abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_115753263
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV-Supporters, jullie maken het er zelf naar. Een discussie normaal aangaan is moeilijk met jullie.
• Er wordt toaal niet ingegaan op de inhoud.
• Jullie zeggen al snel niets meer midden in een discussie.
• Kritiek op PSV mag niet, dat is verboden volgens het heilige wetboek van FOK!.

Vind je het dan gek dat er verhaal gehaald wordt?
Zucht. Het gaat erom dat we ergens anders over praten en dat bijvoorbeeld iemand een filmpje gaat posten dat PSVers dom doen in een bus met hun schoenen in de lucht. Wat heeft dat ermee te maken? Gewoon om PSVers lachen.

En blijkbaar mag ik van GGMM ook niet op jou ingaan omdat je 14 bent. Waarom laat hij jou dan wel allemaal onzin roepen?
pi_115753274
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Dat is bijzonder grappig, want zo voelt het voor ons ook erg vaak zeg maar andersom.
Hmm, Dit is de ervaring die heeeeel veel fokkers met ons kunnen delen. :)
pi_115753281
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind wel dat GGMM altijd negatief is over PSV. Als er een discussie tussen bijvoorbeeld een PSV'er en een Feyenoorder is of tussen een PSV'er en een Ajacied kiest hij meestal voor de veilige weg en is die het vrijwel nooit eens met een PSV'er. Dat vind ik wel jammer.
En dit.
  Forum Admin zondag 19 augustus 2012 @ 18:34:12 #254
35723 crew  GGMM
pi_115753299
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind wel dat GGMM altijd negatief is over PSV. Als er een discussie tussen bijvoorbeeld een PSV'er en een Feyenoorder is of tussen een PSV'er en een Ajacied kiest hij meestal voor de veilige weg en is die het vrijwel nooit eens met een PSV'er. Dat vind ik wel jammer.
Ik vind ook dat PSV veel fout dit op dit moment. Ik troll niet, ik scheld niet, ik geef oprecht m'n mening over de huidige gang van zaken bij PSV.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115753317
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zucht. Het gaat erom dat we ergens anders over praten en dat bijvoorbeeld iemand een filmpje gaat posten dat PSVers dom doen in een bus met hun schoenen in de lucht. Wat heeft dat ermee te maken? Gewoon om PSVers lachen.

En blijkbaar mag ik van GGMM ook niet op jou ingaan omdat je 14 bent. Waarom laat hij jou dan wel allemaal onzin roepen?
Ik loop geen onzin te roepen. Er komt minder Onzin uit bij mij dan bij jou.

Jouw standaardreacties:

:')
u mad?
:?
?

En je kan totaal niet een discussie aangaan.
  zondag 19 augustus 2012 @ 18:34:54 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115753323
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind wel dat GGMM altijd negatief is over PSV. Als er een discussie tussen bijvoorbeeld een PSV'er en een Feyenoorder is of tussen een PSV'er en een Ajacied kiest hij meestal voor de veilige weg en is die het vrijwel nooit eens met een PSV'er. Dat vind ik wel jammer.
Dat ligt over het algemeen aan de manier waarop jullie reageren, als een stel kleine verongelijkte kleuters, die niet in staat zijn normaal een discussie aan te gaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Forum Admin zondag 19 augustus 2012 @ 18:35:35 #257
35723 crew  GGMM
pi_115753347
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zucht. Het gaat erom dat we ergens anders over praten en dat bijvoorbeeld iemand een filmpje gaat posten dat PSVers dom doen in een bus met hun schoenen in de lucht. Wat heeft dat ermee te maken? Gewoon om PSVers lachen.

En blijkbaar mag ik van GGMM ook niet op jou ingaan omdat je 14 bent. Waarom laat hij jou dan wel allemaal onzin roepen?
Dat eerste gebeurt alleen in het SC-topic, verder wordt hij overal verwijderd. En dan nog; het is wat.

En het gaat meer om de manier waarop je constant op hem ingaat. Ik heb je al wel eens gewaarschuwd hiervoor, maar er blijft maar geflame plaatsvinden tussen jullie 2.

Jij bent 24, hij is 14, dus logischerwijs verwacht ik van jou dat jij de wijste bent van de 2.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115753369
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat eerste gebeurt alleen in het SC-topic, verder wordt hij overal verwijderd. En dan nog; het is wat.

En het gaat meer om de manier waarop je constant op hem ingaat. Ik heb je al wel eens gewaarschuwd hiervoor, maar er blijft maar geflame plaatsvinden tussen jullie 2.

