abonnement Unibet Coolblue
pi_112085558
Ik ga dit jaar voor het eerst met vrienden op vakantie naar albufeira.
Iemand ervaringen met albufeira? Wat voor soort mensen komen daarheen, is de drank goedkoop, zijn de chickies even makkelijk als in lloret?
Kortom; alle info is welkom.
pi_112085762
Ik neem zelf me chicks mee
pi_112086478
Chickies zat; veel lokale zijn zeker wel te doen. Ik ging jaren naar Olhos d'agua (vlakbij albu) en daar zaten een aantal 'lokale' kroegen. Veel van die vrouwelijke entertainers zijn wel in voor lol zeg maar ^^

Als je in appartementen/hotel zit, kom in contact met de entertainers daar en ga met ze mee zuipen na werktijd ;)

Oja; mensen uit 94 zijn al 18 :<
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_112087891
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
Chickies zat; veel lokale zijn zeker wel te doen. Ik ging jaren naar Olhos d'agua (vlakbij albu) en daar zaten een aantal 'lokale' kroegen. Veel van die vrouwelijke entertainers zijn wel in voor lol zeg maar ^^

Als je in appartementen/hotel zit, kom in contact met de entertainers daar en ga met ze mee zuipen na werktijd ;)

Oja; mensen uit 94 zijn al 18 :<
Thanks, dat zal goedkomen dus :).
is 18 dan zo oud :o
pi_112088025
Hoor van veel mensen dat albu niet echt super is en vrij klein, dat je beter naar lloret kan gaan of chersonisos om lekker los te gaan en de chicks zijn daar makkelijker :D
pi_112088486
quote:
11s.gif Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef thomas22 het volgende:
Hoor van veel mensen dat albu niet echt super is en vrij klein, dat je beter naar lloret kan gaan of chersonisos om lekker los te gaan en de chicks zijn daar makkelijker :D
Ja klopt, hoorde er ook het een en ander over, alleen als je de chicks van chersonisos ziet ( oh oh cherso enzo), dan valt me dat toch best tegen.
pi_112088730
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 14:37 schreef Destroyer94 het volgende:

[..]

Ja klopt, hoorde er ook het een en ander over, alleen als je de chicks van chersonisos ziet ( oh oh cherso enzo), dan valt me dat toch best tegen.
Wij zaten er eerst ook over te denken om albu te gaan, maar veel mensen hadden het er toch over dat het vrij klein was enz, dus ik ga over 12 daagjes heerlijk naar lloret de mar!
pi_112088892
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 14:45 schreef thomas22 het volgende:

[..]

Wij zaten er eerst ook over te denken om albu te gaan, maar veel mensen hadden het er toch over dat het vrij klein was enz, dus ik ga over 12 daagjes heerlijk naar lloret de mar!
Cool, welke periode ga je?
Ik ga van 6 tot 20 juli in een appartementje :)
pi_112089096
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 14:50 schreef Destroyer94 het volgende:

[..]

Cool, welke periode ga je?
Ik ga van 6 tot 20 juli in een appartementje :)
ik ga 8 juni tot en 23, dat we zo vroeg op vakantie gaan was eigelijk ook een beetje een reden om weer naar lloret te gaan, denk dat het er opzich wel druk is met eind examens en alles, en ben al keertje eerder in lloret geweest vond het super (H)
pi_112089323
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef thomas22 het volgende:

[..]

ik ga 8 juni tot en 23, dat we zo vroeg op vakantie gaan was eigelijk ook een beetje een reden om weer naar lloret te gaan, denk dat het er opzich wel druk is met eind examens en alles, en ben al keertje eerder in lloret geweest vond het super (H)
Cool, ik hoorde dat in lloret er rond een juli-augustus veel meer mannen dan vrouwen zijn, 9:1. Is dit waar? Niet in juni overigens.
pi_112089624
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:02 schreef Destroyer94 het volgende:

[..]

