pi_112089788
registreer om deze reclame te verbergen
Popdiva Lady Gaga heeft haar concert in Indonesië afgezegd na dreigementen van islamitische fundamentalisten.Het 'Islamitische Verdedigings Front' noemt haar een "boodschapper van de duivel'' en dreigt met chaos en geweld als Gaga in Indonesië optreedt.
Het concert in Jakarta zou het grootste worden van haar toernee door Azië.
Er waren al meer dan 50.000 kaarten verkocht.

http://teletekst.nos.nl/tekst/136-01.html

:{

Lees net dit op de Front Page.

Het concert van popdiva Lady Gaga in Indonesië is afgelast wegens dreigementen van islamitische fundamentalisten. Die hadden gedreigd met chaos en geweld als de artieste een voet zou zetten in het land met de grootste islamitische bevolking. De organisator heeft dat zondag bekendgemaakt.

Het Islamitische Verdedigings Front had Lady Gaga een "boodschapper van de duivel" genoemd, die "alleen maar een bh en panty's" draagt op het podium.

Na de dreigementen weigerde de politie een vergunning te geven voor de show van de 26-jarige zangeres van hits als Just Dance en Poker Face. Voor de show in Jakarta waren al 50.000 kaarten verkocht. De organisator zocht een compromis, maar het management was niet bereid de show te veranderen.

Optredens in Zuid-Korea en de Filipijnen leidden al tot protesten van christelijke groepen.

:P
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut
  zondag 27 mei 2012 @ 15:16:18 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_112089799
Bron?
Ending a sentence with a preposition is something up with which I will not put.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:35:26 #3
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_112118985
img-280512-048.onlineBild.jpg

JAKARTA - Lady Gaga is er kapot van dat ze haar concert in Jakarta heeft moeten afzeggen.
“Ik vind het net zo erg als jullie,” twittert ze aan haar fans. "Jullie betekenen alles voor me."
Het concert van de popdiva werd afgelast wegens dreigementen van islamitische fundamentalisten.
Die hadden gedreigd met chaos en geweld als de artieste een voet zou zetten in het land met de
grootste islamitische bevolking. Maar Lady Gaga laat zich niet van de wijs brengen.
“Ik ga proberen iets speciaals voor jullie te regelen. Ik ben alleen maar meer van Indonesië gaan houden".

http://www.haarlemsdagbla(...)-om-afzeggen-concert
  maandag 28 mei 2012 @ 11:55:07 #4
352888 Woestijnvos
I went there in my ducky
pi_112119586
Het zijn altijd die islamisten weer he. :')
pi_112135393
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:55 schreef Woestijnvos het volgende:
Het zijn altijd die islamisten weer he. :')
Heb je de rest wel gelezen ?

Christenen kwamen in andere landen in opstand.

Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut
pi_112179741
Verschrikkelijk, iemand probeerde mij al voor het lapje te houden dat het hier niet door zou gaan..
Lullig dit
pi_112193491
De tijden van jazzpolitie herleven :D

Trouwens wel slecht als ik op jazzpolitie google krijg ik alleen die band en nu kan ik nergens bronnen vinden van de echte jazzpolitie die in landen als polen in de gaten moest houden of muziek niet te opzwepend was en geen sax solo's bevatte en dergelijke.

quote:
Jazz's popularity grows, and as it attracts a wider audience, so do campaigns to censor this "devil's music." Early detractors like Thomas Edison, inventor of the phonograph, ridicule jazz, saying it sounds better played backwards. A Cincinnati home for expectant mothers wins an injunction to prevent construction of a neighboring theater where jazz will be played, convincing a court that the music is dangerous to fetuses. By the end of the 1920s, at least 60 communities across the nation enact laws prohibiting jazz in public dance halls.

[ Bericht 33% gewijzigd door Bosbeetle op 29-05-2012 22:36:23 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Kippenvel is het lekkerst bij gebraden kippenpoten - Tong80
LPs | CDs | WTF
pi_112204660
Die Jazzpolitie zou dan een hartaanval krijgen van epix sax guy zijn solo...
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_112219023
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef Bosbeetle het volgende:
De tijden van jazzpolitie herleven :D

Trouwens wel slecht als ik op jazzpolitie google krijg ik alleen die band en nu kan ik nergens bronnen vinden van de echte jazzpolitie die in landen als polen in de gaten moest houden of muziek niet te opzwepend was en geen sax solo's bevatte en dergelijke.

[..]

Moet je eens op Swiebertje googlen. Krijg je een nepartiest die hem na doet. Net als met Pipo. :{

Deed ik een tijdje geleden voor een nostalgiatopic in 40+

Moderator / PR woensdag 30 mei 2012 @ 15:43:45 #10
27682 Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112219102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:43 schreef Rhalius het volgende:
Die Jazzpolitie zou dan een hartaanval krijgen van epix sax guy zijn solo...
_O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Kippenvel is het lekkerst bij gebraden kippenpoten - Tong80
LPs | CDs | WTF

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')