Jij bent 24, hij is 14, dus logischerwijs verwacht ik van jou dat jij de wijste bent van de 2.
Als iemand maar 5x hetzelfde blijft posten heb je kans dat ik erop in ga.
pi_115753376
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vind ook dat PSV veel fout dit op dit moment. Ik troll niet, ik scheld niet, ik geef oprecht m'n mening over de huidige gang van zaken bij PSV.
Oke, dat hoop ik dan maar. Ik kom niet zo heel vaak in VBL, maar dat viel me wel op. Zou ook leuk zijn als je een keer voor de andere kant kiest zeg maar, al moet je het daar zelf wel mee eens zijn natuurlijk.
  Forum Admin zondag 19 augustus 2012 @ 18:36:55 #260
35723 crew  GGMM
pi_115753390
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Als iemand maar 5x hetzelfde blijft posten heb je kans dat ik erop in ga.
Dit bedoel ik dus; het is altijd iemand anders z'n schuld he?

Ik zie verder ook alleen jou er op in gaan op die manier, vreemd is dat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115753396
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Werd niet voor niks verwijderd toen.

Blijkbaar is er in het live-topic iets dramatisch mis gegaan gezien jouw reactie daar en Davy z'n reactie hier. Graag voorbeelden.
Dit is min of meer een frustratie die er al heel lang hangt en ik kan helaas niet precies meer herinneren wat er elke post is gezegd de afgelopen 2 jaar ofzo.

Buiten het feit om dat je ajacied bent, want toen jojoortje mod was heeft ze zich wat dat betreft goed gedragen. Zij was tenslotte ook diegene die het PSV topic op slot gooide toen als ik het mij goed herinner.

En er zit echt wel een kern van waarheid in van wat ajacied442 zegt, echter zijn er een groot aantal users die het verpesten vind ik.

Als er nou een duidelijke regelgeving kan komen bijv dat er een zero tolerance beleid op trollen iig bij het live topic dat zou al een hoop schelen. Dan stopt al het getroll van elke supporter van elke club naar elkaar.

Ik hoop hiermee een 'inhoudelijke' reactie te hebben gegeven.
  Forum Admin zondag 19 augustus 2012 @ 18:38:14 #262
35723 crew  GGMM
pi_115753456
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:36 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Oke, dat hoop ik dan maar. Ik kom niet zo heel vaak in VBL, maar dat viel me wel op. Zou ook leuk zijn als je een keer voor de andere kant kiest zeg maar, al moet je het daar zelf wel mee eens zijn natuurlijk.
Dat laatste is nogal belangrijk ja. Verder ben ik ook gewoon iemand met een mening, als die negatief is dan is dat nou eenmaal zo. Zolang ik objectief blijf tov van de supportersschare zie ik het probleem niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115753530
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:36 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Dit is min of meer een frustratie die er al heel lang hangt en ik kan helaas niet precies meer herinneren wat er elke post is gezegd de afgelopen 2 jaar ofzo.

En er zit echt wel een kern van waarheid in van wat ajacied442 zegt, echter zijn er een groot aantal users die het verpesten vind ik.

Als er nou een duidelijke regelgeving kan komen bijv dat er een zero tolerance beleid op trollen iig bij het live topic dat zou al een hoop schelen. Dan stopt al het getroll van elke supporter van elke club naar elkaar.
  Forum Admin zondag 19 augustus 2012 @ 18:40:55 #264
35723 crew  GGMM
pi_115753540
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:36 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Dit is min of meer een frustratie die er al heel lang hangt en ik kan helaas niet precies meer herinneren wat er elke post is gezegd de afgelopen 2 jaar ofzo.

Buiten het feit om dat je ajacied bent, want toen jojoortje mod was heeft ze zich wat dat betreft goed gedragen. Zij was tenslotte ook diegene die het PSV topic op slot gooide toen als ik het mij goed herinner.

En er zit echt wel een kern van waarheid in van wat ajacied442 zegt, echter zijn er een groot aantal users die het verpesten vind ik.

Als er nou een duidelijke regelgeving kan komen bijv dat er een zero tolerance beleid op trollen iig bij het live topic dat zou al een hoop schelen. Dan stopt al het getroll van elke supporter van elke club naar elkaar.

