Hij pakt samen met Smahane een camera. Dan is het zover, Fouad gaat Lisette ontmaagden. Fouad ligt op zijn rug op de keukentafel. Lisette komt er bovenop liggen. Ze spreidt haar benen en laat die van Fouad in die van haar glijden. Peter filmt het stel van opzij, Smahane staat bij de voetjes zodat ze de ontmaagding gedetailleerd kan filmen. Bionda, Laila en Kimberley zijn toeschouwers, en gelden dus als getuigen voor deze ontmaagding.
Een paar dagen later wordt Lisette aangesproken op school door Christiaan. "Haha jij was toch dat meisje van die sextape? Vieze hoer die je bent!". Lisette begint een vermoeden te krijgen dat er iets is gebeurd... Als ze op de gangen loopt op school wordt ze ook door iedereen nagewezen. "Lekker he seks met onbekende jongens" en "Pijp mij alsjeblieft ik ken je niet maar ik ben geil", dat is wat ze hoort. Als ze dan perongeluk de lerarenkamer in loopt in plaats van het lokaal voor haar Wiskundeles, is het ineens stil. Elke leraar kijkt haar aan. Behalve de Jong van Filosofie, die kijkt op zijn mobiel naar de ontmaagding van Lisette.
Laat het dus een wijze les zijn kinderen, nooit jezelf laten filmen tijdens de seks!
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light