quote:
Mijn god, zinsconstructies op het niveau van groep 4 uit moeten leggen aan een (aanname) volwassen iemand.
Het deel over hacken staat meteen achter fysiek. Implicerend dat de poster bedoelt dat hij hacken als iets fysieks ziet. Daarna maakt hij onderscheid in de gevolgen van fysieke daden. Deze daden kunnen schade toebrengen of niet. Hacken kan dus schade toebrengen of niet. De poster zegt nergens dat hacken altijd schade toebrengt maar alleen dat het kan en in zulk een geval niet toelaatbaar is volgens zijn mening.
Dude, je ziet dingen die er niet staan. Je kunt simpele zinnen niet lezen voor hun betekenis.
Ik heb, volgens mij was het in groep 4, het vak begrijpend lezen gehad. Ik heb hierdoor een basis kunnen leggen voor het niet alleen simpelweg lezen van zinnen, maar ook en bovenal begrijpen wat er staat. Wat de schrijver bedoelde met zijn/haar verzameling woorden.
Nou is het absoluut geen schande om aan jezelf te moeten toegeven dat je hier niet zeer vaardig in bent. Er is altijd nog ruimte voor verbetering of zelf educatie qua dit. Zoek een koel plekje ergens uit en ga aan de slag zou ik zeggen. Succes gewenst!