Ik hoop hiermee een 'inhoudelijke' reactie te hebben gegeven.
Maar welke regelgeving mbt het livetopic zou je dan willen? Specifiek.
De discussie van vanmiddag dat moet imo gewoon kunnen, vind jij van niet? De reden dat het niveau van de discussie laag was dat lag aan de deelnemers, dat vond niet alleen jij maar ook 2 á 3 andere psv-ers. Ga er dan niet op in zou ik zeggen?
Inzanity heeft misschien een aparte mening die tegen de stroom ingaat, maar zolang hij argumenten gebruikt en niet scheldt dan is dat prima natuurlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115753615
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Maar welke regelgeving mbt het livetopic zou je dan willen? Specifiek.
De discussie van vanmiddag dat moet imo gewoon kunnen, vind jij van niet? De reden dat het niveau van de discussie laag was dat lag aan de deelnemers, dat vond niet alleen jij maar ook 2 á 3 andere psv-ers. Ga er dan niet op in zou ik zeggen?
Inzanity heeft misschien een aparte mening die tegen de stroom ingaat, maar zolang hij argumenten gebruikt en niet scheldt dan is dat prima natuurlijk.
Als jij dat vind dan moet het maar helaas zo. Jij bent mod dus jij bepaald deze regelgeving. Jammer.
  Forum Admin zondag 19 augustus 2012 @ 18:46:14 #266
35723 crew  GGMM
pi_115753691
quote:
12s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:43 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Als jij dat vind dan moet het maar helaas zo. Jij bent mod dus jij bepaald deze regelgeving. Jammer.
Het live-topic is wmb een verlengde van je huiskamer. Als je (of althans ik) met vrienden voetbal kijk ontstaat er ook wel eens een discussie. Ik vind idd dat dat moet kunnen tot op zekere hoogte én afhankelijk van de spanning van de wedstrijd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115753744
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het live-topic is wmb een verlengde van je huiskamer. Als je (of althans ik) met vrienden voetbal kijk ontstaat er ook wel eens een discussie. Ik vind idd dat dat moet kunnen tot op zekere hoogte én afhankelijk van de spanning van de wedstrijd.
Ja nogmaals jij bepaald de regelgeving dus ik kan er niks meer tegen in brengen. Dan is de discussie denk ik ook klaar helaas.
pi_115753851
Gaat mij niet eens om het live topic. Daar hebben we ook jaren Ajax en Feyenoord uitgelachen.
Alleen buiten het live topic kunnen we een beetje normaal met elkaar omgaan?
pi_115753912
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja nogmaals jij bepaald de regelgeving dus ik kan er niks meer tegen in brengen. Dan is de discussie denk ik ook klaar helaas.
Het live topic moet je sowieso los van het VBL ziet. Als je ziet hoeveel slechte trollen en grappen daarin langs komen kan je wellicht wel afvragen of het wel een goed topic is om open te houden :').

Overigens worden PSV'ers inderdaad al snel over 1 kam geschoren op dit forum maar dat heeft ook 2 kanten als je ziet hoe sommige PSV users reageren.

Voor de rest valt het de afgelopen tijd toch ook wel mee, zeker na de permban van HMF?
pi_115753960
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Het live topic moet je sowieso los van het VBL ziet. Als je ziet hoeveel slechte trollen en grappen daarin langs komen kan je wellicht wel afvragen of het wel een goed topic is om open te houden :').

Overigens worden PSV'ers inderdaad al snel over 1 kam geschoren op dit forum maar dat heeft ook 2 kanten als je ziet hoe sommige PSV users reageren.

Voor de rest valt het de afgelopen tijd toch ook wel mee, zeker na de permban van HMF?
Ik geef toe dat het idd een stuk minder is als ik het vergelijk met een lange tijd terug, maar ik zie dat het nog wel beter kan.
pi_115754035
Primera División 2012-2013 #1 Jornada 1

Zou er alvast een reeksje kunnen komen? ^O^
  Forum Admin zondag 19 augustus 2012 @ 18:58:37 #272
35723 crew  GGMM
pi_115754093
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:54 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik geef toe dat het idd een stuk minder is als ik het vergelijk met een lange tijd terug, maar ik zie dat het nog wel beter kan.
Tja, ik vind ook dat we niet té kinderachtig moeten zijn. Ik vind dat er ruimte moet zijn voor een discussie af en toe. Alleen wedstrijden becommentariëren gaat een doodsteek voor het topic worden. En vond dat het alleen tijdens de 2e helft van Ajax wat die kant op ging, voor de rest van het weekend ging het prima imo.

quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Primera División 2012-2013 #1 Jornada 1

Zou er alvast een reeksje kunnen komen? ^O^
dun.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115754148
Bedankt
pi_115754193
Ik zal de volgende keer wel met een voorbeeld komen hier.
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:01:57 #275
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115754200
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit bedoel ik dus met graag een mening van een andere mod. Die niet door een ajax bril kijkt.
Geef dan concrete voorbeelden.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')