Ik loop al een tijdje rond met een aantal klachten en heb geen idee wat het kan zijn, na een korte inspanning (trap oplopen) ben ik direct alle energie kwijt en krijg ik een soort futloos/lamlendig gevoel, in combinatie met sterke drang om te gapen..
Dit is al jaren zo, maar het lijkt wel steeds erger te worden, ook als ik niet op tijd eet ontstaat er een duizelig gevoel en kan ik niet lang meer op m'n benen staan, als dit te lang duurt krijg ik het gevoel dat ik moet flauwvallen.
Ik heb het vermoeden dat het te maken heeft met bloedsuiker, dus ik heb de waardes een beetje bijgehouden, over het algemeen zijn ze normaal maar af en toe zijn er uitschieters naar beneden van rond de 2 en naar boven tot 11 of 12.
Ik heb via de huisarts een bloedonderzoek laten doen maar daar kwam niets vreemds naar boven. Ik heb ook geprobeerd meer vitamine B12 binnen te krijgen voor het geval er een ijzertekort was, maar dit heeft geen effect.
Verder rook/drink ik vrijwel niet, eet gezond en sport genoeg. Wat zou dit kunnen zijn?
Baba Tundae is a 9yr old boy in Congo, he has one leg, one arm and one eye.
Each day he has to ride 12 miles to school along a narrow dusty road on a rusty bike with no brakes.
If you send us just $2 we will send you the video, it's fucking hilarious.