Cool, ik hoorde dat in lloret er rond een juli-augustus veel meer mannen dan vrouwen zijn, 9:1. Is dit waar? Niet in juni overigens.
Ik ben in 2010 in lloret geweest en dat was eind juli, en ik denk dat er toen 60% jonge was en 40% vrouw, maar eigelijk geen last van gehad, als je wil scoren kan je scoren, de meeste vrouwtjes zijn niet zo moeilijk haha,
pi_112089944
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:10 schreef thomas22 het volgende:

[..]

Ik ben in 2010 in lloret geweest en dat was eind juli, en ik denk dat er toen 60% jonge was en 40% vrouw, maar eigelijk geen last van gehad, als je wil scoren kan je scoren, de meeste vrouwtjes zijn niet zo moeilijk haha,
Oh ok, ja dat is waar haha.
pi_112090548
Ah, je bent me voor. Ik wilde net een zelfde soort topic openen. Ik zou graag willen weten wat de dingen zijn die ik moet zien/doen in Albufeira.
Is het trouwens ook makkelijk om naar lissabon te gaan?
pi_112091093
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef Vieuw het volgende:
Ah, je bent me voor. Ik wilde net een zelfde soort topic openen. Ik zou graag willen weten wat de dingen zijn die ik moet zien/doen in Albufeira.
Is het trouwens ook makkelijk om naar lissabon te gaan?
Volgens mij kun je makkelijk in Lissabon komen en zijn de taxi's goedkoop :). Zit je in het oude of nieuwe gedeelte? ik in het nieuwe ( waar de strip is ).
pi_112092450
Nou de taxi naar lissabon lijkt me wel duur worden. Maar hoe duur zijn de taxi's ongeveer? Want ik zit namelijk in het oude gedeelte in een appartement van Albufeira Jardim, helemaal links is dat..-.-'. Dus dat word sowieso met de taxi naar de strip.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:25:06 #16
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_112118627
Ik ga 16 juli naar Albufeira. Ik zit ook in het oude centrum! Taxi's kosten niet veel daar, dus je kunt zo even heen en weer naar het nieuwe centrum. Maar jongens.. ik hoor alleen maar goede verhalen over Albufeira hoor? Daar zijn juist chicks! Al die simpele meiden gaan naar Lloret. Dames die van een leuk sfeertje houden, eigenwaarde hebben en zoeken naar een goede man-vrouw verhouding zullen in mijn ogen eerder naar Albufeira gaan.
pi_112119678
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Ti-boy het volgende:
Ik ga 16 juli naar Albufeira. Ik zit ook in het oude centrum! Taxi's kosten niet veel daar, dus je kunt zo even heen en weer naar het nieuwe centrum. Maar jongens.. ik hoor alleen maar goede verhalen over Albufeira hoor? Daar zijn juist chicks! Al die simpele meiden gaan naar Lloret. Dames die van een leuk sfeertje houden, eigenwaarde hebben en zoeken naar een goede man-vrouw verhouding zullen in mijn ogen eerder naar Albufeira gaan.
er zijn daar natuurlijk ook meiden, alleen het uitgaans leven is daar veel kleiner als in lloret :)
pi_112122088
Daarom heb ik dus voor Albufeira gekozen. Je kan er goed uitgaan maar tis niet zon kots oord als lloret.

@Ti-Boy, weet je ook tot hoeveel personen die taxi's gaan? Ik ga met een groep van 6 dus waarschijnlijk dan wel 2 taxi's nodig of niet?
pi_112124431
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:02 schreef Vieuw het volgende:
Daarom heb ik dus voor Albufeira gekozen. Je kan er goed uitgaan maar tis niet zon kots oord als lloret.

@Ti-Boy, weet je ook tot hoeveel personen die taxi's gaan? Ik ga met een groep van 6 dus waarschijnlijk dan wel 2 taxi's nodig of niet?
Heb wel aardig wat mensen gehoord die lloret zijn gegaan en albu, de meeste zeggen toch lloret is the place to be!
pi_112133106
Ja das nu te laat :p.

Maar weet iemand nog plekken waar je heen MOET in albufeira? Is Kadoc bijvoorbeeld de moeite waard? En zo ja, kan je er makkelijk komen met taxi of bus?
  maandag 28 mei 2012 @ 18:37:05 #21
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_112134266
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:58 schreef thomas22 het volgende:

[..]

er zijn daar natuurlijk ook meiden, alleen het uitgaans leven is daar veel kleiner als in lloret :)
Klopt. Daar heb je gelijk in! Alleen de man-vrouw verhouding is daar wat minder.

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:02 schreef Vieuw het volgende:
Daarom heb ik dus voor Albufeira gekozen. Je kan er goed uitgaan maar tis niet zon kots oord als lloret.

@Ti-Boy, weet je ook tot hoeveel personen die taxi's gaan? Ik ga met een groep van 6 dus waarschijnlijk dan wel 2 taxi's nodig of niet?
Dat durf ik je niet te zeggen. Ik ben zelf met een groep van 7 personen, dus zal dan hetzelfde probleem krijgen. Dan moet je misschien een keuze maken: of een busje of twee taxi's. Gelukkig zijn taxi's als het goed is niet zo duur daar.

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:01 schreef Vieuw het volgende:
Ja das nu te laat :p.

Maar weet iemand nog plekken waar je heen MOET in albufeira? Is Kadoc bijvoorbeeld de moeite waard? En zo ja, kan je er makkelijk komen met taxi of bus?
Ik las dat je met X-Travel of Gogo Tours naar Kadoc kan, indien je met die organisatie gaat. Verder denk ik dat het wel leuk is als je ook even een (aantal) x naar het oude oude centrum gaat. Eigenlijk MOET je een x naar de strip zijn geweest en een x naar het oude centrum. Ik zal allebei die sferen even proeven als ik jou was, was je vast en zeker ook al van plan!
pi_112134990
Dan zal het denk ik gewoon 2 taxi's worden en hoop ik dat het inderdaad niet zo duur is. Sowieso deel je de prijs dus is het al minder.

Ja ik heb dus een appartement gehuurd via een normale reisorganisatie aangezien dat tijd dat wij konden niet meer beschikbaar waren bij X-Travel en Gogo. Dus dat is wel minder dat we dan niet van die trips kunnen doen.
We zitten bij het oude centrum dus daar gaan we sowieso heen. Alleen schijnt het nieuwe deel leuker te zijn, dus inderdaad eerst even beide checken en dan kijken waar we verder heen gaan.
  maandag 28 mei 2012 @ 20:51:00 #23
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_112140536
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Vieuw het volgende:
Dan zal het denk ik gewoon 2 taxi's worden en hoop ik dat het inderdaad niet zo duur is. Sowieso deel je de prijs dus is het al minder.

Ja ik heb dus een appartement gehuurd via een normale reisorganisatie aangezien dat tijd dat wij konden niet meer beschikbaar waren bij X-Travel en Gogo. Dus dat is wel minder dat we dan niet van die trips kunnen doen.
We zitten bij het oude centrum dus daar gaan we sowieso heen. Alleen schijnt het nieuwe deel leuker te zijn, dus inderdaad eerst even beide checken en dan kijken waar we verder heen gaan.
Oh ik dacht dat jij in het nieuwe centrum zat, maar dat is die andere gast.
Aan de verhalen die ik hoor schijnt juist het oude centrum leuker te zijn: niet echt discotheken maar wel veel gezelligheid etc.
Nieuwe centrum zie je veel buitenlanders en is wat massaler. Allebei erg vet
pi_112143155
Ja volgens mij is het oude centrum meer voor overdag gezellig enzo, met terrasjes en dat soort dingen en voor 's avonds het nieuwe gedeelte met de discotheken en zo.
pi_112156687
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:40 schreef Vieuw het volgende:
Ja volgens mij is het oude centrum meer voor overdag gezellig enzo, met terrasjes en dat soort dingen en voor 's avonds het nieuwe gedeelte met de discotheken en zo.
Volgens mij kun je in het oude gedeelte goed eten en sfeer proeven, maar voor onze doeleinden moet je 's avonds toch echt in het nieuwe gedeelte zijn haha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')